субота, 27. март 2010.

Seks igrice

Seks u troje Marko nije mogao vjerovati u ovu djevojku! Bila je lijepa, pametna, egzotične, i duhovitim, ali govoriti o dominantno, teško mogao dobiti u riječi ivicom naprijed! Čak i njezino ime zvučalo egzotične, Tijana, zatim tko je ikad čuo za bilo tko sa imenom kao što je to, osim možda za nekoga u središnjoj lijevanja! On je bio na prilično malo slijepi datumi u svoj dan, ali ništa ga je pripremio za nekoga poput Tijani Berk!

"Dakle, Ty," upitala je, a rasvjeta se jedan od tih duge, tanke, ženstvene cigare, "Jesi li ti stvarno razočaran u mene, jedva sam rekao riječ u preko dva sata!?!" "Uh, ne," on je mucao, seks oglasi "Mislim da ste vrlo lijepa djevojka, i zaista sam sebe uživajući!" "Hmmph," rekla snorted,: ne znam da sam kao da me zoveš lijepo, to zvuči tako plišane majice, ne mislite!?! "" Pa je, nisam znači da ste bili bušenje ili ništa ", rekao je posrnuo," ja pravedan je značilo da se čini u redu, to je sve! "Ona je dugo povuci na njoj cigaru, spusti iz tok dima i sijevanje u svom oku, rekao je, ne, da da je naredio: "Ja moram ići na djevojčicinu sobu, dolaze sa mnom i čekati ispred vrata!" Prije nego što je uopće mogao pitati, zašto, ona ga uze za ruku i bio je vodeći ga ipak restoranu gužve prema Sanitarije! Kad su stigli do vrata, prostor za odmor, on je prestao i čekala ju da ide u, ali mnogo njegovu žalost, ona je otvorila vrata i praktično odvuku ga unutra, ignorirajući svoju protestations kao ona otvorila štand i pokazali ga unutra! "Jeste li iz vašeg uma, povikne on," što ako netko dolazi u, i usput, što je, dovraga ja radim ovdje!?! "


Ljubavne priče ona stavi prst preko usta i šapne promuklo da sjedne na zahod, ali kad on nije napravio potez, ona ga uhvati za ramena i snažno ga odgurne prema dolje! Opet je počeo prosvjed, ali ovaj put nije ga ušutkati, umjesto toga ona mu teško slap na lice i stavi joj prst u njega da bude mirna! Bio je zapanjen na nju se rasprsnuti, ali je imala željeni učinak, pa on jednostavno je tamo sjedio pogleda na nju, i pitajući se šta je imala na umu! U niskom tvrdi glas je prošaptala: "Jeste li teško, Marko, nadam se tako, jer moja maca je apsolutno vatrena!?!" Upoznavanje partnera gledao ju otvorite glasan, ne može odgovoriti na svoje nevjerojatno drska djevojka kao pitanje, a njegove oči mora imati popped iz svoje glave kad je izdvajali joj suknju i pokazala manje čist obrijana vagina! "Pogledajte ga, Ty," rekla je s pola jaukanje, "Ja nikad ne nosim donje rublje, jer bi samo dobili previše mokru macu iz mog soka, ne mislite da je dobra ideja!?!" Isus je na nebu, joj maca je najljepša stvar koju je ikada vidio, ali uspio je kreštanje, "da, to je jako dobra ideja!" "Marko," ona potom je zamolio slatko ", molim Vas da mi veliku uslugu!?!" "Anything", rekao je s stenjati, "samo to ime!" "Moja maca je tako mokro, da li bi mogao koristiti svoj jezik uz moje pukotine i lizati se vlage!?!" Glava mu je bila na početku izmaku kontroli, ne samo iz vida u Tijani je nevjerojatno maca, ali i iz snažan miris, koje su ispunile njegove nosnice! On još uvijek nije napravio potez kad Tijani Berk lagano izvukao glavu da joj mlaz vode vaginu i vođena je otvorenih usta da joj slinjenje šlic!


