четвртак, 25. март 2010.

Dobre guze

Povjetarac s oceana je noćni zrak svježi slani miris. Kao što smo izaći iz restorana se oporavlja od nas oboje moderan duhanskog dima da je nekoliko i dalje inzistiraju na disanje. Mi oboje udahnete duboko, onda baci pogled na predviđanje jedni druge. Oštar osmijeh stvara na licu istovremeno. "Mi ćemo se vratiti za auto kasnije", kažem kao idemo prema plaži. Večeri bili su događaji odvijaju perfektno.Često mi je rekao koliko ćete uživati na plaži, staze za šetnju iz svoje kuće na večeri, kad se trebate samo opustiti. To je tako zgodan to imati kao što se oporavlja mjesto za upotrebu u slobodno vrijeme. Sjedeći sama prikupljati vaše misli u jednoj od postaja spasilac. Uvijek sam mislila Situacija je definitivno mogućnosti.

Mi oboje odjeveni svjetlo za navečer, nešto lijepo dovoljno za restoran, ali dovoljan za šetnje uz plažu na jedan posebno osamljenoj spasilac stanice. Ti su mi rekli jedne gotovo u sredini Crvenog Greben park, dovoljno daleko od javnosti dostupnim područjima dati malo privatnosti da erotske susret.

Naša šetnja uz plažu, ruku pod ruku počinje mirno na početku, ali ubrzava kako smo blizu štanda. "Eno je," pokažete slobodnom rukom. Možemo samo uspjeti u svjetlost zvijezda.Postoji samo luč od mjesec prikazuje, već samo dovoljno da baci svoj odraz na moru. Oboje smo okrenuti jedni drugima i gotovo usudio poljubac. Umjesto toga sam stisak ruku, osmijeh, a mi smo oboje pokrenuti crtica za to.

Vi doći spasioce stajati prvi i verati se četiri Prečke ljestava. Pratim pomno, diveći svoje uske hlače bori sa svojim pih. "Hmmmm, bez gaćica Ja kratko pomislim: "Ona je zaista bio čekivanje za ovaj." Mi spadaju u širokom klupom, i dovoljno širok za dvije, kao što smo uhvatiti naš dah. Jedan prolazan trenutak kasnije upoznati naše oči, a mi smo jedno u drugo oružje.Vatreni poljubac obavija strast izgradio više večeru i prošetati ovdje. Poljubac raste u žvaljenje, raste na milovanje, erotika miluje jedan od drugoga. I masira grudi više nego dovoljno kroz vaš bluze kao te početak to otkopčati moju košulju, ali svoju nestrpljivost dozvoljava samo prva dva bi preživjeli. Vi rascjep preostale tipke iz svojih rupa uz košulju iz mojih leđa. Meke ruke sada udara moju dlakava prsa, moj stroži dijafragma, dolje na moje prepone.

Ne biti ostavljeni, erotske fantazije spretno sam otkopčati svoju bluzu i "klik" odriješiti obični grudnjak ispod. Ja sam samo maštala svoje grudi prije, i oni su ljepši nego što sam očekivao. Oni okus oh tako slatko previše kao što sam početi lizati bradavice na uzbuđeni i očvrslog forme. One su lijepe i čvrste, fantastične i zavodljive. Očima mi ih budi neizmjerno.

Ali, sve to napreduje tako prebrzo. Mi znamo što nam skreće i na. To je jedan od glavnih razloga odlučili smo susret za početak sa. Otkad sam te pronašao na odrasle BBS s vašeg profila pitanje: "Što te skreće na najviše?" I odgovor "... se veže gore ...". Primijetio sam, kada smo prvi put popeo u spasioce stajalište da bove i neki konop bili pod klupu. Bilo je lijepo mekana kabel previše, nisu uobičajene nautičke najlon sranje. Dovoljno mekane da ne ostavlja neugodne opekline konop.

Brzo sam zgrabite pod klupu. Got it! S jednom od ruke održana čvrsto sam ga brzo krug nekoliko puta i kravatu jedan, dva, tri željela čvorova. Vi doći na vaša osjetila tada, "Što ...?" Prekasno! Već sam konop oko jedne od podgradu povlačenjem ruku na kutu. Nakon više oko podršku i drugi čvor se osigurava.

Da li se bore malo u početku, samo za efekt. Nešto da tvrde kako nevinih izlikom djevojka, a ne borba toliko. Ubrzo sam se svoje druge ruke vezao, a zatim dužan nasuprot post. Ti si prilično bespomoćna sada, ali ne i potpuno bespomoćan. Vi još uvijek imate jedan članak od odjeću - svoju hlače. Ne za dugo, draga.

