петак, 28. мај 2010.

Hot ribe

Em .... Čekanje je dio onoga što je napravio Internet tako dobra


Danas je bio jedan od onih dana. Nema vremena za dah na poslu. Činilo kao i svaki put sam okrenuo nekome potrebno nešto od mene. Čak voziti kući, čini se gnjaviti sa sporim vozačima i svaki crveno svjetlo koje je bilo moguće. Ona osjećala dobro da se kući ipak. Sve JA mogao misliti o bilo lijepo, toplo, opuštajuća kupka.


Prije nego što sam dobio to tada sam odlučio napraviti laganu večeru ... svježe, hrskav salata sa malo piletina na žaru i domaće talijanski dressing. Kao što sam počeo ispiranja salata od sa hladnom vodom moj um je otišao u njega. Sam bio zadivljen što je pravo radiš u ovom trenutku.Je li on raditi kasno večeras, bio je vozeći kući kroz isto gadno prometa JA pravedan je otišao kroz, ili možda je ručak već negdje.


Moj um tada pitali da večeru smo djelili druge noći. Sjetila sam sve o njemu i ništa o sebi obrok.Razgovarali smo za ono što se činilo kao sati. Mi smo se smijali i našalio sve navečer. Čak i uz odličnu hranu i veliku razgovora moje srce još uvijek čuvaju ide na sve male detalje. Bogatstvo njegova glasa, svjetlo, ali vrlo mušku miris svoje Kölnu, svoje duboko smeđih očiju i način na koji je gledao u mene hot klinke puno puta tijekom večeri - u opuštajućem senzualan način da je napravio moj srce preskoči beat i moj preponama peckati od uzbuđenja. Nekoliko puta tijekom večeri on me dotaknuo. U malim načina, a ipak je struja koja teče kroz mene kao da sam nikada nije osjetio prije. On je dotaknuo moje ruke preko večera stol - vrlo lagano. Primijetio sam velike veličine njegove ruke u odnosu na moje male one osjetljive, štavljena, hrapav, pomalo naravno kože .... Čak i tamne kose koji je junački škropili nad vrhu ruka mu živo u mom umu. Zašto je t
hat moja osjetila su super osjetljiva i željela svaki detalj o njemu.


Počeo sam cijepanje salate i priprema odijevanja. Trese mreže od klip moje srce kao što sam znao da će to biti još jedna teška noć težak da biste dobili njemu vanjska strana od moj nemirni um dovoljno dugo za mene spavati večeras. Dobio sam piletinu iz hladnjaka i odlučili toplo ga malo u mikrovalnu da se moj večeru čini malo više formalno. Zalivši čašu vina i ispijanje kao moj um počeo drift da ga još jednom. Dobre devojke Njegova kosa je gusta, tamna, sjajan, i vrlo mekana. Prekinuta i uredan, još uvijek postoji taj komad ili dva da pada preko čela u seksi karizmatski vrstu način.On je kozja bradica i brkovi da sam mnogo puta pitali o tome kako bi to moglo osjetiti na moga vrata ili na unutrašnjost mojih bedara. Njegove usne su debele i zakrivljena samo tako. JA postaviti ja osobno obličje at njima kao on govori, prisjećajući se kako su se osjećali smo nekoliko puta poljubila ... i pitajući se kako oni ne bi osjećali miluje mi vrat. Mmmm, i njegov vrat. Debeo, snažan, svakako gristi-u mogućnosti. Onda idemo na sh
oulders. Vrlo su široka i snažna. Postoji duboka krivulja njegovu kralježnicu i njegove strane su vrlo gust ... ne ostavlja sumnje da je jaka leđa ... jedan za podizanje nešto s lakoćom, odnosno potiskom. Iako je on debeli čovjek, njegova struka je mala. Njegov magarac je lijep, čvrst, ali i jaka. On je visok 0,6 ... '4 ". Long mršavih nogu.


