среда, 17. фебруар 2010.

Upoznavanje sa drolja

Moja djevojka Eva je blizanac sestra Sara, sestre su identični u svakom pogledu koliko ja znam, oni ne haljinu jednako kao što su oni izrastao je iz toga. Par imaju istu frizuru i iste stas i ja imati je uhvaćen od njih toliko puta da sam sada toliko paziti što govorim kada sam susret Eva u slučaju ja sam u razgovoru s Sara.Eve i ja uživati vrlo dobar seksualni zivot i imam pitanje u više navrata, ako Eva Sara pitati da nam se pridružite u troje, ali do sada ona je odbila, ja sam znatiželjan to znati hoće li blizanci imaju iste seksualne tehnike kao i Eva je jako vruća u krevetu i voli oblačiti do molim mene.

Što se dogodilo stvarno me iznenadio jer sam mislio kurvica Eva je bila jako possesive, Eva prekinuo preko na mojoj kući za vikend i lijevo za rad rano u ponedjeljak ujutro, ona radi u banci i da je haljina jako pametan, pametan je nosila crno odijelo koja sastoji od suknju koja je bila oko 3 ili 4 inča iznad koljena i odgovarajući sako, ispod njega je imala na bijelo rublje, grudnjak, gaćice i vješalica remen, crne čarape s lijepim vrhovima čipka (ona uvijek kupuje najbolje čarape) i bluza bijela, plava kosa joj je nosila do show off joj savršeno vrat, sve u svemu ona je izgledao pametan i vrlo sexy.I imali dan za redanje iz vrta tako da sam bio jako zadovoljan da je užasna vruća ljeta dan.

Nakon što je drolja Eva napustila kuću ja showered čitanje novina tijekom doručka na vrt u jutarnje sunce i samo opušteno pred košnju travnjaka i rezanje hedges.I upravo je završio rezanje živice kada je telefon zazvonio je Eva ili tako da sam mislio (To je u stvari Sara) rekla sam popodne isključiti tako da ću biti doma u 20 minuta, možemo imati neke vina i laika u suncu i opustiti se za popodne, ona spominje je imala ručak pa sam uzeo tuš uhvatio sendvič i skliznuo na moje kupaće gaće (Ove su malo zbijeno i isticati previše za moj penis, ali Eva voli da, ja dont wair te bilo gdje osim u vrtu).

Sam bila na mom krevetu kad sunce crne zene Eve (Sara) stigao sam nije bio sumnjiv jer je nosila u istoj boji kao što je Eva ostavio za rad u. Eva očito mi je postaviti i imao ključ cut za Saru jer je ušla u kuću pronašao mene u vrtu poljubio me puni na usnama je dao moj pijetao malo trljati i rekla da će se vratiti nakon tuš. Deset minuta kasnije je ona leži pokraj mene u svom omiljenom bijelom bikiniju ispijanje iz svoje čaše vina.
Pili smo dvije boce vina u oko 90 minuta i bili prilično veseo, i sunce je dobivanje jako vruće pa smo lutali natrag u kuću i colapsed na kauč sve prilično giggly, ubrzo smo se ljubiti i lagano odstranjivanje odjeće i svaki drugi u nekoliko sekundi oboje bili goli i moj penis je bio jako uzdignut zbog stalno povlačiti i pažnja to je bio uzimajući, Eve (Sara) me je uzeo za ruku i otpratio me do naših soba gdje je uvaljen mene natrag na krevet i skočio ontop od mene i uzela mi debeli penis u usta te mi je dala prekrasno blowjob kao što sam joj je pozicioniran u 69 i lizali i nibled na nju maca i skliznula prst u njoj zbijeno bum rupu, to je kad ja trebao biti sumnjiv kao Eve neće dozvoliti da ovaj, ali ja mislio piće imali utjecaj na nju, i uskoro je dva prsta u rupu guzica, i nije dugo prije nego što je ona dolazi na moje lice kao što sam ja ispraznio jaja moje duboko u njeno grlo gdje je proguta svaki ispustiti.

vlasništvo lizali off svaku kap moje sperma se okrenula kolo i spušta mokro joj maca na moj kurac i počela mi je vožnja bila je vrlo dobro na ovom i ona uskoro dolazi opet i opet, mislio sam da nakon što joj je druga orgazam ja bi pokušati jebi joj dupe, ja bi normalno dobiti komentar kao \ "Ne \" ili \ "Šta činiti te misliti tvoj događaj \", ali ovaj put ona nasmijala se i polako je klizila prema dolje na moj kurac dok je ona mogla uzeti više nema, ona trzaj malo, ali polako je počeo da me voziti i nakon samo nekoliko poteza ja sam znao da se događa da sperma i pucao učitavanje moje pravo na svoje dupe, ona čuva ide dok ne dođe ona također i onda colapsed na moje grudi, u kurac i polako skliznuo out ona siđe na mene i isisan me očistiti, koji je bio još veći iznenađenje.

Mi ležao na krevetu zajedno pokriveno sperma i znoj potpuno razbili kad sam pogledala gore i tamo stoje na vratima naše spavaće sobe je bila Eva, ja pokrivena moj penis kao što sam mislio da je Sara koja ih oboje smijeh. Priča o prekidač i postaviti je objasnio, ali oni ipak ne bi u troje. Eva i dalje me pita koji je bolji u krevetu njom ili njezina sestra, moram reći da trebam spavati s Sara više dati pošten answer.Eve ne znam ja jebeno Sara \ 's dupe sve dok ona ovo čita.

Нема коментара:

Постави коментар