Čekam svoj naivni bore da smiri prije nego što sam se bliže. Ti nisi nasilan, ali ja želim da shvatite da ste u nevolje prije nego što sam ići naprijed, prilično sporo ja mogu dodati. Zgrada anticipacija čini da je mnogo ugodnijim za oba od nas. Konačno, možete prestati squirming. Snimak sex došao sam preko uz vas i pomazio neku od tvoj sisa, masiranjem bradavica između mog palca i kažiprsta, a ja sam skliznuo ruku ispred u tvoje pantalone. Bio sam u pravu, nema gaćice. Vaša Bush osjeća kao topao i vlažan moj prst istražite dalje dolje. Hot. Mokri. Zategnuto. Vaša maca je igralište, a ja sam sva-noć proći.

Moja ruka povlači dovoljno da svoje hlače otkopčati. Pauzirati, a zatim nastavite ih unzipping.Ustajem i stajati pred vama, podizanje kukova do dovoljno da skliznuti u gaće. Vaša rodila magarca svodi na lagano topla klupa, jer drop off from tvoj gležanj. Ja zgrabiti ono što je ostalo od konopa i nastaviti. Možda će te odustati od probija u ovom trenutku. Ja hamovi gležanj u nekoliko petlje, obavezati uske, i to pričvrstiti na drugi post, upravo sada dovoljno da bi vas suspendiran, ali izgubiti dosta na taj način svoju guzicu tvrtke mogu doći do klupe. Duge noge, napao, i "Viola", sada se raširenih nogu i ruku u spasioce štand s lijepim pogledom na more. Razmatrajući te u ovom nevolje, Nadam se da nitko drugi ima osobna rezervacije za ovaj štand.

Noćni zrak je tako osvježavajuće. JA pravedan morati sjediti leđa i opustite se malo."Honeeeee?", Čujem iza mene, "ono o meee?" U pravu si, naravno. Kako mogu odoljeti tako draga mala zavodnica vezao nemoćni i goli u mjesečini.

Sam doći i sjediti na podu između nogu, uzimajući u Izgled vaših maca širi tako širok. Kosa je lijepa i trim, tako da ne morate tući sa puno dobiti na ukusna pussy. Znaš koliko volim vas pojesti. To samo da sam trajati dulje nego što ste željeli da se oko na njega kad ste zatvorenik.

Milujući meke kože vašeg teladi opušta nas i na početku, ali gradi napetost opet kao što sam premjestiti svoje noge. Jednom sam na koljena sam ih razdvojiti dalje. JA priželjkivanje JA je neki više konopom im kravata leđa. Možda ću donijeti neke više idući put. I dalje se masiranjem, stroking unutrašnjost bedra. Anticipacije inces price dodirivanje vruće klitoris se povećava vaše disanje kao što sam masirajte noge više i više, bliže i bliže sve dok sam palac daleko od njega. Ali ja ne idem da vam dodir tamo. Ne još. I zaustaviti i stand up.

Vida i mirisa, a uzbuđenja su imali utjecaj na mene. Dobre guze otkopčate pantalone, pa ih skidate i otkrivaju lep velik penis za vas da uživate. Tko zna što planira sam u trgovini za to, kako ću ga koristiti za vas ostaviti. Kako ćete me off. Mislim da ćemo pokušati prva stvar koja pops gore, u redu?

Ja mršavih dolje između nogu, ciljajući moje probadanje vaše pičkice. Ja ga uzeti u ruke i usmjeriti je pravo za svoj okvir. Ja ga utrljajte malo na tvoj bedro opet, gledajući te vrpolje neki više. Zatim, iz samilosti, sam počeo trljati svoj klitoris s glave. Gore i dolje, lijevo i desno, te nikad ne prodire. Samo igranje sa sobom, čeka svoj odgovor. Gledam dok Nagnite glavu i pustiti van nisko stenjati. Dakle, ja zaustaviti i dobili gore. Gotovo da je dobio, ali mislim da je još uvijek skoro. Neka napetost izgraditi u taj vrući maca malo duže. Ajmo pokušati nešto drugo.

Ustajem i stajati uz vas. Li pogled gore na meni sa pogled u oči govoreći: "Uh oh." Okreni se prema meni nešto dragovoljno kao da ste sad licem sa mojim penisom sa mnom. Orgazmi otvorite usta i dajte mi nježno lizati dolje moj penis. To je gdje sam najosjetljiviji. Vi to znate. Lick me od lopte do vrha. Ne propustite mjesto. Zatim, uzeti u glavu u usta, trčanje krugova oko osovine sa svojim jezikom. Sisaj me u dubljim kao što sam početi moždanog udara jedan od svojih grudi. Pizdek me off s ustima kao najbolje što možete. Ako mene ugoditi JA moć pravedan pustiti te izgubiti rano.