Na pola puta preko moje salata shvatio sam da je to ponovno. Lusting. Mislio sam svaki detalj o njemu opet i čineći sebe bol sa potrebu za njim. Mi smo od nekoliko puta. Imamo veliko vrijeme.Mi govorimo, mi se smijati, mi držite ruku, poljubi mi smo na način koji je napravio moj nipples hard i moj veliki klitoris lupanje s potrebna .... Zašto moram biti tako zaglavi u moje putove i neka mi mog morala spriječiti da upravo taj prekrasan čovjek u cijelosti. Da li stvarno trebate kupiti oklijevati.


Odlučio sam počistiti moj večera i otići opustiti u topla kupka puna mjehurića svilenkaste glatke, meke opuštajuće glazbe, zapaljene mirisne svijeće, i lijepo hladno čašu slatkog vina. Ja nacrtao vodu kao što sam iščašenje iz moje radne odjeće. Položen moja omiljena ljubičasta svilena spavaćica i crne čipke gaćice out, tako sam mogao tobogan ravno u njih nakon kupanja. I zapaljene svijeće, stavite na glazbi, drugi izli čašu vina, isključena svjetla i potonuo na glatku svilenkastu tople vode. Mmmmm .... Ona osjeća tako dobra kao što sam položio glavu natrag i koncentrirao se na opuštanje svakog mišića od moje glave do mojim prstima. Smijem ja sam za drift u stanje opuštenosti u kojem jedino što sam bio svjestan je u nježnoj glazbi i misli onoga koji su se još jednom šulja u moje srce.


On me želi previše. On mi je rekao da on misli na mene stalno kroz svoj dan i da on nađe da je to teško za mene izbaciti iz uma kad misli početi. On kaže da smo oboje je potrebno olakšanje.Mi smo oboje odrasli ... i kada je želju i potrebu postoji ... ne postoji sramota ide za to. Svaki put kad se ljubimo poljupci dobiti dublje i želje dobiva teže pritisnite leđa. Zašto pritisnite ga natrag. Samo jedan put u mom životu ne mogu samo pustiti i dopustiti nešto divno mi je pomesti daleko, bez razmišljanja je to krivo, ili prerano. Gawd Želim ovog čovjeka.


JA nađi prema ja osobno bolan opet kao što sam o njemu misle. žene vole Voda počinje da se ohladi i sam odlučiti da je vrijeme da se se i opustiti u krevetu. Ja se na korak u moje meko pahuljasto tepih i DAB vodu od od moj sada svilenkasto glatka i slatka mirisa kože. Ja glatke lagano mirisne losiona, slip svila spavaćica iznad moje glave i na čipka gaćice. Kao što sam kist iz moje kose sam obavijest u ogledalo da mi bradavice su uspravne i čvrste. Mislim na njega opet.Ima 'ništa poput osjećaj kao žena. Meka, glatka, slatkog mirisa, i zamotan u seksi, nježan, ženstven stvari.


Ja ispuhati svijeće, skrenite glazbu off, i stavite moj praznu čašu vina u kuhinji kako bi oprala sutra. JA odlučio je da skliznuti u krevet i čitati malo najnoviji roman Ja sam bio težak to zaroniti. Moj krevet je mekan, mirise domaće flore, glatka, i tako udoban. Listova osjećaju kao svila nad mojim svježe okupana kože. JA probati .... Ja pročitao poglavlje ... ne upija jednu riječ, jer to nije, gdje je moj um. Ležala sam dolje i mislim knjigu. Pozovite ga. Dovoljno je to učiniti.Pozovite ga.


Prije nego što sam čak i dopustiti sebi da razmisli dvaput čujem svoje duboko, rđav glas na drugom kraju telefon. "Halo, Em, to je kasno .... Je sve u redu?" Tiho sam reći da .... Upravo sam pozvao jer sam mislio o njemu. Iskreno, razmisljao sam o njemu cijelu noć. Čujem osmijeh kroz njegov glas kao on mi kaže da je polaganje u krevetu prolazi kroz istu stvar. On mi govori da me ne može izbaciti iz uma. On misli o svakom detalju - od kako sam miris , na način na koji on osjeća kad smo se drže za ruke, na način na mojim usnama osjetiti protiv njegove. Njegov glas ide duboko i da jedva šapat, kada on kaže: "Ja sam samo trebate Em, mi treba da se osjećaju sve vas, da vas iskustvo i dati vam sve što imam dati".


