четвртак, 18. фебруар 2010.

Zena tube

Možete sjesti u slabom sobi, slijep presavijeni, sjedi na futon madrac. Ti si moja nosi jedan od mojih t košulje nad svojim redovnim grudnjak i gaćice. Tu je neki mekani zena zena glazba svira na niskoj razini u leđa zemlju, a možete i miris ugodan miris vanilije potječe iz negdje u sobi. Vi ste potpuno opušteni, na jednostavnost s svoju okolinu, i nevjerojatno uzbuđena što će doći. Imate mali strah u jami želudac, ali jesu uzimanje poniranje jer se stvarno želite isprobati novo iskustvo.
Možete početi osjećati pokret da pred vas, ne siguran o tome što se događa počnete napeti gore. Dvije ruke nježno na dodir te se i počnite milovati ramena, vrat i lice. Ruke su topli i osjećam jako dobro, tako da počnete skliznuti natrag u svoje zone udobnosti. Sada se osjećam toplo dah pri dnu vrata, guska bumps početi podići na vašoj koži. Vruća dah je sada zamijenjen mekana nježnim poljupcima, sitnim i grickalice, to osjeća tako dobro. Ti si stvarno uživate. Sve odjednom ste primjetili da je sada drugi set ruku roaming preko ispred svog tela, te ruke su pričvršćeni za ruke koje su iz dostizanje oko leđa, a sada se osjećate mi pritisnite protiv leđa, to je samo dogodilo da vam da je Jess da ti je ljubiti.gay parada A sada druga usta počela polako ljubiti i grickati na vrat i uši, ovo zaista počinje da vas toplo i primijetiti intenzivne topline zrači iz svoje prepone.
Oba kompleta ruke sada se počinju primjenjivati pritisak na prsima, lagano cijeđenje svoje tits i prsti trčanje oko bradavice, zaustavljanje na njima zafrkavati i igrati sa dva metalna prstena umetnuta u njih. Sada ste uzimajući stvarno vruće.
Uhvaćeni u intenzivan osjećaj užitka se doveo do vas iz stimulaciju vaše grudi i bradavice, ja uzeti ruku i ispustite ga da vas prepone. Sa dlan moje ruke, nježni pritisak sada se primjenjuje na vaš klitoris. Izgubljen u trenutku ste zaboravili na svoju ruku tits, osjećaš pokret iza tebe i sada, dok je Vaša maca se zadirkivali primijetili ste da je vaše tijelo bude vođena položiti na leđa, te pravedan ići s toka kao glavu počinje olakšaj u zadovoljstvo.
jubakanje vaših vrata i nježno stiskanje vas prsima i kruženja vašeg klitoris stvarno počinje dobivati ste radili gore, ako se osjećate dvije ruke u roamingu oko ramena i preko vaše kose.Sam pažljivo kretati uz Jess i dalje igrati i zlostavljati svoju prsa i ramena. Kao što je moje ruke polako da njihov sljedeći prođe, oni zaustaviti na ovratniku košulje, jake ruke brzo rascjep se iznenada ispred košulje otvorene. Sada, sa samo tanki sloj svog bra tits između vaše i naše usta, Internet se \ 't uzeti Jess i ja davno prije nas izvući iz čaše naš put i stvarno početi uživati u našim dosadan. Sada s dva usta sišu strane vašeg tits i lizanje svoje bradavice i odlaska hickeys, čisti intenzitet ovo je samo um puše. Vi nikada nisu imali toliko stimulacija iz bradavice i to se osjeća soo velik. Naše dvije jezike rade u tijesnoj liže svoje bradavice i nježno igranje sa svojim obruči. Naša topla usta i dah križeve svoje otresit
, Uspravne bradavice šalje blage shudders dolje vaše kralježnice, kao i mi početi sisati i ostaviti Hickey cijelo tits, vi ste slavoluk natrag doći bliže našim ustima koja su sada da se sada čini se da vam dosadan.
