петак, 21. мај 2010.

Video jebacina

Ja sam tako sram. Ja sam samo tako sramiti sebe, te imati nijedan ideja. Ja sam bio tako loše da bi trebao biti kažnjen od strane jedne ili dvije od vas fino gleda ženama. Stvarno, ja sam bio loš dječak. Dopustio sam da ljudi dolje velik vrijeme. Oh da, ja stvarno je to ovaj put. Tu sam na stranicama za odrasle web i što pišem? Childish gluposti o izgubljenih plemena divljih žena, ide natrag u Vrt Eden, djevojke vezan za ograde. Potpuni nonsens. Ovdje ljudi su vani, očekujući neke vruće zabave za odrasle, a što mogu dati? Childish gluposti. Pa, to je vrijeme sam ispraviti i letjeti desno. Isporučiti robu. Nema više djetinjasto ponašanje. Krajnje je vrijeme JA početak djelujući kao preljubnik, mislim na odrasle. Pa, znaš što mislim. Dakle, bez dodatnih teškoća, sam donijeti vam ... oh vidjet ćete.

Usput, jesam li spomenuo ćemo Fantasy Land? Giddy up Fantasy konja, jer ćemo da se vozimo u grad s obje oružje razbuktan. Oh da ...

Da vam moju najnoviju priču mi moramo vratiti u vrijeme malo. Znam, žao mi je. Mi moramo ići svi put leđa to potkraj osamdesetih. Ukoliko opoziv, JA je bio angažiran na lijepo djevojka Kim.Kim i JA činiti se da biste dobili zajedno stvarne dobro. Nakon nekog vremena pao duboko u ljubavi. Dakle, nakon par godina upoznavanja nismo neizbježan. Mi smo se vjenčali.

Naše vjenčanje je zaista vrlo sretan događaj za sve uključene. Čak sam pojavio na vrijeme.Pakao, tu je bio otvoren bar na recepciji pa mi sigurno nije bio idući u propustiti. Gledajući unatrag, da je dobro da Kim roditelji plaćaju za vjenčanje. Ako moj narod platio, recepcija bi bila u mojim majke podrum i to bi bilo strogo BYOB.

Stanovao sam u rutinu bračnog života prilično lako. Sam radio dobro u društvu sada se udružio s bogatim u. Projekti smo radili su mi ponekad dugo radno vrijeme tako da nisam imala puno vremena za druženje. Bilo je lijepo znati moj sljedeći komad magarca bi se kod kuće čeka kad sam je dobio tamo, nadajmo se s toplim home-kuhani obrok. Moram priznati tih ranih puta u mom životu u braku su bili prilično blaženi. Spol je bila dobra, njezina kuhanje je bio dobar i uživao sam njena tvrtka vrlo velik. Ipak, bio sam počinju razmišljati je bilo nešto što je nestalo.Nije trebalo dugo za Kim primijetiti. Žene se uvijek čini da podići na te stvari.

"Vi gledate da je djevojka?" Ona je pitao jedan dan kao hot babe u potrazi prošao.

"Hajde sada Baby, svi dečki izgledaju." Rekao sam meekly, "To je samo izloge. Sve trgovine ljudima prozor."

"Pa, ja se ne sviđa." Rekla mi je prilično zajedljivo.

"Hej, postoji razlika između izloge i ulaze u dućan." Objasnio sam.

Ona ne služi mi za neko vrijeme nakon toga. Na neki način sam uživao u miru i tišini, ali ja doista uživaju moju suprugu. JA pravedan je zadržao mišljenje je bilo nešto mi nedostaje.

Jedan dan na poslu su stvari malo spor. Bio sam sjedio na mom stolu samo prebiraše smisao života i drugih assorted minutia. Kao što sam je sjedio tamo, Carl hodao u.

"Kako ste danas, Alan?" Carl pitao: "Izgledaš duboko u mislima."

"Oh, samo razmišlja o smislu života i drugih assorted minutia." Odgovorio sam smireno.

"Say What?" Pitao zbunjen.

