уторак, 2. фебруар 2010.

Upoznavanje slobodne zenske

Upoznavanje slobodne zenske Ja prskanje preko pjenast Cornish surfati i klecati, hladno i bez daha, ali invigorated, natrag u izoliranoj uvali gdje se pješčana Bella, moj stariji 19 godina-star bratić je sama sunčanja među osami sunce-pečena stijena i kamenih gromada. Kao Bella dolazi u moj pogled, moj grlo constricts. Ona sjedi na njoj ručnik sa vrha svoje crne jednodijelni dolje na njezin struk i lagano masiranje sunce-creme na i oko joj grudi izložena. Ja oklijevaju, ona izgleda gore, me ubijaju s tim otvorene, ali vragolaste smiješiti se njezin, i nastavlja sa svojom - meni! - Erotski primjena sun-factor-god. "Uživajte u svom plivati?" Ja potresti prohladno Sjeverni Atlantski ocean od moje kose dok pokušava da se pojave ne-chalant. "Naravno, yeah ... ipak malo hladno ..." Ja kreštanje hrapavo. "Tada se zagrijati na suncu prije nego što uhvatiti svoju smrt!" Ona trese se moj ručnik ležaj logotip palma, ona širi invitingly uz njezin ukrašen s velikim ružičastim Playboyeve zečice mislim da mora biti vidljiv iz svemira. upoznavanje pederi i lezbejke Kao što sam na korak moj bratić doći do moje odredi mjesto, ja namjerno prskanje joj polugo tijelo s hladnom vodom, kapljice za proizvodnju instant vrisak. U istom slučaju osjećam ruke groping na moj vlažan pliva-kratke hlače pokušava ih povući dolje! "I get this off wet stvar!" ona squeals, određuje joj prsti stegnute u pojas moje mokre gaćice. I borba, automatski gripozan na njoj wrists dok u isto vrijeme pokušava objesiti na moju skromnost, ali ona je jači od mene i moje gaćice su unceremoniously yanked dolje oko mog koljena, otkrivajući moje biserno bijeli mužjak bita za vruće Cornish sunce - i to Bella ... seks skandal poznati

Moji roditelji su me pakiran od dolje do Cornwalla za školski praznici dugo ostati s ujnom Isabella i moja sestrična Bella u njihovoj kući uz more, nisam bio stvarno ljut na ideji. Baš kao i svaki drugi 17 godina-star momak, samo sam htjela otići biciklizam s mojim prijateljima, ili samo kick zajedno nogomet u ulici. Seks na javnom mestu Živim na krajnjem sjeveru ja ne bih vidio te rodbine za nekoliko godina i u to vrijeme je došlo da je moj stric pobjegao s svojim tajnikom odlazi moja tetka da se brinu za sebe, pa Bella, koja sam kasnije saznala, bila je usvojen. Obitelj nije baš kratak od bob ili dva, kao moj ujak, koji 'talentovana' u City, nosi na pružanje za njih u luksuzni način na koji su navikli kojem su isključivo za korištenje njihovih holiday-home tijekom ljetnim mjesecima. Teta Isabella je punokrvan talijanskog aristokrata, a što nadležno umjetnika, uspješno je otvorio mali art-shop u selu gdje se trenutno prikazuje i prodaje svoj rad u prolazu turizma.

Gole Beogradjanke Ja sam ukorijenjene na licu mjesta u šoku, ali je drhtanje u očekivanju. Ja sam svjestan da je moj sada goli penis se ispituje i fondled, flexed na ovaj način i da se prodded moje lopte ispod i probed radoznao po prstima. Ovo prvo seksualno iskustvo s djevojkom čini mi se povući u neugodnosti kao što sam ja osjećam hardening, ali Bella, joj ruku na moje stražnjice, nježno, ali odlučno, me vuče natrag prema njoj sve dok moja produženje osovine je pritiskom na nju mekom obrazu. Onda sam izgubio, pokopan u slatki gladna usta, željan usana zatvara oko moje raste erekciju, mekani jezik, koji se kreće i dosadan savjet od moje bockanje spol. Okrenuti lice prema gore nebo zatvorim oči, toplina i podnevno sunce gori poklopce.
devojke fetis Moja glava se osjeća kao put sam sneaked čašu viskija iz moj tata je boca od pola koristi Granta - vrtoglavicu, a ne ove Zemlje. Ona mi je za javnost, moja erekcija ističe se, dršćući i ranjiv, ali ja sam zalijepljen, transfixed, na licu mjesta. Osjećam se moj penis gubi, prešani sa bilo koje strane. Ja gledati prema dolje da biste ga vidjeli sigurno smještena između Bella je divno kremast grudi. Sam jecati na očima. Ona se smiješi mi s očima na pola zatvorene. Ja tvrdim učiniti još više, što se čini nemoguće, i Bella cijedi joj tits oko moje zatvoren osovine, to radi gore-dolje sve dok mi se um vrti, a ja sam zapomaganje u fin ecstacy na ovom divnom bombardiranjem seksualnih osjećaja ... Ja sam drmanje, gotovo zaspeš. Wonderful slavno valovi me prestići. Moj mliječan sok prelije se u grčevima između Bella's gol Golden Globes ...Voajeri

Нема коментара:

Постави коментар