недеља, 27. јун 2010.

Erotske pri

Ja stvarno pozdravio kreće u apartmanu nakon mog razvoda. Razvoda me kroz puno duševnih boli i dolaze kući noću, a ne ikada brige o stvarima kao što je rezanje trave ili lišća raking je dobrodošao luksuza u mom životu. Još uvijek je dobrodošao luksuzni tri godine nakon.Kondominiumi kompleksa Našao sam ima bazen, tenis i košarka sudova. Uz bazen je kluba koji sadrži svlačionice za bazen, potpuno opremljena teretana i glavni soba s kaučem, kamin i ping-pong stol. Tu je i mala kuhinja području s hladnjakom i štednjakom nalazi desno od glavnih soba. Teretana sa svojim treadmills, univerzalne weight lifting za kavu i veliki izbor weight lifting opreme, uključujući snage bench press postaja, također poznat kao Smith stroja, bila je posebno dobrodošao kod mene. Tijekom vremena sam u braku sam počeo zanemariti moje tijelo, kao i većina dečki učiniti braku, a sada da sam opet single JA je napravio to point za vratiti se u formu i ponovo mi tanke, ali mišićav stas da sam je nekad tako ponosni.

Počela sam raditi out sa susjedu od mina, koji je nekada konkurentske body builder. On je bio neprocjenjiv izvor informacija fitness. Sve što ste htjeli znati o vježbe, on kao da to znate.Budući da je godina otkako sam učinio bilo koji pravi vježbe, pozdravio sam njegov savjet.Nakon nekoliko mjeseci rada s njim, doista počeo vidjeti značajne dobitke. Budući da sam bio jednom opet, bio sam vrlo sretan o tome. Čak i ako moj nedavno mišićave stas nije uvijek impresionirali sve žene, barem mi je dao povjerenje da je potrebno vratiti se u dating scene punoj snazi.

Moj novi posao započeo da bi me tek povećana opterećenja. Kao rezultat toga sam završio vježba sama kao moj trening partner radije napraviti svoju vježba najkasnije sedam noću kao što je bio jedan od onih ljudi koji je otišao u krevet devet i probudio s izlaska sunca. Upravo sam bio uzimajući home sedam, ponekad čak i kasnije, tako da nije bilo neobično za mene još uvijek se u teretanu kada je završila na devet.

S obzirom da su četristo jedinice u mom kondominiumi kompleksa, bilo je začudo nekoliko ljudi koji su zapravo koristi teretanu. Možda su svi došli tijekom dana, ali znam da je bilo neobično za mene čak i vidjeti drugu osobu tamo kad sam otišao tamo kod sedam ili osam navečer.Dakle, to je definitivno iznenađenje kada vrlo vitke djevojke u potrazi atletska počeli koristiti teretanu noću otprilike u isto doba dana kao i mi. Ona je tip djevojke vjerojatno ne bi ni dao da je drugi pogled sam je vidio na ulici. Ona nije ono što bih uzeti u obzir prekrasne. Bila je u stvari sasvim obično, ali je imala vrlo mršavih, atletski graditi bez da pretjerano mišićav kao što neki vrlo atletski žene mogu dobiti. Ona je često će biti tamo kada sam pokazao gore, obično na monoton rad pun zamaha tegovi za vežbanje u rukama energično kao ona otrča na traci za trčanje u prilično brzom tempu. Često bih biti učinjeno s moj cijeli vježba rutina, a ona će i dalje biti na njemu, ljuljanje one težine u ritam glazbe na radiju da blared daleko. Ja bih bio očarani nju, uglavnom zbog činjenice o velikom energijom ona kao da posjeduje, naizgled nikada ne uzimajući umoran jer je zamahnuo one utege energično. Ona je kao Energizer zeka, a to je ono što sam je pozvao u mom umu. Energizer Bunny Girl. Čovjek nije mogao pomoći, ali pitam se ako je ova djevojka je uvijek imao ovaj naizgled neograničeno razinu energije.

Kao što je dana pretvorio u tjedni, postao sam sve više i više očarani Bunny Girl. Ponekad bi pronaći sebe, sjedeći na sjedalu na Univerzalni stroj za nekoliko minuta na svoje vrijeme samo gledajući odostraga. Joj majicu bi natopljene znojem od nje intenzivnih treninga, sve do njezina pripijenom vježbe hlače koje su pokazali off uporište da koristi od onoga što je bez sumnje godina intenzivnog vježbanja. Moj um bi samo lutaju kao što je zamahnuo one utege sa snagom, koja ju čini kao žena opsjednuta. Bio sam zarobljen.

Govoreći da joj se činilo uzaludno. Bila je uvijek na neki stroj izrađivanje s intenzitetom lude žene. Najbolji sam mogao izaći iz svoje je 'halo'. Činilo se da je sve iznad toga je dolazi u obzir.

Jedan dan dok radiš moje uobičajene rutinske na Universal, ja opet uhvaćen sebe sjedio izgubljen u fantazije kao EB Djevojka je njezina stvar na monoton rad. Mora da sam bio izgubljen u mislima nekoliko minuta, misleći da je nitko nije primijetio kada je iznenada zastala stroj i okrenuo.

