среда, 10. фебруар 2010.

privatni snimci zena

Ovo je priča o svojom djevojkom neskladan. privatni snimci Ona je bila lijepa djevica od 18 godina. Ona je moj razred kolege za dugo vremena. Postoji razvijena snažna veza između nas. Ona je bila sexy i ima lijepo tijelo. I like boobs joj jako puno. Jedan dan sam razgovarao s njom na telefon. Ja je došao to znati da je ona sama u svom domu. Tako sam joj dozvoliti da dođem do studija s njom u svom domu. Ona odgovara pozitivno. Zato mislim da je ovo prilika da mogu okusiti joj maca i mogu joj jebati. Na taj način u kratko vrijeme sam dosegla svoj dom. gospodariceZvonila sam zvono i ona je otvorila vrata. Ona je potražnja velika u tanke i kratke haljine. Jedva sam sebe kontrolirati nakon što ju je gledajući u takvim haljini.
Tako smo počeli proučavati, ali sam stalno bila gleda na grudima koje su izgleda lijepo. Ona je obličje različit jazzy danas. Ona je bila bulji u mene i ja previše. lezbejka Odjednom je ustao i igra film na TV-u. To je bio XXX film. Nisam očekivao ovaj. Sjedila je vrlo blizu meni i počela svlačiti mene i uzeti moj kurac u njoj meke ruke. Erotske scene filma me je dovezao do pune emocija. Nisam više mogao kontrolirati sebe. Na taj način JA je pitao da odgodi joj majicu i hlače. Ona je oklijevao ali nakon nekog vremena ona je skinuti joj brzo i počela sisati moj kurac. Bio sam uživanje u tom trenutku i ja isto sisanje je budala. Ležala je dolje sama na krevet i pitati mene to igra sa svojim tijelom. Nisam mogao više čekati. I push moj penis u njoj maca. Ona je glasan krik s boli. Ona je uvaljen mene daleko, ali sam unijeti cijeloj dužini mog penisa na mokro joj maca. Ona je plakala ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ahahahahahahahahahah oooh oohooh ajme aaah.
Bio sam uživajući puno.erotska prica Sada je bila zahtjevna cijeloj dužini mog penisa. Sada sam gurnuti cijeli moj penis u njoj maca i počeli davati jerks brzo. Plakala je za više. "Fuck me hard Fuck me hard."
Ona me je zamolio da legao na krevet. Moj penis je bio hard rock. Sada je sjedila na mom penisu u svojim sočan maca i počeo se kretati gore-dolje. Održao sam joj boobs čvrsto i ide na sisanje. Ona je bila vika i kreće prema gore i dolje brzo.
gospodje Sad sam htio doći do mog orgazma. Ona traži penis fluida u usta. Dao sam glasan krik i napuni joj usta sa bijelom tekućinom. ona je uživala tom trenutku jako puno.

Нема коментара:

Постави коментар