среда, 24. март 2010.

Vođenje ljubavi

JA pravedan je dobio iz tuš i na susjedni moju sobu kaplje mokri. Hodao sam na to OpenBSD moj prozor spavaće sobe i bez mog susjeda, gospođa Dragica Tomić, ispružio na travnjaku stolac dobivanje neke sunce u svom dvorištu. Što zatečen moj pažnja bila je sama činjenica da je gospođa Tomić je nosila ništa osim par sunčanih naočala i korseti. Gđa Tomić je vrlo lijep i pohotan 30 žena i nešto se tipično 18-godišnji dječak, dok sam stajao diviti Dragica Tomić ispružena gol; moj penis počeo je odgovoriti samostalno, jer throbbed prije otvrdnjavanja do pune erekcije.

To je u ovom trenutku da sam shvatio da sam bio u mogućnosti vidjeti Dragica Tomić, to je značilo Dragica Tomić je bio u mogućnosti da mi je vidjeti te. I kao što sam pokušao odgovoriti koračni daleko od prozora, primijetio sam Dragica Tomić, branje gore joj mobitela i znala što se dogoditi. U djeliću sekunde da se odmah nakon, sam se nadao da je samo slučajno da telefon zvoni, i nije gospođa Mason da je zove. I dok se sve to događa, još jedan dio mene je gotovo u nadi da će gospođa Mason telefoniranjem i pustiti mene znati ljubav žene da je ona uživala u svom pogledu na mene koliko sam uživao ja u svom pogledu na nju.

Kada sam odgovorio telefon, to je Dragica Tomić u crta kao ona nije spomenuo ništa o meni se akt ili da mi se divio moj pogled na nju. Dragica Tomić mirno izjavila da joj je napravio vrč limunade i ono što je čudnovato ako JA mogao ne biti drag i ide njoj da je kuhinja i lije stakla za nju. Bez imaju priliku reći riječi, Dragica Tomić objesio se na mene i mahao joj ruke prije nego spuštanje joj telefon. Sam otišao u par kratkih filmova jogging i nije kao Dragica Tomić htio, ja sam predao Dragica Tomić čašu limunada sa mojim očima fetisi zaključan na njoj podizati bradavice. Dragica Tomić mi zahvalio limunada i nakon što je uzeo gutljaj, Dragica Tomić je izjavio da je kupio nešto za moju nadolazeće mature prisutan, ali je rekao ako sam htio, bio sam dobrodošao za dobivanje nešto drugo sam možda više cijenim.

Nakon završene kazne, Dragica Tomić širi njezine noge i otkrila da je bila prirodna plavuša kao mali patch za stidne dlake tik iznad vaginalnog otvora uskladiti joj kosa na glavi Dragica Tomić.Lisa se nasmijao i komentirao da to nije potrebno za mene da bude ljubazan i bez nje govoreći drugu riječ,ljubav sa sam pao na koljena kao što sam lizali u jednom od Lisa's uspravne bradavice prije nego uzimajući ga u moja usta. Moje akcije izazvane za Lisa smijati, kao što je komentirao kako nije bilo nikakve potrebe za predigrom i istakao svoju točku gurajući glavu joj maca. JA odlučio je da se ne opirete i učini kao Dragica Tomić, kao što sam htio prešana usana mojih usta do usta joj maca. I dok sam bio stvarno nije siguran što očekivati, bio sam malo šokiran kada odrasla žena je napravio buku nije za razliku od djevojaka u školi kao ona moaned "O Bože," opetovano kao moj jezik lizali gore i dolje na Dragica Tomić je vaginalni otvor.

Jedna stvar koja je posve različita je bilo kad Dragica Tomić doživjeli svoj prvi vrhunac. Dragica Tomić zene sex vrisnula, ako ona bude seksualno zlostavljano, a zatim sam izbacio ogroman mlaz ljubavi med, a to je ukupno iznenađenje za mene jer dok sam vidio sličnim ejakulatu od tinejdžerki iz vlastite dobi, izdanje bilo ništa više nego obično kapati i potpuno, za razliku od spreja sam doživio.Naborima Lisa's maca bili natečeni u ovom trenutku što je moja nastojanja cijeli mnogo lakše, a od Lisa's nastavak moans i gasps, znao sam da je uživanje u svakom trenutku ono što sam radiš. Između lizanje kod Lise Mason's pussy, čak sam pokušao zajebati joj maca koristeći moj jezik, i tako, to uzrokuje Lisa to slike picka uzdisanje za mene to lizati na klitoris i koriste moje prste na nju maca.

