уторак, 11. мај 2010.

Kako se jebe

Noć za pamćenje ...

Moje ime je Stevan. Moja pohotna supruga Maja i ja smo zajedno nekoliko godina. Maja je 5 godina mlađa od mene, te u dobi od 29 je još ljepše za mene nego kad sam prvi put sreo kad je bila oko 19. Što se tiče opisa, ja sam oko 190 cm ", mišićne mase 90kg s smeđom kosom i očima. Ona je oko 170 cm, s licem anđela. Ona ima zelene oči i gustom kovrčavom plavom kosom koja ide prema dolje do ramena. Ona je možda i pet kila preteška, ali to samo čini ju mekšom i curvier, i ukupnu, jednostavno više pohotan i seksi. Ona je jedna od onih žena koje, da nije činjenice da se čini potpuno posvećen meni , može učiniti moj život živi pakao, jer svugdje idemo, svaki s pola penis izgleda kao da želim joj jebati. Ali, ona djeluje kao da ni ne primjetiti, tako da mislim da me uvjerava.

U svakom slučaju, njezina najbolja prijateljica se zove Slavica i oni imaju poznajemo od osnovne škole tako da su oni zaista udoban sa svaki ostali, iako nikada nisam učinio ništa seksualno zajedno. Imao sam upoznao Slavica nekoliko puta, ali nikad družila s njom, iako je i Maja povremeno bi dobili zajedno kad sam bio na poslu ili nešto. To nije bio do Slavica je dobio u braku s Srđan ipak, da smo svi počeli družili zajedno. Nekoliko puta mjesečno, svi će otići van na večeru zajedno ili idu pucati bazen. Ponekad mi samo bih visiti kod kuće i slušati glazbu i piti pivo ili napraviti margaritas. Sada, neka mi opisati Slavica. Ona je jedna topla, mala beba

Što se više družila sa Slavicom i Srđanom, sex parovi ---- koji usput je mršavih, mišićna crnomanjast 180 cm jake konstrukcije, ok izgleda, ali čiji osobnost je ono što mislim da ga čini privlačan za žene

Sada, kada je Majina leđa i ja razgovarali o mogućnosti utroje sa Slavica, osjetio sam da je samo fer da neka znaju da sam nije imao dvostruke standarde. Sex partneri Ako je bila spremna pustiti mene da jebati drugu ženu, bio sam spreman na to da nju jebe drugi čovek. Mislio sam da je jedini sajam. Za moje olakšanje, iako, ona je uvijek govorila da ne postoji način na koji je mogla učiniti tako nešto. Nakon što je Srđan počeo njegovo nevino koketiranje sa svojom ženom, ipak, primijetio sam ja počeo razmišljati sve više i više o tome kako bi gledao Maju kako se jebe. Ili ju je vidio ga je sisanje off. I na moje iznenađenje, JA će zaista biti okrenut na kod ove misli. Ponekad, kad smo bili sami, Jen i ja ponekad bih razgovarati o tome što je mogućnost da ikada raditi ništa s Slavica i Srđan seksualno. Maja i rekao da bi mogla biti u stanju "šaliti se" s Srđanom, ali ne mislim da je mogao jebati.

Ja bih pitao Maju, "Ako ga je sisao, bi li neka dođe u usta?"

"O moj Bože, ni na koji način, da li se šališ?" ona će odgovoriti. "Biste li me želite?"

"Pa, na neki način, mislim da će me uključiti gledati ga učiniti nešto što ja znam kako se osjeća dobro, i da znam da je on samo sanja o tome. Nešto što se nikad ne kod kuće, i da on nikad ne bi dobili opet. "

"Osim toga," nastavio sam. "Mislim da bih volio vidjeti motriti Slavica lice ako on nije došao u ustima, s njom znajući da je ono što je on sanja o, ali da ona nije spremna da ga dati."

No, Maja je uvijek imao pogled na nju lice koje je rekao "Nema šanse", a ona bih promijenio temu.

Pa, nakon nekoliko godina od nas svih razgovora oko temu, ali nikad ništa ne događa, napokon sam postala podnio ostavku na činjenicu da nikada nije bio idući u dogoditi. Osim toga, uvijek sam imala pretpostavlja da ako nas četvero uvijek su idući u obaviti išta zajedno, to bi bilo u jednoj od onih noći kada smo bili svi piće ili nešto, ali u posljednje vrijeme imali smo radili da se manje i manje.

