уторак, 23. март 2010.

Ljubavna prica

Lepa devojka dok je pušila, poigravao sam se njenim gorostasnim sisama, šamarajući ih, gnječeći kao jastuke, pa natežući za bradavice. Uskoro, savladan strašću, zakucao sam joj svoje koplje u pizdu

Kao da je sama na svijetu Adriana se ispružila u mekoj travi, mazno izvijajući nago tijelo pod ugodnim prijepodnevnim suncem. Poluzainteresirano,zaljubiti se još je jednom pogledom pretražila park, pa, utvrdivši da nema nikoga u blizini, oslonila glavu na svežanj svoje odjeće i započela igru.

Promatrao sam, sakriven gustim žbunjem, kako s dva prsta širi purpuran cvijet pičke, a treći uvlači kroz vodopad bijele sluzi u svoj žedan procijep. Stenjući poluglasno, vrtjela je guzovi i pohotno drkala. Kada sam procijenio da je savladana strašću, došao je moj čas.

Žmirila je maštajući tko zna kakvog jebača, i nije niti primijetila da sam joj prišao. Lepe zene iskoristio sam to, pa se svukao, pasući oči na njenim preplanulim preponama. Opazila me tek kada sam svoj kruti ud, ispresijecan nabreklim žilama, nadvio nad njenim sisama, prethodno je opkoračivši. Tvrdo žezlo njihalo se prijeteći nad njenim crvenim, oteklim bradavicama, koje je slobodnom rukom neprekidno natezala i štipala. Nije prestala nadraživati svoj klitoris. Pogledala me u oči, pa naniže, promotrila razjareni kurac. Bez riječi, dohvatila ga je ustima i revno zaigrala jezikom po lizanja željnom glaviću. Zaljubiti zadrhtao sam od užitka kada je pljuvačka s njenog jezika kliznula niz moju batinu.
"Tako..." procijedio sam.

"Mmmmm," samo je promrmljala ustiju punih kurca.
Erotske ispovesti Dok je pušila, poigravao sam se njenim gorostasnim sisama, šamarajući ih, gnječeći kao jastuke, pa natežući za bradavice.
Uskoro preljuba, savladan strašću, zakucao sam joj svoje koplje u pizdu kojom je vladao opći potop sokova pohote. Zastenjala je, obavijajući me nogama oko stražnjice.

"Dublje, kučkin sine, duuuublje," vrištala je, privlačeći me nogama bliže sebi.devojke sex Prodirao sam u nju kao u usku teglicu meda, a ona mi je vaginalnim mišićima stezala kurac do besvijesti, grčeći se sva, kao papir na vatri. Stiskala je rukama sise i zurila u mene pogledom prkosne zvijeri.

Istrgao sam kurac iz nje, pa ga strelovito zabio natrag, zatim opet, pa opet, sve žešće, ohrabren njenim neljudskim urlicima, a zatim, čvrsto odlučivši da je čas za prljavu igru, još ga jednom iščupao iz njene pohotnice lepe žene, pa se nemilosrdno sjurio jednim udarcem duboko u njen šupak. Vrisnula je i poskočila, pa pokušala povući se unatrag, na što sam je obuhvatio oko kukova i privukao bliže, bešćutno ju cjepajući žustrim ubodima u mokar čmar.
"Jeboooo te... Ahhhh..." cvilila je, "Dobro jeeeah, taaakooo... Uuuu..."

Nabijao sam je, šireći joj prstima guzove. Tukao sam svom snagom dok joj se anus nije proširio do te mjere da sam slobodno uranjao u njega kao u preširoku pičku. Neartikulirano je hroptala i zalijevala me sluzi iz pičke. Izvukao sam ga i dohvatio je za kosu, pa je privukao kurcu.

Primila ga je u usta, devojke seks a ja sam obilato svršio osjećajući mješavinu svoje sperme i njene pljuvačke kako kupaju moj glavić.

Ona je nogu preko mog ramena u ovom trenutku i ja sam bila zabrinuta da drugi susjedi mogli čuti ono što bi moglo biti događa, ali sam smirio moje strahove kao što je rekao da je moj prozor je bio jedini koji je imao pogled na dio dvorištu smo bili i. Erotske price sa sestrom i kao što sam nastavio lizati njen klitoris dok prst-joj jebote, ona je nastavio stenjati i dahtati kao da je ona djevica imaju svoj prvi seksualni susret. To je bio prvi put da sam ikad napravio ljubav bez korištenja kondoma i bila malo iznenađena kako je nevjerojatno da se osjećao kao moj penis skliznuo u vanjska strana njene mekana maca.

Dok sam se oblačio, mirno je ležala.
"Jebem ti sve," zavapila je. "Neću moći tjedan dana normalno hodati."
"Onda," nasmiješio sam se, "za tjedan dana na istom mjestu?"
Ne znam kako je reagirala jer sam odmah potom otišao, ali imao sam jak osjećaj da ćemo se ponovo susresti.

Ljubavna prica i želio sam to snažno, svim svojim duhom i tijelom, jer ovakva razjebavanja nisu baš svojstvena širokom krugu žena. A meni se tako jebe...

Нема коментара:

Постави коментар