недеља, 21. март 2010.

Siber seks

Stajala sam obličje iz hotela prozor.Leptiri u mom stomaku ne mogu da se smirim. Svakog trenutka on će biti ovde.Net upoznavanje neko koga nikada nisam upoznala ili vidila, ali tko mi je govorio da za šest mjeseci na internetu će mi doći na vrata. I želela sam ali nije pristao da mu nema fotografije request.I nisu znali što je on izgledao, on je rekao da je liječnik i smatralo zgodan njegov osoblje u svojoj bolnici.Za sve što sam znao je on mogao biti bez posla majmun koji je nekako našao novac letjeti na pola puta oko svijeta u susret me.Moju samo utjehu u ovom trenutku je da on ne zna što mi izgledao ni.


Njegova nije kasno ja rekao, možete otići prije nego što on dobiva here.I okrenuo pokupiti moju torbicu i vidio ga kako stoji na doorway.He nije ništa kao što sam mislio da je zamišljen be.I će ga imati atheletic graditi, ali je bio mišićav i tall.He imao čudan izraz na licu. "Koliko dugo ste bili tamo stoji?"


Tražio sam lice breathlessly.My crvena sa embarrssment na pomisao da je skoro uhvatio me pokušava ostaviti. "Dovoljno dugo", on je hodio u sobu zaklopac glas vrata quietly.His je kao med i osjećao sam se slabo. "Tako susrećemo u posljednji." On je sjeo na drvenu stolicu i podstavljene Potapšao krilu mi sjedi na .
Ja waked preko do sebe svjesna kako je kratak mi je bio mini suknju. "Zahvatila noge mi okrenuti." Nervozno sam dužan i sjede s noge na svakoj strani stolice. Srpska kurva njegove ruke dotaknu moje obraze i vrat pokretima pero svjetlost i osjećao sam se koža na leđima peckati. I sighed."Tako govori mi više o sebi?" On poticao. "Pa što da li vi ištanje to znati?" Moj um je bio nalaz je teško koncentrirati se na ono što je on asked.His ruke polako su unbuttoning moju košulju i on je lagano četka vrh moje lijeve nipple.I gasped. "ja - Ne mogu se koncentrirati kada to učinite." On se nasmijao. "Pokušaj". pokušao sam dobiti moj fokus ali moj um wandered.His rukama je upravo objavio moj grudnjak, a on je bio stvaranje krugovi oko moje uspravno bradavice. "Kažem vam šta?" Ja gasped. "Zašto ne biste mi reći nešto o tebi i onda ću imati ići?" On je podigao obrve i kimnula. "U redu ..." On je počeo insignifcant reći da mi stvari o njegovoj life.My uma lutao kao što je on to učinio.
Ranije toga jutra sam otišao u kozmetički salon gdje su oglašeni waxes.Brazilian i Sfingu. JA je pitao djevojku da će mi dati Burmuda. "Što je to?" She asked. "Pa to je kombinacija two.You dobili osloboditi od mojih slama od straga na samo gore moj klitoris i ostavite malo trokuta kose na prednjem dijelu." "U redu", rekla rekao doubtfully. "Vi ste klijent." ja pregledan joj zgodan raditi onda kad je završila i bio sam statisfied.Kada stajao je izgledao kao da sam imala dlakave maca, ali kad sam proširila moje noge to je bio gladak.


