среда, 9. јун 2010.

Bračne vode

Natrag u dan, početkom 1980 točnije, bio sam loše u potrebi. U potrebi posla biti više specifični.To su vrijeme prosperiteta za većinu. Dow je nedavno pogodila 2000, koja je bila rekord.Gospodarstvo cvate i da će to nastaviti činiti tijekom većeg dijela desetljeća. Svatko i sve činiti se biti događaj velik, osim za mene. Budući da je nevjerojatno perceptivno kicoš, bio je moj prijatelj Darko osjetio moju potrebu za zapošljavanje. On je nedavno krenula mala tvrtka instalacija i održavanje telefonskih sustava zene za brak. Vrijeme se činilo idealno za njegov pothvat. Monopol Bell sustav je slomljena ne davno, i svaki novi posao potrebno telefone.

Darkov bicikla mi je bio više nego svoju verziju pomaže siromašnima. Imala sam neke elektronike znanje. JA mogao lako nositi multimetar, signal crtač i druge assorted elektronska oprema za ispitivanje JA koji je potreban za obavljanje posla. Osim toga, znao sam Darko za oko desetak godina, budući da ga je upoznao u gimnaziji. On me je znao za desetak godina i još uvijek mi je govorio, tako da je bio dobar početak. Posao je bio isto tako dobar za mene i na druge načine. Bio sam na putu cijeli dan, što sam uživao. Volio sam slobodu da ne gazda preko mog ramena, a ja nikada nije bio tip dečka koji je volio da bude vezan za stol. Ide od mjesta do mjesta dopustio da zadovolji različite žene kao dobro. Pakao, zapravo sam uživao toliko sam pomislio bih vjerojatno otići u mirovinu od tamo.

Jednog petka popodne stvari su stvarno trom. Imao sam nazvati službu u jutro i kratku demonstraciju telefonski sustav odmah nakon ručka. Ostatak popodneva je slobodan. Odlučio sam najbolji način da provedete to je bio nad glavom Go-Go-Rama u Lawrence Harbor. Upravo sam se vratio iz Južne Jersey i to je bio uzimajući relativno kasno u dan u svakom slučaju, u neposrednoj blizini tri. Ja sam se udobno sjedi u baru nadajući se da će se osloboditi od viška pojedinačne gori rupu u džepu. Nisam bio tamo više od pola sata kad moj pager počeo vibrirati.To je bilo davno prije dana mobitela. Sam nosio pager tako da je moj šef mogao doći u kontakt sa mnom da me obavijesti usluga poziva. JA je otišao ispred bara i postaviti platiti telefon. To je bio natrag kad bi mogao naći i platiti telefon da se zapravo radilo. Sam nosio svitak od dimes u konzoli mojih deset godina stari BMW 2002 samo za tu svrhu.

"Što ima?" Pitao sam vrlo profesionalno.

"Trebam te učiniti servisom na Popović je robe u West Caldwell." Bogat je navedeno pločasto.

Popović je robe u West Caldwell. Ja stvarno ne veseli ovaj. Vlada Popović je tip muškarca koji je nosio odijela koja koštaju više od većine naroda automobila. On je osnovao tvrtku s bratom Steve par godina i stvarno pogodio velika u posljednjih tržištima. Bio je pravi probadanja. Vrlo bogata prick, ali ipak probadanja. Ja stvarno ne radovati se bave s njim na ovom inače ugodan petak popodne. Radije bi otišao kod zubara. Na svijetle strane, on je vrlo vruće obličje tajnika imenom Sanja. Ona je atraktivna starija žena. Starija žena da me u ovom trenutku značilo je bila četrdeset guranja. Ona je uvijek ugodno i lijepo za pogledati, pa je svijetla točka u ovom zamračenje oblak prolazi moj način. Mrzio sam to morati napustiti Go-Go-Rama kao hot chick gleda Latina koji je izgledao kao da je dio gume tek počeo raditi svoju stvar na stup. Imam kolac ona može učiniti svoju stvar na, Sam mislio to ja osobno.

Dobio sam u BMW i spustiti prozore kao što sam napravio moj put na Route 35. To je bio uzimajući vruće u auto i klima nije radila od Ford uprave. JA je napravio moj put na sjever prema Garden State Parkway. Prometa ne bi trebao biti previše loša za petak poslijepodne dok sam je išla na suprotan način od većine putnike. S bilo sreće ću biti tamo od 4:30.

Kao što sam predvidio sam stigao u West Caldwell at 4:30 oštar. Ja izdvajali u parkiralište i parkiranih automobila. Zgrabio sam Oprema torbu iz debla i hodio do ulaza, a ne trga staklene zgrade, zaustavio da se dive crni Mercedes 6,9 parkirani izvan fronta. Mora biti lijepo sam mislio.

JA je napravio moj put na ogledalo liftom i sišli na šestom katu. JA postaviti moj način da se Sanja's desk. Bila je topla kao ona obličje odvodom dalje, na nju IBM Selectric.

"Sanja". Rekao sam.

"Alan". Ona je odgovorila.

"Ono što je problem moja draga?"