Jedne noći sam mislio nešto može dogoditi, kad smo bili svi piće i igrajući društvene igre, i razgovarati kao da se malo intenzivnije nego obično. Ali opet, ništa se nije dogodilo. Srušili su se u našem mjestu, i ništa je ikada rekao o tome koje vrijeme su napustili, kasno poslijepodne da će sljedeće. Plan je za njih da odu da ide kući, tuš i jesti, dok mi je isti, a zatim su se vratiti preko noći i da se jednostavno odmarati se s nama.

Pa, do vremena Slavica i Srđan su se dogovorili, mi bismo svi jasno želeli da se sledeći put dogodi grupni sex . Čoveče, bio si upravu! Tek što se ponovno vraćaju na razgovor nego opet okrenuo na grupni seks. I Slavica, puno hrabriji nego obično, je rekao: "Maja, zašto nam ne pokazati koliko ste dobri u sisanju Stevanovog kurca, kada ste se uvek hvalili o tome?"

"U redu", kazao je Jen.

Nisam mogao vjerovati. Pa, ovdje je to, trenutak istine. Ako ništa će se dogoditi, sada je vrijeme. Naravno, to je značilo ja bih se samo jedan uzimajući gol, barem za sada. Ali, kao redak u filmu kaže. "Katkada te pravedan morati reći 'What the fuck?" Tako sam dobio gol i sjeo na kauč, i maja prugast dolje da joj gaćice i grudnjak i počela sisa moj penis. Kako se jebe Slavica mi je rekla "Opa Stevane, vaš penis je puno veći nego što sam mislila." To je bio kompliment, ali me čudi zašto je mislila zajeb ja ne bi veliki kurac. Je li mislite da bih imati mali penis? Da je mislio o moj kurac puno? No, nepotrebno je reći, ovo su samo prolazne misli, kao što sam brzo otišao natrag u promatranje Jen je prekrasna plavuša glava ide gore i dolje kao usta proždro moj penis.

Mislim da je seks partneri Slavica i Srđan vrsta je neugodno samo stoji tamo nas gledate, pa su brzo otišao i dobio naše kamere, snimanje i uzeo zavrtač Maja puši moj kurac, sve dok govore o tome kako uključiti što su dobivale. Konačno, oni svuče gol i dobio na katu naše den, a Srđan je počeo prehrane Slavica's maca, dok je moaned daleko u ekstazi. Sada je naš red da gledati. Mi smo zaustavili ono što smo radili, Jen je dobio gol, a mi smo oboje sjeli na pod i gledao ih neko vrijeme. Nakon malo, Jen pogledala tamo kod mene sa nestašna smiješiti i klimnuo glavom u smjeru Slavica i Srđan. Ona mi je dala malo mig, te počeo polako puzi preko prema njima. Slijedio sam iza nje kao ona vrsta gurnuo iznenađeni Srđan van puta, a ja sam gledala kako je počela jesti svoju najbolju prijateljicu's vagina. U međuvremenu, Slavica je jauk mora imati najmanje utrostručen kad je shvatio koji je sada jede joj maca. Srđan se preselio u svoju ženu na stranu i počeo sisa joj bradavicu, dok sam tamo uzeo mjesto na njezine druge strane, preko puta njega.

Još jedan trenutak istine, mislio sam, kad sam bio malo zabrinut Srđan može naljute ako sam počeo sisa na grudima svoje supruge. On je uvijek imao udario mene kao pomalo ljubomoran i posesivno tipa, i mislim da je bio glavni razlog nikada nisam angažiran u iznosu od seksualnog razgovarati s Slavica što je učinio s Jen. Ali, moj strah uskoro staviti na počinak. Sam bacio oprez u vjetar i počela sisa na tvrdom, uspravno bradavica od Slavica je nemoguće pune grudi, samo pogledati preko na Srđana čije usta bila puna tit. To je izgledalo kao da je bio težak to guše govno-jedući smiješiti da sam lako mogao pročitati u očima. U ovom trenutku sam shvatio da mora da je bio uključen kao prema misao mene jebeni njegova fatalna žena, kao što sam bio pri pomisli na njega jebote moja žena! Sada je on!