"Carl." Počela sam, "Kako je vaš vremenski stroj radiš?"

Bio sam počinju razmišljati da možda avanturu dugu bi li mi dobro.

"Oh prekrasno gospodine." Carl počeo uzbuđeno, "U stvari, sam napravio neki veliki napredak."

"Oh, kao što?" I upita.

"Pa, za jednu stvar koju možete ići dug kao da želite naprijed ili unatrag u vremenu." On odgovori.

"To je lijepo." Mislio sam na trenutak, ali ništa zanimljivo skočio u mom umu.

"I isto tako, Ive 'dodani veliku novu značajku." Carl dodan.

"Oh, što?" JA je pitao.

"Ne samo da možete napraviti putovanju kroz vrijeme," Carl počeo pomalo ponosno, "Ali ti mogu putovati u druge dimenzije."

Druge dimenzije. Hmmm ... Sada moja znatiželja je uvrijeđen. To je bilo nešto posebno. Sam mogao ići na Flatland. Ja mogu istraživati paralelni svemir. JA mogao dobiti prve ruke pogled na kvantne teorije, a Heisenberg je načelo neodređenosti. Ja uistinu razumijete osnovne principe koji reguliraju sva vremena i prostora. Ja mogu shvatiti svemir u svojoj ruci, a možda i shvatiti smisao života. I razmišljala čudnovate mogućnosti i potencijalne posljedice na cijelo čovječanstvo.

"Misliš li da ja mogu ići na seks Fantasy Land?" JA je pitao.

"Say What?" Carl je pitao nešto zbunjen.

"Misliš li da ja mogu ići na seks Fantasy Land?" Ponovio sam samouvjereno. Znao sam gdje sam htjela ići.

"Oh, ah, ne znam. Možemo pokušati." Kazao je kako s malo oklijevanja.

To je ono što sam želio čuti.

Carl me vodio u laboratoriju elektronike i mene sjede. Još jednom Carl ode do svoje složene stroj. Počeo je flipping preklopnici i beznačajan sa prekidača. Nadzemne svjetla zatamnjena trenutno kao veliki stroj zaživio. Stroj hummed glasno su igle i ploce preselio flickered.

"Ah, moram pitati ponovno." Počela sam, "Kako mogu dobiti natrag?"

"Jednako tako, samo škljocanje prstiju na desnoj ruci tri puta za redom." On odgovori.

"U redu, ja sam spreman. Hoćemo li to učiniti?" Pitao sam hrabro.

Carl guraju se tri gumba, a neki twirled ručice. U boji svjetla flickered na i izvan kao stroj hummed glasnije. On je udario neke brojeve u svoju tipkovnicu. Još jednom sobi počeo izmaknuti kontroli. Osjećao sam se smiješno. Moja glava počela spin i osjećao sam se lightheaded. I potrese, sam počeo da se znoj. Moj um počeo se utrkivati na brzim tempom. Bio sam izvan kontrole i nema ga zaustavite sada.

Probudio sam se na prometnoj ulici u ono što činiti se biti neki vrsta od malog grada. Pogledao sam prema dolje i primijetio je betonirana ulici u crni baršun. Domace devojke Grupa žena hodio po. One su nosile samo kariran suknja i šiljcima pete. Jedan od njih mi je stegnut na kundak i nasmiješio se dok je išla mimo.

"Bok šećera, dobro došli na Sex Fantasy Land." Rekla je slatko kao ona prošla.

Bio sam zadivljen znamenitosti kao što sam stajao na uglu. Mlada djevojka duge plave kose teče u povjetarac donosi mi jahanje gola na bijelom jednorogu. Ona je nasmijala na mene kao ona bere cvijet iz kose i bacio moj put. JA je uhvaćen i to održava u ruci.

Počela sam polako hoda gore ulici. Svugdje parovi, uglavnom žena, matore video što su se na ljubav pliš sjedala koja su smještena duž ulice poput klupa u drugim gradovima. Soft jauk se moglo čuti kako žene išao niz ulicu gol, ruku pod ruku. Povremeno bi prestati da se dodiruju ili cesalj međusobnim kose.

