субота, 13. фебруар 2010.

Oralno zadovoljavanje

Na moj sat i dom polovine voziti s posla jednu noć (um vas ja sići work at 11:30) Bio sam u vožnji niz Long pusti dvotračna Hwy. zadovoljavanje Kada sam pogledao na brzinomjer moje mišljenje ja bih bolje usporiti pred policajac vuče više od mene i daje mi ulaznica. Kad sam počeo sanjarenje o tome da izdvajali od strane stvarno seksi policajca, sam navući na strani ceste, (nema automobila na vidiku), to je smola zamračiti, bez svjetla na. Časnik šetnje do mog prozora i ono što je kazano je "madam da li vi znati kako brzo idu?" I blush i reći "da". On pita: "Molim korak iz vozila", ja obvezuju. Kaže mi "Please come over putnika stranu kamiona gospođo, samo obložiti auto ide pass tako da ne bi hit" Opet, ja obvezuju.oralno zadovoljavanje
Sve dok sam držati oči na njega, Studiranje njegovo lice, gledajući njegove oči, usne potez. On je sooo seksi Mislim, s tamno smeđa kosa, duboko tamno zelene oči, a ten Maslina, mislim da mora biti talijanski, široka ramena napraviti svoju uniformu tijesnim preko ramena. Stalna oko šest pješice tri inča. Lean muškom tijelu. Osjećam leptire u želucu, a moje tijelo se brzo zagrijavaju, toplo poteći između mojih nogu, dozvoljava mi da moje tijelo reagira na moje misli.
On otvara vrata putnika na moj kamion i pita me da sjedi, opet radim kao što sam ja pitao. Moj duge noge gola i gol kao moje noge smještenim na rubu kamiona, dok ja sjedim postrance u sjedištu uz otvorena vrata, on stoji ispred mene, auto ide mimo uzrokujući crijevne vjetra na swoosh oko kamion i podignite mi suknju duljine do koljena, otkrivajući da nisam stavio na bilo gaćice tog jutra. On je osmjeh ... testisi i koraka bliže k meni izgled seductiveness, "gospođo ..."
I blush s nelagodom i okrenuti glavu daleko. On je postignut za moj obraz i čaše moje lice sa svojim velikim jakim meke ruke, On može se nagnuti glavu i poljubi me u nježnost i strast kako je korake u među moje gole noge, umatanje ruku oko mog donjeg dijela leđa se vuče bliže meni, Moje ruke omotati oko bokova, moje ruke pomaknuti prema dolje do svoje uporište, To je tako čvrsto i savršeno zaobljena, njegov tanak struk i V oblika okvira make me sooo hot Osjećam sokovi topla između mojih nogu, poljubac više intenzivno kao što je dio moje usne sa svojim jezikom i počne dovoditi svoj jezik sa mina ... Ruke na leđima, on počinje u UN-ugurati moja bluza iz moje suknje, on pomiče svoju ruku pod moje bluze mom gola leđa, mogu osjetiti Toplina njegove dlanove kao i polako i pažljivo ih seli oko moje prednje, podizanje moje Grudnjak osjetiti moje grudi čvrsta, Moj bradavici uspravan i tvrdi kako mu ruka klizi preko njih lagano sam pustiti jaukati, Moje ruke pronaći njegov remen zakopčati i poništiti ga, uz gumb i zatvarač, njegova je duga i teško ... . OMG mislim ....
Ljubljenje nikada kraj, on dozvoljava sam izaći iz svoje hlače ... Moja vagina u visini bokova, on mi slajdova na njegov penis .... On gura moja leđa gornji torzo, zgrabi moju bokova i povuče mi na stražnji rub sjedala ... On klizi unutra i van povlačenjem na moje kukove, dosežući drškama da se dodiruju moje grudi, sam neka se glasno "Awwww" i onda bite my donja usna ... Kosi se prema njemu oplakivanje, on koristi svoje prste na lagano štipanje moj hard nipples "Oh yessss Mmmm" dolazi iz mojih usta oralni ... kao što je on prodire u zidovima moje uske vruće wett U vaginu i van još nekoliko puta više oplakivanje od mene kao što sam velikodušan u ekstazi to sve, onda on zgrabi moju struku i gura TVRDI na mene tri puta i omogućava se glasno uzdisati. .. kao što on eksplodira u mene, osjećam njegovu hot cum shoot duboko unutra, a ja cum cijeloga njegov penis ... mješavina čiste grijanih spol ispunja zrak jer on stoji i gleda u mene, pitajući se s očima. i pita: "Pa ... Kako su se brzo ideš?" Ja smijati i reci .. "očito analni dovoljno brz da biste dobili tvoj pozornost policajca." On mi je reći da "prihvati ovo kao upozorenje ili ću biti prisiljena dati vam kartu sljedeći put." Mi osmjeh jedni na druge i on me poljubi posljednji put kako je sam tipke gore i krene natrag u svoj patrolna kola.

Нема коментара:

Постави коментар