субота, 8. мај 2010.

Domaći sex

Moje ime je Saša i ja sam muško u mom sredinom četrdesetih i Ja misliti da sam u prilično dobrom stanju. Bio sam oženjen, ali nakon nekoliko godina moja žena i ja odlučili na dio poduzeća. Sam bio devastiran u početku, ali onda je odlučio nastaviti moj život. Naš seksualni život je bio razuman, ali barem sada mogu istraživati moj interes lezbe u ropstvu. To je uglavnom istinita priča

JA postaviti Internet veliki izvor nadahnuća i ideje, a nakon prikupljanja neke opreme sam odlučio naći partnera za dijeliti moj entuzijazam. Jao Otkrio sam da ni sam nije bio vrlo dobar u ovom ili sam ih prepala off previše oduševljen sa svojim prijedlozima. Imao sam par ograničene uspjehe ali nije dugo trajalo.

U frustracije Čitala sam neke priče o sebi ropstvu koji su ostali prigovaralo u mojoj glavi pa sam odlučio dati ga ići. Sam stan s Ianom, koji je u svojim tridesetim godinama, sredinom, ali on je često daleko na poslovna putovanja. Ne bih se osjećao ugodno događaj ovaj čak u mojoj spavaćoj sobi, ako je bio u kući.

Ja nestrpljivo čekala ga je da ode na njegov sljedeći izlet tako da sam mogao probati moj nove avanture. Napokon je došao dan, a ja vozio kući s posla s mojim srcem utrka s uzbuđenjem.Moje prve sjednice bio je malo šarada, jer nisam mislio dovoljno o metodama izdanju. Lako je staviti sebi u vlastitoj ropstvu, ali naravno moraš imati neki način za sebe uzimajući besplatno.Bilo kako sam htjela da doživite osjećaj da su u ropstvu, čak i ako sam mogao dobiti slobodan kad god sam se odlučio.

Ja vezao dva kabele nooses na krevet postova na podnožju kreveta i stavio par ruku manžetama oko Rail of krevet glava. Našla sam dobivanje vrlo uzbuđen uključen i uz sve to priprema i užurbano skinula sve moje odjeće. Video lezbejke sam legla na krevet i stavio moje noge na nooses koji šire noge zaista širok i ja pitao, ako su previše širok da se ugodno, ali je odlučio nastaviti. Provjerio sam ključ to moj lisicama bila pod jastuk i na dohvat ruke, a zatim doći do tamnice moje ruke . Domace jebanje Sam oklijevao i odlučio dati moj penis nekoliko poteza kako bi provjerili da li bi bilo dobro i frustriran. Moja frustracija i uzbuđenje raslo alarmantno brzo i morao sam snage sebi ne samo da ide i orgazam.

Biseksualci Kao što je nakon mislio sam zamotan ruke ručnikom čvrsto oko mog kurca i dosegao gore, a zatim stavio moje ruke u lisicama. Oni su prekrasni klikom na buku kao što sam ih završila oko mog zapešća. Zatvorila sam oči i zamislio da sam na milost i nemilost prekrasna žena koja me muče i našla sam dobivanje vrlo uzbuđen i frustriran opet. JA ganut moj hips i potisak prema gore pokušavate dobiti dovoljno trenja s ručnikom oko moje penis cum. To je bio beznadno, naravno i bila je bez uspjeha i samo me više očajan da se sperma. Nakon dvadeset minuta ili tako da sam sebe osloboditi lisice i ja wanked na vrlo zadovoljavajući orgazam.

Iako je to bilo uzbudljivo i zabavno, htjela sam za sljedeći korak, gdje otpuštanje bi odrediti koliko ću morati čekati da se moje ruke oko moje penis. Čitala sam neke više o ovom i odlučio ključnim zamrznuti u ledu je najbolja metoda.

U više sam planirao i pripremio za ovu avanturu više moje iščekivanje i uzbuđenje raslo. Mislio sam da dugo i teško o sigurnosti back up plan, uzimajući pazi na upozorenja ostali su pisani na internetu o stvari događa u krivu i ne bude u mogućnosti da biste dobili slobodan. Ian je bio idući u biti daleko za tjedan dana na njegov sljedeći izlet, a ionako ja bi umro od poniženja ga je bilo potrebno za njega da me treba spasiti najgore dogodi. Bio sam siguran sam mogao to učiniti sigurno na svoje, ali je odlučio da bi bilo glupo da ne bude back up plan.

