недеља, 14. март 2010.

Besplatna jebacina

Moj prijatelj je bio spasilac na bazenu u gradu odrasti. Na večer blizu zatvaranja sam otišao u hot tube i preko puta, gdje sam sjedio je ovo lijepo izgleda žena sjedi tamo.erotske slike besplatne Nismo ništa reći jedni drugima za prvo malo. U početku sve je bilo dobro mlaznice u hot tube gdje se udaranje mog donjeg dijela leđa i ona osjećala dobro, ja pogledao preko da vidi što dama je događaj i primijetio sam da joj je ruka bila joj ruku koji se kreće i bila pod vodom. Tada je moj prijatelj javio nam je pola sata da je bazen zatvoren, klimnuo sam mu nazad. Nakon što je napustio mislio sam da ću pokušati razgovarati s njom, prvo ona mene ignorira i pogled na njezinu licu je bila skakanje da ću ostaviti kako je ona mogla masturbirati. I položi mi glavu na rub i zatvorene oči, naravno, jedino što sam mogao misliti na što joj je njezin kliznih brojke gore i dolje joj maca. Moj penis je dobio teško i nisam definitivno bio idući napustiti hot tube sada, Podigoh glavu gore
i gledao preko na nju opet, a ona je bila pod vodom i do vrata i voda je bila prskanje oko prilično malo. Tako sam završila moje oči opet i pravedan pokušao ne razmišljati o tome, ali jedina stvar koja se događa baciti moj um je bio da je vruće i kako sam želio pomoći joj sići. Sam otvorila oči i pogledala ponovno u njoj i preko je imala zatvorene oči, pa sam je pitao da li joj je potreban bilo koji pomoć. Ona otvori oči i pogledao me i pitao što mislim da joj je potrebna pomoć. Morao sam to reći, dobro izgleda vaš sami su sišli tamo i mislio sam možda će vam se svidjeti ako sam skliznula mi je na između bedara i izvukao svoj kupaći kostim više na jednu stranu i slajd moje ličnosti duboko u njoj maca i ih u slajd i van sve dok ona quaked s više orgazama. Gledala je u mene i rekao da sam bio malo jezivu pokvarenjak. Tako sam joj ostavio sam i nije ništa drugo do nje. Picke slike tada su došle još dve djevojke u vruću kadicu noseći škrte bikinije koji ne ostavivši ništa za maštu, rekla bih da su oboje imali barem 36 dvokrevetnih da i oni imali struk da biste mogli obmotati svoje obe ruke okolo njih lako. Oni su došli u sjeo pored mene i oni su moj penis 20 cm stajati na punu pozornost. Ja ne mislim da sam imao svaki takav hard penis. Jedno pogledao mene i nasmijala, a zatim joj prijatelj se preselili na drugu stranu mene, oni su mi se nasmiješio i ja nasmijala natrag.


Besplatna jebacina moj prijatelj je došao po nas i rekao da je bazen bio kao zatvaranje u pet minuta pa je vrijeme da biste dobili vanjsku stranu, tako da je prvi pilić da je tamo ostavio i moj prijatelj pogledao moje i druga dva. Sam se preselio na drugu stranu gdje je bio i ja pitao može li je neka nas troje ostati malo duže i više nisam bio idući napustiti taj hot tube sa svojim pijetao isplažen kao što je to, tako da je moj prijatelj gledao djevojke i rekao, jer ovaj tip je moj prijatelj Bolestan 'career te ostati malo duže onda winked na mene i otišli svojim putem. Dvije djevojke počeo cerekati se, sam ih upitao što je tako smiješno, prva djevojka, rekao je dobro da smo željeli igrati sami sa sobom u ovdje i da sam trebala otići. Drugi gledao njezin prijatelj i rekao joj da odjebi da ona nije igrati sa sebe. Ja samo mogu misliti na sebe u tom trenutku, ali umjesto da ga boravak u mom umu, rekao je glasno, ja mogu pomoći ako vam je potrebna. Djevojka je tukao crvene i njena prijateljica mi je dao izgled i pol. T
je dva od njima je došao preko te sjede pokraj mene opet s jedne i uzmi moju ruku i ona skliznula u bedrima između nje i počeo joj grizu usne i tiho jadikovanje. Dok je bila da ide na drugu skliznula joj ruku dolje pod moje gaćice i počela milovati moj kurac. Dobre ribe ona je počela da udara brze i samo sam joj mogao reći da ide čuvati dok sam klizila par prsti na svoje prijateljice svila gladak maca. Jedno besplatan seks moje milovati penis počeo šaputanje stvari u moje uho, kao što je kako bi voljela da se moj penis u usta i ona je htjela lizati moj penis kao da je otišao u i od prijatelja hot wet pussy. Njezina prijateljica počela stenjati loader kao ona je počeo da klize joj prste nad njom klitoris dok sam joj fingered brže i brže, dok je pokušavao da ne blow my teret kao što joj je prijatelj stroked a razgovarali prljavi u moje uho.


