понедељак, 8. фебруар 2010.

Srpska kama sutra

catovanje Petak navečer konačno je stigao i Michelle fantazija o bilo za početak. Pa, mislim to je stvarno moja fantazija. Moje ime je Jeff. Michelle i ja smo dating za nekoliko mjeseci i ne mogu držati moje ruke od nje. Jedan pogled na Michelle i da će shvatiti zašto sam stalno uspaljen.

caskanje Michelle stoji oko pet stopa osam centimetara u njoj pet palac peta. Njezina ravna duga plava kosa joj doseže struk linija. Njene oči su plave i ona ima seksi osmijeh. Michelle je vrlo tanak i iako ona nije mi rekao, ja sumnjate ona teži oko 100 kilograma. Njezina glatka, simetričan noge na kraj neba definicija savršen mali magarac.
Nastavljajući se Michelle strašan lik jedne male obavijesti njezin struk. Na kraju, oku je nacrtan na njoj savršeno grudi. Ove humci su iznad prosječne veličine, ali oni činiti se velik na nju petit okvir. Michelle firma grudi su naglašene vrlo osjetljive bradavice koje se čini da se stalno tvrdi.

razvedene Pitala sam ju puno puta ono što joj Mjerenja su, ali joj čednost neće dopustiti da joj otkrije svoje statistike. Nakon nekoliko tjedana dating, moje nikada kraj pozdravi svoga tijela i moja stalna pitanja, shyly ona mi je rekla da je ona mjereno
Ne treba zaboraviti ni Michelle toplo pozivamo maca. 'V' of medunca paperje meko joj otvor na vrhu. Michelle maca usne su skriveni po natekle meso s obje strane joj razrez. Kada stimulirana, klitoris peeks iz vrha njenog otvaranja. To je jednostavno najljepša maca koje sam ikada vidio.
devojcice Sada, Michelle i ja sam fantastičan spolni život. Mi raspravljati naše seksualne fantazije i alternativne ih djelujući van. Posljednja fantazija je Michelle i sudjeluje u seksu u javnosti. Mi smo prisustvovali otvoreni koncert i dok mnoštvo razveselila oko nas, Michelle sjedio u krilu i radio moj hard penis u njoj maca. Ona je nosio dugi labavo suknju koja je pokrivala naše aktivnosti od pogleda. Mi njiše naprijed i natrag za nekoliko minuta i eksplodirao u istovremenih orgazama.

Fantazija Večeras je djelatnost bila je da se tri od mojih najboljih prijatelja. Ja sam poznat ti momci od srednje škole. Rekao sam im da se u moj stan u osam i biti spreman za fantastično vrijeme.Michelle odjevena u usko crvena mini-haljinu i visoke pete šiljcima. Ona je posjetila frizera danas i izgledao poput New York model.
JA je pitao Michelle da se skupiti sve svoje seksi rubljem i štedljiv haljina i dovesti ih s njom.Plan za noć je bila jednostavna. kurcine Svaki momak će izabrati odijelo od Michelle ormar i njezina haljina od glave do pete. Što se dogodilo dok je Michelle bila su obučena je između Michelle i njezin oblači. Michelle je bio uzbuđen o mogućnostima. Da, večeras dečki su išli igrati lutkama i Michelle je bila živi lutka.

Srpska kama sutra Tom, John i Jim stigao na vrijeme na osam i ja sam im pokazao na den. Michelle je već stigao i bio je u spavaćoj sobi uređenje njezine garderobe. Ja sam ispričao da se dečki piva. Kao što sam zatvorena vrata hladnjaka sam čuo niz zviždaljke i grunts. Bilo je očito da Michelle je napravio izgled.
Sam ušao u pećinu na vrijeme da vidi Michelle prijeći sobu, ležao je seksi odjeću na stolicu i stajati ispred dječaka sjedi na kauč. Michelle haljina zagrlila joj krivulje. erotske price udate Rub haljine pala je na pola puta između koljena i njezin struk. Haljina je izrezana nisko na prednjem prikazuje Michelle značajan rascjep.

Dao sam dečki svoje pivo, a zatim je dao Michelle stisak oko struka joj malo.

Нема коментара:

Постави коментар