уторак, 25. мај 2010.

Grupni seks

Ja sam uvijek bio avanturista u seksu, ali moja supruga Ljilja činilo prvi će biti ograničene konvenciji, ona je dobio bolji kako vrijeme bude odmicalo, a smo počeli s nekoliko pravih dobrih vremena, postupno uzimajući joj da se više avanturistički. Ona je prekrasna žena, 1.70m visoka, vitka, duga tamno smeđa kosa, zelene oči, male grudi, ali one koje su čvrsto s blago uzdignuta bradavice koje se vrlo teško i natečene kad se uzbuditi i ona uvijek drži joj maca obrija

Jedne noći smo imali pravi vruće sex igrice koje su trajale do ranih jutarnjih sati, sisanče i jebeni dok smo bili oboje pokriveni u znoju i sperma, kao što smo ležale na krevetu sam se dogodilo da spomenuti da sam bio razgovor s Ivan prijatelj naš , koji je sam igrao seks igrice. Nedavno sam rekao da smo bili tuširanje poslije utakmice i primijetio sam veličinu otečen penis, to je bio ogroman, iako je bio tanak, a samo oko 180m visok.

Samo za vic sam rekao da je Ljilja išta saznati koliko je velik je Ivan! Ona giggled i počeo fantazijama o velikim kurcima i što bi voljela raditi s njima. Nekoliko tjedana otišao je, a za to vrijeme smo imali maštala o Ivan i njegov veliki natečen penis što trojka s nama, Ljilja je uzimajući stvarno uzbuđen tijekom ove sjednice i na kraju rekla da je doista želite saznati koliko je on velik.

Imali smo razgovarali o sex trojka za tako dugo sam odlučio učiniti nešto da se to dogodilo i pozvao Ivan oko za neko piće jednu noć. Samo prije nego je stigao došla niz stepenice odjevena u uskoj svilenkastu suknju s dugim raspor se s jedne strane i tanke uske rukava gore, ne bih mogao reći da ona ne nosi grudnjak, otečena bradavica joj je već teško i ote, moje ruke iščašenje u proreza u svojoj suknji, prste klizna joj najlon pokrivene bedra sve dok nisu stigli čipkasti vrhu joj holdup čarapa, osjetio sam toplinu njene gole kože kako su dobili veće i onda shvatio da nije imala gaćice na oba! Moji prsti skliznuli nad njom nasip, propituju joj maca koja je već pere očekivanju sam pogoditi.

Ivan došao i imali smo nekoliko pića i samo razgovarao, kao i mi svi raskliman do Ljilja završio na otoman s glavom na njegovu krilu, i vidio sam da je hard-on koji je bio pritisnut uz zid lica , koja je bila lagano se kreće. Njegovo je lice bilo slika, mislim da je on želio da nisam primijetio!

Nakon nekog vremena ona je ustao i otišao u kuhinju da bi dobili više pića. Rekao sam Ivan ~ Dobro što mislite o Ljilja oprema za jednu osobu onda?

On namršti i rekao je izgledao fantastično. Rekao sam mu da je ona odabrana posebno za njega, on je nasmijala, ali i pogledao malo zbunjen, JA je uzeo dubok dah i došao vanjska strana s njim, govoreći mu da bi ga mi ljubav da li će nam se pridružiti u trojku, izgledao je izbečen na mene i samo mucao ~ Ti to ozbiljno Dejane?

~ Da vrlo ozbiljno, što o tome? On je klimnuo i primijetio sam da je teško opet, njegov penis zatezanje protiv njegove hlače da biste dobili slobodan sam otišao u kuhinju i došao iza sebe stavljajući jednu ruku kroz dugi raspor u njezinu suknju, pak trljanje grudi jako lagano. Sex masaza kao što je nije nosio donje rublje, bilo prstima otišao ravno u svom vrlo mokro maca. Pitao sam je našla kako je doista bio velik. Ona je rekla da je bio ogroman. U ovom trenutku ona je bila oplakivanje i nježno writhing s osjećajem, molila me da moj penis ovna unutar nje, okrenuo sam joj suknju okolo, tako razrezan je na leđa i je dobio moj hard lupanje pijetao i pala je ravno u nju jako mokro maca i počeo zajebavati joj. I whispered u svom uhu, "U redu dijete, ali što je Ivan, ne možete ostaviti siromašan Gvido u toj državi."

