понедељак, 22. март 2010.

Erotske price sa sestrom

Misao upoznavanja nekoga na poslu nikada križan moj imati što protiv, sve dok ne počeo raditi sa mnom. Vi ste vrlo zgodan muškarac s najdubljim očima koje sam ikada vidio. Možete reći da ste se kroz puno samo gledanjem u oči. Također se može reći da ste je dobio što si htio ... kad god je htio ... bez obzira što je bilo. Jebacice ovo je mjesto gdje je počela atrakcija. Ja sam na isti način ... ja uvijek dobiti ono što želim ... a ja vam želim.

Vi, čini kao da bi mogla biti izazov ... nešto što će na kraju čak i bolje nego što bi normalno ... volim izazove.

Kasnije taj dan sam te vidjeti u kutu ureda i odlučio sam da vam pristupim ... potpuno svjesna da sam nosio vrlo nizak rez crno odijelo. Vi ste vrlo prijateljski ... čak koketni. Možete mi reći da sam izgledati lijepo kao što sam vratiti kompliment. Mi smo mali razgovor zamjenu za malo ... trenutaka kasnije sam ići u za ubiti. JA dobiti Internet vanjska strana od vas da ste jedan i da ste upravo preselio u svoju kuću ... ironično što je u blizini mog mjesta. I dalje smo razgovarali i koketirali ... nas dvoje, primjećujem da smo sami u uredu. Sad mi je prilika ...

Vi recite šepav ... šala, ali još uvijek je smiješno ... izaziva moje histerično smijanje. Stojite manje da je noga daleko od mene kao što sam slučajno neka moja ruka pada na prsa. Iskren, ali koketni potez ... onaj koji sam se nadao da će se poduzeti korak dalje. Devojke zene zaustavili smo smijeh dok sam spustio moju ruku na vasa prsa. Možete baciti pogled na moju ruku, da me onda kao što sam pomak moja težina na mojim petama, zbog čega mi se palac bliže vama.Možete iskoristiti ovu priliku da zgrabi moju slobodne ruke i mene da vas povući. Moj bumping tvoje lice kao što smo međusobno zagledati u oči ... ja krenuti naprijed, trčanje mi jezik preko usana.

Ti si malo šokirana mojom drskosti, ali spremna.

Erotske price sa sestrom povukla si me na sebe, naših usana susret i našim jezicima istraživati međusobno usta, tražeći jedni drugih jezika. Konačno ih je nalaz ... nježno guraju jedni protiv drugih. Možete omotati ruke oko mog struka kao i moje ruke stisak svoje rever. Vaša tvrtka, jake ruke povucite mi bliže da vas kao našim ustima gutati svaki drugi. Vaš jezik i teško se kreće brzo od mina ... ja ne mogu pomoći, ali pitam se koliko dobro želite jesti moja maca. Moja usta na tvoje gladno ... Ja sam težak to sakriti svoje uzbuđenje, ali ja ne mogu pomoći razmišljanja te bacanje na stol iza nas i jebeni govno od vas.

Kao da ste mogli pročitati moje misli da stavite svoje jake ruke na mojim bokovima debeli ... branje mene gore ... i mene je sjedila na obližnjem stolu. Naša usta i dalje zaključan u poljubac kao te povući daleko i pasti na koljena. You push moju suknju do otkriti moj crni potkoljenica highs i čipka podvezica pojas. Ti nježno seksanje poljubi moje unutarnje bedara kao te postupno gurati nogama apart. Moje tijelo quivers kao što slajd vaš jezik do moje stegno moje zasićenim maca.Ja otvoriti svoje noge malo šire ... kao što ste zgrabite moje noge ... ih bacanje preko ramena.Ja zasjesti na laktovima i gledati što počnete jesti moja maca ... to treba tako loše. To je neko vrijeme otkad sam zaveden kao klinac i imao je moj način s njim.