Hodao sam dalje i donijela sve-noć namještaja. Kao što sam pogledao na prozor sam mogao vidjeti parove isprobavanja novih kreveta. Nekoliko vrata niz Prošao sam jestivo dućan s odjećom gdje sam vidio parove uzorkovanja najnovije okusa kao što su jeli njihov put do gola.

Nekoliko vrata do bilo sve-noćni bar. Hodao sam unutra. U kutu je mlada djevojka sjedi gola i mazi mlade pickice. Ona pogleda u mene i nasmijala se.

"Želite li kućnog ljubimca moje mače?" Ona je pitao coyly.

Držala se mačka dok je govorio. Kao što je skinula mačka iz krilu, primijetio sam imala vibrator između nogu.

"Nadam se da zujanje ne smeta vam." Dodala je, "Kitty ga voli. Ona je smatrala da je vrlo umirujuće."

"Hm, nije to u redu." Rekao sam.

"Možete li mi učiniti uslugu?" Ona je pitao.

"Um, što?" Odgovorio sam neodlučno.

"Hoćete li promijeniti bateriju za mene? Ja sam ne siguran kako." Ona je pitao slatko.

S tom je upisati mačka. Ona je pognut i dosegao iznutra mali okvir, njezina stražnjica zabada se u zraku sa vibrator još uvijek zabada iz njene gole pičke.

"Ovdje". Ona je rekla kako je predao mi baterija s jedne strane i izvukao iz vibrator s druge.

Uzeo sam vibrator i promijenio bateriju dok je sjedila tamo ljubakanje joj mačka i giggling. Kad sam bio učinio, sam je predao natrag vibrator.

"Hvala vam gospodine vrste." Počela je, "Što je ime?"

"Alan". Rekao sam.

"Ja sam idući u ime ove vibratorom Alan. To je moje najdraže jedan. To je sa mene sve vrijeme."Rekla mi je nasmijana i giggling.

Hodao sam na sjedalo i pronašao u baru. Mladi crvene kose konobarica nosi samo kaubojski šešir i čizme došao do mene iza bara.

"Vi ste novi na grad. Što mogu dobiti?" Ona je pitao slatko.

"Pintu Guinness molim." Sam rekao, trudim se ne buljiti u njezine savršene grudi.

Trenutak kasnije plavuša kose, domace djevojke s tim što se može opisati kao apsolutno gole sise i došao preko i sjela pored mene.

"Džentlmenski piće je na meni." Ona je rekla konobarica, "I sve drugo što želi."

"Hvala vam." Rekao sam.

Pogledao sam gore na veliki ekran TV na zidu. Bilo je golih žena igrajući odbojku na zaslonu.

"Ja sam u gradu za žene gol Odbojka doigravanje. Ja sam član švedskog tima u velikim breasted podjele." Ona je rekla: "Kako o te?"

"Ja sam u gradu da se vidi Kraljicu Sex Fantasy Land." Rekao sam, pokušavaju da ne buljiti u njezine grudi previše.

"Ona nikada ne ćemo vidjeti." Istaknula je.

I pio moje Guinness i napravio male razgovor pokušavajući zapravo pogled na nju lice jednom u neko vrijeme. Odjednom omot praska žena kroz vrata. Oni su imali savršen maslina kožu i zelene oči. One su nosile jedina svijetla perje u kosi.

"Brzo! Sakrij između mojih nogu." Veliki breasted plavokosa uzviknuo.

Kako smuvati devojku Ona me je uhvatio za glavu i gurnuo me između nogu joj ispod suknje. Ona je održana suknju iznad mene kao ona stisnuo joj bedrima zajedno skoro me guši. Nekoliko minuta kasnije opet je progovorila.

"Možete doći do sada, oni su otišli." Ona je uzdahnuo.

Ja sam ustala i onda sam opet sjedi na stolici krznom pokrivene traci.

"Tko su oni bili?" JA je pitao.