Dalje, Maja vrsta sjede uzeti predah i Srđan i ja i prestao i samo tamo kleknuo na trenutak. Zatim, Slavica su iskoristili priliku i gurnuo njezin suprug u smjeru mog supruga, i reče: "Maja, zašto ne sisanje Srđanov penis sada?" Siber seks sledeća stvar sam znao, Srđan je ustao i umetnut vlastiti veliki kurac u moju natečene kleči supruge gladna usta. Na moje iznenađenje, Jen je pokrenuo sisa na nju kao gladni štene psa. Pa, u tom slučaju, ja mislio to ja osobno, vrijeme je za Slavica da se malo sat u penis sisanče, sama. Dakle, bez riječi sam ustao i njezin preselili u klečećem položaju. Ja stavio moje silno nabrekle nabodete na čekanju joj usta. Način na koji je započeo s oduševljenjem balav diljem moj kurac me shvatiti nije da ona ne voli penis sisanče, ali iz nekog razloga nije poput Srđana's sisanče pijetao.

Nakon nekog vremena, Maja i Srđan se preselio u podu i on je počeo da jede joj maca i ja preselio u Slavica između nogu i počeo da ide dolje na nju. Seksualno iskustvo Ona je bila mokra i bio je skroz mokar zgrabio mi kosu i to vučenje, guranje svoje lice u njezine zdjelice. Napokon, u ono što najbolje može opisati kao prigušeno jauke, povikala "Ja svršavam", kako je ona došla nekoliko puta u sljedećih nekoliko minuta. U međuvremenu, iako sam bio fokusiran na Slavica i ja, sam mogao čuti od moje žene jauk da stvari idu dobro s njom i Srđan, previše.

Nakon još nekoliko trenutaka, Slavica moaned "Trebam tvoj veliki kurac u meni Stevena. Pleeaaase mene jebati."

Još jedan trenutak istine. To svakako bi se stvari na drugu razinu. Nisam imao pojma kako bi se Srđan i Maja bi se osjećali u tome. Dakle, ja shvatio sam polako krenuti prema uzimajući na vrhu Slavica, i ako bilo tko prigovorio, ja bih zaustaviti prije ulaska u nju.

Nepotrebno je reći, nije bilo primjedbi.

Slavica gasped kao što sam polako eased moj hard lupanje probadanja u njezinu ispijanje mokro ugrabiti. Kako jebati bila je tako mokra sam mislio sam čuo 'mlaz' kad je moj penis joj unesen. Srđan i Jen vrstu zaustavljen što su radili da gledaju me lupa daleko na Slavica. Ona je imala zamotan joj male noge oko mene, a bio je arching leđa, stražnjica je odgajala put od poda kako bi se mogla samljeti svoje kukovlja u moje. Bilo je sve što sam imao, ne samo da se suzdrže od provjere izraza na Srđana lice.

Ubrzo je postao no ja fokusirana ponovno na pohotna Slavica i mene. Nakon što je došao nekoliko puta, šapnuo sam joj u uho "Želim Srđan gledati mi se u ustima". Nisam bio siguran kako će to igrati, ali pomalo na moje iznenađenje Slavica pogledao u oči i dao mi đavolski smijeh dok je površno glavom "Da".

"Volio bih da", ona je šapnula u moje uho, "... kad god ste spremni."

"Dobro", šapnuo sam, "doći na koljena." Ja izdvajali moj kurac iz njezina maca i ustao je pred njom, a ona nije kao što je rekao.

"Hej dečki, rekao sam da Srđan i Jen, koji bih vrsta usporene da vidite što smo radili," ... watch this. " A uz to, Slavica je počela da sisa kurac opet. To samo uzeo nekoliko trenutaka prije nego što sam dosegla da bih točke bez povratka. Kunem se osjećao kao da bujaju hot cum-vulkan je o to izbit iz duboke unutrašnjosti moje loptice.