Vaša tempo postaje sve brže i brže, brzo za svoju poziciju suzdržana. Ja mogu osjećati peckanje mog orgazma počinje duboko u mojem prepone. Ona raste u senzaciju paljenje uz moju vratila i škakljanje kroz moj lopte. Iznenada, te povući i prestati. Ooooo, ti si lukav! Čak i na svoje izložene pozicije niste nemoćni. Vi ste me doveo na rub, ali me ostavi tamo s nema izbora.

Seks priče brzo sam došao na vašu maca i bez oklijevanja, uterao moj penis unutra. Vaše tijelo podrhtava u zadovoljstvo. Poput vjetra plamen, sam fan svoj oganj, lupa mi meso sve dublje i dublje, kao što ste i potreban. Da bih ljubav zamotati ruku i nogu oko mene me drži dok ne dođete do orgazma, ali užad vas držite leđa. Tako da stisak svoje mišiće kao lagodan moguće, čime se povećava moje žudnje za vaše zbijeno maca.

JA pokušati držati off što duže žele izgraditi konačni trenutak, ali ne mogu izdržati zauvijek. I opet osjećam peckanje zgrade u moj penis i ja početi zabadanje mahnito. Ja mogu osjećati tvoj maca početi stiskati oko mene kao što ste započeli climaxing sa mnom. Vaša jauk reci mi smo to postigli zajedno, a ja mogu držati leđa više nema. Sperma počne driblati malo po prvi onda nekontrolirano kao spurts bijele jism poteći duboko u vama. Poslije sam povući reeling iz intenzivne užitak koji ste upravo mi dao. Ja sjediti leđa za lov čarolija moj dah.Dobio si lizanje pičke posle kojeg si sjedio tamo s velikim osmjehom preko lica. Ti si dobio ono što je potrebno kod mene prevariti u nju daje za vas. Potajan djevojčica!

Kao što smo se okupiti, blagi povjetarac puše preko plaže. Pero puše na štand i zemljišta u mojoj otvorene ruke. To je lijepa mekana pero vjerojatno iz male čigre. Još uvijek si tamo sjedio sa svojim osmijehom kao ideja brzo forme. Moj osmijeh polako raste. Sam doći i sjesti pored vas kao vaš izgled umorno me u oči. Zatim, JA držati do pero za vas da vidite. Vi pogled na to ležerno, misleći ništa od toga. Ako ste samo znali.

Ja nadviti i dati vam strastveni poljubac za naše samo prošlosti orgazam i pitati: "spremni za više?" Vi klimanje željni DA. Sooooo, JA uzeti pero i početak precrtavanje bradavici s vrhom. To je bezopasan čin za početak , ali kao što se počinje osećati svetlo senzacija, polako prerasta u uzbuđenja. Priželjkivanje je dva pera, jedan za oba od tvoj grudi. Najbolje erotske price Bradavice postaje strahovito tvrde, a sam se nadvio sisati na nju dok sam prebacio pero na druge dojke. Perje lagano udara dojku u krug oko tijela, zatvaranja u manjim krugovima kao ciljam na bradavicu s druge. Čim je teško, ja ga lizati i sisati toplo. Perjem radi vrlo lijepo. Ja vas poljubim opet, možda u oproštenje za ono što želim učiniti.

Ustajem i onda sjesti između nogu opet, pero u ruke. Touching you sa ništa ali pero, ja započeti do glazurom vaše unutrašnje bedrima s njom. Kratki meka udaraca, gore i dolje kože. Opet polako približavaju vašem maca. Ja ne mogu čekati da roniti u, ali ću zadržati što je duže moguće. Usuđujem brzi dodir vašeg maca. To lagano teases kose između nogu i trzanje iz senzacija. Pauzirati, a zatim ga opet dodir, a vi tobolac. Hmmm, to je zabavno. Možda Ja mogu dobiti čak i za taj lukav trik tvoje ranije.

Ja mogu vidjeti kroz vaše ošišanu kosu klitoris počinju isticati se opet. Svjetlo četka pero stvara lijep grč od tijela. JA dodir opet .... i opet ... i opet ... dok sam udaranje svoj klitoris gore i dolje sa perjem. To je jedva dovoljno da se osjećaju, ali znate da je tamo. Ja neočekivano dodaj u osjećaj puhanjem moj topli dah preko maca. To je bilo sve što je potrebno sada. Možete početi meškoljiti u napuštanju protiv svoje obveze. Pero vas je prešao na ivicu ali navika li sići. Trebate mi da Vam se tamo. Nema malo perja će to učiniti. Te probati i pokušajte gurnuti svoj pussy bliže moje lice, nadajući za neke REAL kontakt. Zaboravite. Znam igru i ja povući u potpunosti, posezanja za stroking bedra sama.