Erotske price domace zgrabio si moj bič i premjestio ga na stranu ... moj natečen klitoris strše kroz usne moje mace.Vi slajd vaš jezik na moj cijeli šlic ... degustacija moj slast ... širenja mojih sokova cijele moje natečene razrez.Možete zaustaviti na moj klitoris kao vrh vašeg jezika to krugovima ... dosadan je polako na prvi. Ja stenjati se vratiti kao što sam ležala na stolu, stavljajući ruke na moju glavu. Snimci seks vaša jezik počinje pomicati malo brže .. žestoko protiv mog klitorisa ... moje kukove suprot sada, guranje protiv svoje lice. Moj disanja počinju da se kraće kao svoj jezik prestaje toying s moj klitoris. Gledam dolje na tebe kada pokrenuti dohvat ruke gore i dolje mi razrez. I cry out ... kao što ste ugurati ruku duboko i brzo u mojoj zbijeno maca. Vučenje prste i iz njih se penje na mojim ustima ... gdje sam lizati moj ukusna krema od njih. Mmm ... tako dobar ukus. Ja vas gledati kao da golicati svoj put natrag u moju rupu sočan. Ti povratiti svoju ruku na mene kao ja moje vrtjeti kukovima protiv svoje thrusts, moja maca aching now.

You stand up i naslanjanje na stol na mene, moje noge wrapping oko vas. Li sjesti do vas kao susret našim jezicima letjeti iz naših usta ... strelovit jedni za druge. Naše usne nisu ispunile ... našim jezicima pritiskom protiv drugih. Konačno, naša usta susret s gutanjem svaki drugi jezicima ga sisa ... tiho ... degustacija mene ... voli ga ... ne dobiva dovoljno o tome. Kao što jače naslanjanje na mene, mogu osjetiti tvoj pijetao poduzetan i jako naprezanje protiv svoje hlače. I zgrabite vaše ramena i baciti nazad. You shoot me ružno izgledati kao te stajati tamo.Istinite erotske price kao što sam vaš remen strgnula i djelomično povukla svoje hlače dolje ... vaš ekstra tvrdi penis šamarao me je 5 centimetara od mog lica. Ja na to gledate brzo ... dok sam ja ikada tako lagano i nježno poljubi savjet. Degustacija svoje pre-cum off ... to lizanje. I tada zgrabite svoj penis, šamaranje to protiv mojih usana. Jerking Internet tvrdo za trenutak kao što mi se tip u moja usta ... to sisa čvrsto ... to grickanje malo. Ja krug mi jezik preko pišati šlic ... te degustacija sve iznova. Damn okus tako dobar, ja ne mogu čekati za cijeli teret.

Your hips početak guranje naprijed kao što sam se nakon palac palac svoje muževnosti u moja usta. Sam progutati svoj penis ... to zakopavaju duboko u moje grlo. Nakon što je duboko u moje grlo, sam stick se na moj jezik i zvrčka na lopti. Možete pustiti promrmlja stenjati dok se ruke na moju glavu, držeći je stalan. JA obaviti moje ruke oko vas, hvatajući u guzicu ... da povlačenjem za mene. Vaš hard rock magarac flexes uz svaki pokret duboko u moje grlo. Ja otvoren grlo za vas koji dozvoljava te jebati moje lice. Deep dublje ... ... ... teže brže. Devojke slike nekoliko trenutaka kasnije moja usta gladno je sisala natečeni glavić ... grickanje i lizanje grozničavo.Ja trag guzicu tvrtka s jednim od moje ruke, moje ruke klizne gore i dolje u guzicu ispucati.Tvoji kukovi su gurali teže ... svoje loptice šamaraju se sa mojom bradom ... moj nos se spljoštio uz tvoje tijelo ... moj um... potpuno shvatam koliko je ovo ugodna bol. Ja polako povlačim svoje obraze, osim što sam neka jedan od mojih ruku klizanje između njih ... na moje prste pokrenut uz svoje zbijeno šupak ... to škakljanje malo. I dalje se povući svoju guzicu da mi je s jedne strane ... ipak golicanje moj prst na stražnja vrata.