"Slavica, otvorite usta rekao sam, i opet kao dobra djevojčica ona nije kao što je rekao. Ja izdvajali moj kurac van malo, jer sam htjela Srđan i Jen dobiti stvarno dobar pogled. A uz to, počela sam šiklja iz jedne od hugest, najdeblji, odurnost hrpe cum sam ikada, u Slavica je prekrasne razjapljenih usta, s Slavica oplakivanje tiho zadovoljstvo u svim vrijeme. K vragu, taj teret bi napravio Peter North ponosni. I nevjerojatno, Slavica gulped to sve dolje bez prolijevanja kapi! Sex preko linije Naizgled nezadovoljna, ona lizali svoje usne i počela isisavati moj penis neki više, pokušavate istisnuti i posljednju kap, kao da jednostavno nisu mogli piti dovoljno sperme. Ja ne znam da li je ona zaista u to, ili samo pokušava staviti na show za Srđana i Jen, ali u ovom trenutku zaista nije briga. Ja pogledala na Srđana i Jen s velikim zadovoljni osmijeh na moje lice, i pokušao čitati njihove izraze, ali nije mogao. Jen je stvarno uključen mislim, ali možda razočarani vidjeti nekoga, dajte mi ono što je i sama ponosio u biti najbolja u mene davanja. Srđan definitivno je uključena, ali mislim da sigurno zavidi na viđenje njegova supruga sisanje mi se kao da nitko nikada prije nije bila sisao po njoj.

Slavica i ja zbližili su zajedno i gledali kao Srđan nastavljen jebeni moja žena. Nakon što je Jen je došao nekoliko puta, ona i Srđan vrstu nasljedovati ono što Slavica i ja učinio. Srpski sex Ona je kleknula ispred Srđana, koji je stajao ispred nje sa svojim neizmjerno natečene prick, a ona ga je počela sisanče off. Nisam mogao vjerovati. Je bio moj fantazije promatrajući joj ne samo sisanje drugoga čovjeka, ali vidim ju progutati sva njegova sperma, napokon o to obistiniti? Pa, ubrzo sam imao moj odgovor. Čim sam ovo čudo, nego Srđan moaned "Oh jebi me mislim da ću svršiti." On je zgrabio joj kosu s obje ruke i lagano prisiljavajući joj glavu naprijed-nazad na njegov penis, nešto što sam znao je uvijek vozio Jen divlje, a ja jasno mogao vidjeti u njenim očima da ovaj put nije bio drugačiji. Ona vrsta pogledala tamo kod mene kao da je htio reći: "Je li u redu?" Dao sam joj malo, neprimjetne glavom i smiješiti, a ona je počela njegov penis sisanče off za sve što je vrijedno.

"Ahhhhhhh, gotova sam, svršavam!" Srđan plakao kao on je počeo trzati i grč u Majinim ustima. Za razliku od mene, on nije uzeo njegov penis iz Majinih usta, tako da Slavica i ja mogao vidjeti. Ali sam znao da mora da je bio ogroman teret miniranja u Maja usta kao dobro, jer je Jen obraze činilo za početak malo štrči sa strane, a vidjela sam par sitnih kapljica prepun cum curiti iz kuta usta. Domaći sex morala je uzeti dvije velike kurčine a ona proguta sve njihove sperme. A ona nastavila sisati penis Srđanov, pokušavajući tako teško kao što je mogla da ga izlučivalo suha. Budući izgled obična radost i zadovoljstvo na licu Srđan je vrijedno bilo griža ljubomore sam možda osjećala. I Slavica činilo zadovoljan, previše, taj Srđan je fantazija napokon je postao stvarnost. Ja mogu reći da je volio Jennifer svaku minutu, ali, što mislim da me malo neugodno.

U svakom slučaju, nakon nekog vremena, mi svi zbližili su se zajedno. Razgovarali smo o tome koliko smo imali zabavu, svi mi jebeni zajedno, a kako je to dobro osjećao, itd ... JA mogao 'pomoć ali osjet ipak, da je bilo malo ispod živčane napetosti. Mi svi moramo biti malo prestrašen sada, pitate kako se naš odnos bi se utjecati u budućnosti što se dogodilo te noći. I nasmijala sam sebi kao što sam mislio, "ja ne mogu čekati da sazna."

Нема коментара:

Постави коментар