Jedan od usta je prestao usamljeni ljubiti svoje grudi i ima preselio dolje na svoj trbuh. Mekani poljupci na trbuhu i oko svoje strane, to kinda tickles i osjeća se dobro u isto vrijeme. Sada poljupci su počeli putovati dalje na jug do vas panty pokriva stidne mound. Polako na prvi poljupci tek početak na klitoris, a zatim pasti i krug oko. Tada vrlo lako ako se osjećate mojih usta uklještenje na vaše vruće izvan okvira svoje donje rublje. Možete osjetiti jezik gurajući na razrez i to sviđanje gore i dolje. Ovo je zaista počinje da li podivljati jer ste se zadirkivali iz više smjerova, želite da usta i jezik se izravno na vaš klitoris, ali kao vas vaše ruke i pokušati ih ukloniti, Jess lagano ih ograničava. Sada sa Jess drži svoje ruke ona se naslanja na to priljubiti tvoj vrat, malo ljubi i svjetlo licks su svi ali je izgubio na vas, jer dalje dolje svoje tijelo sam sada postupak to maknuti tvoj sada natopljenom donje rublje sa svojim zubima. You raise yo
ur hips da mi pomogne, kao što ih je u donjem dijelu leđa dolje Jess seli u ustima i počne da vas poljubiti. To je malo čudno, ali idete s njim i uskoro vaše jezike istražuju svaki drugi usta bez razmišljanja. Jess omogućava ići od ruke i odlučite da proaktivni potez i doprijeti do šalica joj vješanje tits. To ćete učiniti s njom ono što vam se kao da su učinili, a početak valjanje joj bradavice između prstiju. Sada vas i početi stisnuti i prstohvat joj grudi i bradavice.
Imam pravedan maknuti jednu stvar koja je između mene i svoje vruća, vlažna maca,. Sada ću početi da izljubim Vaš unutrašnji bedro kao što sam raditi moj put leđa prema dolje. Sada sam dosegla svoj pokisao maca, umjesto ronjenja u pravu, ja zaigrano početi lizati na klitoris. Lizanje sisa a onda na to i onda valjanje mi jezik preko njega opet i opet i opet. Možete početi sliniti kao što radite van s Jess i sada početi rock kukove, možete osjetiti da imate orgazam zgrade, ja povući mom jeziku izvan vas i stavi pored tebe, počnete se osjećati opljačkan i tada mojeruka počne krug vaš klitoris, ne želeći da vas povrijediti li nastaviti ovu akciju nježan dok mislim da sam te grijao leđa, a onda sam skliznuti prstom u vas. Polako na prvi sam ga premjestili unutra i van, onda sam pokupiti tempo. Ne koji se kreće brz, ali previše težak da biste dobili dobar poticaj, ja manevar moj prst dok ne mogu doći do svoje G-točke. Bingo! To znači da možete početi cumming desno i onda tamo. I keep rubbing svoje mjesto i G
sad sam koristeći moj palac stimulirati svoju ljubav gumb. zena tube To samo izaziva teže doći do orgazma i povećanje intenziteta. Nakon što se čini kao nikada kraj serije orgazama je vrijeme za mene da se presele na drugo mjesto.
Na leđa i sa svim ljubljenje i sisanje i lizanje vaših tits, usta kao što je otvorena u jedva zadovoljstvo. Iznenada i vrlo iznenađen, vrlo teško se umeće penis u usta, trenutno šokiran, ne dođete do svoje senesces i početi sisati na njemu. Sada pokušava koncentrirati na kurac da je klizni in i out ustima umjesto usta na tits, počnete se vrtlog svoj jezik oko njega i onda početi varirati pritisak primjene. Vi nagnuti glavu natrag na dalje dopustiti tvoj vrat otvoriti tako da moj kurac u slajd može dalje. Sa mnom pažljivo jebeni ustima počnete da očajnički sisanje na moj penis, pokušavajući da mi sperma. U šokantan obrat događaja, Jess zaustavlja sisanja na tits i bradavice i pomiče prema dolje na svoj pička, gdje je zatim prihod od početka sisa i slurping svoju ljubav okvir kao da je posljednja stvar na zemlji, ona nikada neće učiniti, ovo iskustvo stimulišući uzrokuje da sperma. Možete pokušati kriknuti kao što sperma, ali, s
punjena moj kurac u ustima svojim ne koristi. Pokrenuli ste wreathing i squirming sada kao Jess odbija puštanje skrbništvo nad svoje nove pronađena igračka, ona nastavlja lizati svoje pička i prestaje sisati na vaš klitoris, prisiljavajući vas da sperma opet, vaše tijelo počinje tresti i svoje mišiće nogu početi tense i grč. Ja poreći moje lupanje pijetao iz svog pleasuring usta i Jess prestane davanje te teške jezik bičevanje, možemo prebaciti na još jedno mjesto.
