четвртак, 4. фебруар 2010.

Par trazi devojku

, Noć za pamćenje ...
Seks sa klinkama Moje ime je Steven. Jennifer Moja supruga i ja smo zajedno već nekoliko godina. Jen je 5 godina mlađi od mene, a na 29 godina je još ljepše mi je nego kad sam prvi put upoznao kada joj je bila oko 19. Što se tiče opisa, ja sam o , mišićna sa smeđom kosom i očima. Ona je oko', sa lice anđela. Ona ima zelene oči i guste kovrčave plave kose koja ide prema dolje joj ramena. Ona je možda deset mna pretežak, ali to samo čini joj mekša i curvier, te u ukupnom poretku, jednostavno više pohotan i seksi. Ona je jedna od onih žena koje, da nisu bili za činjenicu da ona čini potpuno posvećen meni , može učiniti moj život živi pakao, jer svugdje idemo, svaki čovjek s pola kurac izgleda kao da joj želi jebati. svingeri Ali, ona djeluje kao da joj čak ne primijetiti, pa mislim da me uvjerili.
U svakom slučaju, njen najbolji prijatelj ime je Stacey i oni su poznati jedni od drugih razreda škole tako da smo stvarno udoban sa svaki ostali, iako oni nikada nisam učinio ništa seksualno zajedno. Stacey sam susreo nekoliko puta, ali nikada se družili s njom, iako ona i Jennifer povremeno bi se zajedno, kada sam bio na poslu ili nešto. Tek Stacey udala za Chris ipak, da smo svi počeli visi van zajedno. Nekoliko puta mjesečno ćemo svi će otići van na večeru zajedno ili ići pucati bazen. Ponekad bih samo visiti kod kuće i slušanje glazbe i pije pivo ili napraviti margaritas. Sada, neka mi opisati Stacey. Gole Novosadjanke Ona je jedna topla, mala beba
Više smo se družili s Stacey i Chris ---- pak koji način je suh, mišićav crnomanjast 6 '£ 180 građevina Foreman, ok izgleda ali čija osobnost je ono što mislim da ga čini privlačan ženama
Sada, kada je Jennifer leđa i ja razgovarali o mogućnosti troje s Stacey, osjetio sam da je jedino pošteno da neka znaju da nisam imati dvostruke standarde. Ako je ona bila spremna na to da mi jebati drugu ženu, bio sam spreman na to da joj jebati drugog čovjeka. Mislio sam da je jedino fer. Za moje olakšanje, iako, ona je uvijek govorio da ne postoji način na koji ona mogla učiniti tako nešto. Nakon što je Chris započeo svoju nevinu koketiranje s mojim suprugom, iako, primijetio sam ja počeo razmišljati više o promatranje Jen jebu po njemu. Ili videći joj ga sisati off. I na moje iznenađenje, ja zapravo bih se uključiti u tim mislima. Ponekad, kada smo bili sami, Jen i ja povremeno bih govoriti o tome što je mogućnost da ikada radili ništa s Stacey i Chris seksualno. Jen bi se reći da bi mogla biti u mogućnosti to "luđak okolo" s Chris, ali ne mislim da bi ga zajebavati.
Ja bih pitati Jennifer, "Ako ga isisan, da li bi neka dođe u usta?"
pickica "Bože moj, ni na koji način, jesu li kidding?" ona će odgovoriti. "Da li vi to želite?"
"Pa, na neki način mislim da bi mi uključite gledati ga učiniti nešto da znam da se osjeća dobro, a ja znam da je on samo sanja o tome. Nešto što on nikada dobiva kod kuće, i da on nikad ne bi dobili opet. "
"Osim toga," nastavio sam. "Mislim da bih volio vidjeti pogled na Stacey lice, ako on nije došao u ustima, s njom znajući da je ono što je on o snovima, ali da ona nije spremna mu dati."
Ali, Jennifer uvijek imao izgled na licu da je rekao: veliki penis "Nema šanse", a ona bi promijenili temu.
