четвртак, 18. март 2010.

Fatalna zena

Nikada nisam mislio da ću se toliko jebati jednoj noći
Kad sam je odlučio da imaju malo prijatelja preko jedne noći, ja planirao na pitku igre i možda malo kuka ups između nekoliko mojih prijatelja, nisu svi od nas spaja odjednom.

Maja je dobio u moju kuću prvi nakon Nade, Milosa i Marko. Svi smo igrali igru piva tenis i pikado.

Stvari su se livened gore i stranka stvarno je počeo. Nate i Dragana bio flert cijelu noć. Ona je došla do mene i pitao: "Da li smeta ako idemo na svoj gostinska soba?"
Rekao sam: "Naravno da ne. Idi imati dobro vrijeme."
Smijala se i droga Nate iza nje.
I waved Maja preko pa je rekla što se dogodilo. Ona nasmijala se i rekla, "Wanna špijun?"
Isprva, imao sam odmah rekao: "Ne!" Ona mi je govorila u nju. Bio sam zainteresiran da vidite kako je dobar Nate je bio u krevetu.
Mi smo gmizati dolje hodnika i primijetio kako nisu zatvori vrata za sve na putu, u svojoj žurbi.Jedva sam gurnuo vrata otvorena samo malo više. Dragana's top je već otišao, a ona je bila povlačenjem Nate's off u ovom trenutku. Svi su se mazili štikla. Bretanja je sjedio na krilu Nate straddling njega i njegove ruke su pravo na magarca.
Ona moaned tiho i šapnuo mu nešto na uho. Ja sam guessing to je nešto zavodljiv mazohista poput: "Jebi me", ili "Želim da pušim tvoj kurac."
Kao što su obje potpuno nag, Milos je došao gore i odvodom na našim ramenima puše naš poklopac.
Maja vrisnula i Dragana i Marko prestali što su radili gledati na vratima.
Bretanja uhvatio njezine grudi u žurbi da prikrije. Nate samo sjedio sa svojim usta širom otvorena.
Mi smo svi sjedili u neugodne tišine dok Milos je rekao, "Ja ne gledate, JA pravedan je došao pronaći Maja i Dragana."
Osjećao sam se i pogledao postiđeno i Maja samo počela smijati.
Nasmijao sam se i uskoro smo bili svi na jedan od onih niske utaboriše nespretan, trom, lažni smijeh. Ona polako umro i Nada nepokrivene joj dojke shvativši da nije bilo koristi već smo ih vidjeli.
Maja i ja stajali i tada je imao otvorena vrata svim način. Onda našto JA nije 'znati što bi se moglo dogoditi sljedeće, moja štikla Nada i Marko počeo izrađivati opet dok joj je Marko držao grudi i Dragana je uhvatila njegov polu-tvrdi penis polako.
Oni činiti se udoban i kao da su oni nas pozivaju i. Maja pokrenuo svlačenje slijede Milos i mene napokon velike guze.
Mi smo bili u sobi pored kreveta Bretanja i Nate okupirana.
Maja i ja strastveno poljubi i napravio se za nekoliko minuta. Izgubljen u našoj ljubljenja skoro smo zaboravili Milos.
Ja povući i pogledala Milos. Sjedio je na kraju kreveta stroking njegov sada tvrdi penis. Visoke potpetice lizali su moje usne zavodljivo i izvukao svoju ruku od njegovog penisa. Dobio sam na koljena i lizali voditelj rubbed njegov penis i njegovu unutarnju bedara polako.
Počela sam sisa njegov član, a on moaned polako. Odjednom sam osjetila nešto trljanje mog klitorisa.
To je Maja.
Grupni sex ja sam proširila moje noge malo više i ona nastavila masiranjem mog vlaženje maca.
Bio sam kreće moja usta gore-dolje na Milos's kurac brzo i Maja je ukazivanje moja maca s dva prsta vrlo brzo. Jedva sam mogao koncentrirati na koliko sam bio pleasuring Milos Maja dok je radio na mene.
Ja glanced u Nate i Dragana's smjer i vidio Bretanja jahanje njegov veliki neuspjeh. Oni su bili povećanje brzine i postaje glasnije. Kao što je Nate - izrada Dragana cum - Milos je došao u moja usta i ja sam iz convulsing cumming as well.
Bilo je prilično mnogo velika, istovremeno cum-fest.
