четвртак, 11. март 2010.

Penis 20 cm

Seks klub odjednom me okreće na trbuh i podiže moju guzu, klečim na krevetu, stražnjice uperene u njegovo lice. Kurcem mi povlači po brazdi između bijelih polutki. Vrtim bokovima i pružam ruku, želeći ga uvesti u sebe. Ne mogu ga dohvatiti. Vješto izbjegava moje napore i dalje potežući svoju batinu po meni. Bradavice mi udaraju u grubo platno kreveta i začudo, to mi odgovara. Potpuno nenadano zabija se u mene. Udarci su toliko siloviti da ulažem svu preostalu snagu kako bih se zadržala u istom položaju. Znoj mi se cijedi niz čelo. U sobi je tišina, čuje se samo fetis stenjanje i šljapkanje njegovog kurca u mojoj potpuno mokroj pici

Već godinama me privlači jedna te ista maštarija. Svaki put kad se približe dani blagdana i lik Djeda mraza počinje se pojavljivati na svakom koraku, poželim da me odvede u najudaljenije krajeve strasti. Sanjam ga svake noći, često puta i preko dana. Njegova markantna pojava, visokog muškarca napetih mišića, u nezaobilaznom crvenom kostimu, daje mojoj pičkici znak i ona sva uzdrhti. Gledam ga kako se oblači u omanjoj sobici nekog dućana. Gaćice urezane u meso s nabreklim penisom, napeta guza i dlakava prsa. Ogroman je, snažan i podsjeća na Herkula. Oblači hlače i oko struka povezuje jastučić, kako bi stvorio dojam trbuščića kojeg u stvarnosti nema. Pojavu dobroćudnog djedice zaokružuje umjetnom bradom i brkovima. Kad natakne na glavu kapu postaje lik mojeg djetinjstva.

Gledam ga dok mu fetiš djeca sjedaju u krilo i poželim sjesti na njegov nabrekli kurac. Seks poze moja želja raste i uvlačim se u sobicu neprimjetno. Čučim iza stolice uzdrhtala i čekam ga. Ulazi, onakav snažan i baca bradu s brkovima na krevet. Okreće se i ugleda me. Bez riječi ustajem i grlim ga oko vrata. Izgleda da prvi tren misli kako sam odrasla obožavateljica i prihvaća me u zagrljaj. Podižem se na prste i pronalazim njegove usne. Ljubim ga nježno i on uzvraća. Ne mogu se obuzdati, pa guram jezik u njegova usta, dok mi ruka pipa njegova jaja. znenađen je, ali ne i odbojan. Skida lažni trbuščić i podigne me u zrak; dok ga nogama obuhvaćam oko struka, njegova ruka ulazi pod moju haljinu. Duž čitavog lica pojavi mu se smiješak. Nemam gaćice. Jezici nam se spajaju u ludom ritmu. Spušta hlače i ostaje u gaćicama, osjećam na svojoj pički njegov napeti kurac. Rukama odbacujem haljinu i bradavice uplićem u njegove dlake na grudima. Strast nas obuzima. On uspijeva spustiti gaćice i svojim ogromnim rukama istražuje moju pičkicu. Podiže me i spušta na ogroman kurac, dok mu kapa još uvijek stoji na glavi. Znoj mu rosi čelo dok me lakoćom nabija jezikom tražeći moje bradavice. Guram glavu u njegovu dugu kosu, koja proviruje ispod crvene kape i pokušavam utišati stenjanje. Odjednom, baca me na krevet i izvlači kurac iz mene. Spušta se i zarine jezik u moju pičkicu. Ogroman je, jednim lizom obuhvaća čitave usmine. Drhtim i bacam se pod njim takvom snagom da me mora zadržavati rukama.

Seks poza vrhunski pojebana opuštam se pod njim, ali on tek sada ponovno gurne svoj nabrekli kurac. Dok kleči onako ogroman i nabija se u mene, želim sisati njegove tamne bradavice. Primam ih prstima i gnječim. Dok svršava, vrtim bokovima i želim ga zadržati u sebi. Iscrpljen, legne kraj mene, ali ja ga moram osjetiti. Spuštam se i usisam njegovu još uvijek ogromnu batinu u usta. Širim usne do krajnjih granica i osjećam njegovo pulsiranje. Raste u mojim usnama i znam da mu to odgovara. Nastavljam ga uvlačiti, a tada i rukama potezati gore dolje. Ponovno je u potpunosti spreman svrsavanje. Osjećam miris seksa, moje uspaljenosti i sperme. Goli i zagrljeni sigurno izgledamo smiješno. On onako velik, a ja tako sićušna. Stežem ga sve jače u zagrljaj. Prstima mi nježno prelazi preko usnica i jezikom miluje vrat. Nježnost kojom me obasipa je nevjerojatna. Lagano mi kruži prstima po nabreklom trbuhu i spušta ih na mokre dlačice. Prima moj uzdrhtali klitoris i gnječi ga laganim pritiskom. Odjednom me okreće na trbuh i podiže moju guzu, klečim na krevetu, stražnjice uperene u njegovo lice. Kurcem mi povlači po brazdi između bijelih polutki. Vrtim bokovima i pružam ruku, želeći ga uvesti u sebe.