Kao što sam ležala na leđima, Vi ste nesigurno vođena na moj kruti štap, to ga čini vas izdisaj sa zadovoljstvom da je od vas donijeti konačno dobivanje nekih duboka penetracija, te da otvorite oči da vidi Jess ispred vas. Ona je uznesen poziciju direktno ispred vas, jahanje moje lice. Vi to lean in i početi ljubiti jedni druge, svoje ruke istražujući njezine gole grudi klempav točno ispred vas. Budući da su joj ruke rade kao mudar Vašima. Nas tri sad početak nježan ritmička kretanja, svoju ne dugo prije više od stimulacija dovodi vas na rubu još jednog vrhunca, ali to osjećamo kao u jednoj zgradi, znate njezin će biti veliki. Ja polako početi podizati bokove moje vožnje moj kurac dublje u vas, da \ 's to, da \' s all trebalo je da vas odveze preko ruba.Masivni val stresanje kroz vaše tijelo, te početak da biste dobili svjetlo na čelu, a soba je sada predenje, vaša maca je stezanje na moj vožnje vratilo. Vam ne mogu sjetiti kada ste posljednji put došao tako teško, kao što počnete da Rega
U neka vrsta svijesti, ja zaustaviti moj kurac i počnu ga izvaditi od vas, neka se malo sliniti za razočaranje, vidjet Jess je sama uklonjen iz moje lice, a sada vam vodilja u svoje mjesto, to se događa na vas da ste prebacili stajališta kao i moj jezik slithers gore u svoju ponudu klitoris i još jednom ja sam vam se jelo. Jess sada me je montirana i da je počeo jebati nas oboje. Ruke i dalje istražiti svoje tijelo kako njen ne Vašima. Bez upozorenja Jess spušta ruku na vrhu svoje stidne nasip, i počinje stimulirati klitoris dok tvoj sam pod Jedete li tvoj maca kao da mi život ovisi o njemu, a moja supruga je jahanje moj kurac za sve je ona vrijedi. Nakon kratkog vremena da oba imaju masivne orgazme i treba nekoliko trenutaka da se odmori. Možete pogledati u oči i svaki drugi imaju istu misao. Idete da se udaljite od mene, i mene gurati natrag dolje kao što sam početak da biste dobili gore. Te obje premjestiti na donjem dijelu moje tijelo, a svaki od vas vodi strana od moj penis.
Možete početi lizati i sisati moj kurac u tijesnoj, čudno, krajnje erotska senzacija vas udari, ti si lizanje slatki nektar i vi i Jesse \ 's maca od moje penis. To je nov i uzbudljiv za vas, a vi odlučite poljubac sa Jess moj kurac u oba od tvoj usta.
Uz to, imate ideju, želite jesti Jesse \ 's maca. Možete prestati ljubiti moje penis i lagano gurnite Jess na leđima, te poljubiti joj bedro dok radite svoj način da joj slatko pička. Kao što se početi lizati i sisati na njezin klitoris, samo pustiti, neka vam životinja instinkt preuzima i to samo u početku ići sićušna posuda jesti svoj prvi maca. It feels so good Jess joj je ruke na glavu, trčanje joj prstima kroz kosu. Kao što sam osjećaju izostavljeni, ja premjestiti na svoje mjesto iza vas i da pažljivo podići kukove tako da mogu ulaziti vas psić stilu. Kao što osjećam da mi se vratilo na slajd, možete gurati kukove nazad na mene, moje vožnje klip duboko u vama. Možete pokušati pustiti sliniti, ali kao što sam vam ga tresnuti u lice svoje pogone u Jess, što je u neposrednoj blizini na drugi orgazam. Ona povuče svoju glavu na njoj kao i ona je na rubu, ne mogu početi osjećati svoj masivan orgazma dolazi na taj način JA zgrabite vaše kukove i početi podići svoje thrusts. To je točka kočenja, a Jess cums tako tvrdi da je ona vas prskanje s njom ljubav kremom, kako ona ima samo sperma, u jesu zaista okrenut na, nakon što pojede svoj prvi maca i da joj donio takav masivan vrhunac, ti si blizu sebe cumming, ja početi roktati i možete osjetiti da ću vrlo brzo sperma, Za pomoć u ovoj vas baciti svoju težinu natrag u mene. To \ 's razbijanje točke, sam neka se iznos što animalistic režanje i oslobađanje tereta s duboko u svoje tijelo, i kao što sam pustio moj teret, da to radi za vas i imate svoj najveći orgazam od večeri. Vi ste stvarno svjetlo na čelu kao što sam povući moj omekšavanje kurac od vas, vas pustiti van mekan cviljenje. Jess je sjedio gore i je uzeti moj penis u usta za čist oba ili sokove iz nje. A u to smo samo stavi zajedno u iscrpljen nered na madrac za neko vrijeme, sve u blaženi čas. Onda kažem sam cant wait za okrugli dva ... ... ... ... ...

Нема коментара:

Постави коментар