"Oh, Marko", rekla cooed, "imate prekrasan usta, i to je toliko inzistira, mmmmm, da li je maca Tijani za nju, ona to treba tako loše, oh ti si tako dobar dječak!" Erotski snimci matorka bila je nevjerojatno s opojnim maca kao glatka kao bebina dnu i on nije mogao činiti se dobiti dovoljno od njega bez obzira koliko teško je pokušao! Bio je doslovno pokušava progutati cijelu joj maca, kada je iz sljedećeg štand došao pitanje koje ga je pogodio grom kao metak, "Je li sve u redu tamo, zvučiš malo tužan!?!" "Sveti dim", pomisli u sebi: "postoji netko u sljedećih pašu!" Zatim nevjerojatno, Tijani mirno odgovorio na njihove nove susjede, "Nema problema, ovdje, moj prijatelj dječak je samo jede moja pička i ja sam stvarno uzimajući blizu mi je pištolj!" "Krist", rekao hissed pod njegov dah, "Jesi li ti jebeni oraščića, ona može zvati policiju, a nas u puno problema!" "Moj dečko misli da ste gonna pozvati policiju, ne briga, ako on mi je sranje od te učiniti", upitala je dama u sljedećem štandu!?! "Uh, ne," dama mucao, "zašto bi ja njega ono što radite!?!" "Vidi, Marko", Tijana, rekao je slatko, ona ne pet govno ono što mi radimo, tako da bude dobar dječak i ja svršiti, moj klitoris je na vatru! " Bio je oko na prosvjed, ali joj jake ruke usta rammed natrag u njoj pizda i on je opet počeo jede joj debeo vagina! Kao Marko isisan i njezin orgazam približavali, Tijani rekao dama u sljedećih štala, "Lady, samo seks ja sam moju suknju vučenje gore i moj dečko je svojim jezikom po cijelom klitoris, a ja sam bio pravedan izvjedljiv ako želite masturbirati i sperma zajedno sa mnom!?! " Tu je bio mrtav šutnje za jednostavno drugi ili dva dok dama upita: "Mogu li doći i gledati, ja sam kaplje!?!"


"Naravno da svibanj", Tijana brzo odgovorio, "ali žuri, ja sam samo spremna da biste dobili moj orah!" Marko nije mogao vjerovati što se događa, ali baš kao da je i obećao, Tijana je otključan na pašu i dozvoljeno stranac unutra! "Zovem se Genevi, i to je Marko, ona nudi, pogledajte što je on dobar dječak je, on samo voli picke sisa! " Dok je žena gledala Marko usta sahranjen u bijelom vruće ugrabiti, Tijana je upita: "Zar ne samo ljubav usmeno sklona čovjeku, mislim da su apsolutno Božji dar!?!" Po prvi put otkako je ušla štala žena odgovori: "Oh moj da izgleda tako dobro, ja samo volim dobru preklapanje pička!" "Pokaži nam svoje pička", Tijana pozvao, "nakon Ty je učinio sa mnom, on može učiniti previše!" Grupnjaci dama brzo podigla je svoju haljinu i odgurnuo joj gaćice prema dolje, otkriva jednu od najdlakavijih pičkica koje sam ikada vidio, dok joj gusta šuma pubične dlake išla djelomice dolje joj bedra i tanka linija joj pupak! Marko mogao reći da je bio u pravu Tijani na rubu, ali nikad nije shvatio da će nadviti i ljubavnici su počeli ljubakati stranu zensku osobu pravo na nju otvorenih usta! Dok su dvije žene i jezikom ljubile jedni druge, Tijanina je pička poslala bujica sokova u Markovim otvorenim ustima, što, naravno, bio prethodnica i orgazam koji doslovno poderati dominantna kuja je maca na komadiće!


"Na tebi je red", Tijana dahnu, "on je jebeno čudo!" Marko je gotovo u liskun, kao dlakava kuja pussied uzeo Tijani mjesto, ali kao je dobro obrijana braćo, ona grabbed svojega zatiljka i izvukao izravno u nju čeka muffy! "Krist", pomisli u sebi: "ta jebena kuja se nezasitan, dok je njegov jezik pretraživati kroz šumu krzna u potrazi za nju podigli klitoris!" Ohhhhhhhh, ona uzdahne, "gdje si ga naći, te su tako pravo, dječak je dar! "" You're not gonna vjerujem ", Tijana je odgovorio:" ali mi smo na slijepo datum i ovo je prvi put sam ga uvijek imali! " Oh li vruće pussied kuja, "dama moaned," ako bi bio mina ja bih ga odvesti kući, a ruku mu manšeta na krevet post i koristiti ga na moje slobodno vrijeme! "Marko slušali dvije kokoši trgovanje ideje, imislio da netko zajeb igračka imao određene žalbe, ali njegov um je bio stvarno na posao na ruke, i da je događaj klitoris ove velike balavac picke! Marko dosadno u tvrdom, flicking jezik mu leđa i naprijed tvrdi preko hard malo zadebljanje na vrhu stara dama je pička, dok je u isto vrijeme, Tijani ponudio: "prcanje ja nikad ne nose gaćice, pravedan in slučaj Jsudariti se lijepo pička lapper kao Marko, ovdje, nikad ne znate kada ste ' ćeš morati podići svoju suknju i dobili ste picke jede iz! "" D-da li vi to učiniti često, "dama mucao kao Marko zlobno jezika razjapljenih joj šlic!?!" Naravno da ne, "odgovori Tijani usput, "Nikad nisam sreo čovjeka koji je još mogao odoljeti aromu mog maca, zašto, da li mislite da je loše od mene!?!" "Bad", upitala je, "samo dobar način, naravno su vrlo loš djevojka, ali vrste loša djevojka svakog čovjeka žele jebati i pušiti! "