Bili smo oboje silent za ono što čini se vječnost. I onda tiho prošaptala .... "Come over, sad .... Ja ću pustiti vrata otključana. Dovoljno je doći k meni. "Došlo je dubokom uzdah zadovoljstva .... I odgovor:" Ja sam na moj način "... klik telefona i nazovite je završila.


Nervoza sada postavlja u. Moje srce utrke i hot ribe moje tijelo počinje reagirati. Jeste li stvarno to učiniti .... To je prava stvar. Što će učiniti kad dođe ovdje. Hoće li piletinu iz.
Sam tempo poda .... Ja sjediti na rubu kreveta. JA odlučio je na vidjelo neke svijeće. Ja Folije moju kosu i staviti na malo sjajilo. Je li to pravo spavaćica za nositi. Milijun stvari prolaze kroz moj um.


Okay. JA odlučio je da trebam smiriti. Trebat će mu neko vrijeme da se ovdje, pa samo ležao u krevetu, opustite se kao najbolje što mogu, i čekajte. Mirno. Sam zatvoriti oči i koncentrirati se na opuštanje ... od moje glave do mojim prstima. I dah duboko i smireno. Ja mogu osjećati smirenost dolaze. Ja mogu osjećati sebe plutaju na taj oblak udobnosti opet. Ja mogu isto tako osjećam požude zgradu opet. Čini se poput zauvijek jer je on rekao da je na putu.


Čujem klik zvuk koji se čini daleko u daljini. Da li sam zaspati. Je li to vrata.
Ležala sam i slušati kako sam shvatiti da je on tu. Njegova silueta tranvestite se na vratima moje sobe. On je u traperice i majicu da se polako podiže i preko glave. On stoji i sada u formi samo njegovo neuklapanje traperice. Njegova prsa prekrivena gustom, tamnom, svilenkasta dlaka koja je crna staza koja privlači oči na vrh zatvarač na njegovim trapericama. Moje srce utrke i osjećam se kao da ne može sasvim doći do daha. Postoji samo dovoljno svjetla od svijeće da mogu vidjeti mekana osmijehom na licu zlobnice .... I pogled u njegovim očima koji odgovara požude sam osjećaj. Im 'ne siguran što učiniti.


Ja sam počeo da sjedi kao da šapuće ", br .... Ostani gdje jesi .... Neka mi doći do vas". On hoda polako stranu mom krevetu i sjedi na rubu. Kunem se vjerojatno može čuti moje srce lupa kroz moje grudi kao on doseže i dijapozitive stražnjica svoje prste nježno preko moje obraz. On gleda u mene s takvom željom da uhvati dah. On šapće za mene zatvoriti oči.


I polako ih zatvoriti kao on nagne i poljubi moje čelo .... Moj obraz ... Moje je vjeđe ... i onda preša usnama vrlo nježno mina. Mmmm ... tako duboko, već omekša. Njegova ruka cupping moj vrat, koji se kreće polako i caressingly na moje rame. Jedne strane, iza mojih ramena, a druga iza mojih vrata on mi vuče na njega .... Ljubeći me dublje, strastveno, ali još uvijek vrlo nježno. Moje ruke tobogan oko njegovog vrata, moje prste hvatajući leđa njegova gusta, mekana kosa, dok sam malo luka leđima kao JA pokušati prisutan u njemu kao duboko kao što sam ja.Blagi zafrkavati sa svojim jezikom preko mojih usana čini mi tiho stenjati protiv njega. Nikad nisam osjećao želju kao što je ovaj prije. Svaki dio mene bolovi da se dotakne, poljubi lizali, i koristi.