Pogledao sam preko mog ramena da vidi da li mi prijatelj ili bilo koje druge spasioci na dužnosti su dolazile oko. Nitko nije na vidiku, tako Pomislio sam da bi bilo najbolje vrijeme da pokušate dobiti djevojke ići u saunu pa sam ih pitao a oni mislili da je najbolja ideja ikada. Tako da smo se postavlja i ležerno šetao na to saunu vrata i otišao u. Čim smo dobili u dvije od njih je uzeo od svoje bikini tops i moj kurac još više rasti kao što su lizali jedni drugima velika palačinka debele gole zene bradavice, dok su oni igrali sa međusobno sam skinula moje gaćice i počela se moždani udar moj kurac i njih dvojica su jedni drugima od dna i počeo šezdeset-devet na klupi. Nisam mogao vjerovati svojim očima dva hot chicks ide samo jedni na druge kao ništa, oni prestaju jesti jedan drugoga i rekao mi da dođu na igru i to. Tako sam ići preko njih i onog počinje sisa moj kurac od kao drugi licks moje kuglice i njezini prijatelji tits. Im 'težak da se ništa nije moguće blow my
opterećenja u usta, ali ništa se nije činilo da raditi pa sam izvukao penis iz mojih usta i ona stavi durenje na licu izgleda kao ona gore na mene, te mi govori its all right, ako sam blow my opterećenja u ustima, jer ona voli okus sperma. Nisam mogao pomoći, ali da joj kažem da sam htjela zalupiti moj penis u njezinu kaplje mokri maca prije nego što je dobio da mi sperma joj niz grlo.


Njezin prijatelj je ustao i pognut ispred mene, atomske picke ona je uzeo moj penis u ruku i počeo ga klizna preko joj maca usne čineći savjet hit joj klitoris i kumin sve nad njom dok je gumiran. JA mogao 'pomoć ja osobno sam klizila mojim pijetao pravo u njoj maca sljedeći put kad se vratio. Upravo sam počeo potisak moj tvrdi kurac duboko u stranu od nje, njena prijateljica je morala početi ljubiti joj kako bi joj malo tiše, jer je ona bila samo oplakivanje toliko opterećenje sam mislio sigurno jedan od spasilaca se događalo da hoda u. Kao Ja tresak se protiv nje ona bi vrištati i kao što sam izvadio joj svršiš samo dripped se na njezin prijatelj i kata. Ja Izvukli i njena prijateljica zgrabio moj kurac i počeo ga drkati i onda je uzeo moj cijeli penis u usta i počeo sam je jebati u usta, kao i njena prijateljica legao pored nje, još uvijek pokušava zaustaviti kim sve više mjesta. Dlakave picke izvukao moj kurac iz usta i rekla joj da jede svoje prijatelje maca dok sam joj usta jebeno. Tako je dobio gore na klupi i sta
rted jesti svoje prijatelje kaplje maca dok sam udario moj penis u usta i počeo ga ovan unutra i van iz usta. Drugi je pokrenuo sebe i ukazivanje eating out njezin prijatelj kao da je vrijeme obroka u morskog psa tenk. Kao što sam ja izvukao moj kurac usta njezina prijateljica je došao gore i oni oboje počeli dvostruko tim mi je seksi zene kurac kao jednog isisan drugi bi ga trzati i lizati moje lopte. Nakon što su završili igranje sa mojim pijetao se počeo ljubiti jedni druge i igrati sa svaki drugi tits pa sam odlučio otići i slike kurca u jednoj sam predao jebeno ali kao što sam ga gurnite u ona zaobljena leđima i zabili leđa protiv mene i Počela sam se tresak protiv nje i zajebavati joj je teško jer su oba moaned sam mogao osjetiti moju učitati samo o spremni za udar na taj način kao što sam se pouzdao u te izvukao dvije od njih dobio dolje na koljena i počela smjenjivati i isisavati me . Tada samo što je ovaj izvukao kurac iz mojih usta, počeo sam blow my teret preko lica drugi je dobio pravo ja
n tamo i počeo da me suck off. Onda njih dvojica počela ljubiti i razmenjivati moju spermu naprijed-nazad jedni druge i lizati jedni druge. Ako je to bio kraj da bi bilo najbolje vrijeme ikad.


Čim smo dobili našu odjeću na moj prijatelj je pokucao na vrata i pitati što se događa u tamo.On je otvorio vrata i vidio nas sjedi na klupi sve znojav i samo zatvorena vrata i išao natrag u svoj ured. Mi napustio skočio u bazen da se hladi od te su otišli u sobu djevojke ormari i otišao u momački. Počela sam tuš off i onda sve sam mogao čuti je dvije djevojke giggling na vratima način. Na taj način JA je otišao preko da vidi što se događa, baš kao što sam dobio na vrata njih dvoje se pokreću i meni zgrabiti i dobili smo u tuš području i početi sve iznova. Ali to je gdje je priča završava.

Нема коментара:

Постави коментар