Jedina osoba sam mogao okrenuti bio je Jill. Ona je bila prijateljica već dugi niz godina, i iako je nekoliko godina stariji od mene smo imali odličan odnos. Mogli bismo razgovarati o bilo što, ali sam joj rekao o mojoj ropstva eskapada, pa ipak nepoznat za mene, ona je imala svoje sumnje.Mi nikada nije imala spolni odnos zajedno, iako je bio približan nekoliko puta nakon nekoliko pića.

Odlučio sam ne bih joj reći ono što sam bio spreman, ali joj se pozvati na večeru doći sat vremena nakon što sam očekivao za otpuštanje na posao. Bio sam siguran da bih se bez puno prije Jill stigla i da će biti ugodno završiti na moje avanture. Ali ako neki nesreća stvari koje je krenulo krivo, barem ne bih se zaglavio, no to bi bilo ponižavajuće.

Htjela sam probati moj sljedećoj sjednici stoji gore i pitao sam se kako sam bio idući u objašnjavaju kuka u lounge stropu. Oh well, ja bih se baviti kasnije. JA je pitao Jill doći u 7:30 sati, tako da sam planirao je značilo da bude slobodan od 6:30, a ja sam htjela biti u ropstvu, za oko sat vremena. Također sam rekao da ide na Jill iznutra, ako nisam odgovoriti vrata i rezervni ključ je sakrio u svoje uobičajeno mjesto.

Ja trk doma u 4:30 legao vanjska strana opremu, onda je tuš kada, moje iščekivanje i uzbuđenje raste sve vrijeme. Ovaj put sam stvarno bio idući u obaviti, ja sam stavio u ropstvu, da sam ne može samo pobjeći kad god mi se svidjela.

JA je uzeo moj smrznute ključ iz zamrzivača. Imala sam djelomično popuniti malu sealable plastičnu vrećicu s vodom onda presavijeni na pola sa ključ u nabor i smrznuti. To je značilo ne bih mogao dobiti na tipku sve dok se odmrznuti. Od suđenja Otkrio sam ovaj bi se između 45 i 60 minuta, ovisno o sobnoj temperaturi.

Sa moje srce lupa sam vezao duljina jak konop rublja sa lisicama prilogu, na strop kuku na visini sam komotno mogao doseći s mojim rukama ispružena prema gore. Leda koji sadrži ključ je također vezana za udicu jednostavno izvan dosega moje prste na takav način da ključ bi pasti u mojim rukama kada odmrznuti led. JA je pokušao ovaj bez zaključavanja lisice mnogo puta i Internet izrađen flawlessly, pa sam imao apsolutno nikakve sumnje, ja bi imao moj zabave i biti bez puno prije Jill stigla.

Ja Uzeli off moje odjeću i stade gol i shvatio moje tijelo se tresao od uzbuđenja. Sam stajao pod mojim vise svezan lisicama i nogu rasipač u moje ankles to držati noge razmaknute za smanjenje i povećanje mobilnosti moj osjećaj da su zarobljene bez kontrole. Ruke drmanja, shvatio sam sve bio spreman, a trenutak je stigao. Moj penis osjećao kao da je o to rasprsnuti kao što sam dao je nekoliko brzih poteza da pojačaju moj uzbuđenja onda brzo doći do mojih ruku i zaključao u manžetama prije nego što sam chickened van.

