петак, 7. мај 2010.

Jebanje matorke

On me je upoznao u baru. Slike žena ja imam 21, ali za moj izgled mlada dobi, s plavom kosom i fine karakteristike. Imam djevojku, ali volela sam malo istraživati. Dakle, bila sam u tom baru sa momacima okolo, a on dolazi do Rade da kupi mi piće. On je u svojim kasnim četrdesetima bih pogodak, i izgleda u redu. On je stavio svoju ruku na moja bedra, i pitao me natrag u svoju hotelsku sobu. JA je otišao i on mi je isisao čim su se vrata zatvorila. Došao sam naslonjena leđa protiv vrata, moje ruke na njegovu glavu, njegove ruke na moje dupe, moj penis u usta. On Ja je zamolio da ostane i dođe u krevet s njim, ali sam rekao sam morao ići. On je rekao ok, ali o toJa sam izaći na njegovoj farmi na vikend, i donijeti svojom djevojkom.

Rekao sam o toJa i Mirna je mislila cijela stvar je vruće. Ja bih joj dvajuina Očekuje se da će mi reći da se jebati se, ali umjesto toga ona je uključen. Kad sam jebeno joj je bila nalijevanje, a uslijedila je nakon trideset sekundi. Došao sam u nju kao ona je ginding na moj penis.

Otišli smo do Tip's farJa u petak, a on nas na žaru burgers i izli crno vino. Nakon večere je predložio hottub. Nismo donijeli kupaće kostiJa, a on je rekao, ne brinite, samo ide gol. Mirna činilo malo nervozan dok on odgovori: "Ne brinite. Im 'ne idući u obaviti išta. I baš kao da gledaju." Ona je u redu s tim, tako da smo svi prugast dolje. Tip je bio sporiji, gledajući nas trake dolje i doći u prvi. Mirna's bradavica su teško kao što je ona pala u vodu. Popeo sam se u sljedeći, onda momak, koji je bio polu-tvrdo ..

Bio je dobar za njegovu riječ. Mi, sex parovi samo subotom u kadi i čavrljamo i pijemo vino. Nakon nekog vreJana on je rekao da bih nas gledati u seksu. Mi bi oba bio igranje sa mlaznice i uspaljen kao pakao su. Očito sam bio u nju, i Mirna, rekao je u redu.

Slijedio sam Mirna iz kade, gledajući joj zbijeno magarca malo dok je išla preko palube. U spavaćoj sobi je legla na leđa na kralja veličine madraca i širiti njezine noge. Ležala sam Jađu njima, s jedne strane pod magarca, moj palac pritiskom protiv nje šupak, drugi na svom bedru, njezina širenja, i moj jezik ran preko joj maca. Ona je bila mokra i mirisom rožnat, a ona je odlepila kad moj jezik dodirnuo joj klitoris. slike guze Ja gurnuo mi jezik u njoj pizda, sisa joj klitoris, osjećaj joj Jaškoljiti, pa u nju sam jedva osjetio krevet potez. Tada sam osjetio ruku na moj magarac, lagano guranje Jane to malo prevrnuti. Preselio sam dosta tako da je moj penis je bio izložen, i osjećao tip je toplo ustima kovertu. Njegova ruka stisnuo moje guze obraz, jedan prst u pronalaženju moj anus i gura u nju nježno. Njegove druge strane Pomilovala moj penis poput Jane isisan. Osjećao sam se moja loptica nategnuti, i tada nisam mogao držati bilo koji više. JA je uzeo moj usta off Mirnay's maca, stavio obje ruke na glavu, i dođe, ispuštanje orgazam tako jak sam stenjali glasno. JA je došao za dugo vreJana, napokon laganje leđa i prolazi van.

Probudio sam se nešto kasnije, osjećaj krevet kreće. Gledam preko i ugleda čovjeka leži nad Mirna, magarca njegova polako kreće prema gore i dolje izJađu njezine noge, oslonjena na svoje laktove, joj ljubakanje na usta. Dobila je svoju ruku na glavu mu je ljubljenje leđa, njena peta pritiskom protiv leđa bedra, jebeni ga.

TIP
Kada sam upoznao rijeke u gay klubu ja ponekad posjete Mislila sam da je previše oštrouman da se vrati sa mnom, pa sam bio iznenađen kada je hodao natrag u moje hotelsku sobu i neka mi ga je udarcem na vrata moje sobe. Kada smo šetali u JA pravedan postignut za njegove prepone i dao mu osjećaj blagi stisak trbuha tamo, a on je samo nagnutom prema natrag, tako da sam undid mu traperice i izvukao debeli penis lijep. Ja je poče jebati u usta, stavio ruke na moju glavu, a onda sam osjetio da svršava. On nije želio ostati pa sam shvatio da je to, ali on Ja iznenadio dolazak vanjska strana na moje farJa na vikend sa svojom djevojkom.