Ona je pitao mene ako sam imao bilo kakve prijedloge, a ja uzeo duboko udahnuti i napokon rekao: "Možete li rukovati čime oba od nas?" Bili smo oboje vrlo visoka u ovom trenutku i činilo se kao vječnost prije nego je odgovorio: "Da, ali kako ćemo započeti? Uz to sam spurted moj opterećenje od sperma duboko u njoj, ona je kao shuddered došla je kao dobro.

Rekla sam joj da se vrati u dnevni boravak, stajati pred njim i polako maknete, a ja bih pričekati nekoliko minuta prije nego što sam im se pridružio. Gledao sam kroz pukotine u otvorena vrata dok je išla u te mu predao mu piti. Grupni seks i stade ispred njega i počela guliti joj tanki džemper te ih otkopčao joj suknju i pustio da padne na pod. Sve je ona ostavila na bilo par čipkasti sebe potpore čarape i par visokih peta. Ona je tekla polako s rukama svoje tijelo, cijelo vrijeme gleda na njega. Sam mogao vidjeti da je on apsolutno bio gobsmacked ali ubrzo se pridružila koje stoji gore i skidanje off vrlo brzo i otkriva njegov veliki penis. To je bio najveći sam ikada vidio, to je bio jednostavno 25 cm dugo, krvne žile stoji poput vina upletenih oko debla, Ljilja dahnu u strahopoštovanje i pao na koljena pred njim. Ona doprijeti i uhvati ga s obje ruke i polako zatvara veliki prirubničkim glavu u usta njezina sex masaža. Oni su oboje oplakivanje sa zadovoljstvom jer je zgrabio glavu i gurnuo više njegov penis u. Ona uguši u jednom trenutku ali je uspio nastaviti, ne bih mogao reći je doista uživati, ona je sisanče i lizanje i pokušavaju dobiti što više u ustima što je više moguće. Seks u troje Gledao sam u potpunom fascinacije kod mene lijepih žena događaj ovaj to drugi čovjek. Ona nije bila dugo prije nego što je joj je rekao da je u blizini svršavanja, počeo se povlačiti i ona je otvorila usta kao prvo špricati njegova sperma izbili od njega udarajući joj na lice te u usta, ona je pohlepno ga lapped gore, masirajući mu lopte za više, ona je nagrađena od strane špricati nakon špricati vruće guste sperma na njezinu licu, poze u seksu neki prikazuju dolje joj bradu na prsa. Potom je postignut dolje i počela sama prst kao ludi, kao i liže cijeli njegov penis čist.U ovom trenutku sam skoro sam se dolazi samo promatrajući ih, pa sam Uzeli off i tiho im se pridružio u lounge.

Ivan ju podiže i njezin dovelo do otoman, ona je legao na njega i on je montiran, on je održao svoje noge širom otvoren u zraku i polako počeo da joj prodrijeti sa svojim divovski falus, plakala i vrištala u zanosu što više i više otišao u nju, bokovima počeo upasti u jebeni gibanje i počeo joj pumpa, stajao sam kraj njezina masturbira kao ludo, nije prošlo dugo prije nego što sam izbio u gouts sperma spurting nad njeno tijelo, Ljilja grabbed moje pijetao i počeo lizanje i sisanje koji žele više sperma, Ivan je bio jebeni joj brže i brže ide sve na putu u sada do svoje loptice, svoju lean tvrdim tijelom napinjanje svaki mišić svog max, on stenjali glasno kao velika ljubav od njegova opterećenja čekanja na njenu macu, ona je samo vrisnula za više.

Sam ležao na podu i ona valjanog off garniture za sjedenje i straddled mi vodilja moja još lupanje pijetao u nju skroz mokar mokro maca i nastavio vožnju sve dok mi smo oboje došli ponovno proradi, naš kombinaciji cum out poplave trčanje dolje moj penis, ispijanje moja bedra, ja gledao na to Ivan upravo na vrijeme da ga vidi spurting drugi opterećenje, tijekom Ljilja's leđa, potom lezi dok Ivan odlučio je još jedan zajeb, pa smo počeli opet, mi provedena na do ranih jutarnjih sati samo jebu se i puše i spurting. Jedan od najboljih trenutaka za mene je bila kad sam bio dolje na polaganje tepiha sa svojom ženom na rukama i koljenima preko mene sa mojim penis u usta, s Ivan jebeni joj psić stilu i gledajući me svojim golemim prick klizna i izvan nje.

Ovo je prvi put ovako nešto dogodilo za nas. Mi smo bili na visoka za dana nakon i planiranje naredne sjednice.

Нема коментара:

Постави коментар