Trebalo mi je nekoliko minuta da dođe u uvjetima s tim što sam učinio, ali sam ubrzo zatekne uzbuđenje biti u ropstvu i već, povećanje hitnosti da se sperma. Bespomoćnost moj stav dodao da moj self nanijeli seksualno zlostavljanje koji je prouzročio moj hips se vrtjeti u uzaludnom pokušaju pronaći olakšanje. Moje noge su bile održane u osamu, posipača tako da nema šanse za hvatanje moj penis između mojih bedara. Bio sam izgubljen u zadovoljstvo trenutka s moje mašte počinju raditi prekovremeno. Zamišljajući lijepa žena nosi s bičem mene muči, i predvidjajuchi orgazma ja bih kad sam dobio besplatno kad odjednom sam mislio sam čuo šum koji drsko me jolted natrag u stvarnost. Jesam li to zamisliti? Oh ne, kucati na vrata. Ja pucao uzaludno pogledati moj lisicama i shvatio da sam ne ide nigdje. Zapisnici prošlo i ja počela disati lakše jer tko god ga je očito otišao daleko. Whew. No, oh no, čujem zveket ključ u vrata.Sranje, ne može se Ian, a samo dvije osobe koje znaju gdje sam zalihu rezervnih ključ je Jill i Steve, još jedan dobar prijatelj. Tko god da je, to je idući u biti vrlo ponižavajuće i neugodno.Nisam mogla ni razmišljati, koji bih radije da se ispostavi da se.

Nadajući to je bio Steve koji je odlučio pustiti u sebe i imaju piti dok me čeka da dođe kući, odlučio sam probati moju sreću i pozvao je da sam bio zauzet, a sada bi mogao vratiti u sat vremena, jebanje matorke u nadi Steve mogao mislim da sam imao i žena sa mnom, a ne prijatelj stvar i otići.Jedva je dobio vanjska strana riječima kada su vrata za dnevni boravak započeo otvoriti vrlo vrlo sporo. Sa moje srce utrkujući sam čekala da vidim lice koje bi neminovno pojavljuju. Budući da je viđen kao što je ovaj bio idući u biti najsramotniji trenutak mog života.

Konačno, nakon što činiti se biti vječnosti Jill lice pojavio oko vrata. Mislim da sam bio malo olakšanje da to nije bio Steve, ali Jill me nikada nije vidio gol pred kamoli zavezana i nemoćne.Gledao sam je napeto s mojim poniženja perilica iznad mene dok je išla prema meni i čekao svoje prve riječi. Ja feebly ju je zamolio da otići i vratiti se kasnije vjerojatno ne znajući da će se dogoditi. Postao sam svjestan da je Jill gleda ravno u moje lice i na moje ruke lisicama, a ne dolje na moje golotinje. Jill naposljetku je govorio govoreći: "Saša dobro, ja sam imao moj sumnja da su dobivanje na nešto ovako pa sam pomislio bih doći ranije da vidi". "Ti se tako određeno o put sam vam je dao trebali bi stići daleko". Nisam mogao misliti na što da kaže, tako promrmljao nešto o njoj da mi sigurnosnu mrežu. Ona je odgovorio da sam mogao samo su pitali.

Primijetio sam da je nastavio da se usredotočite samo na mom licu i rukama pa sam naivno mislila da bi bio događaj ovaj to ne uzrokuje mi bilo većeg poniženja i ona jednostavno bi me besplatno. Pitao sam je uzeti dolje plastičnih vrećica i dobiti ključ od tople vode izvodi nad njom.Njen odgovor je bio, "možda". Ona je tada da sam shvatio Jill je igranje igra sa mnom kod mene muče sa svojim očima. Ona čuva bulji u moje oči, a zatim prema dolje na moja ramena, a zatim natrag do mojih ruku, pazeći da ne traži niža od moje grudi.

Moj 'teško na' otišao opušten odmah kad sam čuo kucati na vrata, ali joj dosadan s očima je što mi se podmuklo penis hard opet, iako sam bio težak to će ga da ne. O Bože, što će ona misliti kad je napokon izgleda dolje, ponižavanja svega toga.

Jill promatrao kako sam bio rešetkast gore i rekao "vrlo okretan" i pitao "dobro, što ti želim sada". Ona je imala paklen pogledati na licu Ja nikada nije vidio prije i rekao "se odlučite, ja mogu otići za sat i možeš se slobodno ili kao što je planirano", s još više paklen izraz rekao: "Ja bi mogao ostati i sudjelovati u vaša mala igra "

Moj um je utrke, mogao sam joj reći da ide dalje, ja sam slobodan, ja wank off a zatim uživajte u večeri s njom. No, sex igrice izbor je vrlo uzbudljivo i moj kurac sada je pulsiranje od uzbuđenja. JA je pitao nju što je ona slabo imao na umu ako sam rekao "da ostane". Ona me naglo odrezani i rekao "to je da ili nema odgovora, i ako je da ostane, ja ću učiniti sve što fancy i ne će vam omogućiti da promijenite svoje mišljenje, tako da je bolje biti siguran".