Ona je čak i sjekač nego što je on, ako je to moguće. Sve JA mogao misliti na što od trenutka kad su hodali u vratima je vidio njih dvoje goli zajedno. Kad su prugast dolje i dobio u vrućim kadica to je sve što sam mogao učiniti da se ne drkati pravo postoji.

Gledao sam ih u šetnju, a zatim slijede tiho. Stajao sam na vratima i gledao ih, erotski snimci matorka, to ju je pokrenulo, lagano je počela milovati moj penis. Toliko su se u to ja ne mislim da su Ja vidjeli. Ona je imala oči zatvorene, usta joj slatki otvoren s požude, a on je bio pokopan u njoj maca, magarca njegova kreće nešto kao što je tlo njegov penis u krevetu. Konačno sam mogao uzeti bilo koji više. Sam legla na krevet i odmarao moje ruke na rijeke tvrtke slatka guzica. Ja gurnula prema jednom obrazu dok nije prevrnuo dovoljno da razotkrije njegov penis. snimci seksa Bio je tvrd kao stijena. Sam mogao miris Mirna kao što sam je uzeo njegov penis natečene u usta. On je trajala sekundi, ali onda je došao i dođe pa je došao. On je potpuno izgubio fokus na Mirna, držeći moje glave i jebanje, njegov penis u usta spasming za ono što se osjećali kao doslovno minutu. Kad je napokon počeo oJakšati polegao pokraj nas. Mirna bilo je promatranje, fasciniran, a sada je pogledao Ja s očima širok. Ja širiti njezine bedrima sa mojim rukama i počeo lizanje i sisanje njoj pizda. Imao sam svoju ruku nad njom obrijana nasip, moj palac protiv nje klitoris što je moj jezik probed joj zbijeno mokro hot prolaz, a ona tlo protiv Jane, podizanje njoj pizda protiv moje ruke. Osjećao sam joj sperma, samo kratko cijelog tijela spazam, podizanje koljena prema prsima, rukama curling na šakama, joj oplakivanje pretvara u kratkom tužitelja krik. To bi bilo nevjerojatno vruće orgazam vidjeti u bilo kojem djevojka, ali dolazi od djevojke kao stan slatke kao Mirna sam skoro došao na listove.

Ona izdvajali na glavu malo, pa sam uzeo u usta njenu pičku i lizali moj put do trbuha joj, nad njom mala slike sisa i krute bradavice. Ona moaned i writhed ispod Jane kad sam sisao bradavice joj, i ja sam htjela da uronite desno u nju, ali glava nije bila moj penis pritiskom protiv nje maca dok sam imao poljubio vrata, i nježno ju ugrizao uho. Sam mogao osjetiti njeno odvajanje moja bedra, a njezina topla vlažnost. Dospio sam dolje, počeškala penis na njoj slickness, to namakanje, to trljanja izJađu njenih usana. Oči su joj bile na Jane, promatranje, a vidjela sam ih raširiti kad moj penis ju je pronašao rupu. Ja gurnula malo i osjetio nešto dati, ali nije slajd u, tako da sam gurnuo teže. Usta i oči širom otvoriti i osjetio sam voditelj moj penis napokon unesite joj zbijeno pićka. Kao što sam radio moj polako vratila u njoj, oči su joj zatvorene dvijetine i ona malo joj donje usnice, podizanje bokovima i pritom se malo na Jane.Ljubav i sex Ona osjećala tako dobro i čvrsto zamotan oko moje debljine tvrd penis, rukama na leđima, noge zamotan oko moje dupe Ja vuče na nju, da sam skoro došao. Ležala sam gotovo uvijek unutar nje, moj penis pokopan na dršku, čeka ga da prestane lupanje. Napokon sam bio u mogućnosti pokrenuti karanje, sporo i duboko. Ona Ja jebeno leđa, lifting off magarca krevet, wrapping noge oko moga bedra, oči zatvorene, usta otvorena, tako malo zadihan zvukove svaki put moj pubis terenu protiv nje klitoris.

Bila je tako vruće htjela sam ga napraviti zadnji, ali sam mogao osjetiti da dolazi i kad sam znao nisam mogao zaustaviti Upravo sam počeo jebeni tvrdi, mljevenje u njoj, loptice dobivanje tighter i tighter dok ja samo je eksplodirao u njoj, tako da tvrdi da je gotovo ozlijeđen, svršavao duboko u nju.


MIRNA
Nisam mogao vjerovati sam nije sperma drugi put još. Bio sam tako uključen, ali nisam bio naviknut to radiš sa strancem tako, iako je situacija bila mi je što gotovo ludi s horniness, možda sam bio previše nervozan tip.