Ne mogu ga dohvatiti. Vješto izbjegava moje napore i dalje potežući svoju batinu po meni. Bradavice mi udaraju u grubo platno kreveta i začudo, to mi odgovara. Potpuno nenadano zabija se u mene. Udarci su toliko siloviti da ulažem svu preostalu snagu kako bih se zadržala u istom položaju. Znoj mi se cijedi niz čelo. U sobi je tišina, čuje se samo stenjanje i šljapkanje njegovog kurca u mojoj potpuno mokroj pici.

Osjećam da je blizu vrhunca i on ga izvlači iz mene. fetiš stopala Spuštam ruku i ponovno ga želim u sebi. Gurne ga nježno i polaganim pokretima počne se nabijati. Brojim: dva duga, jedan kratki… dva kratka, jedan dugi… izlijeva se u mene. Po unutrašnjoj strani butina cijedi mi se sperma pomiješana s mojoj ljepljivom tekućinom, mojom sluzi. Kurac isklizne iz mene, ali ja se ne mičem. Vrtim i dalje bokovima, želeći produžiti taj prekrasan osjećaj. Spuštam ruke na pičku i milujem je. Mokrim dlanovima primam dojke i sišem prste na rukama. Prilazi mi i okreće me. Ležim raskrečenih nogu. Odjednom, postavi se iznad mene i kurcem mi pritisne Venerin brežuljčić. Spušta usne i pronalazi moj jezik. Ljubimo se sretni i opušteni, zadovoljni i umorni. Izvlačim se ispod njega i okrećem ga na leđa. Uživam gledajući ga golog. Kurac mu i mlohav izgleda fascinantno. Milujem ga po čitavom tijelu. Leži nepomično sklopljenih očiju. Ne mogu se suzdržati i legnem na njega. Grli me svojim ogromnim rukama, a ja spuštam glavu na njegovo rame. Miluje me kao da sam usnulo dijete i to mi nevjerojatno godi. Ljubim ga i zaspim opijena najljepšim događajem koji mi se mogao ostvariti.

Nakon takvog maštanja postajem uspaljena i moram se zadovoljiti prstima. Klitoris trljam takvom snagom da osjećam navale vrućine u usminama i kao da će mi pička zestoko eksplodirati. Svršavam u trenu. Orgazam je kratak, ali intenzivan. Ponekad po tijelu povlačim krznenim kaputom ili ga smjestim pod sebe i trljam svoju picu po oštrim dlakama. Kaput je topao i podatan, a ja zamišljam kako mi po tijelu prelazi prava muškarčina s bradom i brkovima. Ne znam otkud tolika fasciniranost osobama koje su obrasle dlakama, ali beskrajno uživam u laganom pikanju oštrih dlačica. Dok mi jezik oblizuje klitoris brada mi trlja usmine i osjećaj je nevjerojatan.


Obožavam kostimirane ljude i napetost otkrivanja. Kako je kod nas običaj da iza pola noći na svadbu dolaze maškare, u hotelu se obavezno uzima soba u kojoj se one mogu pripremiti. Kao kuma, imala sam zadatak paziti da sve prođe u najboljem redu. Dok sam provjeravala sobu za mladence na vratima se pojavio lik srednjovjekovnog princa. Pripijene tajice, a na penis 20cm nakurnjak koji je odavao popriličnu obdarenost. Zaogrnut kratkom pelerinom, perike s ogromnim uvojcima, brčićima zavinutim prema gore, te tamnim monoklom na jednom oku.
- Gdje mogu popraviti šminku? - pitao je dubokim, promuklim glasom.

Odvela sam ga u sobu rezerviranu za maškare. Nagnuo se pred ogledalo i popravljao periku, a ja nisam mogla maknuti oči s napete i prekrasno oblikovane stražnjice. Nekontrolirano sam, gledajući u njega, pozuda, počela milovati svoje dojke. U ogledalu sam uhvatila njegov pogled i znala da me vidio. Okrenuo se i pitao:
- Može li se soba zaključati?
Klimnula sam glavom i kao opijena okrenula ključ u bravi.
- Nemoj se opirati, samo lezi i miruj - rekao je prigušenim glasom.

