уторак, 30. март 2010.

Sex priče

Prinio je lice mojemu klitorisu i počeo lizati sokove kao što pas lapće vodu po vrelom danu. Klonula sam na plahte, tresući se od strasti. Ponovo je zastao. Mislim da mu je namjera i bila mučiti me na taj način, a činio je to tako dobro. “A sad mi pokaži što si naučila.” Poljupcima sam skinula svoje sokove s njegove brade, a zatim sam se nagnula prema naprijed, stimulirajući klitoris kao što mi je pokazivao. “Jesam li dobra?”, zapitala sam

Njegova meka, smeđa kosa i napućene, pune usne dovodili su me do ludila dok sam se pretvarala da slušam ono što govori. Jer ustvari, sve što sam željela bilo je da se nagnem prema njemu, pritisnem svoje usne na njegove i uvučem svoj jezik u njegova usta. Pogledi su nam se sreli i znala sam kako on zna što mi je na pameti. Nastupila je tišina. Već sam ga neko vrijeme viđala na poslu ali do sada mi se nije predstavio. Njegov vjenčani prsten blistao je kao podsjetnik da on predstavlja zabranjeno područje. Ali, nije me bilo briga. Tada je zapitao:
“Biste li proveli sa mnom sutrašnji dan?”

Upravo beskrajno zainteresirana, teško sam mogla zadržati mir, a moje gaćice namočile su se u iščekivanju. Nisam mogla povjerovati da me doista pitao to što me je pitao.
“Može”, odgovorila sam totalno nevinim tonom.
Gledala sam kako se zapiljio u moje grudi, naglo ukrućenih bradavica, koje su izbijale kroz tanku tkaninu moje bluze. Žudjela sam da osjetim njegov dodir, ali znala sam da će to ipak morati pričekati.

Noć nikako da prođe. Bez prestanka sam se prevrtala po krevetu ne mogavši zaspati; nisam ga nikako mogla izbiti iz glave. Tražio je da se susretnemo na parkiralištu supermarketa u centru. Nisam znala kamo ćemo od tamo i ta tajna dodatno je pojačavala moju žudnju. Razmišljala sam o nadolazećoj avanturi, opuštajući se u vrućoj kupki. Taj muškarac bio mi je gotovo potpuni stranac ali, dok sam zamišljala intimni susret s njim, na pamet su mi padale sve moguće seksualne maštarije. Uronila sam rukama u vodu i gurnula ih duboko među noge. Lagano sam zatim raširila noge i namjestila se pod mlazom vode. Pomicala sam se gore-dolje, kako bih što bolje uhvatila pritisak mlaza na drhtavo međunožje. Snažni mlaz vode pljuštao je po mome tijelu, dok sam zatvorenih očiju zamišljala kako me on promatra. Vrućina vode milovala je moje telo, donoseći smirenje u snažnom orgazmu.

Jutro je konačno stiglo. Dok sam sjedila u kolima na parkiralištu, čekajući da se pojavi, počela sam se pitati što ja to zapravo radim. Zašto sam sada ovdje? Konačno, on je oženjen. Od toga ne mogu očekivati ništa ozbiljno. Znala sam i da ima djecu, ali zapravo, kad se ukupno sagleda, nisam znala ništa o njemu. Sve što mi je bilo sasvim jasno je da svaki put kada uđe u ured želim biti s njim. Pomislila sam već da se neće pojaviti, a provela sam sate u pripremama, depilirajući se, lakirajući nokte, izabirući najbolji parfem. Kad sam ga konačno ugledala kako izlazi iz svojih kola i prilazi mi, sjetila sam se zašto sam ovdje. Bio je božanstven i željela sam ga. Zapitala sam ga:
“Kamo ćemo sada?”
“Mojoj kući”, odgovorio je sa smiješkom.

Doista je namjeravao odvesti me svojoj kući i spremiti mi ručak. Očarao me taj opasni čin, jer, spomenuo je i sam da je sretno oženjen. Pomislila sam kako je to izazivanje sudbine ustvari veoma seksi i uzbuđujuće.

Čim smo ušli, okrenuo se prema meni i poljubio me prvi put, kao uvod u ono što je tek trebalo uslijediti. Pohotne usnama sam obujmila njegov jezik i počela ga nježno sisati.Vrećice s namirnicama pale su na pod trenutak prije nego što me je rukama privukao na svoje grudi. Izgledalo je da mu se sviđa kako svojim usnama natežem njegov jezik; posve jasno mogla sam osjetiti njegov penis kako se pomiče i ukrućuje. Bila sam spremna. Nevoljko se povlačeći, rekla sam:
“Što je s tim jelom koje si mi obećao?”
Nasmijano me upitao:
“Ti to ozbiljno?”, podignuo je vrećice s poda i krenuo prema kuhinji.
Zbacila sam cipele s nogu i osvrnula se po sobi. Glasno sam rekla:
“Tvoja žena ima stila za dekoraciju.”