Uzbuđenje u meni ne bi dopustiti mene to reći ne, tako da sam klimnula glavom. Jill je inzistirao da sam je zamolio da ostane i reći da je ona mogla ništa učiniti voljela sa mnom u cijelosti.Nakon trenutke pomislio sam kako ona upita. "Desno", rekla je ona, onda vam neće trebati ovih onda, i dosegao je gore i izdvajali daleko plastičnu vrećicu s ključ pa ga bacio u sudoper u kuhinji. Odjednom sam osjetio potpuno zarobljen, ali jako uzbuđeni s njom.

Jill se vratila u kuhinju još uvijek pazeći da se usredotoče samo na moje lice i došli do u metar od mene. Nakon toga se nasmiješi gledajući moje lice napeto i rekao "ono što smo ovdje onda"? Kao što je to govorila, i bez gledanja prema dolje bi došla van i lagano shvacaju moj penis. JA mogao 'pomoć ali izdisaju. Ništa se nikada nije osjećala tako dobro ili intenzivne. Bilo je electrifying i sam mislio sam da se sperma ide desno i onda tamo. Ona je tada vrlo sporo gledao dolje od moje oči u ruci čvrsto drži moj penis i reče: "Pa on izgleda kao da mi se ideja".Nisam mogao stajati i dalje se izjasnili s njom da me sperma. Nasmiješila se njezin novi đavolski osmjeh i rekao "nije vjerojatno da će, ne još, ti mi dali pravo da pravila sjetiti". Ja još stenjali u frustracija i onda Jill najavio je trebala ići kući da se promijenio i treba se vratiti u roku od 30 minuta ili tako. Nisam mogao vjerovati i opet sam izjasnio da s njom ne ide. Molio sam ju za ublažavanje moje nezadovoljstvo i postaviti mi labave. Ona je otišla do vrata i stajao gotovo minutu samo mene gleda i moj gyrating kukova, nasmijala se i ode da joj auto i odvezli off.

Pa ovo je bio daleko od onoga što sam planirao, ali to je svakako uzbudljiva i agonizingly frustrirajuće čekati dok contemplating moju sudbinu. Jill konačno vratio nakon što činiti poput godinu odjevena u crno teče haljina koje je bila otvorena dovoljno na vrhu pokazati početak njezine grudi i nazire crni čipkasti grudnjak.

Ona je došao na to mi je uživanje moje vrlo očite nelagode i ran joj prst nokat lagano gore i dolje mojih leđa, a zatim moje grudi onda koji se kreće dolje za moj unutarnji bedara do gležnjeva mi je bio jako oprezni da ne dolaze u kontakt sa svojim pijetao. To je izazvalo niz podrhtava od zadovoljstva i frustracije duboko u meni. Oh fuck, nikad nisam htjela da se sperma tako loše.

I opet se izjasnili s njom da mi sperma, ali je umjesto toga išla joj nokti oko moje loptice i lagano gore i dolje duljina moj penis. Učinak imalo na mene bilo nevjerojatno i Jill nasmijala na nju pri ruci radu.

Ona je rekla "ti reći što, jer želite da se sperma tako loše da ću povući svoj penis dvadeset puta za vas, ali ako ne svršiš u to vrijeme te čekaju još pet minuta za još dvadesetak." Mislio sam super, to neće potrajati dvadeset povlači to je sigurno. Ona je pitao ako sam bila spremna i rekao sam brojati glasno i ako sam prestao računajući da će zaustaviti povlačenjem.

Jebanje uzivo Jill je počela povlačenjem moj penis čvrsto i sam počeo brojiti, Jill's lijepim rukama su radili veličanstven posao i ja mogao osjetiti moje zgrade do orgazma usijanja. Moj Bože, skoro tamo "oh sranje Jill, ne opustite ruku sada, držati čvrsto držanje za Bogova radi". Oh no, I je zaboravio brojati pa je prestala. Nasmiješila se i smijali mi se dok sam ganut okolo u beznadno očajan ples u granicama mog ropstva. Jill očito shvatio kad sam bio o to sperma i samo smanjiti trenje do mjesta gdje sam mogao učiniti. To je najslađe mučenje ikad.