Trebam ga osjetiti ... sve mu je blizu ... protiv mene. Sam ga nježno povući i on odmah reagira pri polaganju svoje velike, čvrste tijelo preko moje. Moja osjetila su živi, do svakog pojedinog detalja. Njegove usne protiv moj vrat, svojim toplim dahom uzrokuje moju kožu to zujanje u uhu, mekani duboke jauk kako je odgovorila na moj dodir, njegovu ruku vrlo polako i senzualno maziti se , njegova široka ramena pod mojim rukama kao što sam čvrsto povući ga k meni,njegov hard, lijepo oblikovane i čvrste grudi pritisne na moje grudi, grubi zatvarač njegove traperice ribanje moje prepone i noge počinju zaokrenuti mina i pull me tight. Ja sam svjesni svakog osjeta, a ja sam vlažna raste brzo trebaju. Moram reći da se uspori ... uživajte svakog drugog od toga .... Ja sam čekao tako dugo, tako da ne dopustite da prođe prebrzo.


Počinje se dizati nešto od mene i mršavih malo više na strani. Napaliti ipak ljubljenje moj vrat osjećam ruku na moje bedro odmora. Njegova topla, velike i snažne. On je polako slajdova ... bolno ... polako niz moje bedro i na moje bedro. Ja mogu osjećati Naježim obliku kao moju kožu, čak reagira na njegov dodir. Polako je tobogani se pod mojim spavaćica .... Se uz moju stranu ... nježno miluje moju kožu. Ja mogu osjećati moju bradavicu kaljenje kao on približava mojih grudi. To je uspravan i prosjačenje za njegov dodir. Čini se kao vječno sve dok on napokon čaše mojih grudi rukom. Polako izvodi njegova palca preko moje moli ... bradavicu. Uhvati moj dah u grlu kao moj nogu nagonski omata oko njega pokušavajući ga izvući u. On me ne pustiti. On koristi jedan prst da izvadi moj spavaćica dolje i mene izlažu. Njegove usne idu iz moje rame na moje bradavice, a on me neprestano teases. Njegove usne nježno povucite jezik mu nježno miluje. Moj prste u njegovu kosu i glavu naginje nazad kao mala mekana bori da dolazi iz mog grla. I šapat "molim" ... i on uzima moju bradavicu u .... Potpunosti sisanja i slanje zimice svi put dolje na moj klitoris. Mmmmmmmmm, ja duboko uzdisanje.


On je sranje i vuče dok se ne može uzeti više. Trebam da ga poljubi. Trebam usnama okus.Sam ga povući k meni i pritisnite moje usne na njegove. Njegove usne otvorene nešto kao što sam klizanje na moj jezik u nježno i protiv njegove. Mmmm, slatko. On zastenje i mene poljubaca duboko dok mene vuče gotovo bolno za njega. Duboko, mokro, tvrdi poljupcima koje mi glava vrtnja i moj klitoris vibrirati. Bez oklijevanja svoju ruku slajdova dolje moj trbuh i na moje gaćice. U jednom brzom pokretu prstiju nađe mene ... dio mene .... I gaćice duboko unutra. Ja ne mogu pomoći, ali duboko uzdisanje ... .. ... glasno. On slajdova in i out samo nekoliko puta i onda prestane. Moji bokovi i dalje reagirati i brušenje protiv njega. On se diže lagano, a slajdove moj spavaćica gore i preko glave .... To bacanje u podnožje kreveta. Mi roll pa sam se naći na vrhu njega. Moje bradavice protiv puni masa debela tamna kosa. Moj širiti noge oko njega sa mojim prepone pritišće uz trbuha u traperice. Oružje zbijeno omotan oko svake druge kao što sam ja licemjerje 'pomoć ali
mljevenje. Moje tijelo writhing kao što sam pokrenuti moje bradavice preko prsa debelih, svilenkaste dlake. Mmmmm, ja ga treba uskoro.


Trebam doći do daha .... I ja želim gledati na njega .... Polaganje postoji .... Poda mnom. JA vučenje daleko i sjesti. Ja klizanje obje ruke na moje grudi i snagu da mu čašu ih čvrsto. Mu palce dosadan moje bradavice kako on izgleda u mojim očima. Oba od nas sanjive u magli strasti. Ja sam polako, nježno brušenje protiv njega kao što je on pritiskom svoje bokove lagano gore u meni. Sada mi je potrebno da biste vidjeli više.