Mi smo bili svi glasno disanje i shvatio sam Maja nije bila još zadovoljstvo. Rekla sam joj da je ležao na podu na leđima. Fatalna zena noge joj se otvaraju i lizali smo sokove koji teku iz njene rupe.
Dobio sam joj lizali uspaljen kao što sam joj klitoris i vagina usne. Zaustavio sam i rekao joj držati na za jednu sekundu. Milos je moje mjesto, dok je otišao sam.
JA ran u moju sobu naglo, i postaviti moj strap-on i moja roza, vibriranje dildo. Nakon što je posizanje nekim okusom višnje podmazivanje sam napravio moj put leđa to sex party.
Milos je sisa na Maja's bradavice i ja stavio moje materijal na podu pored njih.
Milos uspravio i ponovo je otišao preko po Maja glavu. Pitao sam Maja, "Strap-on dildo ili?"
Ona odgovori: "Strap-on, želim da me jebati."
I nasmiješi se, strap-on je moj ljubimac.
Nakon stavljanja na igračku, sam ga lubed gore i zadirkivali Maja's vagina. Smiješila se.
Kao što sam spreman za ugradnju ... Maja Bretanji, Nate i Milos počeo svoje pow-wow.
Vidio sam Nate kokete doći spreman staviti svoj kurac u njezinu macu i Milos, njegov kurac, u njoj maca.
Nada sadista kao što je ona dobila duplu penetraciju. Ona je ubrzo prilagođena i osjetio očaravajuće senzacije.
Nastavio sam raditi s mojim Maja. Egzibicionizam ja sam zaglavio lažni penis u njezinu rupu. Ona moaned i počeo sam polako ispumpavanje unutra i van. JA je zadržao do sporosti i povećanu brzinu moj polako.
Moje grudi su odskakanje okolo i gledala u strahopoštovanje. Bio sam ide brže, a ona viknu: "Pound u me baby."
Drago mi je rekao da je ona imala. Izvukao sam skoro sve iz nje, a zatim je prisilni povratak u pravu, teško! Ja sam to nekoliko puta, sve dok nisam mogao više pomoći i počeo jebeni joj mahnito.
Ona je dahtanje za zrak i oplakivanje glasno.
Bretanja sperma već jednom i oni sada gledali kako sam jebeno Maja teže. Maja suprot počeo mahnito kao što sam udario je g-točka puta.
Svi smo bili iscrpljeni od seksa, flertovanje ali bilo je još više učiniti. Nakon što smo imali oporavila sam se na krevet i dobio na ruke i koljena.
Milos je došao u moj spas prvi. On polako ušle moje dupe i počeo humping mi je doggy style, polako. Volim analni seks toliko. Sam uživao je kako je ukus moj magarac olako i moje fondled boobs.
Nate, ubrzo je njegov penis desnom ispod mojih usta. Počeo sam sisanče glavu njegov penis i moj jezik swirling oko.
Bretanja onda squatted Nate iznad glave, a on lizali joj maca. Srpski seks ona je bila praktično jahala njegov jezik.
Maja i Dragana bili izradu out i ugađati svaki drugi bradavice.
Svi smo bili kao oralni i analni seks vlak kao vagon teretnog voza. Nakon što smo sve sperma, te ne uključuju Maja, polegli smo povezanih jedni druge. Mi smo bili svi znojav i gol i mirisala poput Srbija seks.
Bretanja, Nate, Maja je zaspao i ubrzo nakon toga.
Milos je još uvijek bio budan, sretan za mene. Sjedio sam se i pogledala ga znajući smo imali istu misao. Mi je dobio na katu tako da mi ne bi smetati drugima.
Mi smo imali vrući seks oko pola sata dok smo oboje opet sperma. Zaspao sam na vrhu svoje golo tijelo.
Probudio sam se rano ujutro kako bi Nate i Maja jebanje na krevetu.
Bretanja, na moje iznenađenje, bila je na podu spava. Bio sam na lijevoj strani Milos, ona je bila na desnoj strani.
Očigledno Milos i Dragana imali jebeno tik uz mene i nisam je probudio.
Bio sam jebeno Nate još jednom pred svima ostavio ispred moje kuće i dao joj francuski poljubac.
Što velik seksi noći je bilo. Nadam se da je svibanj dogoditi se opet.

Нема коментара:

Постави коментар