петак, 5. фебруар 2010.

Upoznavanje usamljene devojke

Upoznavanje usamljene devojke Susan je 42 žena seksi malo tanak sa i grudi je u 'dobar nadimak "za svoju dob.
Sam je kupio sam dobar fotoaparat i pridružio foto klub, ona je dopustio da se postepeno jače fotografije nje i oni su bili odlični.
Ja priznajem da sam pokazao nekim mojim prijateljima na kameri klub i oni pitao ako bi ona poza za njih.
Nisam mislio da bi ona, ali rekao bih pitati.
Ja sam i na moje iznenađenje ona je pristala, ali je rekao da mora biti ukusna, a ne 'primitivan'.
mlade devojke Dan stigao i imao sam obučena naša spavaća soba s velikim lim nad krevet i odgovarajuće osvjetljenje. Znao sam da ona osjeća nervozna i imala dugu kupku i nekoliko čaša vina.
Momci stigli šest starenja sa ranim tridesetim godinama na gotovo 60, dao sam ih piti, a mi odgođeno do spavaće sobe za postavljanje našu opremu i čekaju moju suprugu.
atraktivna plavusa Ona je stigla nosi bijelu bluzu crna kratka suknja bijela čipka grudnjak koji se može vidjeti kroz bluzu. Crne čarape i visoke pete. Ona je također izgledao jako zacrvenio joj obrazi su bili jako crveni.
Ona je sjedila na rubu kreveta izgleda vrlo stidljiv i dečki počeo snapping daleko moleći je da se presele na ovaj način i što je ona učinila.
Tom je zamolio da stavi natrag na krevet, koji je učinio, kao što je to učinio njezin skut koji je već bio kratak rode se i njoj i bijelim vrhovima čarape naramenice su upravo vidljiv.
nevaljalice Oni su svi kao da se presele u taj kraj sada uzimanje fotografija iz njezine noge i čarape vrhovima, primjetio sam joj suknju i bila je veća joj noge malo više otvoriti.
Pete pitao da li bi ona otvoriti joj bluzu malo za svjetlucanje čipkast grudnjak? Gledala je u mene pa sam klimnuo redu.
Ona je otkopčan joj bluzu polovine putu prema dolje i svojim lijepim grudima uvukla u bijelom čipkom su bili u seriji.
Ona čini da postaje sve više napuštenih joj suknju i gaćice voziti se u seriji primjetio sam joj prepone bio vlažan.
Dečki se izjasnio za nju izgubiti bluzu i suknju i na moje iznenađenje ona gotovo ih ripped off.
Laid tamo u njoj čipkast rublje Bila je tako seksi. Dečki su bili snapping daleko a ja sam primijetio nekoliko bulges u njihovim hlačama.
Ona je položeno na leđima i iščašenje grudnjak trake od ramena i gotovo mogao vidjeti njezin bradavice koje su bile na rubu grudnjak.
Pete preselio bliže krevet i počela piti nekoliko izbliza vidio sam u nevjerici ruku ispružiti i gurnite u šalicu joj grudnjak čupanje joj lijevoj dojci, bradavica joj je bio hard rock i bila sam šokirana kada je umjesto žali ona izdvajali oba čaše dolje otkrivajući njezin puni grudi i bradavice uspravno.
Vidio sam dečke s lukav udar njihove cocks i malo ruke bile u džepovima.
Ona mi se nasmiješio podigao joj noge zajedno i skliznula gaćice s njih bacio na pod i otvorio joj široke noge otkrivajući joj maca koja je jako mokro.
Dečki divlja pa je otišao daleko, ona je skliznula joj ruku na njezine grudi joj vuče bradavice i bio je više okrenut na nego što sam ikada vidio ju je. Ona je klizila joj ruku prema dolje kako bi joj maca i stroked usnice onda klizna dva prsta unutra. Neki dečki su još uvijek fotografiranje, ali sam primijetio kako Pete i Tom imali izvukao njihove cocks out i otvoreno su Wanking.
Nisam mogla držati na sebi i da je moj penis se i na mojoj ruci. Bilo je tako erotski. Ona me je zamolio da prođe joj joj 'Zeka' što sam učinio, ona je uključen i ona skliznula u mokro joj sočan pička.
Sve je šutio kao što smo gledali njezin zajeb sebe samo za nas, ona je pogledala Pete's veliki hard penis i lizali usnice.Tucanje Pete preselio bliže krevet i stavio je pijetao blizu usta, ona je zgrabila za to i isisan ljubičasto glavu u usta.
Dečki odjeća činilo se da leti van jer to je bio vrlo jasan signal kako se stvari promijenilo.
Tom crni dječak se popeo na krevet i ja vidio moje malo ukočen i pravilan supruga izvaditi 'Bunny ", a uzimajući njegov tvrdi penis u ruci mu je skliznula u njoj.
donji ves On je bio jebeni joj kao lud sisanče Pete uz ostalo nas je stajao oko krevet Wanking. Ona je očito bila cumming joj kukovi ide na deset do dvanaest.
I shot mi puno sve nad njom tits ovo je pokrenuo lančanu reakciju, a ona je bila prekrivena hrabrost. Tom fired unutar joj se s velikim stenjati i svi smo opušteni u potpunosti proveo.
Nakon kratkog vremena je skočio i dashed off to kupaonica zaključavanje vrata. Mislio sam da svi otišli predaleko, a ona će me ostaviti, ali nakon kratkog vremena ponovo pojavila.
Ona je oprali od varnica i dalek joj donje rublje, ona je položio natrag na krevet i rekao: "Desno dajem vam pokazati sada želim JEBANJE"
Mi smo bili teško opet i dečki ga je preuzeo okrene joj shag iznova i iznova.
To je bila najbolja večer ikada, a ja sam rekao da ćemo to učiniti opet.

Нема коментара:

Постави коментар