Imao sam moj noge omotane oko sebe, osjeća njegovu debeli hard penis mi je popunjavanje, bedra brušenje protiv mina kao što mi jebeno, njegov penis otekline kao on je dobio blizu, mi jebeni teže, onda cumming poput vlaka. Sam ga mogao osjetiti istovara na Jane, njegov penis lupanje protiv zidova mojih maca.

Kad je bio učinio je ležao na Jane za minutu, a zatim počeo odvaliti. Sam ostao s njim, tako da sam bio na vrhu, a svojim pijetao i dalje u Jani, ali uzimajući Jakša. Bio sam još uvijek rožnat kao pakao, jebanje youtube pa sam tlo protiv njega guraju moje stidne kosti prema dolje tako da je moj klitoris imala neki kontakt, nagnuti nad lizati bradavice. Sam stisnuo jedan dok sam sisao s druge, četkanje kose daleko kada mu je na putu, držeći moje širiti noge široki na taj način JA mogao zadržati što je više od njega u Jani što je više moguće.

Nakon minute počeo prikazivati svoje ruke kroz kosu, zatim jednu dolje moj povratak. Tada sam osjetio svoju ruku pritiskom na dolje na leđima, i na moje iznenađenje, njegov penis raste u Jani. I kao što sam osjećao stenjali ga mrtvog mora, moja pička mu gripozan, pritiskom na dolje na njega i brušenje.

JA
Ja bih bio promatranje mirno vrijeJa, u početku previše iscrpljen premjestiti, a zatim samo postupno uzimajući uključeni. JA ganut moj ruku na moj penis, i potajno počeo igrati sa mnom.U vrijeJa kad je došao bio sam prettty teško, i spremni da zajebavati Mirna sebe. Mi samo bih bio izlazak oko tri tjedna, a ponekad samo misao o njoj čvrsto tijelo got Ja so hot sam morao prestati ono što sam radio i jack off. Ali sada on nije izvući iz nje. Umjesto toga oni valjani daleko od Jane, tako da je bila na vrhu, sisanče i igrati sa svojim bradavice, brušenjem protiv njega, očito još uvijek rožnat. Onda se iznenada joj je brušenje na sporiji, dublji ritam, i sjede sa svakim malo samljeti, a dogodilo mi se da tip je bio teško ponovno unutar nje. Moj penis je bio hard rock i sad sve sam htio napraviti je sperma opet, ali unutar nje. Ja dosegla preko i grabbed neke podmazivanje sjedi na Noćni stočić, jebanje matorke i kleknuo iza nje, lijevanjem lubrikant na guzu, to trljanje u njezinu šupak, klizna moje prste u njoj, onda hvatajući moj penis, to stroking s mazivo, i držeći ga protiv nje šupak. Ona se osvrnula, usnice tvore tihe O, oči su joj zatvorene dvojetine s požude, i potisnuli, sama potonuo na moj kolac kao što sam gura u nju. Ja nikad ne bih jebeno joj dupe prije, ili bilo koji djevojka u magarca, a ona je tako čvrsto i lijepo i magarca je bio tako bezobrazan Nisam mogao držati. Ja trajati oko pola minute, a onda sam bio uzdisaje, ja pražnjenja unutar nje. To se mora imati ispunjavanja to za nju, jer ona je počela cumming tvrdi, lupanje dolje na Jane i Tip, a zatim Tip pustiti oštar glasno uzdiše, suprot djelovanje gore u njoj. Došao sam dok sam bio Jakan i skliznuo iz nje, i oni čuvaju cumming malo duže brušenje svoje spasming zdjelice zajedno sve dok ih polako i nosili dolje i zaustavljen. Ona valjane od njega i ja se onesvijestila.

Slijedeća stvar koju sam bio svjestan je miris Tip kavu. Mirna i ja smo bili malo glup oko jedni druge. Ja izdvajali na kućnog ogrtača sam našao, a ona je vučenje na dugu haljinu košulja koja je našla u ormaru, a mi ode u kuhinju. Tip je stajao gol, a kada je gledao preko na nas njegov penis twitched. On je predložio ujutro vruće čabar, i gledajući Mirna skinite majicu i iseliti prema palubi, joj sladak mali bum wiggling dok je išla, počeo sam se osjećati manje stidljiv. Tip se preselio iza Jane i mogao sam osjetiti njegov penis u odnosu na ispucati od moje dupe i ruka djejstvo moj penis. "Mislim da će biti lijep dan", rekao je, a sudeći prema osjećaj poplava kroz moj penis, sam morao složiti.

Нема коментара:

Постави коментар