петак, 12. фебруар 2010.

Kuchka uživo

Kučka Noćni zrak je bio gotovo i ne postoji kao što sam ja fanned sa valjane do New York Times, gleda otvoren prozor vrlo jeftin obličje Days Inn. U želji nisam prošao do pozvati na mršavi umočiti u jezeru s nekim starim prijateljima koledž, uzdahne i nadao sam protiv svake nade da jutro će doći tako da sam mogao napustiti grad. Ali ja sam bio na čekanju na Devin da se vrati iz kuta trgovine s kondoma i irski Divlja ruža kako bismo mogli imati privatni party.
Kučke Ja vukli moje umorno tijelo udaljeno od prozora i ušetao besciljno u kupaonicu da se osvježiti prije Devin vidio što kombinacija vrućine i sparan nedostatak sna nije na moje lice. Guljenje do gole golotinju, ja pregledat moje tijelo u ogledalo duljine katu na poleđini vrata kupaonice. Sa mojim 36C grudi, 22 struk veličine i prostran, ali je rupica besplatno magarca, odlučio sam da ako sam morao čekati još jedan sat za Devin se magarac ću nazvati gimnastički Jeronima za sjednice Glavnog odbora lupanje spol.
Uključivanje tuš, ja zgrabite neki šampon od ispod sudopera i početi pročišćavati tjemena kao da puki akcija mogla sprati moja seksualna frustracija. I odjednom okrenuti do za moj prati krpom kad osjećam masturbiranje Devin je grubim rukama groping moj magarac poput tinejdžerske satrti.Okrećem i smijali jer sam shvatila da on nije ni mucio da skinu svoju odjeću, sve dok je se popeo na tuš sa mnom. Ja brzo oljuštiti svoju odjeću, moja usta zalijevanje u očima njegove hard rock želudac i moćna oružja. Ja gledati ga mrtvog u očima njegovim kao povući svoje boksača dolje sa mojim zubima, zaustavljanje na noge i onda zmajem moj vlažan jezik protiv njegove gležanj sve do njegove grožđica veličine bradavice.
gole amaterke Kako je fondled i pasu moje grudi sa svojim zubima, vizije našeg prvi put u ovom hotelu čini se da vrlo bljesak pred mojim očima. Dva tjedna prije mature, a zatim je bio isključen u stvarnom svijetu otplatiti studentske kredite. Imali smo se skrivao iz freeloading prijatelja koji je želio skrenuti u našoj sobi virtualni javna kuća. Tu je kucati na vrata i, misleći netko imao nas pjegavi kretanje u sobi mi je pobjegao u kupatilo gdje je ono što počinje kao ljubljenje je završio sa nama prokleto blizu domaca jebacina odlaska izbio pokušava platiti za slomljena WC sjedalo.
Ali te noći nije usporediti sa strašću sam osjetio kao da sjede u sredini kade, gurnuo mi noge otvorene i razdijeliše moju usne. Stisnuo sam se od dodira njegovih callused rukama, ali rogoz užitka čine za trenutak nelagode kao što sam neka njegov jezik me zajebavati. Ukusna muka njegova stručnog jezika flicking protiv moje natečen klitoris je, u najmanju ruku, neopisiv. Cijeli svijet kao da se okretati kao što sam napet sam glavu nazad i bucked protiv svoje lice, pokušavajući očajnički pokušava držati na prvi orgazam način čovjek radi kad mu žena daje dobre glave.
Ja gledati prema dolje i ... pogrešku. Kuchka On smije protiv moje obrijan humku, tinjajući sive oči mi sisati na mjehur kao što sam crknuti i vrištati. Moja pluća stegnuti gore i ja sam trenutno bez riječi kao i moja utroba grč, a on mi je sranje kao sok je potrebno mnogo Strawberry Daiquiri.
Noć je još uvijek za dvije točke pet sekundi kao što sam pokušati zaustaviti moje unutarnje bedara iz drhti kao zgusnuti-O. Gledam dolje na Devin je sperma smeared lice i osmijeh zlo kao što stoji gore dok ja odem dolje. Jedna ruka pere drugu, mislim da je sada mlake vode kaskade preko moje kose, to slicking leđa kao da tuš zna što dolazi sljedeći.
Bez ruku, ja zvrčka mom jeziku protiv glavu njegov penis, onda inhalirati mu obujam na pola puta. I opustite se moje grlo i pusti njegov kurac iz mojih usta, a zatim idite pokušajte uzimati više svaki put kad sam došao gore za zrak. Jedna ruka je lagano svira na njegovoj lopti, ruke ispašu kovrčave, crne kose na svom breskve, dok s druge strane je lagano milovati svojim magarca lijevom obrazu. Kombinacija usisna i moj jezik swirling oko baze njegov penis stvara spor, no stalan ritam kao Devin dočepa šačice moja polovina shampooed kose. Zvuk nalik ljut crni medvjed ispuniti sobu kao on pokušava da ne svršiš. Ja probati teško ne osmijeh kao što sam ga zamisliti brojanje, jedan krumpir, dva krumpira, krumpira s tri, četiri ... ili pjevanja vojske cadences čuvati od poprsje orah niz moje grlo.
Upoznaj me Odjednom, on me gura dalje, okreće mi je na pola puta iz kade, širi moje noge i proširene nalazi moj klitoris i opet jede moje pička do, ovaj put, znam da ću se zamračiti. Tri minute kasnije, I'm grabbing moje pravo gležanj s jedne strane i sa strane kada s drugim dok je thrusts na mene.Ja podići na vrhu prstiju i mužjak protiv njega jer je on slams njegov penis u meni. Trebalo mi je drugi shvatiti da visok glas vičući, "jače, brže. Jače, brže, ti motherfucker, "bio mi je zapravo. On je u skladu s nizom animalistic grunts, nasilnog thrusts i žeže slap na moj magarac.
Onda ... Tri ... Dva ... Jedan ... BLASTOFF.
Ako je akt sama nije bila toliko opaki, kunem orgazam koji naizgled šokirana moje tijelo se osjećali kao da se krstim masturbacija u hladnoj, riječna voda. No, nakon što smo oboje propao unutar kadom, shvatili smo da nije bilo ništa sveto o tome što smo učinili pod tok hladnom tekućom vodom.

Нема коментара:

Постави коментар