"Oh, samo pleme divljih žena. Oni idu okolo u barovima u potrazi za muškarce za hvatanje i uzeti natrag duboko u džungli." Ona je objasnila.

"Hmmm ... Zvuci, um, i opasno." Sam mucao.

"O, da, većina ljudi nikada ne vidio." Ona je objasnila.

JA je uzeo još jedan gutljaj u Guinness i pogleda u TV ekran. Velike grudi su odskakivanje gore i dolje kao gola djevojčica udariti loptu natrag i naprijed preko net. Sam buljila u ekran napeto, moje oči očarani besplatna jebacina djevojčica je skočio u zrak da dođe do lopte.Odjednom, veliki breasted plavokosa počela rasplakati.

"Što je bilo, ne poput mene?" Ona sobbed.

"Ne, zašto?" Rekao sam, pomalo zbunjen.

"Vi ste bili ovdje gotovo deset minuta, a niste ni dirao moje boobs." Rekla je kako je podigla joj majicu otkriva najveći skup Knockers sam ikada vidio, "Što je bilo, nisu oni dovoljno velik za vas?"

Ona je počela tresti svoje boobs u moje lice. Ona me uhvatio po stražnjem dijelu glave i zaglavi moje lice među njezine goleme skup tits i gumiran ih po cijelom licu.

"Postoji. Sljedeći put kupiti vlastitu piće." Rekla je kako je dobio i hodio daleko.

Sjedio sam na tren zbunjena nešto više od onoga što upravo dogodilo. Završila sam piti i zahvalio gol konobarica. Ona je nasmijala na mene kao što sam ustao iz moje dlakave Barstool i krenuo u vrata. Na putu van djevojka sa mačka pogleda u mene i nasmijala se. Soft zuji jasno mogli čuti.

"Hvala opet za mjenjanje baterija za mene." Ona je rekla coyly.

"O, nema problema. Zadovoljstvo mi je, stvarno." I dodao: "Reci, da li vi znate koji način da se kraljica Sex Fantasy Land?"

"Tu blizu, do brda. Velikim čokolade dvorac." Ona mi je rekla, "Ali, ona nikad ne ću vidjeti."

Sam joj zahvalio i je napravio moj put vanjska vrata. To je bio savršen proljetni dan vani sa suncem sja vedro. Hodao sam u kutu i okrenuo na Avenue. Vidio sam skupinu prostitutki stoji oko navodno čeka kupce. Tri hookers prilazi mi, plavuše, brinete i crnke. Svi su bili mladi i vrlo lijepa.

"Želite li izaći?" Jedan od njih pitao.

Mislio sam o tome na trenutak onda sam shvatio vjerojatno nije mogao podnijeti.

"Oh, ja stvarno nemam novca." Objasnio sam.

Cure giggled poput školarke.

"Što je tako smiješno?" Pitao sam zbunjen.

"Morate biti novi u gradu." Plavuša je izjavio: "Ovo je Sex Fantasy Land. Ćemo vam platiti glup."

Mislio sam na trenutak. Down dječak, rekao sam na moj kurac. Držite na minutu, Junior.

"Pa, koliko za popušiti?" I upita.

"Ja bih vam dati stotinu dolara da neka me udarac." Odgovori plavuša.

"Pretpostavimo da želim sve tri od vas?" Samo sam morao pitati.

"Pa, u tom slučaju ... koji bi se, um, tri puta sto ..." Plavuša započeo.

"Tri stotine." Crnka dodao: "Mi bi da vam tristo da nas vi udarac."

Mislio sam o tome za oko četiri nanosekundi.

"U redu, dozvoljava ići." Rekao sam prilično uzbuđen.

Slijedio sam tri hot potrazi žene do ulice do mala, ali udoban tražite hotel. Mi hodio u predvorju.Mlade gole ženske u francuskom sobarica outfit je brisanje prašine garniturom. Desk službenik je vruće mlada crnka potrazi nosio crne čarape tijela. Odjednom se dogodila mi se da sam vjerojatno nije mogao priuštiti sobu.

