субота, 20. фебруар 2010.

Sisate matorke

Polako miluje moje tijelo, gleda duboko u oči. On je prošaptala: "Želim te", sa smiješkom je ubojica. Kosi me uza zid grickanje na moje uho i onda polako na moj vrat. I moaned i reče mu: "Uzmi me". Polako i strastveno ga poljubi me easing off my košulju stvaranje njegov put do moje uspravne bradavice. Taken pravo jedan na ruci i lijevo u usta, moja glava naslonjena leđa I moaned softly. Izlasci niže onda unzipped moje hlače dok ljubljenja oko mog pupka. Klizna iz moje hlače dok je on stavljajući poljupci na mojoj bedrima. To klobučina izvan zadivljujuća sa rolling moje oči. Ublažavanje moje gaćice off on počeo mene kušanje. S jedne noge na rame I moaned malo glasnije.
Njegov jezik me jebeno poput nijedne druge. S u pokretu i van ja swayed moje bokove dok oštar dolje na dnu mojih usana. "Kao da je tata" I moaned kako je povećao brzinu. Radni jezik mu guraju duboko u meni. "MM. daddy da ima pravo da me cum ", uz to na umu kada je dublje, u samo nekoliko sekundi došao sam sve u usta on sisa gore sve moje sokove. On tada ustade i poljubi me s leđa na zid. Mi se brzo prebaciti mjesta sa mnom dolje na koljena.
Lizanje gore i dolje svoje osoblje i povlačiti s moje desne strane je pustiti van mekan stenjati.Twirling moj jezik oko vrh njegove glave spremna da ga odvesti u. Zatim sam klizila je uzdignut kurac između mojih sisa gladne usne mu sporo onda postiti dok je on wiggled svojim kukovima."Damn girl suck dick to", rekao je što me rad brže. On je sebe gurnuo dublje u moja usta osjećaj sve vlagu. "Oh yea sranje kao da" dok on drži glavu. "Jebi djevojka IM cumming" samo nekoliko sekundi nakon, sve na mojim grudima je postavljen njegov slatki sperma.
Podizni me to moje noge zamijenivši njegov penis sa svojim jezikom i mene ljubiti. S obje ruke na moj magarac mi je uzletio na njegov kurac polako me klizanje gore-dolje po 8 u kurac. Uz svaki udarac on ide dublje hranjenja moje mokro maca sve svoje meso. Polaganje me dolje na njegov stol i dalje stroking njegov kurac kaže: "kokain kako magarac do fa tata" i da sam učinio.srpsko jebanje Uz svaki udarac došao slap, dok je posizanje moj magarac. Ide brže u mom hot wet pussy im dahtanje. Ti "kao što je ovo kurac djevojka" "MmHmm" je sve što mogu izaći Oh my God to osjećao tako dobro im drago sam odlučio ostati.
"Uspon na vrh girl" pa sam polako sjedio na njegov penis odskakanje gore i dolje s rukama na mom kukova. Ja jahali njegov kurac tako dobar je on vikao je: "Oh baby". Zaustavio sam zdrav i počeo polagan samljeti na njegov penis "ooh u kao da je tata, želiš ići brže", on nije odgovorio je on samo moaned. Tada mu koljena pod ključem i svoje tijelo počelo mahanje. Kao što sam penjati se sa svojim kurac u ruci počeo milovati njegov penis brzo. Sekundi kasnije došao je allover grudima opet.
Branje gore moje krpe u nevjerici sam samo jebeno moj učitelj engleskog jezika. Prekida moje misli ", možda bismo trebali učiniti nakon škole studirao češće Gospođa Oliver" Da! "Možda gospodin Jones, ali moram se ide vidiš ponedjeljak" "OK Tamia voziti sigurno". Walking out klasa kinna sveta sam samo imao spolni odnos s mojim oženjen 12. razreda učitelj engleskog jezika. Čudna stvar je sam ga volio. Žuri kući jer sam bila potrošnje vikend sa moje majke koji se upravo vratio iz svoje medeni mjesec sa moje nove korak tata, kojeg nikada nisam upoznao.Vučenje gore na kolovoz pored mog oca SUV hodanje u kući. "Hej tata", "Hey Little Lady" "Tata stop me zove da im 17. ne 7" "Da!" Znam dušo, tvoja mama zove ona na putu da će biti ovdje, u 30mins ". "Zapaljen tata" ljubi ga po obrazu i ide u moju sobu zaključavanje moja vrata.
Sve sam razmišljati o trudna sam zgleda da je gospodin Jones ljubiti i milovati moja pička je napravio mene ono što je čudnovato tko u našem razredu je bio jebeni. Minimiziranje moje misli moga brata Tamaru je kucati "what's up", "mogu doći u" "držati na trenutak" otključati mojim vratima je hodio u ", tako da ono što je htio Jones" prokleto sam zaboravio sam mu rekao da je boravio nakon klase. "Oh morao prepisati papir" i dugo je trebalo da "je on meni pokazuje nove načine kako ga napisati" "Oh sve u redu", moj brat znao sam ležao smo vrlo blizu 2min apart pokušati zatvoriti. "Ono što sam ikada Tamia vidjeti pravu ste bacili" "izaći iz moje sobe Tamaru".Grabbing moja torba gleda u ogledalo: "Ja sam ho za spavanje s Jonesom?" Hodanje niz stepenice moja soba moje majke izvukao na kolovoz.
"Hey ma" "Hey girl", rekla je pružajući mi zagrljaj, onda trčanje to moj brat da ga zagrliti. "Tako yall spremni?" "Hold up Tina mogu poljubiti n zagrliti moju djecu zbogom" moje mame idu tako velike oči. Ona nije vidio mog tatu u dugo vremena i on je promijeniti baš kao i njezin uzrok je datiranje as well. "Wow Eric izgleda dobro", "hvala, sad vas dvoje zabavite se i ponašati" ćemo tata "hoda doći u moje mame Honda, a mi je bio na naš način. Breaking the Silence "koji im dijete", "Say What", viknu Tamar. "Baby im 2 mjeseci uzbudljive obred." "Da mama uzbudljivo", rekao sam s osmjehom.
Vučenje do 2-ovu priču sam izašao iz kuće. "Damn ma koji žive u ovako" "da djevojka 4 ležaj sobe". Pješačka oko kuće mene i Tamare traže izvan sebe. "Dang ma ovo je lijep" Tamaru, rekao je njegov kovčeg sjedi u svojoj sobi. Nekoliko trenutaka kasnije vrata otvorena. "Baby im ovdje" hodanje gledanje matorke niz stepenice nisam mislio da bih mogao i bio još više iznenaditi. Kada čovjek okrenuo da me sa svojom rukom out. To je bio nitko drugi onda moj 12. razreda engleskog jezika Mr. Jones sa smiješkom je ubojica. Davanje mi prijateljski zagrljaj prošaptao je, "naš mali scecret i ja još uvijek želite." To je kada sam se onesvijestila!

Нема коментара:

Постави коментар