Bio sam vratio iz moje sanjarenje kad su mu ruke preselila u moj ourter bedro ispod moje mini-suknju porub. Samo nekoliko sekundi, mislio sam, a on će osjetiti moju suspenders.I znaš moje usne anticipation.Moj klitoris bio lupanje i morao sam učiniti sve da mirno sjedi. "Pa, dobro, well.What smo dobili ovdje?" Oči glistened i smiješak igrao na usnama. "Naramenice". "Pa," počela sam, "ti mi je rekao u jednom od naših razgovore koje želite žena u tregeri, Mislio sam da bih obvezuju. "sam očajnički željela svoju ruku ići dalje do naći moje glatke kaplje cunt.But ruci preselio frustrirajuće sporo u krug je sada golicanje unutrašnji dio moje ruke thight.His ganut gore to gdje je moje gaćice trebaju imati bio i čuo sam ga jedva. "You nevaljao djevojka, nema panties.What ćemo učiniti o tome? Hmmmm." Bio sam panting.He uzeo svoju jednu ruku i unzipped moj mini koje su zujanje iz benda, do hem.Itfell daleko i njegov pohlepni oči me za hranu. "Što maca?" Pogledao je gore na moje lice. "Nadam se da je moja maca?" Bio sam bez daha. "Da, da svoj tvoje." "Good." On se vratio u moje oči cunt.He stroked kosu, a zatim gapsed opet kad je ruka pronašao glatkoća. "You have been nestašan girl.I 'm idući u morati vas kazniti." Odveo je kažiprstom i lagano ga opetovano odvodom na vrhu moje natečene clit.It osjećao kao voda se dripped se na Internet i to mi je vozeći wild.I gasped i bite my lip.Gole ribe uzbuđenje i osjećaj nastavak je bio prislušni unbearable.I pokušao to stajati, ali on je omotan ruku oko mog struka i mene održao na njegovu krilu. "Nije tako brzo ", kazao je prošaptala." Je kazna malo previše nositi? "I nodded." Možda bih trebao napraviti kazna malo blaži. "On umočen njegov palac u moju ljubav sokovi i počeo da nježna circlular motions oko klitoris izbjegavajući najosjetljiviji tip.This je više tantalising nego grananje. "Molim te," ja molio. "Molim te jebi me." On baci glavu natrag i nasmijao. "Ne tako fast.I sam u tu kontrolu." I on je right.I wiggled u stisak kao što je počela kretati brže sa svojim palcem, donoseći mi blizu cumming, a zatim se kreće od točke koja će mi dati relief.Siber seks He onda je uzeo svako od mojih grudi, pak, u njegovim ustima i usisan i napravio krugovima sa svojim jezikom oko them.Then on nagnuo nazad i pogledao u mene. "Vi želite neki release." I nodded, to je sve što sam mogao učiniti. "Onda pusti me gledaju igrate sa svojim tits dok sam da ne svršiš." Ja voljan stegnut, gumiran i stisnuo svoju tits, da mu se da cum.He mi se nasmijao kao što je ponovno počeo kretati i brže sa svojim palcem, donoseći mi blizu cumming, a zatim se kreće od točke koja će mi dati olakšanje. Htjela sam vrištati sa frustracije i onda neka ga happen.His palac ostao na vrhu od moj klitoris vibrira i sam došao u tvrdom wracking movement.My maca ripples kao nikada kraj meksički val u sportskoj dvorani.
"Sada thenlet je potez za krevet". Shakily, dobio sam od njegov krug, njegove hlače bile mokre s moje ljubavi sok i on me vodio do bed.He stajala ispred mene u potpunosti dressed.I undid njegova košulja i hlače uz gumbe zanijemio ruke. Sam kleknuo da skinu svoje cipele i čarape, a zatim mu underwear.Atraktivne I dođe licem u lice sa svojim uspravno natečen kurac.How on je uspio da se kontrola nisam bio siguran, ali sve što sam znao je da sam ga htjela unutra me.Having celebate je za dvije godine, moja maca je potrebno da se probudio i Cobwebs nemara swpet biti daleko od ovog veličanstvenog cock.I primijetio njegov penis je curi lizali i ja lagano s mojim tongue.Lovely - slano taste.I early moj jezik iz svoje glave do svoje baze, a zatim je svaki od njegovih lopti u mojim ustima i hummed savršen A. Teško je shvacaju vrhu moje glave i mene izdvajali daleko od njih. "Tko te je učio da?" he asked. Ja lizali moje usne i nasmijala. "Postoji puno više gdje je došao iz." Pušten je glavu i nastavila sam zuji savršeno uz svaki od njegovih lopti u mom mouth.I potom ustala. "Hajde - dobiti na bed.You pleasured me now let mezadovoljstvo vas. "Jer jednom u cijelom ovom sastanku sam osjetila da sam stekao kontrolu malo opet.Siber sex " Legni na leđa i ja ću vas masaža klinac kurac za tebe. "On obeyed.I drenched moje ruke u ulju kao što sam kleknula pokraj ga i onda doveli jednu ruku prema dolje stroking njegov kurac od vrha do bottom.Before moje prve ruke dosegla dno svoje osovine moje druge strane je bio spuštanju masnu njegov kurac. "To se osjeća na taj način dobar." Sam mogao vidjeti puls u stranu vrata ubrzati i on zatvori oči kao njegov dah došao brzo kroz njegova usta. "To se zove beskrajne vagina.Wait dok radim vrata tipku na vas." Ja promijenio svoju ruku movements.With jedan nauljenom rukom sam repeatedlyturned svoju ruku oko njegove glave pulsira penis kao da sam otvaranje vrata.