"Ja ne znam da li imam dovoljno da pokrije ovo." Rekao sam sheepishly.

"Oh ne brini glup, mi ga." Crvena glavu, rekao je kako djevojke sve giggled.

"Imam samo medeni suite lijevo." Desk službenik je rekao, "Nadam se da nije problem."

"To ne bi trebao biti." Dodao sam. Djevojke Samo se nasmijao.

Slijedio sam cure kako su me doveli do stepenica. Postojale su mlade parove na fornicating koracima kao i mi šetao gore. Uskoro je dobio u sobu, a ja otvorila vrata sa karticom ključ.Zgazi sam unutra i ostao zadivljen na ljepotu sobi.

"Nije li to lijepo?" Crnka komentirao.

Crvena glava prijeđe na stereo i staviti na CD-Al Green. Vođenje ljubavi. Muzika je umirujuća kao i mi je uzeo zavrtač svlačenje svaki drugi. Uskoro smo bili svi jedna preko druge u ruke i usta. Djevojke su praktično međusobno su se borile kako bi svoje preslatko usana oko moje sada lupanje pijetao.Crnka kao da pobijediti jer je uzeo moj članica i to isisan dolje kao profesionalac. Naravno, ona je profesionalac. Jebačina video Glava moj kurac dotaknuo leđa joj grlo su joj rubin crvene usne ode sve prema dolje do moje loptice. Drugim djevojkama se pridružila sisanče moj orasima i ljubljenje unutrašnjost bedra. Tri od njih mi je rad preko izazvao me da se tako dugo i teško sam mislio Sam bio idući u umrijeti od prekomjernog zadovoljstva. Kada je bilo više pomogao sam djevojke okupljaju svoju odjeću i dobili smo odjeveni. Mi smo napravili naš put natrag dolje u predvorju.Kao što smo izašao zgrada, stol službenik govorio.

"Hvala. svršio sam opet." Nasmiješila se kako bi došla dolje i fingered joj maca kroz tijelo čarape.

"O, ne, hvala." Rekao sam: "Usput, koliko se kraljica Sex Fantasy Land?"

"Samo na cesti u čokoladi dvorac." Vruće obličje službenik izjavio je kako je zapela još jedan prst joj mokro maca, "Ali ona nikada neće vidjeti."

Sam rekao moj dobar-byes na lijepim mlade dame i počeo na cesti. Veliki žuti školski autobus je bio parkiran na rubnik. Grupa srednjoškolaca navijačice je čekao na rubnik da se na. Bilo je očito da idu na izlet negdje, možda na out-of-grad srednje škole igre. Kao što sam hodio prema mladim ženama, izuzetno lijepe djevojke koje je pokrenuo / hodanje prema meni. Izgledala je tako dobro u svom cheerleader odijelo, pom-poms u ruci. Odjednom je progovorila.

"Oprostite gospodine, možete li ugoditi pomoć mene?" Ona je pitao vrlo slatko. Ona je buljila gore na mene sa velikim tamnim očima.

"Um, ne znam. Što mogu učiniti? Nisam iz cijelog ovdje." Rekao sam oprezno. Nisam imao pojma što je moglo žele od mene.

"Ja sam problem." Počela je: "Vidiš, ja sam još uvijek djevica."

"Oh, kako mogu pomoći?" Pitala sam oprezno.

"Molim vas, trebam vas da mi se sada!" Ona povika, planinarenje joj suknju.

Igrala se naprijed i undid moj remen. Ona je tada undid moje traperice otkrivanju moj penis, koji je sada prilično teško. Ona je srušena joj gaćice kao i ostale djevojke Uzeli do struka. Ona je tada dobio prema dolje na sve četiri sa svojim suknju hiked i dosegao leđa i počeo joj prst mlad nasipom. Te mogao vidjeti vlagu stvaraju na svoju mladu djevojku usne kao sunce zasja na nju maca blistavim.

"Uzmi me. Uzmite mene. I need your penis, molim!" Ona plakala.