Pa, nakon nekoliko godina od svih nas razgovor oko temi, ali nikad ništa ne događa, napokon sam postao je podnio ostavku na činjenicu da ona nije nikada bila dogoditi. Osim toga, uvijek sam imao pretpostavlja da ako se četiri od nas ikada idući u obaviti išta zajedno, to će biti za vrijeme jedan od onih noći kad smo bili svi piće ili tako nešto, ali u posljednje vrijeme smo radili da se sve manje i manje.
upoznavanje lezbejke Jedne noći sam mislio nešto može dogoditi, kad smo bili svi piće i igranje party igara, te razgovarati činilo da se malo više intenzivno nego obično. Ali opet, ništa se nije dogodilo. Srušili su se u našem mjestu, i ništa je ikada rekao o tome koje vrijeme su napustili, kasno da će sljedeće popodne. On trazi nju Plan je bio za njih ići ići kući, tuš i jesti, a mi smo učinili isto, i onda su to vratiti se preko noći i da se samo odmarati se s nama.
Pa, uz vrijeme Stacey i Chris je napravio preko leđa, svi mi bi definitivno sobered gore, tako da je zadnje što sam mislio je da će se dogoditi je bilo grupa seksualnu aktivnost. Boy, bio sam u krivu! Čim su se ponovno vraćaju preko nego razgovarati opet okrenuo na spol. I Stacey, puno hrabriji nego obično, je rekao: "Jennifer, zašto ne biste nam pokazati koliko ste dobri u sisa Stevena kurac, kao da ste oduvijek hvalisanje o?"
"U redu", kazao je Jen.
Galantan gospodin Nisam mogao vjerovati. Pa, ovdje je to, trenutak istine. Ako ništa se neće dogoditi, sada je vrijeme. Naravno, to je značilo ja bih se samo jedan dobivanje gol, barem za sada. Ali, kao redak u filmu kaže. "Katkada te pravedan morati reći 'What the fuck?" Na taj način JA je dobio gol i sjeo na kauč, a Jen prugast dolje u gaćice i grudnjak i počeo mi sisa kurac. Stacey mi reče: "Wow Steven, tvoj kurac je puno veći nego što sam mislio." Bio je to kompliment, ali me čudi zašto zajebavati mislila ja ne bi imati veliki penis. Da li mislite da bih imati mali kurac? Da je mislio o moj kurac puno? Ali, Nepotrebno je reći da su to bile samo prolazne misli, kao što sam brzo otišao leđa to gledati Jen je prekrasna plavuša glava ide gore-dolje kao što joj usta proždro moj kurac.
Mislim da Stacey i Chris vrsta je neugodno samo stoji tamo nas gledate, pa su brzo otišli i dobili našu kamkorder, uze pretvara snimanje Jen sisa moj kurac, sve dok je govoreći kako uključena su uzimajući. Konačno, oni svuče gola i dobio na katu naše den, a Chris je počeo jesti Stacey je maca, dok je ona moaned daleko u ekstazi. Sad je naš red da gledati. Mi smo zaustavili ono što smo radili, Jen je dobio gol, a mi smo oboje sjede na podu i promatrala ih za vrijeme. Nakon što je malo, Jen pogledala tamo kod mene sa nestašna cerenje i kimnula u smjeru Stacey i Chris. Ona mi je dala mali mig, i počeo polako puze preko prema njima. JA slijeđen desno iza sebe kao što je ona vrsta gurne laktom iznenađena Chrisa van način, i gledao sam kako je počela da jede svoju najbolju prijateljicu je maca. Erotski oglasi Beograd U međuvremenu, Stacey's moans mora imati najmanje utrostručen, kada je shvatila tko je sada jede joj maca. Chris preselio u svoju ženu na stranu i počeo joj sisa na bradavici, a tamo sam ja uzeo mjesto na njoj s druge strane, preko puta njega.