"Vlada's telefon ne radi i on nije zadovoljan." Ona je objasnila.

"Nisam mislila da će biti." Sam rekao, "Ja bi trebao biti u mogućnosti to škripac taj. Da li mislite da ću biti u mogućnosti da biste dobili u njegovu uredu?"

"Možda malo kasnije. Da li stvarno trebate sex avanture?" Ona je pitao.

"Ja ću vas obavijestiti. Daj da vidim što mogu učiniti."

Otkrio sam glavnog kolodvora okvir za telefonski sustav i priložene ton generator komentara za ožičenje Vlada u telefona. Upoznavanje brak I onda je otišao do Sanjinog stola sa prijenosnim slušalicu i pokušao ući u trag ton. Dok sam bio oko kutu od Sanja's desk sam čuo Vlada izaći iz svog ureda.JA mogao 'pomoć ali overhearing njihov razgovor.

Devojke za dopisivanje "Sanja. Trebam te zvati Marina u službi. Želim neki azijski djevojke, jedna crna i jedna nova devojka plavuša. Pobrinite se da su mladi i želim nove djevojke. Ne želim sve djevojke s kojima sam imao prije. Imaš da ? "

"Da Mr. Popović." Sanja je odgovorio.

Nekoliko trenutaka kasnije sam čuo Vlada vratiti u svoj ured. Moja znatiželja za slike sisate je dobio bolje od mene. Hodao sam na to Sanja's desk.

"Sanja, jesam li čuti ono što sam mislio sam čuo?" Pitala sam oprezno.

"Da, što ste učinili." Sanja je počeo sa cerenje, "Svakog petka g. Popović dobiva tri poziva djevojke iz visoke cijene poziva djevojčice usluge. Oni dolaze preko i rade svoj stvar u njegovu uredu, a zatim ljubavni jadi odlazi kući ženi za vikend. Sam telefon u Kako bi i oni poslali svoje najmlađe, a preko najljepših djevojaka. On to čini svakog petka. Pusti me zvati 'uslugu' kako on naziva. "

Hodao sam nazad na to gdje sam bio prije. Nisam mogao pomoći, razmišljam što lucky bastard. Damn, mislio sam. Erotika i sex Ako sam mogao živjeti kao da je samo jedan dan. Što sretan probadanja.

Ubrzo sam pronašao problem. Čišćenje narod mora imati hit telefon spoj sa usisavačem. Imao sam novi i vjerojatno bi ga mijenjali u roku pola sata ili tako. Kao što sam bio završna instalacija nove razvodne kutije, čuo sam Vlada izlazi iz svog ureda ponovno.

"Sanja, moram ići do sedmom katu u susret s mojim bratom Steve. On ima jedan od njegovih opasnosti s velikim klijentom."

"U redu, gospodine Popović. Ja ću biti ostavljajući za nekoliko minuta ionako. To je gotovo pet godina." Ona je odgovorila.

"Pa ima dobar vikend. Ja ću vidjeti u ponedjeljak." Vlada je rekao.

"Vi g. Popović." Dodala.

Čuo sam Vlada korak na dizalo. Sanja je došao k meni i govorio.

"Odlazim sada, to je gotovo pet godina. Vi ćete biti u redu?"

"Fine. Otkrio sam problem." Rekao sam.

"Veliki. Mr. Popović će biti sretni. Imaju veliko vikend Alan."

"Vi Sanja." Odgovorio sam.

Završio sam gore dolje vijak razvodne kutije, kao Sanja napustili. Nakon provedbe određenih ožičenje je sigurno, krenuo sam na to Vlada's office. S njim na sastanku, imao sam priliku provjeriti njegov telefon.

Ja zgazi u Vlada ured i bio zadivljen na prostranosti i ljepoti. Tamnog drveta oblaganje i pliš Tepih posvuda. Ja zgazi na to njegov divovski stol kožna stolica. Sjeo sam. Što pliš, udobnu stolicu.Ova stolica je vjerojatno košta više od mog automobila ja mislio to ja osobno. Sam pokupila telefon. Naravno došlo je ton biranja. Pa barem sam mislio Telefon radi. Misija ostvaren. Uz telefon u ruci sam swiveled stolicu i stavite oko moje noge protiv tamno obložen zid za trenutak.To je sigurno osjeća dobro sjedi u toj stolici, ispod suknje to je sigurno. Kao što sam bio uzimajući izgubljen u ugodnom ambijentu Bio sam uznemiri netko kuca na vrata doorframe. Misleći da bi moglo biti Vlada, ja brzo okrenuo leđa okolo i stavite telefon dolje.

"Jeste li vi gospodin Popović plaši?"

Pred mojim očima bio je jedan od najtoplijeg plavuša gleda sam ikada imao zadovoljstvo slavlja oči na.

"Um, zapravo ne ja sam samo, ah ... ja sam samo ..." Počela sam nešto reći, ali nekako ne mogu.

Baš kao plavuša ušao u sobu, druge dvije djevojke varalica in U pred mojim očima su tri od najtoplijeg djevojke u potrazi sam ikada vidio.