JA je dobio dolje iza sebe na koljena. Mekani podstavljena baršunom nogostup je lako na koljena i činilo se da je za ovu vrstu djelatnosti. Ja polako joj ušao iza prije zabadanje moj cijeloj dužini u njoj žele ljubav kanala. Druge navijačice pokupila njihov pom-poms i počeo skandirali.

"Alan, Alan on je čovjek. Ako on to ne može učiniti, nitko ne može!"

Ja povećao brzinu od mojih thrusts kao ovaj mladu djevojku počeo stenjati sa zadovoljstvom.Djevojke ponovno počeli pjevati. Njihova gola mladi grudi odskočiti dok su njihove klicati.

"Alan, Alan on je onaj. Hajde tata, da joj svršiš!"

Moje opet pumpanje povećao brzine kao što sam mogao osjetiti ovu Young Thing's vaginalne mišiće stisak moje rock hard vratilo. Navijačice opet počeo pjevati.

"Hajde tata početi pjeniti. Make stvar da mladi počnu vrištati!"

Seksi oglasi.Ova mlada djevica bivši počela vrištati kako sam je uzeo na četiri noge ispred druge navijačice.Kada je bilo više sam se povukla moj penis od nje kaplje maca i ustao. Druge djevojke aplaudirali kao prijatelja sub mirno na pločniku. U nekoliko minuta je dobio mene gore i zahvalio.

Druge cure sve sam inzistirao barem im prst pred ostavljajući me na moj način. Sam dužan, jer su inzistirali toliko.

"Koliko da je čokoladni dvorac?" JA je pitao Cheerleading kapetan koji je bio početak da vrati joj dah, "Trebam vidjeti kraljica Sex Fantasy Land."

"Samo do brda. Ali ona nikad neće vidjeti." Bio je odgovor.

Otišao sam navijačice jer su molili da ostanem i jebati ih sve glupo. Ja bih volio da, ali sam imao misiju. Nastavio sam se na brdo kao gol djevojka mi je donijela na biciklu. Nisam mogao reći za siguran, ali vjerujem da nije imao sjedala. Nadalje, drugi gol djevojka prošla me nosi zmiju. Ona mi je dala lukav pogled.

JA je napravio moj put do vrha brda i na kraju čokoladu dvorac je u očima. Bila je to nevjerojatna očima koje sam ikada vidio. To je bio okružen jarkom za dovod vode s ogromnim ružinih latica lebdi u njemu. Kao što sam prišao, vidio sam mladi nimfama kupanje u vodama. Oni su naizmjence pranje međusobnim kose i tijela u kristalno čistom vodom. Div svijeća dostizanje ka nebu pod uvjetom da svjetla području noću. Ceste koja vodi do dvorca je betonirana u zlato list.Bilo je div mramornim kipovima mladih žena na vrt oko dvorca. U osnovi su besprijekoran, s širok izbor cvijeća u odabranim bojama. Miris cvijeća napuni moje nosnice kao što sam prišao straže kolodvora.

JA napokon je stigao na stanici straže neposredno prije zamršeno rezbarenog most koji je vodio do ulaza u dvorac čokolade. Mlada nevaljalica u kožnom grudnjaku sa gaćicama u setu i je došao vanjska strana za mene pozdraviti. Imala veslo strapped na svoju stranu i skup krzneni lisica na nju kožni remen.

"Stoj. Ne ići dalje." Ona je upućen, "Što donosi vas ovdje?"

"Trebam vidjeti kraljica Sex Fantasy Land." Sam naveo.

"Koja je vaša misija?" Ona je postavljena u ozbiljnim tonom.

"Trebam vidjeti kraljica Sex Fantasy Land. Ja sam u potragu za konačan seksualno iskustvo."Sam naveo samouvjereno.

Branič smijali kao što sam to rekao. Njezina crvena kovrče dangled zavodljivo preko ramena.

"Što misliš da bi te vidjeti kraljicu?" Ona je pitao, smijeh u njezinu glasu.

"Ja sam pisac sex fantazija." Ja ponosno izjavi.

