четвртак, 4. март 2010.

Lezbejke buč

Prstima sam raširila njene pune usmine i tada sam cijelu ju preplavila poljupcima, a uz to sam lagano gurala prst u njezin šupčić. To joj se veoma svidjelo pa je stala strasno uzdisati. Počela sam ju jebati svojim pohotnim jezikom, koji sam gurala što god sam više i dublje mogla, a zatim i u njen anus. Sva sam drhtala pri tome, ne vjerujući da mi se događa takva strast. Naizmjenice sam joj sisala nabrekli klitoris i lizala cijelu sočnu pičkica sve dok nije svršila u moja usta

Kad sam saznala da me moj suprug prevario, i to nakon petnaest godina braka, doživjela sam pravi šok u spavacoj sobi, jednostavno sam smatrala da je gotovo s našim brakom. Ali, na sreću, izvukla sam se iz te krize i to zahvaljujući baš toj njegovoj ljubavnici. Vjerojatno poput svake žene i ja sam htjela znati sve detalje nevjere svoga muža, zato sam i pristala na razgovor s Ivanom, njegovom ljubavnicom. Dotjerala sam se što sam se više mogla, samo da Ivana vidi kakvu zgodnu ženu ima Darko.

Isto je vjerojatno mislila i ona jer kad sam je ugledala bila sam iznenađena bolje rečeno fascinirana njenim izgledom. Zaista je bila prekrasna, sve je na njoj djelovalo koliko lijepo još više uzbudljivo. Činilo se da može dobiti svakog muškarca kojeg poželi. Naravno, u početku sam bila veoma bijesna, strašno uvrijeđena i ponižena. Govorila sam samo ono što bi je moglo naljutiti. Međutim, njena reakcija na sve moje uvrede bila je suprotna mojim zamišljajima. Uvijek nasmiješena i veoma ugodna, čak bih mogla reći prijateljska prema meni, Ivana je ubrzo stekla moje simpatije i naklonost. Tako smo vremenom postale najbolje prijateljice a kasnije i strastvene ljubavnice.

To se dogodilo u njenom, ukusno uređenom stanu. Nakon ugodnog časkanja Ivana, sisate i guzate me pozvala u spavaću sobu da mi pokaže krevet na kojem su se seksali ona i moj suprug. Tada sam opet osjetila ljubomoru i bijes, ali ujedno i veliko uzbuđenje koje je ubrzo sasvim prevladalo druge osjećaje. Pogotovo kad mi je izravno rekla da bi htjela i sa mnom seks. U tom trenutku zaboravila sam na negativne misli, pa i na svog muža, u centru mog zapažanja bila je samo Ivana.

Jedva sam čekala da je vidim golu pa da s njom činim sve ono što mi je inače znalo često biti u mislima, pogotovo za vrijeme seksa s mojim Darkom.

Ubrzo smo sve skinule sa sebe i našle se na krevetu potpuno gole. Pažljivo sam promatrala svaki dio njenog lijepog tijela; činilo mi se da je savršena. Sise je imala prekrasno oblikovane, dovoljno velike da se njima može strastveno igrati i maziti ih; usne je imala stvorene baš za ljubljenje i već sam ih zamišljala na svom tijelu, pogotovo na mojoj pičkici. Njena guza bila je okrugla i čvrsta, noge savršene, a sočna pičkica , njena slasna breskvica, bila je pravo čudo, nikad još nisam vidjela nešto tako lijepo i uzbudljivo. Cijelu ju je obrijala, tako da je djelovala mekano poput samta, usmine su joj bile nabrekle od uzbuđenja, a njezin primamljiv miris širio se oko mog lica.

Vjerojatno je ona isto razmišljala o meni jer sam na njoj vidjela pogled želje koji sve govori bučice. Prvo smo se strasno zagrlile i beskonačno dugo izmijenjivale poljupce, nakon toga ja sam preuzela inicijativu i počela se spuštati licem niz njeno tijelo. Sisala sam joj nabrekle bradavice, stiskala sam njenu glatku guzu, prelazila nježno usnama preko njenih bokova i bedara, a kad sam stavila glavu blizu njenog međunožja osjećala sam se kao u raju, želeći tu ostati vječno.

U tom trenutku sam zamislila i svog muža u istom položaju i još sam se više uzbudila, čak sam zamišljala kako njegov kurac polako klizi u njenu vlažna pičkica i da ju ja okolo ližem. Takve misli jednostavno su me dovele do ludila. Prstima sam raširila njene pune usmine i tada sam cijelu ju preplavila poljupcima, a uz to sam lagano gurala prst u njezin šupčić. To joj se veoma svidjelo pa je stala strasno uzdisati. Počela sam ju jebati svojim pohotnim jezikom, koji sam gurala što god sam više i dublje mogla, a zatim i u njen anus. Sva sam drhtala pri tome, ne vjerujući da mi se događa takva strast. Naizmjenice sam joj sisala nabrekli klitoris i lizala cijelu sočnu pičkicu sve dok nije svršila u moja usta.

Tada je ona legla na leđa i zamolila me da sjednem na njeno lice. Naravno odmah sam to učinila, isprva sam se polako trljala o njene usne i bradu, da bih se poslije počela lagano nabijati na njen jezik, a istodobno sam joj mazila sise. Kad sam osjetila da mi liže moju slatkicu nisam mogla izdržati, pa sam u tom položaju opet stavila glavu među njene noge i počela je lizati. Uzajamno smo se nadraživale, osjećajući preveliko i preslatko uzbuđenje. Nije trebalo dugo pa sam svršila, kao i, opet, ona.

Od tog trenutka često se viđamo i doživljavamo na obostrani orgazam ono najljepše u seksu; naravno moj nevjerni muž za to ne zna. Ali, tko zna, možda ću mu to nekad i priznati pa da nam se i on pridruži, da prelijepu Ivanu "eksploatiramo" zajedno. Uostalom, otkad se s njom ližem i naša dlakava picka postala je daleko strastvenija nego prije.

Нема коментара:

Постави коментар