U tome trenutku, telefon je zazvonio. Čula sam ga kako razgovara upravo kada sam krenula prema kupaonici, želeći se malo osvježiti. Po djelićima razgovora koje sam mogla čuti shvatila sam da razgovara sa svojom ženom. Glas mu je postajao sve dublji dok sam prilazila otvorenim vratima i dala mu mogućnost da me promatra kako stojim pred velikim zrcalom, češljajući kosu. Još uvijek razgovarajući, prišao mi je i počeo otkopčavati moju bluzu. Zavukao je ruku do mojih dojki i počeo mi prstima zaigrano stezati bradavice.
“Volim te, dušo. Adio.”

Više nisam niti primjećivala da još uvijek razgovara na telefon. Spustio je slušalicu. Bila sam već toliko narajcana da nisam mislila na telefon, njegovu obitelj, pa niti na hranu. Otkopčala sam mu hlače i izvela njegov raskošni kurac na svjetlo dana. Nježno me potisnuo da kleknem na koljena i približio kurac mojim rastvorenim usnama. Nestrpljivo sam ga prihvatila. Pomicao se naprijed-nazad, a ja sam uživala u očaravajućem okusu. Gurnuo ga je dublje, ispunjavajući mi usta sve do grla, a rukama me pograbio za glavu. Ovo sam čekala od prvog trenutka kada sam ga srela. Ali povukao me za kosu i podignuo na noge; rukama je istraživao pod mojom suknjom kako bi pronašao vlažni, zapravo mokar izvor.

“Promočila si. Vrijeme je da se pobrinem za tebe”, rekao je.
Poveo me uskim hodnikom do spavaće sobe i polegao me na krevet. Počeo me ljubiti, pazeći da ne propusti bilo koji djelić moga tijela.
“Je li ti itko pokazao kako se sama možeš najbolje pomaziti?” upitao me.

Pomalo iznenađena tim pitanjem, odgovorila sam niječno. Nastavio je:
“Vidiš, trebamo uzeti tvoj prst i početi crtati njime daleko izvan tvoje vagine široke krugove. To moramo raditi jaaaako sporo i nježno, ocrtavajući pune krugove, pomičući se sasvim malo bliže svaki put kad ocrtamo puni krug.”

Svojim prstom počeo je pokazivati kako bi to trebalo raditi, a ja sam ga samo gledala. Bilo je veoma erotično. Znao je da ima punu kontrolu i koristio je to saznanje u potpunosti. Pogled mu je stalno bio uperen među moje noge. Doveo me do ekstaze i prije negoli je stigao do moje unutrašnjosti. Bila sam spremna eksplodirati u klimaksu, a tada je odjednom stao.

“Čekaj malo. Nismo gotovi. Ne još”, progovorio je, šireći moje noge, kako bi potpuno otvorio moj potopljeni ulaz.
Prinio je lice mojemu klitorisu i počeo lizati sokove kao što pas lapće vodu po vrelom danu. Klonula sam na plahte, tresući se od strasti. Ponovo je zastao. Mislim da mu je namjera i bila mučiti me na taj način, a činio je to tako dobro.
“A sad mi pokaži što si naučila.”

Poljupcima sam skinula svoje sokove s njegove brade, a zatim sam se nagnula prema naprijed, stimulirajući klitoris kao što mi je pokazivao.
“Jesam li dobra?”, zapitala sam.
“Jesi, ali ne poput mene”, odgovorio je, pograbivši me otraga i zabijajući svoju batinu u mene.

Probijao se sve čvršće i čvršće, sve žešće. Sex priče kurac mu je bio toliko krut i tvrd da sam to jedva izdržavala. Gurao ga je sve dublje i dublje. Nastavljao je bez prekida, ubrzavajući u kontinuitetu tempo, sve dok oboje iscrpljeni nismo klonuli na krevet.
Osim nas, činilo nam se, nije više nikoga bilo na ovome svijetu. Erotske price i ispovesti Znoj je tekao našim tijelima. Obrisao je malo znoja sa svojih prsiju i nanio ga na moj trbuh. Njegov prodorni pogled spojio se s mojim. To je bio trenutak koji sam željela zauvijek zadržati. Odvezao me je natrag na parkiralište. Opraštajući se, poljubio me je kao i kad me poljubio prvi put. Željela sam znati:
“Kad ću te opet vidjeti?”
“Ubrzo,” rekao je gotovo odsutno.
Slijedećeg jutra nestrpljivo sam krenula na posao. Tek što sam se koncentrirala na projekt pred sobom, začula sam njegov glas.
“Dobro jutro”, rekao je.

Podigla sam pogled s papira pred sobom, a on je bio ondje. Bez dodatnih riječi, spustio je zatvorenu omotnicu pred mene i nestao brzo kao što je i došao. Poruka je glasila:
Golotinje ono što možeš uraditi svojim usnama me izluđuje. Tvoje oči, lice, tijelo, stršeće bradavice i zamamna pička ne izlaze mi iz glave. Možemo li se sresti poslije posla?”