Čuvati samo pogledao u mene i smijao se glasno. Njezin opsežan prsa pogodio je kao ona smijala.

"Svatko ovdje kaže da su pisac sex fantazija." Počela je, "Možeš li to dokazati?"

Bila je nasmijana i vrsta 'Ajde, ja se usuđuješ' vrsta izgleda. Mislio sam na sebe, kako sam mogao dokazati da sam pisac sex fantazija? To nije tako lako kao što sam se nadao.

Upravo u tom trenutku mislio ušao moj um. Ja rummaged kroz džepova mojih traperica i izvukao dronjav komad papira.

"Ovdje". Rekao sam joj kako sam predao papir ", pročitajte ovaj. Ja mogu dokazati Ja sam pisac sex fantazija."

Ona je rad iz moje ruke i studirao. Nakon minute je progovorila.

"Ovo je popis namirnica." Rekla je zbunjen.

"Oh, ispričavam se. Wrong papir." Objasnio sam sheepishly.

Ja rummaged kroz moje hlače i postaviti drugi dronjav komad papira. To je bio primjerak 'Lost Tribe'. Ja ga predani straže.

Branič studirao papir napeto. Nakon nekoliko minuta ona je govorila.

"Hmmm ... mislim da ste stvarno pisac sex fantazija." Ona je rekla, naizgled impresioniran: "Pa, slijedi me."

Ona mi je vratit papiru, a ja ga stavio u mom džepu. Ona je tada me uhvati za ruku i vodio me preko mosta. Došli smo do ulaza u dvorac, što rodi markantnim sličnost s nekim dijelom ženske anatomije. Hodali smo kroz ruku pod ruku u divovski čokoladni dvorac.

Kao što smo iznutra Bio sam zadivljen da vidi ista djevojka koja je u baru ljubakanje gole picke.Opet sam mogao čuti zvuk zujanja mirna kao što smo hodali po. Ona pogleda u mene sa lukavi smiješiti i govorio.

"Vidim da ste uspjeli." Rekla je nasmijana, "Kraljica je vas očekujemo."

Čuvati me vodio za ruku kroz ogromne dvorane prekriven bombonima ukrasi s prikazima raznih seks djeluje. Bilo je divovski kipovi bombona mladih žena u brojnim pozama. Svi su gledali dovoljno dobar za jesti, doslovno. Nakon nekog vremena smo napokon došli u Queen's komori.Ona je sjedila na zlatnom prijestolju u obliku vagine. Ona je nosio crvene šiljcima i odgovarajuće potpetice crotchless gaćice. Ona je jednostavno najljepša žena koje sam ikada vidio. Njezine gole grudi su savršeno zaobljene i pune sa bradavicama koji je ukazao delikatno prema gore. Njezina bedra izgledao kao da bi mogao satrti glavu čovjeka po volji. Njezina savršena sat staklo lik i pune kukova uzeo moj dah daleko. Joj velike tamne oči sijevahu u svjetlu treperenje svijeća da ju okružuje prijestolje. Na obje strane bili su mladi svoje sluškinje nosi ništa drugo nego vedro obojena cvijeće u kosi. Čuvati me vodi ruka sve do kraljice.

"Posjetitelj ovdje da vidite, Vaše Veličanstvo." Branič govorio.

"Što misliš da imam vremena za ovaj posjetitelj?" Kraljica je rekao. Ona je imala najviše senzualne, zavodljive glas svaka žena se može zamisliti.

"On je pisac fantastike spola, Vaše Veličanstvo." Said straže.

"Pisac sex fantazija? Ha, svatko ovdje kaže da se pisac sex fantazija." Started Queen, "Možeš li to dokazati?"

"Oh, da Veličanstvo." Rekao sam oduševljeno: "Da, ja sigurno mogu."

Dospio sam u moj džep i izvukao dronjav lista papira. Ja ga predala Kraljici. Ona je studirala u jednom trenutku a zatim je govorio.

"Desetak jaja. Galon mlijeka. Tri luk. Kilograma maslac. Kako je ovo fantazija sex?" Ona je pitao, pomalo zbunjen.

