понедељак, 1. фебруар 2010.

SMS intimno druzenje

SMS intimno druzenje Ja sam Mina,trenutno imam 23 godine,ali one večeri,samo 16….
Bio je to 12.maj,žurka kod nekog ortaka,dugo sam očekivala tu žurku,jer je to jednim delom bio gay party.Marko je bio gay.Ustala sam da se tuširam,i da polako počnem da se spremam,dok sam skidala sve sa sebe,mislila sam o Marku,i njegovom dečku Ognjanu,kako bi im samo dala da mi ga nabiju obojica…Ali bili su homoseksualci,ubrzo sam ovlažila,bradavice su mi nabrekle,a prsti ubrzo skliznulu u moju pičku,drklala sam je tako snažno,da sam počela da vrištim,svršila sam litar pičkinog soka…
SMS chat kurve Da se razumemp,inače imam velike grudi,visinu,stas,guzu za deste,tako barem većina kaže.Izašla sam iz kupatila,i gola odjurila u sobu,gledala sam šta ću da obučem.Odlučila sam se za uske bele pantalone,ali bez gaćica,i sexy crnu majicu sa otvorenim dekolteom,dok sam se divila svojim grudima,na vrata mi je pozvonila Ana,drugarica,vrata je otvorio moj brat,i pustio je unutra.Na vratima moje sobe pojavila se Ana i uzviknu “Jao mačko,svršiću na tvoj look”,na šta sam ja rekla “Ma daj,ništa posebno”.SMS chat intimno druzenje,
Posle trola,i drugih sranja upala smo na Žurku,vrata nam je otvorio Ognjen,tako visok,plav mišićav,zgodan i nežan,skočila sam mu oko vrata i rekla “Pa gde si bre,što si mi sexy večeras,gde je Mare?”dok me je grlio ovlažila sam,ne znam šta je bilo sa mnom te večeri,ali sam imala jaku želju za kurcem,i to velikim debelim,kakvog ima samo na filmu.Sati su prolazili mi smo igrali ludovali,ja sam se svo vreme uvijala oko Marka i Ogija,koji su me u šali pipkali za guzu,štipkali za grudi i ljubili me u vrat,u među vremenu su razmenjivali svoje jezike,jako me je to palilo gorela sam,povukla sam Marka u stranu i dovela ga u WC.
SMS chat licni oglasi Čim je zatvorio vrta rekla sam mu “Ne mogu više”otkopčala sam pantalone,i njegovu ruku zavukla u moju pičku.Pogledao me je,i rekao “Ništa vlažnije u životu nisam opipao,šta ja treba da radim?”.Ruka mu je i dalje bila u mojoj pizdi,privila sam ga uz sebe i počela da uzdišem,kroz uzdahe sam govorila “Daj Mare,kako te ne pali žena,jebi me samo večeras,ja sam nevina,treba mi kara,zovi i Ogija,objasni mu sve”.Gledao me je zbunjeno,odjednom me je poljubio strasno, rekao “Sačekaj tu”. SMS chat seksi ribe Ostala sam sama u wc-u čitavih 15 minuta,bila sam malo pijana,ali svesna,i mnoogo vlažna.Nakon tih 15 minuta,Ogi i Mare su ušli u wc,Ogi me pogledao i rekao “Pa šta je mačko?”uz osmeh,Marko mi je prišao i podigao me na uvo mi je šapnuo “Pa da pređemo u sobu”.Čvrsto sam ga uhvatila za ruku i krenula za njima,ušli smo u sobu njegovih roditelja,u njoj je bio ogrooomni francuski ležaj.Sa leđa mi je prišao Ogi,svukao mi pantalone,majicu i brus…”Nevina,a?Obožavam krv.Mi smo fini momci,a ja volim i žene,drugarica si nam,nije ok da ove vruće trenutke provodiš sama. SMS chat kurva ”Okrenula sam se prema njemu,spustila se na kolena, otkopčala mu pantalone,i izvadila njegovu kurčinu,prelepu veliku,nabila sam je u usta do grla,iza leđa mi je pišao Marko,go,ruke su mu bile na mom klitorisu,srce mi je kucalo kao ludo,a pička pulsirala.Marko me je ubrzo pridigao,bacio me na krevet,Ogi mi je prišao,i raširio noge,počeo je da prodire u mene,jako sam krvarila,a stenjala koliko me grlo nosi,nije me bolelo naprosto sam uživala.Nakon petnestak minuta Ogi je svršio u meni,a Marko po mom licu,lizala sam njegov spermu.Marko je ustao,obukao se i otišao iz sobe. SMS chat drolja Dok sam pokušavala da se pridignem Ogi mi je uz osmeh rekao “Gde ćeš,lezi,treba da se počisti ovaj nered”.Moja pička vlažna od krvi i sokova bila je još uvek vrela,Ogi je zabio glavu medju moje noge,lizao mi je klitoris,i sisao krv,uz “mmmm,krv,kako volim tvoje kurvinjsko telo”.To me je dodatno uspalilo.Pridigla sam se i dudlala mu kurac,mazio me je po glavi,zatime me je pridigao,i opet jebao,gorela sam,došao je i orgazam.U oko mi je zapao sat,bilo je šest sati,shvatila sam da moram da krenem,spustila sam se lagano niz Ogijeve noge,i dudala njegovu kurčinu,svršio mi je u usta.Uživala sam!
Pridigla sam se,sredila,Ane nije bilo ništa mi dugo nije preostalo,krenula sam kući.
Sutra mi je stigla Ogijeva poruka “Mačko bilo je divno,moraćemo da ponovimo” SMS chat drolje

Нема коментара:

Постави коментар