Ja sam sada shvatio da je vjerojatno da će biti duga noć. Nakon što sam skrasio malo Jill pitao da li ću je voljeti gole grudi za mene. Ja oduševljeno rekao "da, molim". "U redu" rekla je, a time i vraški osmijeh ponovo počeo da poništi svoju haljinu, ali iznenada je prestao i otišao na to je imala vrećicu vratio s njom i izvadio slijepo. Ona je hodao okolo iza mene i stavio povez za oči na mene govoreći: "Ja bih rekao golom moje grudi, nisam rekao što bi ih vidjeti."

Domaći sex kada je povez za oči sigurno na mene Jill uze povrh svega i mene muči trljajući svoje gole grudi protiv moje grudi, čak i hot devojke dozvoljava mene kratko sisanje joj bradavice s vremena na vrijeme. Sve do večeri se držala igrati svoju igru od dvadeset vuče do točke da sam skoro zadovoljna povez za oči, jer sam bila skoro plakala u frustracija. Jill zadirkivali i mene muči neprestano, tranvestit držeći moje uzbuđenja na usijanja i pomogao sama na moj bar do oko 9:30. U jednom trenutku ona me ostavi na miru za razdoblje dosta pa sam je pitao što ona radi. "Sjedeći na kauč gledajući vas migoljiti", rekla je. Mislio sam joj glas zvučao malo drugačija.

Do sada sam bio u ropstvu u vrlo uzbuditi i pobuđenom stanju skoro tri sata, a bila sam samo toliko očajni da se sperma. Konačno Jill skinula mi povez preko očiju. Bio sam oduševljen da vidi da ona nije bila pokrila grudi joj je to rekao da je, i ona će da mi sperma sada. Ja franticly nadao da će, ali nije stvarno joj vjerujem jer sam bio sluh da sve bude večer, pa očekuje će to biti još jedna igra od svoje dvadeset pulls i iskreno ja ne mislim da bih mogao imati stajao mnogo više.

Jill je zahtijevao da izgledam napeto u oči dok je ona mene wanked off i rekao da sam gledao daleko sam još uvijek će biti na čekanju da se sperma u sat vremena.

Jill je zapovjedio "count". "One" Rekao sam glasno, gledajući u oči. Ona je imala 'Ja sam u kontroli i najvažnija osoba na svijetu koja Vam odmah' domaći seks izgled na njenom licu dok je zavladala moj penis čvrsto i sam počeo hrle prema orgazma. Kao uzbuđenja rastao sam ga pronašao teško nastaviti gleda u oči. "Ten" Ja shakily zove. "Ne gledaj daleko, ja još uvijek mogu prestati ako želim", upozorila je. Oko tri izvlači nakon toga me je poslao u orbitu i imao sam najbolji, najintenzivniji i prekrasnih orgazma sam ikada imao u svim mojim životom. Moje noge otišao potpuno mliječ i praktično sam visio po mojim rukama.

Jill je vrlo zadovoljan osmjeh na licu i dao mi poljubac prekrasnih dok sam još bio u ropstvu, da sam dugo pamćenje. Ona je dobio ključ i objavio vrlo zahvalan i sretan čovjek. Pomislio sam doživio u svim sada. Ja zahvalio Jill obilato za svoju velikodušnost i rekla je da neka znaju ako sam ikada željeli to učiniti opet, jer ona je sama uživala.

Imao sam razmišljao o tome kako nagli sebičan i jednostran to bio i rekao joj tako. Jill se nasmiješila i rekla "vi ne znate što sam učinio na kauču dok gledate li vrtjeti u frustracija vezanih očiju". Ona ne bih rekao sve više od toga tako da nikada stvarno znati. Domaci chat ona je rekla da ako sam ikad stavio sebe u tom položaju s njom ponovo ili ne, mogla bi me zajebavati pa sam bolje uzeti u obzir da je. Ona je očito uživajući mene čuvanje nagađanje, pa čak i sugerirao da sam joj trebala kontaktirati i doći joj upute kako da sebe vezati sljedeći put.

Hoće li to učiniti opet, ne mogu zamisliti da sam navika !!!!!!!!

Нема коментара:

Постави коментар