недеља, 2. мај 2010.

Erotika i sex

Moja firma me je redovno slala na izlete na neke od udaljenijih gradova u našoj zemlji.
Erotika i sex.Kao što sam vrlo seksualno aktivan na ovim izletima sam znao pokupiti žene i jebati. Najviše razočaravajuća stvar o tim jebanjima je kratkog trajanja i, naravno, činjenice da se uvijek odvijala u automobilima ili na izloženim područjima na kojima se nikada ne bi moglo stvarno uživati u svim čarima i dobro jebavati.

Nakon nekoliko mjeseci od ovih kratkih susreta sam pronašao Hotel mojih snova.
To je bio predsjednik Hotel i sam počeo redovito borave tamo. Bilo je 7 sprata zgrade i bio je smješten nedaleko od centra grada.

Sobe su vrlo lijepo imenovani i svaka soba ima vlastitu kupaonicu sa tuš kadom i WC-om.Kupaonicama zidovi su puno ogledala kako biste mogli vidjeti vaše tijelo sa svih strana.Komplementarno sapuni i razne losione za tijelo koje su zajedno s debelim ručnici. Svaka soba ima dva tri četvrtine size kreveta koji su bili vrlo udobna.

Najzanimljivija značajka Hotel je da je uprava krenula praksa odbivši kreveta za goste noću i isporuku čaj ili kavu za svaku sobu u jutro. Kao što je ove usluge su provedena od strane žena je apelovao na mene kao JA pravedan moć dobiti priliku susresti ženu koja će biti u mogućnosti da me zajebavati u hotelu.

Većina žena u dobi od oko 25 i 50 godina. Bilo je mnogo različitih tipova i veličina tip tijela i što je najvažnije grudi na te žene i sam je uzeo nekoliko izleta kako bi vidjeli koji su se najviše sviđa mi se i najviše mogućih žene koji bi mogli biti u mogućnosti to pomoć mene u mojem zajebavati potraga.

Uvijek sam naručio kavu u jutro i uvijek masturbirao prije nego što je isporučen. Sam naručio moje kave za 06:30, a obično je dobra montaža za oko 25 posljednjih šest godina.
Ja bih uvijek otvoriti vrata nosio samo kratke kratke hlače pidžama, što je omogućilo moja erekcija se vrlo očito da žena koja je isporuku kave za mene.
Kao što je moj penis u punom izdanju vrlo čvrst i iznosi 20 cm moje pidžame su gurnute prava od strane uspravnog penisa. Glava moj penis je uvijek vlažnom sa pre-cum i ja uvijek koristi neke losione za tijelo tijekom moj masturbacija da biste dobili moj penis podigli za žene isporuku moje kave.
Dakle prednji dio mojih gaćice je obično prilično vlazne pre svršavanja.
Znam da svaka od ovih žena pila moje montaža je prilično jasno i jedan ili dva gotovo počeo da neke unaprijed. Nevolje je da su uvijek zauzeti u ranim jutrima, tako da je malo vremena na raspolaganju za sex igru.
JA pokušao mnogobrojan vrijeme da se u sobi kada djevojke odbio pokriva krevet i uvijek pokušavao biti gotovo gola kad su pokucali na vrata sobe za obavljanje ovog zadatka. To je učinjeno od oko 4,30 i 6 popodne.
Kao što sam obično imao masturbirao u jutro kada pokušavate prikazati moje erekcije na jednoj od djevojaka sam uvijek spreman za masturbirati ponovno kasno poslijepodne.