"Honeeee, molimo dodir moj klitoris! Molimo! Jedite moj maca, lizati sve što želite! Samo mi pomogne sići MOLIMO !!!!". Volim ga kada mi djeluje vas natjerati na prosjačenje. * Uzdah *, a ja sam ljubitelj milosrdni kao što dobro znate. Samo sam želio vidjeti te moli za moj dodir.

I kiss the unutarnje strane bedara kao što sam uvijek učiniti prije obroka. Sa perom bacio na stranu (za sada), sam poljubac moj put do svoje maca, stanka, a zatim lagano lizati svoje klitoris. Jaukati reljefa teče od vas kao što sam se klitoris između mojim usnama i sisati na nju malo. Holding je tamo, ja tegljača na meso s mojih usana prije nastavka na usnama to lizanje.Pero je stečen ste sooo mokri i ukusna ja ne mogu vjerovati. Ja ću se spasiti da malo igračku za kasnije.

Okus vašeg maca je poput slatkog mliječi za mene. Ja ne mogu dobiti dovoljno od njega. Moj jezik radi sve okolo, gore i dolje, i unutar više. Vaša oplakivanje je postao više požudan, priča mi svoje puštanje svibanj biti uskoro. Ja usredotociti samo na svoj klitoris i to traje između moj jezik i gornju usnu, držeći ga čvrsto, dok moj jezik je još uvijek unutar vas. Moje su ruke drži vaše maca usne širok proširila tako da sam potpuni pristup roku. Ja sam počeo čupati ih samo malo dodati u svoj osjećaj.Vodjenje ljubavi ali tvoj klitoris je gdje sam koncentriraju. To se sada bombardirali moj jezik, on hrapav preko osjetljivi tip, vuče na njega, on vuče od strane na stranu. Vaše tijelo podrhtava kao što sam tvoj osjećaj orgazma brzo zgrade unutar vaše tijelo još uvijek vezani.Glasno stenjati me priprema za poteći užitka u vama. Osjećam tvoj maca stisnuti opet, ovaj vrijeme okolo moj jezik. Volim da li sići na ovaj način. Ali nisam učinio još.

Sve to dosadan s perom i intenzivne kunilingus dali mi novi hard-on bijesan, i samo ga se umire da sperma se za sekunde. Stojim i zgrabite je struka s jedne strane, moj penis u drugu. JA uzeti cilj i uronite u svoj još uvijek drhti maca. "Aaahhhhng!" Ti jaukanje u slast, kao što su bili toliko uhvaćen u svoj orgazam niste vidjeli da dolazi. Vrijeme je bilo savršeno da vam nadođe prijeđu u potpuno novu orgazmički osjećaj. "Držite ga dolazi!" Te molim, kao moj zabadanje počinje. Sokova teče iz vašeg maca osjećam tako toplo i skliske oko moje vratilo. To neće biti dugo prije nego što sam uhvaćen gore sa Vama i sebi Cumming.

Ja nagibati se naprijed i odvezati ruke, pak, od krova podržava. Se naginjete naprijed u svojim rukama drži me je bliže moguće. Vi nikada ne želite da mi da se zaustavi ovaj put. Vi stisnuti me zatvoriti i poljubi me mahnito, našim jezicima meshing zajedno. Ruke idu prema dolje do moje dupe, cijeđenje moje obraze i mene vuče dublje u vas. Svaka potisak je accented vaš mene povlačenjem s leđa, kao da vas split apart. Moj lopte početi slap protiv guzicu, pljuskanje tijelo kao što sam opet osjećam trnce graditi kao uvod u orgazam. Ja vas držite dalje od svog vezan i raširenih nogu kao što sam konačno bi ove potezima računati, dok se ja ne mogu suzdržavati bilo koji više. Moj penis eksplodira u vama, gađanje moja sperma opterećenje duboko u vama opet. Još uvijek se osjećate cumming od prije, a ja pokušati produžiti moji tvoje.Napokon moj orgazam jenjava, a ja usporiti moje thrusts s tvoje dok ne jednostavnost leđa, iscrpljen od izvedbe.

Ja nadviti na svaku nogu i odrješiti, noge same omatanje oko mene u nježnim poštovanje.Tender poljubac pečata memoriju prije nego što nas se skupi naša odjeća to glava leđa za restoran. Ali iz kuta moje oči, ja primijetiti da savijanje prema dolje da ležerno pokupiti pera prije nego što ga ugurati daleko. Ja bih bolje držati se za oko da je pero

Нема коментара:

Постави коментар