Ja polako slajd dolje ispred sebe. On pokušava da me dira ... moja ramena, moja kosa. Ali ja sam gurati ruke u stranu. On razumije samo želim mu da ležalo. Želim mu da se osjećaju ... ne. Ja slajd dolje, tako da sam ja na koljenima između njegovih nogu. Polako sam ga raspakirajte kao što sam pogledati u oči. Blagi jaukati dolazi od njega kao on anticipira ono što ću učiniti. Polako kao što sam ja unzip izlagati svoju muškost. Gusta, tvrda, pulsirajućeg .... A koje proizlaze iz bogate gnijezdo od kose koja je na kraju prsima stazi. Mmmmm .... Kako muški. Blagi miris mošusa za razliku od njegova uzroka parfem moje glave okretati kao što sam se u njegovu mirisu.


Ja slip njegove traperice dolje nad svojim kukovima .... Off na katu. Bez donjeg rublja .... Samo traperice ... i čovjeka. Ja polako gurnite podupro svoje tijelo i sam vrlo nježno utrljati okrenuti protiv njega. Senzualno ljubljenje, grickanje i lizanje unutrašnjost bedra. Njegovo tijelo lagano brušenje dok pokušava dotaknuti moju kosu, moje lice .... Ali ja ga ne pustiti. On postavlja i mene dopustiti da mu ... zadovoljstvo. Koncentrirana samo na ono što on osjeća. Ja do njegove prepone. Njegov uspravan penis lupanje i polaganje protiv njegovog želuca izlaže loptice u potpunosti. Sam ih gurati nos. Lizati ih nježno. Dojiti ih nježno i polako, kao on zastenje glasno.Savijati koljena malo i on previja u mukama što on moli me da ga uhvate.


Koristim mojim usnama nježno ga miluju. Svi put od baze do vrha. Toplo, toplo, mokro usne sisanje .... Dosadan. Lizanje glavu i twirling moj jezik oko njega. Njegov hips zabadanje nježno.Njegovo disanje je brza i duboka. Polako, ja ga uzeti. Sam ga slajd te ga sišu sve do mog grla.Glava mu padne i on zastenje ... duboko i tvrdo. Ja ga lagano uhvatite u bazu kao što sam mu sisati in i out .... ... I duboko se prema vrhu. Moj jezik ples protiv njegov penis ... osjećaj da lupati i udarati sa zadovoljstvom. Sada mu ruke u moju kosu i on je nježno ljuljanje, in i out. I onda se lagano mu jaja u mojoj ruci ... ih za podizanje ... i tobogan moj prst ispod njih da mu magarca. On zastenje ... .. kaže u malim bori .... "Ne, prestani, ne želim da se sperma .... Ne još". JA uzeti njemu duboko .... Držite ga tamo ... i jednostavno milovanja njegov penis sa svojim jezikom. Mmmmm ... kušanja njegova pre-cum meni pokazuje da je spreman.


Njegove ruke slip od moje kose na moje lice kao što mi vuče na njega. On pritišće svoje usne na moje i mi poljubaca duboko. Holding me na njega .... dobro. Opet, u jednom brzi potez je sada na vrhu. Njegovi poljupci su strastveni i duboki. Njegov penis je protiv moje klitoris. Duljina mu je trljanje gore-dolje po mene. On je vozeći mene ispucan ... dosadan. Ja ga želim u meni.Trebam ga osjetiti duboko. JA probati za potisak moj hips nekoliko puta da ga uhvate, ali on me ne dopuštaju. Ja sam tako mokra da imam osjećaj da ga mogu slajd u lako. Ali on čuva tip samo na ulazu. Molim ... .. "Please".


