уторак, 9. фебруар 2010.

Muvanje lepe zene

Radost je bila dugo sisati kurac od čovjeka za barem desetak minuta da sam gledao i vjerojatno neko vrijeme prije nego što sam stigao. ostavljene devojke Onda kao što sam to sperma sebe čovjek iza nje učinio kao prvi učinio. Kad je odselila vidio sam još jedan korak iz sjene prevjes i pridružite druga dva.Tri od hodalica daleko, bez riječi. Nije jedan od njih je rekao riječi radosti i ona nikada Okrenuh se da vidim tko su oni. Bio sam potresanje sperma iz moje kurac kad sam čuo čovjek reći: "Dobro ljubav ovdje je u pitanju." On je napravio neke zvukove i Radost uguši neke i onda sam je vidio počeo lizati penis off. Ona Čini se da ga milovati. Dobivanje dredges njegova orgazma I pogađate. Onda je previše skliznula sa stola i dobio iza magarca. debele zene On je kleknuo i njegova lica nestala u njoj uporište. Bilo je nekih sisa zvuci
za nekoliko minuta i onda je rekao: "Mislim da je dobio najviše love it."
Radost je počeo sebe ispraviti, a zatim je govorila: "Možete imati više ovdje sutra noć", kazala je "Ja volim puno cocks." Čovjek poljubi joj onda drifted off u sjeni put. Sam to njoj suprotstaviti, ali misli bolje. Vidio sam joj glavu prema Preskakivanje i ja ostavio kao tiho kao moguće. Ja skinula kroz drveće i ostao izvan staza. I iziđe manje od bloka udaljen od naše kuće. Pobijedila sam svoj dom od pet minuta. Bio sam kao što sam bila kad je otišla. Sam se pretvarao da je zaspao. seksi devojke Pustila Preskoči od remen i rekao: "Mislim da ću imati tuš prije spavanja, a zatim nestao u drugom dijelu kuće.
Uživao sam gledajući Radost dobili i jebeno sam želio vidjeti više od toga. Čekao sam do sljedeće noći i čim je otišla u Preskoči hoda sam pravo bio je njezin početak. U mom džep je bio mali, ali moćan par dvogled. Ja joj se čuva u očima kao ona
šetao gore putu prema piknik stolovima. Ona je vezana preskočite na isti je ona noć prije. Vidio sam joj pristup isti čovjek sam vidio prije nego i na moje čuđenje oni poljubi. Ona lijevanim svoje tijelo da mu za dobru pet minuta. I vidjeh pokret kao i nekoliko muškaraca materijalizirana iz sjene. lepe devojke Oni održavaju leđa kao moja supruga i njen ljubavnik poljubi toplo onda ju je doveo do istim stolom kao i prije.
Odbacio je pantalone i JA je dobio vanjska strana moj dalekozor. Ja ih fokusiran i sam bio u pravu veličinu čovjeka pijetao. To je bio velik. "Oh it's real big večeras:" Čuo sam Joy kaže "Molim ... mene zajebavati s njom večeras."
"Ne Radost te jedini dobiti to suck ovaj ... ali izgleda da ste oko sedam do vas jebati večeras", rekao je čovjek. Do sada ljudi su izvađene iz njihove cocks, a ja sam naočale usmjerena na njih.Čak sam prepoznati nekoliko njih. Pa nek mi kažu da sam ih vidio prije u susjedstvu. Našem susjedstvu. To je bio izvaljen zidom u zajednici s ovom parku na
mladi parovi Morao sam misliti da su svi ljudi živjeli ondje. To je vrsta teško voziti samo u prošlosti stražara na ulazu. Čovjek je uzeo svoje mjesto na piknik stol i Joy počeo da se njegov penis u usta kada je prestao joj: "Mislim da je večeras da bi trebali biti potpuno goli. Radost oklijevala za minutu potom izdvajali joj pulover od prošle glavom. Brzi unzip i ona whisked joj skut od zadnjih nogu. Ona je izgleda malo neugodno gola u otvoren za ona nije Pogledajmo oko sebe. Kad je vidjela da ljudi okreću lica brzo daleko. najlepse Shvatio sam tada da su željeli biti anonimni. Joy progutao čovjeka pijetao i jutted joj magarca za prvi čovjek koji je korak gore i stavi svoj penis u njoj pizda.

Нема коментара:

Постави коментар