Na kraju, ja mislio sam na kontrolu again.He dah je plitko, a on je malo zabadanje njegove zdjelice forward.I nasmiješio u sebi.
Moja ideja je bila kratko kontrole lived.His popucali otvorene oči i uhvati me nasmijan. "Ti mala kuja!" On rasped kako je dobio neki contorl od sebe. "Im 'idući u morati opet vas kazniti. On je agility iznenađen me.He prevrnuo na želucu i mene uhvatio prije nego što sam mogla pomaknuti. "Doggie style bitch!" Njegov ton je bio mekan a ljut.I predan.Youtube jebanje i nije mogao vidjeti mokru mrlju gdje sam bila klečeći na krevetu, moja ljubav sokovi su kaplje iz me.I spustio glavu i prsa na jastuk i shivered sa zadovoljstvom kad sam čuo ga inhalirati i povucite usnama mojim maca otvoren. Moja atraktivna maca je bila je podignuta, a na zaslonu se njemu i nisam um. "Oh yeah!" Njegovo lice je tako blizu da moje otvaranje maca koje sam mogla osjetiti njegov dah na sebi. "Ovo je maca vrijedi fucking.But prvo, maca je moraju očistiti." Osjećala sam njegov dugo mokar jezik dodir moje sada bolan klitoris prije itslide gore u moju pičku. "ja exhaled kao njegov ranih jutarnjih grubo čekinja gumiran
protiv moja pička. Squirmed.I sam bila spremna za njega, moja maca him.My htio klitoris him.I htio ga je htio.


Moje srce je pala kad je naglo prestao mu lizanje. "What's wrong?" Ja blurted. "Nothing.Stand kao pas." Sam podigao glavu i prsa s jastukom. "Sada gledati ispred vas." Ja hadn 't bez to prije, ali ima je ogledalo na uzglavlje kreveta i mogao sam vidjeti ga u reflection.Video jebanje tada sam ga osjetila, bilo je njegov penis trljanje glave protiv otvaranja moje mokre pickice.Skliznula je umalo, ali on me spriječiti pomicanje natrag na konzumirati više od njegova muževnost. "Molim vas, ja molio me jebati." On mi se nasmiješio u ogledalo. "sve na vrijeme." Tada zariti me.He mi napuni, njegov penis gumiran protiv moja maca walls.My klitoris throbbed. Pogledao sam ga u ogledalo, a on je nas gleda kao što mi jebeno. "Sada kada je ono što sam želio vidjeti", rekao je panted. "Tvoj tits swinging slobodan dok sam vijak you.That je pravi uključite za mene." I onda je napravio napor to izraditi moj tits ljuljačka još više. Ja bih ništa učiniti da biste dobili
ga da sperma u meni.


Došlo je do iznenadnog kucati na vrata, a on je otišao na to odgovoriti. "Ostani kao i ti", on naredio. "Aaah, rum servis.Da molimo da ga donese u ovdje." Pogledao sam preko mog ramena i vidio muški kotača zvono hop u kolica šampanjca i snacks.I trebali imati osjećala neugodno, ali Nisam, ja pravedan ištanje da biste dobili leđa to gdje smo stali, ali da nije čuo da be.I, zamolite ga čovjek da ga plati dvostruko uobičajeni savjet za room service. "Što radiš?" Ja hissed i dalje drži pseći stil što pitao. "Želim neke slike od nas podsjetiti mene od danas." počeo sam objekt, ali on cut me kratko. Poziranje "Želite li da te jebati?" sam klimnuo i rekao okrenula zvonolike poskok. Ok samo neka nam se dobiti u različitim poza i onda ću vam reći kada da se fotografija. "Zvono hop ganut okolo soba loveći razne seks poza koju izvodi za camera.Eventually je bio zamoljen da napusti i kamera je skloniti.