"Oh, I'm sorry. Wrong papir." Rekao sam pomalo apologetically.

Bilo je popis namirnica leđa i posegnuo u džepu i opet producirao primjerak 'Lost Tribe'. Ja ga predani kraljice. Ona je studirala napeto nekoliko minuta, a zatim je govorio.

"Vrlo impresivno. Vidim da stvarno jesu pisac sex fantazija." Rekla mi predaje natrag u radu, "Što mogu učiniti umjesto vas?"

"Ja sam ovdje u potrazi za ultimate seksualno iskustvo." Sam naveo s povjerenjem.

"Što misliš da ja mogu vam dati konačan seksualno iskustvo?" Kraljica navedeno.

Bio sam zapanjen za trenutak. Sigurno Kraljica Sex Fantasy Land mogao popuštanje mene konačno video jebacina seksualno iskustvo . To se činilo kao no-brainer za mene.

"Zašto, ti si Kraljica Sex Fantazija Land." Počela sam s oklijevanjem, "svemogući vladar svega što je seksualno. Čuvar svake seksualne misli ..."

"Reci mi. Jesi li oženjen?" Kraljica je pitao, bulji u mene napeto s onima velike tamne oči.

"Pa da." Odgovorio sam.

"A da li vi ljubite svoje žene?" Ona je pitao.

"Pa da. Naravno da sam volio moju ženu." Ja doista volim svoju suprugu, "Volim joj jako puno."

"Tada sam ne mogu vam dati konačan seksualno iskustvo." Kraljica navedeno mirno.

"Zašto je to tako?" Morao sam pitati.

"Budući da je krajnji seksualnog iskustva može doći samo između dvoje ljudi koji vole jedni druge." Kraljica izjavio iskreno, "Idi kući na svoju suprugu mladog čovjeka."

Sam stajao tamo zbunjeni. Kraljica je potvrdila ono što mislim ja stvarno znao sve zajedno. Sam stajao kao budala. Došao sam na ovaj način sve to čuti ono što sam ustvari znala sve zajedno.

"Pa to je to?" Morao sam pitati.

"To je to." Kraljica je odgovorio.

"Što, nema ni bičeva lanaca nema šlag krema?" Bio sam malo razočaran.

"Nema ni bičeva lanaca nema bič vrhnje." Istaknula je, "Ako to je ono što vi i vaša žena su u, naravno."

Sam stajao tamo trenutak uzimanja ovog sve u. prekrasna crvena kose, stražar pogledao me i nasmiješio se.

"Još nešto?" Kraljica pitao.

"Ne, mislim da je to." Odgovorio sam meekly.

"Držite se seksa pisanja fantasy. Svijetu uvijek možete koristiti pisaca seksa fantazija." Ona je rekla.

"Da hvala." Počela sam, "Hm, bilo je lijepo susretu."

"Lijepo se susretu previše." Ona je odgovorio: "Guard će vam pokazati izlaz."

"No to je u redu." Rekao sam, "ja mogu pronaći svoj put iz sebe. Bilo mi je dovoljno ovdje."

S tim sam okrenuo i dao straže poljubac na usnama onih preslatko njezin. Nije bio idući u pustiti da idu po. Tada sam stajao tamo i prelomljen na prstima na mojoj desnoj ruci tri puta zaredom.

Probudio sam se vratiti na rad u stolici. Carl je stajala pored mene s znatiželjan pogled na njegovo lice.

"Kako to ide?" On je pitao.

"Oh, zapravo prilično dobro." Odgovorio sam, "Carl Hej, znaš li gdje mogu kupiti cvijeće ovdje?"

"Ne, ne stvarno." Rekao je neodlučno, "Zašto?"

"Moram se kući sa svojom ženom." Ja odgovorih: "Ja sam u potrazi konačan seksualno iskustvo."

Carl samo stajao tamo izgleda prilično zbunjen. JA pravedan je otišao leđa za moj rad.

Нема коментара:

Постави коментар