Jebacke price moja usta gladna ... sisa sada teže i brže. Pozornost dajem ti u guzicu je uzbuđujem te još više ... da ste na ivici Puhačkog vašeg tereta te uzrokuje ... tako da funta moje lice čak i teže.Ogorčena sada iz stalne i grubi poverenje ... moje tijelo na rubu je da eksplodira. I neka moja druga ruka krenula je milovati vaše loptice za trenutak ... vuče na njih ... blago se njima gura ... onda ih cijedi ... teško ih je nježno masirajući nakon toga. Oni stežu čak i više, nakon toliko ... više nego ranije. Možete kukati što sam ti brzo umetnutnuo moj prst u tvoj zbijeni šupak.Tvoju bokovi su se uvalili naprijed još jedan poslednji put kada sam povukao daleko ... ostavljajući tvoj pijetao ispasti iz mojih usta. Možete otvoriti oči i pogledati dolje na mene.

Vi zgrabite vaše pijetao i početi ga milovati kao što sam zgrabite vaše lapels i povući za mene.Ja turiti moj jezik u usta kao i tvoja borbe protiv mina. Naša tijela postaje jedno kao što sam povući daleko i baciti se za svoj vrat. I bite vam teško kao što se u vrisak užitka i boli. You pull moje kose ... moje lice centimetara od tvoje ... bol i uzbuđenje u mojoj glavi sve šalje drhtavice nad svojim tijelom. I osmijeh što vam podići svoju ruku i šamar mi je teško preko lica. Ja vikati vanjska strana kao što sam pogledati vas za trenutak ... suzu role niz moje obraze. Vi lean forward i trčanje tvoj jezik moj obraz, lizanje moju suzu. Vi zuriti u mene silno prije naginjanja naprijed,picka kurac a mene ljubi nježno na obrazu, gdje si me ošamario. Zatim stavite usta moje uho ... tvoj vrući dah na mom vratu me uzbuđuje što počnete grickajući moj šapat ušna školjka ... da ... to je sve dio igre.

Možete povući i pogled na moje lice ... zli osmijeh prelazi preko mog lica. Pitate se o čemu se radi ... kako sam podići svoju ruku i slapa nazad. Vaša glava ne ni pomaknuti dok bulje u mene u šoku. Ja stojim gore na stol i zatim zgrabite svoju glavu, te vuče da me poljubi ... pritiskom na moje usne tvrdo protiv tvoje. Vi dograbiti na moju jaknu ... to izvrsno off ... suzenje moju košulju i grudnjak off as well. Vi biste se moje bradavice u ustima sisa to teško, oštar bradavice. I zgrabite na glavu ripping at your hair ... derao se ... kao što vam slajd svoju ruku gore moju suknju i gurati prste duboko u moju kaplje maca. I moj povući suknju gore i gurajte svoju na moje pička. Ja pokopati nos u moje namočena pička, moleći Vas da sisanje moj klitoris. Ti uzmi ga u usta, siše ga teško i krug sa svojim jezikom ... degustacija mene opet ... vaš penis teže nego ikad. I krik se kao do sada ste uspjeli ugurati cijelu šaku na mene ... bombardovanje moje natečene pička. I push protiv svoje ruke i
... lice moje tijelo nekontrolirano trese ... mi orgazam trenucima udaljena. Možete nastaviti s zvrčka vam jezika brzo preko mojih klitoris kao što je moje tijelo počinje sagorijevati i protresti.Moj dah kraći i kraći ...

Naše oči se sastati i brzo u jednom trenutku vas zaustaviti. I pada na stol ... pohaban ... znojav i napuknutu. Vaš penis, zapanjujuće kruta, stoji na potpunu pozornost ... vene lupanje ... spremna za udarac. Ja slide off stol, dobiti prikupljeno ... pokušavajući spasiti moj sako i bluzu i povucite moju suknju prema dolje. Vi samo mene gledati kao što sam se ponovno nalazi.Okrećem se pogledati na vas, osmijeh i glavu za vrata ... ja otvoriti vrata malo ostaviti i sam iznenađen kada zalupiti vrata zatvore preko mene.