Jednog dana sam imao moždanih valova, ja izdvajali jedan gumb od košulje i uspio sam dobiti jednu od mlađih sluškinja da mi uzme košulju daleko da prišiti natrag na tipku za mene.
JA je uprava to samo kratke hlače kada sam dao do djevojke majicu i iako nisam imao pune erekcije penis mi je gura ispred moje gaćice i bilo je jasno da sam bio igranje sa mojim penis.
Oko 15 minuta kasnije, i meni se polako povlačiti moj sada uspravan penis, postoji svjetlost kucati na vrata. To je bio moj košulju se vratio.
Otvorio sam vrata i nosila moju košulju u sobu i legao na krevet.
Pitao sam onda, ako je ona mogla vratiti kasnije za neke zabave i rekla je da.
Ja fondled grudima, a zatim je ona otišla je obećao da će se vratiti na oko 7:00.
Bilo je oko 17:00 i JA je otišao dolje to su piti i ranije večeru.

Točno u 19:00 stigao sam u hodniku koji je doveo do vrata moje sobe i izvan pognut s njom magarca u zraku je djevojka koju sam imala fondled. Ona je težak za vidjeti da sam bio u sobi.
Hodao sam prema dolje i reče: Ćao koridora
Ona ustane i ja otključana vrata, a mi ode u svoju sobu.
Odmah sam osjetio joj dojke i rekla je da li vi želite da ostanem cijelu noć?
Ja sam rekao da i ona je onda rekla da će ići i to dogovoriti.
Pitao sam je li ona htjela piti i rekla je da.

Dok je ona bila otišao sam nazvao posluga u sobu i naredio nešto za piće.

Oko 20 minuta kasnije Jelena (kao što sam saznala ime joj) se vratio u moju sobu i počeli smo spavati.

To je bio prvi put da sam ikada imao ženu koja je samo želela seks. Uzeli smo svaki drugi odjeću, a ona je održan moje uspravan penis u ruci. Njezine grudi su čvrste oko 34B 34C ili možda, ali joj vaginu je bio fantastičan.

Sex afera Njezina vagina usnama su blago rastao, a kao što sam otišao moj kažiprst u njoj pizda osjetio sam njezinu ruku čvrsto zgrabiti moj penis i početi storke moj prepucija preko moje glave penisa. Moj prst skliznuo inand iz njezina pička i ja onda zabode tri prsta duboko u njezinu vaginu.

Sve to vrijeme sam imao moj jezik duboko u usta i sam mogao osjetiti njen ukočeni grudima protiv moje grudi.

Devojke vole kad je sam stavim natrag na krevet i otvorila svoje noge i moj penis skliznuo glatko u njezinu vaginu.Njezina pička zavladala moj penis i mi polako, oh tako jebeno sporo jedni druge. Moja erekcija je tako teško kao što je ikada bio i sam mogao osjetiti moj trud u gradnju za ejakulaciju.

Ja pucao učitavanje moje sperme u vaginu, a Jelena je kao moj testisa ošamario protiv svoje vagine, usne moje debele sjemena tekla u njoj i sam nadao ona će biti trudna.

Kad sam počeo svršavanje u tvoju pičkicu, moja topla gusta sperma pucala u nju moj penis je osjetio stisak njene vagine teže nego ikad.

Sam došao u Jelena s ogromnim opterećenjem sperme i ja bucked protiv nje vagine usta 6 ili 7 Moj bijeli vruće sperme je utjecala u svojoj utrobi.

Ovaj prvi fuck trajao oko 10 minuta, a kako smo se raspao znao sam da je večeras bio idući u biti seksualno zadovoljavajući noć.

Mi ležao leđima na krevetu mi jednu ruku na njezin čvrst dojke i drugi sa samo prvi kost mog kažiprsta, ako njezinu vaginu.

Dok sam igrao s njom čvrsto bradavice osjetio sam njezine ruke oko moje sluzave sperme kojom mi je obložen penis.

Kako prevariti rekao sam Jelena Oduvijek sam želio jebati u kupaonicu kao što su kupaonice u ovom hotelu, gdje sam mogla je vidjeti sa svih strana i gledati moj penis unesite joj maca i vidjeti joj dođe kad sam pucao moje sperme u supak njen.

Jelena je izašao iz kreveta i zamolio me da se s njom u kupaonicu.

