четвртак, 11. фебруар 2010.

Samozadovoljavanje kod zena

Samozadovoljavanje Vikend spavao sam sa cerka najbolji prijatelj i njena prijateljica
To je bio vikend Bretanja je nestrpljivo čekao, a ja bio zabrinuo. Konačno je došao. To je bio četvrtak, dugo Srbija dan vikenda i na oko 7:00 Bretanja najbolji prijatelj Liz pojavila na vratima. Ona je bila u pratnji njezina majka lijepa izgleda, bio sam napravio to shvatiti.
Kao što je došla večer, mi naredio sebe veliki izbornik i sve nas feasted dobro. Kasnije, nakon večere i sitni, Britt, Liz i ja sebe dobio na udoban kauč i počeo govoriti o njihovoj školi stvari i ostalo. smuvati devojku Sam osjetio Liz bio prijateljski kao tinejdžer Britt sjedi uz nju i volio pričati o svemu.
Raymond i Wendy su imena svojih roditelja. Oni su troje djece. Chelsie je bilo osamnaest godina, Liz je u sredini jedan, na šesnaest i mladi Tom, 12 godina star, koji je bio samo raste iz nje klinjo odjeću svaki dan. smuvati Ona ugasiti obitelji albuma ispred nas. Ovaj nastavak razgovora kasno, a sada je blizu ponoći. Odlučio sam ići spavati i povika moje goodnights.
Jednom u moju spavaću sobu, ja promijenjen u udobnije majicu i bokserice. Ja sam moju rutinu usta četkom. Na kraju sam uspio zadrijemati. Ja sanjao odmora trebala sam imao. kurvetine Nepoznata žena sam ležao zajedno na sunce-opran plaže; surfati polako kotrljanje oko nas. Mi snuggled pod svijetle jutarnje sunce, miris stabala breskve nanijet na vjetru. Ona je me drži čvrsto, njezina kosa meka četka protiv moje obraz i grudi. Ja sam ruku klizila prema dolje nje i nježno joj održava firma magarca u ruci.
To mi je nepoznata žena održan bliže i sam mogao osjetiti toplinu grudima trljanjem moja rebra.Ona purred kao moje prste završila na njoj bradavici i nježno stegnut. Ona nježno joj stavi ruku na moj kurac. Mi smo bili sada oboje goli na plaži. Ona je polako počeo da me jack off, izvukao sam joj tople grudi nategnuti protiv moje tijelo. Kada se baš kao i odjednom, ja došao.
Bljesak osvjetljenja me probudio. dama trazi Sam otvorila oči na tamu naše spavaće sobe. Kao što je iznenada, shvatio sam da moj orgazam nije bio san. Sam mogao osjetiti ljepljive goo mog nedavnog orgazma poprskan po moj želudac. Mlada ženska ruka još uvijek mi je jacking off kao posljednji ostaci moje opterećenja trickled vanjska strana od moj kurac. I, ja doista su moje ruke oko firma tinejdžericu dojke. JA pokušao to varka da sam još uvijek spavao.
Gledao sam kroz djelomično otvoriti oči, žensko tijelo smeared neke moje sperma na prste, a zatim ih dovede do njene usne na okus. Uz ukusan zvuk je čist lizali prste. JA mogao jedini pogodak je bila uspaljen u ovom trenutku. U mraku joj tajnu bio siguran. Ja bi trebala pričekati do jutra kako biste saznali.
Probudio sam na petak ujutro na prazan krevet. Stavljanje na haljinu sam otišao u kuhinju da biste dobili kavu. Bio sam dočekan u kuhinji od Britt i Liz s mirisom breskve u zraku.
'Jutro Mr Lowe "Liz, pozdravlja me s poljubiti i šalicu kave." Morning draga. "Rekao sam.
Sjeo sam na kuhinjski stol i pokušao naplatiti moje misli.
sajam erotike Jedan od njih je bila sa mnom sinoć i to me je u grču off. Ja sam vrlo siguran da je bio mlađi. Jedini savjet koji sam imao bio je mirisala enticingly breskve parfema. Bio sam prilično siguran da nije Britt. Tko bi mogao reći da sam grudi i dupe fondled sinoć nisu bili Britt's. Imao sam do sada upoznao obje navedene imovine za nju.
Kao što sam razmišljala toga otajstva i od njih u njihovim haljinama, samo iz tuš i naravno slatki miris breskve su me pratili u dnevni boravak
u krevetu
"Jeste li u redu san sinoć?" Brittany me pitao.
"Kao dijete." Odgovorio sam.
"Me too." Ona je odgovorila. JA koji je potreban da ovaj lik bez mene davanje daleko.
Kasnije smo jeli naš doručak. Nakon što je završio svoje djevojke sitni neki prijatelji od njih je došao preko te su objesili oko u mom ground pool. Bazen je bio jedan od onih raskoši.
Otajstvo sinoć je vozeći mene ispucan. Mislio sam o tome što sam gledao djevojke iz kuhinjski prozor.
Sjećam se, imao sam sanjao, bio sam na oceanu krstarenje sa nepoznata žena. Lice joj je uvijek bio u sjene. Prvo smo poljubi, onda taj slatki miris breskve punjeni mojih osjetila. Moja tajna ljubavnica me grli, a onda sam osjetila lagano joj usne na moj kurac.
Probudio sam u flash. Gledajući u moju struku, plahte su Tented kao moja tajna ljubavnica klizila joj usne gore i dolje moj pijevac. Crveno-vruće jezik trčao gore i dolje mi dužina. Kao što sam otišao dizati plahte Čuo sam mrmljanje iz usta na moj kurac, a ona povukla listove natrag dolje. Ja sam podnio ostavku na ostavljajući joj identitet tajna, za sada.Od mog otajstva ljubavnika identitet je sada sigurno, ona se vrati na posao pri ruci. Njezini napori bili nagrađeni sa velikim opterećenjem od moje sperme da je ona odmah proguta. Tada izlaze ispod plahte otišla tiho da se vrate u svoju sobu.

Нема коментара:

Постави коментар