On je naglo mijenja. On slajdova niz moje tijelo i ugriza unutar moje bedro. Nije teško .... Ali svakako gristi. A onda on to lize .... To poljupcem ... tako blizu moje nasip da mogu osjetiti njegov vrući dah na mene. Moji kukovi brušenje. On je obje ruke klizi gore pod stranu žice moje gaćice ... i polako ih slajdova dolje off od mene .... Miluje mi bedra kako on ide. On je tada vraća, i bez oklijevanja rekao mi pokriva svojim ustima. Hot .... Mokra ... i gladno je sranje mi natečene, lupanje klitoris u .... To flicking sa svojim jezikom .... Masiranjem .... To sisanja .... I mene vožnje na rub trenutak orgazma. Valovi ekstremnog zadovoljstva dolaze preko mene kao što ja ne mogu kontrolirati svoju mekan, dubok jauk. "Oh Gawd mi sperma." Moje ruke u njegova kosa .... Zabadanje moj hips i jebeni usta .... Rukama čvrsto drži moj magarac .... I cummmm. Mmmmmmm, slatko, ekstremni valove zadovoljstva.


On mi omogućuje da vožnja valovi samo za minutu, kada je slajdova svoje tijelo još jednom više od moje. On me vuče tight, mi poljubaca duboko ... .. i dijapozitiva unutar !!!!! Mmmmmm Gawwwd! Ja sam još uvijek čvrst iz mog orgazma da je moja maca hvata čvrsto oko sebe. Oba od nas glasno stenjati. On je tako debela, tako teško, i tako potrebitima. On je samo ostaje tamo za minutu. Ja ne mogu dalje ... ležala sam pokušati zabadanje moj hips i da ga jebu, ali on me drži dolje s težinom i njegovu snagu .... Čini mi poč. JA licemjerje daha .... Trebam zajebano.


Polako počinje. Polako se .... Sve do vrha .... I na .... Sve do lopte. Ja mogu osjećati glavu, lupanje, debljine punom krvi krvne žile prolaze svaki užitak točki unutar mene. Ruke su mu široka i omotan Usne su mu pritisnuta na moj vrat. Hot diše i male jauk sa svakim, dosadan snimak njegov penis. Innnn ... i outtttt .... Mmmmm. Moje noge omotane oko njega, povlačenjem u, i moj klitoris izložena. Mogu osjetiti njegov penis tobogan uz mene ... gnijezdo svoje kose me svrbiti ... Ja sam zgrada do orgazma. I šapat "fuck meeeee" protiv mu uho. To je sve što je uzeo. On je odgovorio. On je kliznuo u dubinu, tvrdi, i brzo. Crpljenja ritam povećao jer je jebeno sve dublje i dublje. Bio sam zgradu div orgazma kao što sam mogla osjetiti njegov penis krutost početi savijati iz intenzivne zadovoljstvo. Oba naša tijela stroži. Mi čvrsto prilijepiti jedni druge kao što smo oboje thrusted .... Opet ... opet. Bliže je došao do Cumming njegov jauk dobio glasnije, jače i brže da thrusted .... I bliže sam do orgazma.


On je napeti .... Moaned .... I eksplodirao u meni. Moja osjetila su bili tako puni mu da moj klitoris quivered, moja maca stroži, omotane oko njega, i izvukao njegov vruć sok od njega kao što sam klimaks s njim. Mmmmm ... .. moj je potresao cijelo tijelo od užitka kao i njegov jaukanje ispunjena sobi.


Njegov thrusts usporio na ritmičku brušenje. Senzualna ... trom ... užitak. Soft nježna ljubljenje ... maženje ... i disanje. Mi položi u rukama svaki drugi ... ga još uvijek u meni ... i uživali smo oboje nude nježnošću.


Nema riječi potrebno ... samo slatki poljupci i miluje kao što smo nanijet na oblak potpune i ukupnog zadovoljni udobnost.


Kao što sam nanijet off to sleep. Reliving svaki detalj opet u mom umu. Slušajući svoje duboko disanje ugodno. Mirisna miris ljubavi izradu mošusa u sobi. Osjećaj je jak ruke oko mene. Pitala sam se na sebe .... "Zašto na zemlji sam čekati tako dugo." Ipak ... čeka toliko dugo je vjerojatno dio onoga što je napravio Internet tako dobra

Нема коментара:

Постави коментар