"Sada ćete me jebati?" Pitao sam s malo nade da se događa. "Da, ali ..." "A što?" Ja se namršti. Želim postaviti moj DVD kameru i film. Gledao sam kako je postaviti sve gore. "Okay omogućuje početak", kazao je pljeskao rukama zajedno. "Premještanje na kraj kreveta, tako da su u pogledu kamere." Ja bespogovorno slušali. "I akciju. Raširila noge. "Nisam imala puno prostora za noge moje pravo na kraju krevet, ali sam shvatio da je cijeli idea.My noge flopped da strane, tako da moja maca je bila sjajna zurenje otvoren za kameru. "Sada, trljati svoj klitoris." Znala sam kako da zadovolji sebe i počela se trljati savjet. "Sada ste prvi uvaliti prst u svoju pičku." Nisam taj. "Sada dva." Rado zaglavi drugi prst unutra " Sada tri. "Nisam that.He onda mi se pridružio. Klečeći dolje ispred mene pokopao svoju glavu u moje glatke gladak pička. "Mogao bih plivati u tu", rekao je kako on podiže glavu. "Molim te jebi me," I molio. "Jedna stvar prije nego što mi je činiti, kao što sam igrao sa tobom i maca tits se osjećate kao da ne mogu uzeti više, želim da mi reći što želiš učiniti, okay.Kada mislim da ste stvarno je sve , ja ću vam sperma u redu? "Ja nodded.Ponovo je umočen njegov palac u moju ljubav sokovi i počeo da nježna circlular prijedloga oko klitoris izbjegavajući najosjetljiviji savjet i istodobno gurnuo tri prsta u moju pičku." Govori za mene ", šapnuo je kao moj dah je došao u brzim plitkim gasps." Želim te jebati me.I želite da se vaše kurve live kuja, a vi moj pimp.I želite širiti noge čak i dalje nego što su već, tako da ništa nije skriveno od vas. "Osjećala sam ga i ući mi polako zabadanje sve dok moj cijeli maca je bila ispunjena sa svojim pijetao." What else? "On je nježno crooned." Želim osjetiti da poduzetan gore protiv moje pička zidovi i ramming dom . želim da poljubac i sisanje moje tits i trljati moju clit.I žele osjetiti svoju hrabrost eksplodirati u stranu mene i vidjeti ga pokrenuti niz moje bedro. Želim da me jebati besmislena. "Hiw thrusts su zgrade u snagu i sam bio ljulja se i iz sa pokretom." Bože, tvoj kao i objesili kao konj, bolje u stvari, "Ja blurted van kao što sam bio gubitka svih kontrolu nad moje tijelo i situacija. "Jebi me.I želim da zajebavati me.Cum u stranu od mene, ja te želim." On mi je jahao teško i dugo, zatvoriti oči i vidio sam bljesak svjetlosti, pa čak i dalje moj klitoris throbbed. Osjećao sam se kao da ga naježiti came.The sjeme je pucao protiv moje zidove bilo toplo i sklisko.Moji pičkini zidovi zagrlili su njegov penis i vagina moje usne.Moj klitoris metak iz svoje ljubavi juices. Ležao je i dalje na vrhu mene, ali njegov penis je i dalje bio unutar mene.Obmotala sam svoju nogu oko bokova da ga zadržim unutar mene koliko mogu. Odahnula sam.Kada ga je konačno povukao iz moje mace, njegova i moja ljubavni sokovi prolili su se van na moj unutrašnji bedro. Mogla sam osetiti kako se moj klitoris oporavljao i bio je u nadi za još.

Нема коментара:

Постави коментар