Još jedan trenutak istine, ja mislio, kao što sam bio malo zabrinut Chris moć dobiti ludi, ako sam počeo sisa na njegove supruge prsa. On je uvijek imao udario mene kao pomalo ljubomoran i posesivan tip, i mislim da je glavni razlog zašto sam nikad angažiran u iznosu od seksualne razgovarati s Stacey što je učinio s Jen. Ali, moj strah je ubrzo staviti na odmor.Sam bacio oprez u vjetar i počela sisa na tvrdom, uspravne bradavice i Stacey je nemoguće puni grudi, samo pogledati na preko Chris čija usta bila puna tit. Izgledalo je kao da je on pokušava zataškati govno-eating smiješiti se da sam vrlo lako mogao čitati u njegovim očima. U ovom trenutku sam shvatila da on mora da je kao okrenuo na koje misli me jebeni njegove supruge, kao što sam bio na pomisao o njemu fucking my wife! Sada je on!
Svingeri Dalje, Jen vrsta sjedio do uzeti predah i Chris i ja kako je zaustavio i kleknuo postoji samo za trenutak. Zatim, Stacey je imala priliku i guraju muža u smjeru mog supruga, i reče: "Jennifer, zašto ne sisanje Chris je kurac sada?" Slijedeće što sam znao, Chris je ustao i umetnut svoj veliki kurac u moje natečene klečeći žena gladna usta. Na moje iznenađenje, Jen je pokrenuo sisa na nju kao gladni pas štene. Dakle, u tom slučaju, ja mislio to ja osobno, to je vrijeme za Stacey da se malo sat u penis sisa, i sama. Dakle, bez riječi sam ustao te joj se preselili u klečeći položaj. Sam stavio moje silno nabujala nabodete na čekanju joj usta. Način na koji je počeo oduševljeno balav cijelog moj kurac me shvate da nije da nije voljela penis sisa, ali iz nekog razloga ona nije poput sisanja Chrisa's penis.
Nakon nekog vremena, Jen i Chris se preselio u pod i počeo jesti joj maca i ja preselio u Stacey između noge i počeo da ide dolje na nju. Ona je bila mokra i bio je skroz mokar hvatajući moju kosu i to povlačenjem, zabadanje moje lice u svoje zdjelice. Konačno, u što bi se najbolje može opisati kao pokorio screams, ona povika: "I'm cumming, I'm cumming", kako je ona došla nekoliko puta u narednih nekoliko minuta. gej momci U međuvremenu, iako sam bio usredotočen na Stacey i mene, sam mogao čuti od moje žene moans da stvari idu dobro s njom i Chris, previše.
Nakon još nekoliko trenutaka, Stacey moaned "Trebam tvoj veliki kurac u meni Stevena. Pleeaaase me jebi."
Još jedan trenutak istine. To bi definitivno uzeti stvari na drugu razinu. Nemam pojma kako se Chris i Jen bi se misle o tome. Dakle, ja sam shvaćen bih polako krenuti prema dobivanje na vrhu Stacey, i ako netko prigovorio, ja bih prestati prije nego što joj ulaska.
Nepotrebno je reći, nije bilo nikakvih primjedbi.
Stacey gasped dok sam polako smanjila moj hard lupanje nabodete na njoj mokro usisavanje-ugrabiti. Ona je bila toliko mokra sam mislio sam čuo "uprskati" kad je moj penis je ušao. Chris i Jen tip zaustavio što su radili za mene kucalo gledati daleko u Stacey. Ona je završio svoje male noge oko mene i bio je arching leđima, odgajala kišnicu put od poda tako da se ona mogla mljeti svoje zdjelice u moje kosti. To je sve što sam imao, ne samo da se suzdrže od provjere izraz Chris lice.
Par trazi devojku Uskoro međutim, postao sam ponovno fokusirati na Stacey i mene. Nakon što je došla par puta, šapnuo sam joj u uho: "Želim da Chris gledati mi dolaze u ustima". Nisam bio siguran kako će to igrati se, ali nešto na moje iznenađenje Stacey pogledao u moje oči i dao mi je paklen cerenje površno, dok joj glava "Da".

Нема коментара:

Постави коментар