Toga trenutka definitivno sam znala da sam se nepovratno zakačila za oženjenog muškarca. Duboko uzdahnuvši, krenula sam za njim. Uhvatila sam ga na ulasku u njegovu kancelariju. Diskretno sam prebacila omotnicu s odgovorom na poruku i svojom adresom u njegovu ruku. Kad sam se uvjerila da nas nitko ne promatra, pohotna stegnula sam rukom vidljivu izbočinu pod njegovim hlačama, zatim sam prosto odjurila na svoje radno mjesto.

Otvarajući vrata stana, začula sam poznate zvukove iz dnevnog boravka. Provirivši kroz staklena vrata, ugledala sam svoju cimericu i njezinog momka u ljubavnom zagrljaju. Iznenađena, nastavila sam ih promatrati. Još nikad nisam ju vidjela potpuna golotinja. Duga, sjajno plava kosa, djelomično je prekrivala njezine savršeno čvrste, okrugle dojke. Spustila sam pogled preko ravnog trbuha do gustog grmlja među njezinim nogama. Frajer je stajao iza nje, ljubeći joj vrat i milujući joj leđa jednom rukom. Ona se naslonila leđima na njega, trljajući se o njegova prsa, a zatim se sagnula prema naprijed, gotovo se prelomivši u struku, šireći noge.

Objema rukama razvlačila je svoje usmine u drhtavom iščekivanju. Nije mu trebalo dugo da prihvati poziv. Jednom rukom prihvatio ju je za stražnjicu, drugom namještajući tvrdi kurac za ulazak. Prihvatio ju je i drugom rukom, a zatim se silovito zabio u nju. Toliko silovito da je glasno kriknula, zabacivši glavu, tako da sam se pobojala da će slomiti vrat. Nastavila je glasno stenjati dok se momak sklopljenih očiju, napetih mišića, divlje zabijao u nju. Odlučila sam otići prije nego se osvijeste i primjete me. Istoga trenutka kad sam izišla iz zgrade, pojavio se i čovjek kojega sam očekivala.

“Ne možemo unutra”, rekla sam razočarano.
“Nemoj mi samo reći da je to zato što netko već vodi ljubav u tvome stanu?!”
“Pa, moglo bi se reći da ima neke veze s time”, odgovorila sam začuđeno.
I tada mi je nešto palo na pamet. Uzela sam ga za ruku i povela prema garaži koju smo koristile kao spremište.
“Hm, i ovo je nešto”, prokomentirao je.
Provukli smo se uz naslagane kutije. Stajala sam pokraj njega.
“Prekrasna si”, progovorio je.
Njegovi prsti dotakli su moje usne, nježno je prstima pratio prstima njihove rubove. Nisam mogla to mirno izdržati. Perverzna, rastvorila sam usne, pozivajući njegove prste unutra, dražila ga jezikom.
“Sjećaš se, zadnji put kad smo se vidjeli, stegla si mi jaja prije odlaska. Imaš li štogod protiv da nastaviš gdje si stala?”, rekao je.

Raskopčao je hlače i pojavio se njegov već okamenjeni kurac. U radosnom iščekivanju počela sam se skidati. Gledao je pun žudnje. Polako, izazivajući ga, svukla sam gaćice ispod svoje kratke suknje i prinijela mu ih pred nos. Pohlepno je onjušio moj miris na njima, liznuo trag vlažnosti. Uzverala sam se na njega. Njegova batina ispunila je u trenutku moju nutrinu dok mi je pritom žestoko sisao bradavice. Čvrsto sam stezala njegov kurac svojim bedrima. Ritmički se pomicao kako bi olabavio moje mišiće koji su ga čvrsto i sigurno držali u zarobljeništvu. Mogla sam sasvim osjetiti svoju vlagu kako mi se slijeva niz bedra. Istovremeno, dok se debela kurčina zabijala u mene do krajnjih granica, povukao me za kosu.

“Zadovoljava li te ovo?”, upitao me.
Uhvaćena u klimaksu, nisam mogla odgovoriti. Osjećala sam njegovo sjeme kako brizga u meni, a tada je ritam počeo splašnjavati.
“Zaljubljujem se u tebe”, prišapnula sam mu.
Pogledao me rekla bih sažalno i odgovorio:
“Znam.”

Posegnuo je za mojom bluzom i navukao mi je na ramena. Čovjek kojemu sam upravo otvorila svoje srce i dušu, počeo me oblačiti. Bez riječi, navukao mi je gaćice i popravio mi suknju.
“Mislim da moramo napraviti pauzu u svome viđanju”, rekao je.
Prihvatio me za ruku i pokrio njome svoje grudi na mjestu gdje sam jasno mogla osjetiti otkucaje njegovog srca.
“I ja se zaljubljujem u tebe”, rekao je.
Završio je oblačiti me i nježno me poljubio u sam vrh glave.
“Ne smijemo nastaviti ovako”, ah taj seksi humor, to su ujedno bile i njegove posljednje riječi koje mi je uputio.

Ostala sam sjediti na kutijama suznih očiju dok je on odlazio. Intenzivni osjećaji razarali su me ali znala sam da je u pravu barem zasad. Nadam se ne i zadugo.

Нема коментара:

Постави коментар