Legla sam na krevet i prepustila se. Spustio je usne na moje i poljubac me omamio. Bilo je toliko nježnosti i topline u njemu, da sam uzdrhtala posegnula za njegovim 20 cm penis. Odgurnuo me nježno i ponovio:
- Miruj!
Ležala sam nepomična. Raskopčao mi je košulju i nježno me počeo milovati po dojkama.
Dok je muzika treštala iz dvorane ispod nas, ja sam drhtala opijena.

Ruku mi je zavukao ispod suknje i preko najlonki počeo žestoko milovati moju picu. Povukla sam suknju i uspjela skinuti gaćice s najlonkama do koljena, jebacina klipovi prstima jedne ruke istraživao je moju žudnicu i dok je spuštao glavu među moje noge, ja sam već bila blizu vrhuncu. Gladak i nježan jezik ljubio mi je klitoris, a prsti su se nemilosrdno zabijali u mene. Jebao me prstima, ližući moju uspaljenost i orgazam je vrlo brzo uslijedio. Tresla sam se pod njim dok je on i dalje nabijao prste u mene. Polizao je sokove moje pičke i legao do mene. Poljupcem mi je prenio okuse, a tada gurnuo svoje prste u moja usta. Sisala sam ih uživajući. Imao je tako nježne ruke, poput pravog princa nenaviklog na rad. Dok sam ustajala s kreveta oblačeći se, rekla sam:
- Bilo je divno, ali ti si ostao kratkih rukava.

- Vidimo se tu u sobi nakon što se maškare preskinu i vrate u dvoranu. Čekat ću te.
U iščekivanju jebačine s tako prekrasno obdarenim frajerom pokušavala sam otkriti o kome je riječ, ali nije mi upjelo. Jedva sam dočekala da se maškare vrate na zabavu nakon presvlačenja. Uspela sam se stepenicama i drhteći ušla u sobu. kamasutra knjiga Na krevetu me dočekao moj princ još uvijek prerušen. Pozvao me rukom i skinuo svoj nakurnjak. Jedva sam dočekala i povukla njegove tajice. Pred očima mi se ukazala pičkica. Iznenađena, ustuknula sam i pogledala ga. Skinuo je periku i brčiće. Na krevetu je ležala prekrasna djevojka duge kose i punih ustiju.
- Iznenađena? Ipak moraš ispuniti obećanje da me zadovoljiš - rekla je i skinula pelerinu i majicu.

Njene male grudi, ustremljenih bradavica, ostavile su me bez daha. U potpuno neočekivanoj situaciji nisam znala kako se postaviti. Pomogla mi je i prišla mi prva. Skinula me do gola i pritisnula svoje grudi na moje, dok joj je jezik tražio moj. Zapljusnuta novim doživljajem prihvatila sam je u zagrljaj. Ubrzo sam osjetila potrebu da je imam. Lizala sam njene bradavice i preko trbuha stigla do pičkice. Zarinula sam glavu među njena bedra i duboko udahnula mirise. Koji je to osjećaj lizati pičku! Ne može se ni sa čim usporediti. Izgleda da je nočekivana situacija više djelovala na mene, jer sam, ližući je, prva doživjela orgazam. Nisam je ispuštala i jebala sam je prstima dok nije doživjela isto što i ja. Opijene trenutkom milovale smo se uzajamno po grudima dok su nam jezici istraživali. Bilo se teško odvojiti od nje i vratiti u salu. Oblačile smo se polako. Na vratima uz strasan poljubac samo je rekla:

- Ne znaš što možeš očekivati od kostimirane osobe, zar ne?
Složila sam se kimanjem glave. Dok je silazila stepenicama u pripijenoj haljini, gledala sam kako joj se zadnjica njiše. Konobar koji se zatekao na hodniku je prokomentirao:
- Da mi je spavati s takvom ženskom… nažalost, takve same biraju, a ja nemam šanse.
Bila sam presretna. Odabrala je mene i podijelila sa mnom svoju ljepotu. Uzdignute glave, ponosna što dobro izgledam, vratila sam se u dvoranu. Ona je plesala s mladoženjom i namignula mi preko ramena.

Ni danas ne znam tko je ona, nikad je više nisam srela, ali ostala mi je u predivnom sjećanju. Otada sam još više za onu narodnu da je skriveno zanimljivije, veći predmet požuda od otkrivenog i poznatog.

Нема коментара:

Постави коментар