Nakon što se u ogledalo sobi je pognut i rekao mi da zajebavati joj s leđa u doggy stilu.

Ona je pognuta i otvorila je svoje noge. Njezin lijepi magarca širiti kao ona otvorila svoje noge. Poze u krevetu njena ruka je došla i vođena mojim uspravnim penisom u njenu vaginu i kao što sam potisak prema naprijed, ona je gurnula natrag prema njoj pizda moj penis. Moje ruke okolo pa skliznuo pred njene čvrste grudi i bila sam zabadanje moj penis duboko u njezinu vaginu, a ja sam htjela da traje zauvijek.

Nakon nekoliko stokes preselila naprijed i skliznuo mi potpuno uspravan penis iz vagine i podiže moj penis malo prema njoj anusa. Sam bio idući u imati anusa zajeb za prvi put.

Imao sam samo jednom prije nego što je uspio ući ženu u 'pseći' stilu, ali sam došao tako brzo, da nije imala moj penis zadovoljstvo obrasca. Ovaj put Jelena imao moju punu 20 cm dugačku kitu u njenu vaginu u psećem stilu, a sada mi je htio od velike guze šupak. Ja sam gurnuo moj uspravan penis i osjetio kako zbijeni šupak prianja uz mene kad sam skliznuo u njega.
Analni sex je intenzivniji da zajebavati vagine stilu. Vagine brine penisa, ali drži anus hvataljke i sranje sperme iz penisa Mans.

Ja samo mogu napraviti neki 8 ili 9 penisa thrusts kad sam osjetio moju hrabrost za izgradnju ogromne svršotine. Sam stisnuo Jelenine grudi i bradavice, a na moje najdublje i najteže voziti u njoj sam anus je eksplodirala u njoj. Moja sperma napunila joj je anus i nikada nisam imao tako velike ejakulacije prije. Nakon nekoliko trenutaka sam se povukao vrlo brzo omekšavanje moj penis i vidio moje sperme u svim svojim bijelim slavu od nje kaplje anus i klizi dolje joj vagina usnama.

Jelena ustane i smiješeći mi se kleknula i uzela moj ogroman penis u usta njena. Ona je isisan posljednje kapi iz mog spermija moj penis, a zatim podigao grudi, tako da je moj penis meko mogao ugnijezditi između njezine grudi.

Mi smo tada imali tuš zajedno i ja se oprah njezine grudi i plaća posebnu pozornost na njene vagine i anusa. Ona je, pak, vrlo nježno oprati moj penis i prepucij gurnuo natrag preko glave i moj penis prali moj penis. Nakon isključivanja tušem smo suhe svaki sa velikim paperjast ručnike da je hotelu bilo predviđeno. I onda natrljan Jelena s losion za tijelo da je hotel je tako zamišljeno opskrbljen i ona je isto za mene s posebnim naglaskom na moj penis i loptice.

Zatim smo otišli natrag u spavaću sobu i dobio u jednom od kreveta. Bili smo, naravno, potpuno mlade gole i toplinu tijela Jelena ubrzo mi je poslao na spavanje.

Oko sat vremena kasnije sam se probudio i osjećao sam Jelena ruku na moj kurac. Bila je vrlo nježno milovati moj penis i to je bio početak da postane opet uspravno. Sam stavio svoje ruke na njezine grudi, a onda nekoliko trenutaka kasnije sam podigao tako da sam mogao staviti moj sada gotovo potpuno uspravan penis natrag u Jelena's vaginu.

Moj penis je skliznuo u nju i jebali smo se u standardan misionarski položaj. Jelenine noge su se širile kako bih ušao u nju i njeni članci su se našli iza mojih kolena. Ušao sam u njenu pizdu po četvrti put te noći. Nikad nisam sperma toliko i tako često kao da je prvi hotel zajebavati s Jelena.

Нема коментара:

Постави коментар