Vaša usta moje uho ... What the fuck do you think you're događaj ... vi kažete. Sam pogled na tebe ... ... kažem odlazi. Ja ne mislim tako ... ti kažeš kako si me gurati prema vratima, podizanje moja suknja na moj magarac ... guranje svoj kurac duboko u moje drenched pussy. I krik se kao da me gurati prema vratima sa snagom svoje thrusts ... mene jebeno brzo i teško.Dajem i na lean forward malo ... kao što ste funta moja maca teže i brže sa svojim pijetao natečen. Dođete do oko mene i povući se protiv vas kao svoju ruku da pronađe način da se moja maca ... gura prste teško protiv moj klitoris ... to brzo kruži. I krik se kao da je teže gurnuti na mene. You push moje kose off od mog vrata ... ljubiti vrat. Moj dah kraći ... moje tijelo bolan ... kao što sam doći bliže cumming počnete gristi za vrat malo teže ... ... ... teže je sisa previše.O, moj Bože, ona se osjeća tako nevjerojatno dobar. Ja sam ruku omotati oko mog vrata i povucite kosu teško. Ti ovako kao da zabode svoje kukove teže u moj magarac ...
svoju ruku i dalje teško na moj klitoris ... jednostavno klizne preko njega s obzirom na vlagu, koja je oozed iz mojih maca cijele svoje ruke. Sam povući svoju kosu malo teže ... vas vuku od mojih vrata. Ja vas povući do mene, ljubiti te ... teško mi jezik duboko u grlo. Ja vučenje daleko i povucite uho u mojim ustima ... sperma vas jebeno kopile ... je sve što mogu reći. To vas uzbuđuje kao i mi svi da sam stisnuo moje maca na lupanje član ... što ga još jače stane sada.Možete zaustaviti ukazivanje moj klitoris i zgrabiti moje debelo dupence ... kopanje dohvat ruke na mene. Vi slap moj magarac jedna brza vrijeme dok pumpa mi je čak i teže. I doći do okolo i jedva dodir moj klitoris ... svoje bolne i natečene ... ja luk mojih leđa nešto kao što sam prst moj klitoris ... ja stisnuti svaki mišić u mom tijelu ... moja maca na vatru.

Ja nekontrolirano tresti ... cumming hard ... moje tijelo convulsing kao što slam svoj kurac duboko u moju pička posljednji put. Možete pustiti glasno roktati kao što pucati špricati po špricati vruće jism u moju pičku.Jebavanje tvoje tijelo i dalje polako klade protiv vas jer ste mi se ispuniti ... kao što mi padne protiv vrata ... tvoj polako penis gaćice iz moje maca kao što nježno poljubi leđa moga vrata. Možete pogledati moj vrat i vidi ogroman Hickey youd mi dao tijekom našeg randevu.

Naše disanje tvrdi, naša tijela cijedi naša lica zajapuren i prekrivena ogromnim osmjesima. Mi prikupljamo sebe i stajati uspravno. Siber seks vi povlačite svoje hlače ... ugurati svoju majicu na ... trčanje prstima kroz kosu i ti si gotovs to ići. Ja povući moju suknju dolje, povucite moje bedro highs natrag gore, puno buke s moje kose malo i ja sam spreman. Grab sam torbicu, izvaditi moj kompaktan i pogledati strašne crvene Hickey ste lijevo ... tvoju ljubav ugristi. I pokušaj to pokriti najbolje što mogu i gledati vas kako smo se smijati.

Mi hoda do vrata kao što mi brzo tapkanje na magarca i recite mi da je zabavno. Ja vam reći isto kao što smo otvorili vrata i glave se to zaista rade. U tom trenutku i vremena, naš gazda hoda do nas i ruke nam veliki zadatak. Oni nam govore da ćemo se očekuje da rade puno kasne noći zajedno.

Jebačice sam pogled na vas ... da bacite pogled na mene ... sve što trebamo učiniti ... mi reći.

Obojica znaju da je rad posljednja stvar na naše misli ... i nećemo raditi puno na one kasne noći

Нема коментара:

Постави коментар