"Zapravo sam samo, hm .... ja sam samo .... ja sam samo ..." Sam još bio mutav.

Sjedio sam leđa i uzeo duboko udahnite.

"Zapravo sam samo ... pa drago mi oni pošalju na kao što je fino gleda žene." Ja izdišu, "Molimo vas da dođete u i zatvorite vrata iza vas."

"It's nice to meet you g. Popović. Izgledaš puno mlađe nego što sam čuo." Plavuša nastavio.

"Ah, da ... um, ja sam na novoj prehrani zdrave hrane. Čuda." Bio sam razmišljati brzo, "Hoćemo li početi?"

"Naravno". Plavuša je rekao kako tri od njih nasmijao i giggled.

Odmah sam skinula moju košulju i cipele. Black girl stajao preda mnom nosi samo crne čipke grudnjak i gaćice. Ona unzipped moje hlače i njima srušena.

"Oh, i puno veća nego što smo čuli." Ona je rekla.

"Da, da zdravlje hrana ishrana radi čudesa." Bio sam nasmijana i djevojke počele smijati.

Kao crna djevojka stajao preda mnom, sam je razriješila svoje grudnjak i gaćice. Prije mene su bile dvije velike grudi sa velikim bradavicama tamno smeđe. Bračne vode je otišao raditi na njima sa svojim ustima kao što joj bradavice otvrdnu između mojih usana. Sam je podigao na stol i nastavila da pomogne drugih djevojaka iz svojih gaćica. JA maknuti bijeli grudnjak čipka i gaćice od plavuša i tada ići naprijed za uklanjanje crvenih grudnjak i gaćice od azijskog djevojka otkriva savršeno zaobljene grudi i osjetljive bradavice. Zezanje poruke Ja pratiti krugova oko nje bradavice sa mojim jezikom kao što sam ju podigla svojim bedrima. Dok ovo radite, sam sjedio unatrag na stolu. Ja vođena azijskim djevojke bedra do glave kako joj je gotovo ćelav nasipom je došao u kontakt sa mojim ustima. To me podsjetilo sam vjerojatno bi trebao dobiti Kineski take-out za večeru.

Kao što sam počeo mučan kako ukusna azijskim nasipom sa svojim jezikom, sam mogao vidjeti crna djevojka silazi na moj kurac sada ukočeno, dok plavuša skloni u moje loptice sa svojim prstima i jezikom. Nakon nekoliko trenutaka sam mogao vidjeti crnkinje dobili gore i zatim gurnite joj maca na moje muškosti. Ja peered između nogu azijski girl prije moje lice i mogli uhvatiti tračak crne djevojke pune grm raste i pada u stalni ritam na moje lupanje pijetao.Plavuša nastavila je loptu dužnosti koristeći sve čvršća potezima joj jezikom kao ona fingered područje ispod mog orasima. SMS zezanje Ja mogu reći da je i sama, kao i ukazivanje sa svojom slobodnom rukom kao što sam mogla čuti njezine meke jauk. Njezina plava kovrče zadirkivali moj unutarnji bedrima s oduševljenjem kao ona radila. Black girl počeo stenjati čujno kao ona stegnuo ju vaginalne mišiće oko moje članica i Internet izrađen poput profesionalni da je ona bila. To je sve što sam mogao učiniti kako bi meni na azijskim jelo preda mnom, njezin jauk i postaje čujan kao što sam nastavio traganje moj jezik oko nje sex poruke usne i klitoris. Još jedan trenutak i ja eksplodirao u crnu djevojku, njezina velika crna bush bobbing gore i dolje kao svoje velike smeđe bradavice plesali prije mene. JA prisutan azijskim bush u moje lice kao što smo svi došli zajedno.

Nakon što je tijekom pomogao sam djevojke dobiti svoju odjeću na leđa. Ja pratili pratitelje natrag u lift i poljubi ih sve oprostili. Brzo sam napravio moj put leđa za Vladaa ordinacija i pokupila papire i lampa stol mi je pokucao na katu. Pokušao sam napraviti ured izgleda kao velik kao što je to prije nego što sam mogao. Nekoliko trenutaka kasnije sam okupio moje opreme i ccelu prema lift. Kao što sam o da biste dobili na, vrata lifta otvorila i Vlada zgazi.

"Dobiti sve što rade, sine?" On je pitao.

"Da gospodine." Rekao sam, "telefon radi u redu."

"Dobro." On je rekao: "Usput, je bilo tko obličje za mene?"

"Um, ne gospodine."

"Samo provjere. Jesi prekid posao." On je kazao kako je postignut u njegov džep i izvukao novčanik, "Ovdje je nešto za svoj trud."

"O, hvala vam gospodine." On je predao mi dvadeset dolar račun. Bilo je lijepo dobiti savjet, "Hvala vam i dobro se vikend."

"Vi previše."

Ja zgazi u lift sa dvadeset dolar račun još uvijek u ruci. Barem znam kako ću platiti za večeru. A gdje mogu dobiti dobar Kineski take-out sam mislio?

Нема коментара:

Постави коментар