среда, 3. март 2010.

Erotske price i ispovesti

Počeo sam joj lizati macu, a njezin miris i okus dovodili su me do ludila. Zabio sam joj cijeli jezik duboko u pičkicu, a ona je stenjala glasno i strasno

Javio sam se na intimni oglas Domini, svojoj prvoj gospodarici, jer sam želio iskušati jedan novi, dosad neprobani, seksualni doživljaj. Dugo sam nakon toga, dok sam čekao odgovor, maštao kako ću ugađati, kako ću pružati užitak svojoj dominantna gospodarice.
Došao sam pred njezin stan, pozvonio i čekao da mi moja Gospodarica otvori. Na vratima se pojavila zanosna crnka, vrlo atraktivnog izgleda, u visokim crnim čizmama, crnim kožnim hlačama i sa crnim grudnjakom, a na rukama je imala crne kožne rukavice koje su sezale do iznad laktova.
Zatvorio sam vrata njenog stana. Dobro me, pomno odmjerila, uhvatila za bradu i pitala: "Želiš biti moj rob?" Potvrdno sam odgovorio i počela je naša seksualna igra.

Naredila mi je da kleknem ispred nje i poližem joj međunožje.Kuronje poslušno sam kleknuo i počeo joj lizati macu preko crnih kožnih hlača. Gurnula mi je arogantno glavu dolje da joj poljubim i vrh čizme. Podigla je zatim nogu, gladila me njome po jajima i naredila da se skinem. Skinuo sam sve sa sebe i klečao pred njom kao od majke rođen. Uhvatila me za kosu i prinijela je ponovo svom međunožju. Hodala je njišući se prema krevetu, a ja sam na koljenima kao opčinjen išao za njom. Naredila mi je da joj skinem čizme i crne kožne hlače, tako da je ostala tek u crnom grudnjaku i crnim rukavicama.

Tako odjevena zračila je posebnim seksipilom i nadmočnošću, prosto mameći me da joj odmah poližem mačkicu, da joj pričinim zadovoljstvo. Uhvatila me za bradu, pomilovala po kosi i pitala: "Želiš me lizuckati?" Odgovorio sam: "Da, moja gospodarice." Polegla me na krevet i stajala iznad mene tako da sam mogao očima gutati njezinu macu, dok me nogom gladila po prsima i trbuhu. Milovala me nježno i mislio sam da će mi kurac eksplodirati. Uhvatio sam je za nogu i počeo s obožavanjem lickati nožne prstiće, tabane, a zatim listove. Oduševljeno me, ali kao gladna mačka miša, gledala i odgovorila: "Divan si, moj robe."

Sjela je na moj kurac i jajca i počela žestoko miješati po njemu pričinjavajući mi slatku bol, no nije mi dopuštala da prodrem u nju, u njezinu mirišljavu intimu. Polako je počela kliziti po mom trbuhu i prsima milujući me mačkicom. Približivši se mom licu zajahala ga je tako da sam mogao njuškati najdivniji parfem na svijetu. Strogo mi je naredila: "Liži me, liži me moj psiću!"

Počeo sam joj lizati macu, a njezin miris i njezin okus dovodili su me do ludila. Zabio sam cijeli jezik duboko u pičkicu, a ona je stenjala glasno i strasno. Uzdisala je kao rasna ždrebica plutajući iznad mene. Okrenula se zatim i počela mi drkati kurac, zategla je grubo kožicu do kraja, čineći mi bol. Moj macan pulsirao je u njezinoj agresivnoj ruci. Htio sam svršiti, no ona me upozoravajuće ugrizla za glavić . Zato sam prstima raširio usnice na maci i strasno je sisao i lizao. Počela je strastveno, kao vulkan, svršavati. Gusti sok klizio mi je u usta , htio sam je svu iscijediti i još sam joj pomamnije počeo lizati pičkicu.Mačkica je svršila je još jednom u transu, grčeći se i vrišteći iznad mojeg lica.


Podigla se s mene, vezala mi ruke uz uzglavlje kreveta, uzela svijeću s noćnog ormarića i zapalila je. Rekla mi je gledajući me u oči "sada ćeš beskrajno uživati", i počela kapati vrući vosak po mojim prsima i trbuhu. Uplašio sam se boli, ali vrući vosak koji se cijedio po mom tijelu pričinjavao mi je ugodnu i opijajuću bol. Kurac mi je kurati htio odmah eksplodirati. Drkala ga je desnom rukom dok je lijevom prolijevala i kapala vrući vosak po mom tijelu. Kurac mi je htio naprosto puknuti od užitka. Skinula je grudnjak i počela sisama maziti mog pulsirajućeg mačka. Počao sam svršavati po njezinim grudima.

Uzela je zatim rukom kurac i izdrkala ga do kraja. Sperma mi se cijedila po grudima i trbuhu. Kad mi je macan htio splasnuti uzela je svijeću i ponovo počela kapati vrući vosak po mojim grudima. Kurac mi se iznova propeo u svoj svojoj dužini. Uhvatila ga je rukom, zajahala na njega i mazila si mačkicu njime, tako da sam mislio da ću istog trena svršiti. Osjetila je moj užitak i uvela macana u svoju pohotnicu. Držala se za moja ramena i žestoko me jebala. Jebala me divlje, arogantno, nadmoćno, bezobzirno. Ševila i ševila. Uživao sam u njezinom tucanju. Stenjala je kao kujica iznad mene milujući mi jaja i naredila :"Svrši sad, svrši sad moj robe!" Počela je žestoko plesati svojom raskošnom guzom i vrtjeti dok sam ja počeo štrcati svoj sok u njezinu nutrinu.

Kuronja. Izvadila je kurac iz mačkice, i sjela mi na lice, dok sam ja halapljivo počeo lizati njezinu mačkicu. Titrajući jezikom i gutajući pritom naše pomiješane sokove doveo sam je do još jednog grčevitog orgazma. Uvijala se iznad mog lica i višestruko svršavala i svršavala. Polizao sam s guštom i posljednju kap njezinog nektara.

Privila me potom, jer se spavajući htjela odmoriti, na svoj trbuh, da joj jezik bude blizu kad se probudi.

Нема коментара:

Постави коментар