Marko je sada stara kuja na brz put prema njoj sperma, i samo da joj pomogne, zajedno, Tijani i sama pritisnuta uza žene leđa i počeo trljanje i miluje svoje gole dna! "Mmmmm, imate jako splasnuti dna", Tijana šapnuo na uho joj, "ako vam ne smeta mislim da ću skliznuti do koljena i to kiss!?!" "Vi i mi tako vruće, ona dahnu," p-seks slike molim te, da, poljubi moje dupe, trčanje tvoj jezik preko njega, molim vas, to učiniti za mene! " Stara dama je sada bio na automatskom pilotu, a ona nije mogla vjerovati što se događa s njom kao što je bilo događa! Tu je bila, skrb vlastiti posao, sadiste kada je iznenada našla njoj pizda bude usisan od strane vrlo zgodan mladi pastuh , i njezin pliš dna se lizali i isisan je nevjerojatno prekrasna žena! "Ja-I'm cumming", rekla mucao kroz stisnute zube, "moj klitoris, to je to radi sada, ohhhhhhhhhhhhhhh, godddddddddddddd, ja sam jebeno vlasništvo orgazam, oh my fucking god sam cuminggggggggggggggggggggggg tako teško, oh my, Osjećam se kao takva kurva! "


Što sam vam reći, "Geneva giggled," nije on baš fantastično!? "Stara dama borila da služi kao njezin dah još uvijek je izgubila kao rezultat njenog orgazma brutalno zadovoljavajuće, ali je uspio da odgovori," Slike seksa on je najbolji sam ikad imala, Bože moj, njegov jezik je jebeni čarobni štapić! "I'm gonna dati jedan posljednji poklon", Geneva intonirane tiho, "Marko, otvoriti i izvaditi, te mora biti tvrdo kao kamen do sada! "Bio je previše, teško kao jebeni rock i kao o uključen kao što je ikada bio u njegovom životu, tako da je on sjedio na Johna sa svojim pijetao zabada ravno gore i spremni da se uzima od najbliže vagina ili usta! "Okreni se", Tijana je šapnuo dama, "sada, sjesti sporo i jednostavno, neka samo skliznuti iznutra, mmmmmmm, on je lijepo i teško je ne on! ?! "" Sweet Jesus, "stara dama moaned," samo je on tako jebeno debela i tvrda, Moram ga ponijeti sa mnom, on je jebeni sex stroj! "" Da je on, "Tijana odgovorio, "ali kako sam si milost, što trebate učiniti mi jedan u zamjenu!" "Anything", ona moaned pri mljevenju njoj pizda dolje na njegov tvrdi sedam inča debeli, "samo to ime, ona se osjeća ohhhhhhhhhhh tako lijepo! ! "Mmmmmmm, siguran sam da on ne", odgovorio Genva tiho, "ali moja maca treba neki previše pozornosti, a od vas pomogao, učiniti Tijani korist i sisanje joj maca za nju, molim!?!" "Ja-I've nikada sisao žene prije," žena mucao! "Dobro", Tijana odgovorio brzo ", te dobiti za početak vaše karijere u pička sisa na savršeno jedno!" Znati je bio zarobljen,Žena se polako spušta usta u Ženevu's bar pička i oprezno počeo tonguing daleko!


"Oh myyyyyyyy", Tijana uzdahne, "za početnike li sigurni da činiti se to znati puno o pička sisa!" Seks uzivo pizda joj se izdeformisala od debljine Markovog kurca a usta užurbano sisaju Tijaninu pičku, stara dama polako gubi kontrolu nad sobom i nad svojim najosnovnijih instinktima, kada su joj pička i usta puna spolnih organa! Kao Ty potisak prema gore u super grijana maca, u stražnjem dijelu uma je mogao čuti ljudi pričaju izvan štala, ali sada je sve stalo bio uzimajući njegov pištolj off, pa je rekao izbaciti iz glave i jednostavno pokušao razbiti u komadiće dlakave picke! Stara dama je s druge strane jednostavno bio u silovati! Njena pička je bila na vatri i usta su sada postali ovisnici o nevjerojatno mast balavac gola maca koja je izrazito se pokazali na njezino lice, i Tijani, pokretač svega, bio reveling u činjenicu da je snimljen vuču potpuni stranci i ih je njene osobne seks igrice, čak i ako samo za i sat! Marko je bio prvi koji ga izgubiti, što je njegova niska uzdiše da crescendoed u jaukati da napuni žena ostatak sobe kao huka od lava!Oba Tijani i stara dama bili tako blizu ruba nedirnuta, da se samo zvuk Marko's orgazma odvezli ih obje preko litice na obodu vrhunac jatima potpuni i izustiti zadovoljstvo!


Svi su bili puffing poput parne lokomotive, kada je došao izvana, "Što ispitati kritički je GONG na tamo, moram zvati policiju!?!" Sva tri od njih izbio smijehom i Tijani odgovorio: "Ne, ne morate nazvati policiju, i usput, je tvoj mokro maca ???????"

Нема коментара:

Постави коментар