Vodjenje ljubavi Lisa je nogu preko mog ramena u ovom trenutku i ja sam bila zabrinuta da drugi susjedi mogli čuti ono što bi moglo biti događa, ali Dragica Tomić smirio moje strahove kao što je rekao da je moj prozor je bio jedini koji je imao pogled na dio dvorištu smo bili i. I kao što sam nastavio lizati na Lisa's klitoris dok prst-joj jebote, ona je nastavio stenjati i dahtati kao da je ona djevica imaju svoj prvi seksualni susret. Lisa i dalje imati jedan klimaks nakon drugog svakih par minuta, ja sam napokon prestali nakon gotovo 30 minuta, a moje čeljusti dobio sam umorna, voditi ljubav kao što sam ja gurnuo niz moje gaćice i jogging zamijeniti moj jezik i prsti sa mojim uspravno penisa. To je bio prvi put da sam ikad napravio ljubav bez korištenja kondoma i bila malo iznenađena kako je nevjerojatno da se osjećao kao moj penis slipped in i vanjska strana od Lisa's mastan mekana maca.

Im 'ne siguran ako je to uzbuđenje osjetio sam ili okolnosti vođenje ljubavi, kao što sam climaxed tek nakon desetak minuta. Ja odmarao na vrhu Dragica Tomić i nakon malo ljubljenja, Lisa je rekao imao sam završio previše brzo kao što je motioned za mene da se povuče moje polu-uspravno penis od nje maca. Ljubavna prica ja sam htio i bio nagrađen sa pušenjem, kad je Dragica je uzela moj omekšavani penis u usta i počela raditi svoje čari. Internet prije nego moj penis otvrdne na nove erekcije i bila je spremna za više, kao Lisa objavljen moj penis iz usta i dobio na sve četiri, ja sam znala što je htio odmah Dragica Tomić, kao što sam ja pozicioniran iza nje i počeo jebanje joj doggie style. Lisa moaned za mene da zajebavati joj teže i sam kako je ona htjela, ali nakon nekoliko minuta, srpske devojke upute za mene do oko i utrljati na njen klitoris dok sam joj nastavio jebati, kao što sam donio Lisa to orgazam kao jak kao Prva je imala dok sam lizali joj maca.

Lisa onda moaned za mene učiniti nešto što nikada nije učinio, kao što je pozvao mene da zajebavati joj dupe. I ako ja mislio Dragica Tomić zbijeno maca, magarac je bio čak i nategnuti kao što to zaista osjećao da sam jebeni djevica. Lisa moaned da sam ju ubio, ali je rekao da ne brinu, ali to nije bio kraj kao Lisa su me povuku i njezin zajeb opet u misionarskom položaju. Sa Dragicom noge dira joj grudi, nastavila sam jebenati Dragicu, pirsing vagina a ona utrljava na klitoris jednom rukom dok je ukazivanje joj maca s drugom rukom. Lisa doživjeli još jedan snažan orgazam i ovaj put, nisam bio jako daleko iza sebe. Dragica Tomić osjetio moj orgazam je bliži jer je uvaljen mene daleko i uzeo moj penis u usta. Dragica Tomić ne treba čekati dok sam spewed moj teret sperma usta roku od nekoliko minuta je počela sisati na mene. Dragica Tomić i ja odmarao prije skakanja u bazen za očistiti. Nakon toga, Dragica Tomić me ponudu koju nisam mogao odbiti i kao njega!
je trebao biti dostupan za slične druga strana ljubavi kad me zvao. Nisu glupi ili imaju stalni djevojku, Dragica Tomić, prihvatio sam ponudu i znam da je pravo jedan za napraviti.

Нема коментара:

Постави коментар