"Jesi li me gleda?" Ona je pitao coyly.

Bio sam zapanjen u potpunoj tišini kao i moj um fumbled za nešto za reći.

"Uh, da." Uspio sam kako je najbolje sam mogao.

"Pa, onda dođi ovamo i pogledaj izbliza." Ona je rekla.

Daleko od mene da odbije kao da bi, pa sam ustao i pridružio joj na traci za trčanje. Ona je bacila svoje ruke oko mene i strasno me je poljubila. Njen znoj tijela natopljena osjećao tako toplo protiv mina. Ona je tada me uhvati za ruku i vodio me iz teretane, a na prijedlog kluba. Ona me je gurnula natrag na kauč i unzipped moje hlače otkrivajući moju čeka montaža. Nakon toga su me u usta i radila moj penis sa svojim jezikom i bjesnilo koji su živjeli do moje Energizer zeka očekivanja. Njena znojem natopljene kose plesala dolje na moja bedra i noge kao ona mi je radila tijekom gotovo nehumano energije. Ona je stisnuo svaku kap iz moga osovina sa zgrabiti da je samo mogao doći s godinama trening s utezima. Ona pogleda u mene sa svoje velike smeđe oči i nasmijala kao ona mene završio. Osjećao sam se nevjerojatno opušteno i ugodno, ali sam znao da je upravo započeo. Sam je dopunjena na svoj talent. Ona je samo namršti.

Zgrabio sam joj ruku i dovela na to ping pong stol.

"Želite li igrati ping-pong?" Pitao sam, "ja ću se pretvarati da ste ping-pong loptica, a vi puknuti preko stola."

Ona je ispao joj hlače s meškoljiti i skinula joj bič. JA je uzeo moj gaće i donje rublje. Oboje smo bili goli od struka na dolje. Ona grabbed kanta s vesla i loptice. Ona je veslom i doveslali moja stražnjica u igri.

"Ouch". Rekao sam, "U redu, vi tražili."

I grabbed drugi veslo i otjerao ju oko stola. Ja ukus joj uporište nekoliko puta razvaljivanje pičke i ona emitira glasno smijati. Mi izmjenjivali smjer i uzeo zavrtač veslanje jedni druge kao što smo trčao oko stola. Nakon nekoliko minuta veslanja i smijeha, održali smo jedni druge kao što smo uhvatili naš dah.

"Čula sam neke cure mogu raditi stvari sa ping-pong loptice". Rekao sam.

Nasmiješila se Big Grin i dobio gore na stol sa nogama na stolu, a lijevom rukom na stolu pored nje. Desnom rukom je uhvatio ping-pong loptica i stavio je u njoj maca.

"Kao što je ovaj?" pitala je.

Ona grimasu dok je stisnuo loptu. To popped out ali nije pristala daleko. Ona ga je uhvatio opet kao nasmijala. JA je dobio dolje na drugom kraju stol sa lopata u ruci.

"Pogledajte ako možete prijeći preko mreže." Rekao sam uzbuđeno.

Sa Huff je staviti malo truda u njega, te sletio nešto preko net. Dospio sam naprijed, ali bilo je prekasno. Ja ga uhvatio i predao natrag.

"Hajde gole ribe. Možete to učiniti. Želim vidjeti te biti moj ljudski stroj služi." Rekao sam, "Trebam praksi moj povratak."

Erotske pri Ona je umetnuta loptu opet i pucao preko stola. Još jednom sam propustio, ali to uhvatio kako smo se smijali i glasno. Nakon nekoliko više kugli ona kao da dobijete dokučiti ga i ja vratio loptu sa svojim lopaticama slatkiši i ona ga uhvatio sa svojom slobodnom rukom. Još jednom je umetnuli u njeno dobro lubed tunel i služio mi se lopta u blistavim ljubav sokova. Postala je vješt u tome, ali sam imao drugu ideju. Hodao sam na to površina kuhinje i pogledao u frižider.Hmmm. Ah, vidim nešto.

"Djevojka, ti si tako dobro me služio do lopte da li vi mislite da mi može poslužiti snack?" JA je pitao.

Ona je izgledao zbunjen. JA je uzeo vanjska strana vrećice i otvoreno. U njemu je hrpa od grožđa. Ona giggled.

"Ja mislim da mogu." Ona giggled opet i namršti.

Ona uze od grožđa hrpa kao što sam ih održao se. Ona je umetnuta kao ona učinila sa ping-pong loptica. I pognut sa moje glave između nogu, a moja otvorena usta spreman za svoju ukusna zakuska.

"Ups." Ona je rekla kako od sorte grožđa ispali na stolu.

"Mislim da mi je samo da pokušate ponovo." Rekao sam kako sam ga podići i umetnuli za nju.Mrzio sam vidjeti njoj morati obaviti sav posao.

"Ne želim da ga satrti." Ona giggled.

"To je u redu, možemo imati svježe vino uz večeru." Sam se našalio, "Zamak de maca sok 09, moje najdraže vintage."

Ona giggled neki više, a nakon nekoliko pokušaja uspio pop grožđa pravo u moj otvorenih usta.

"Dva boda mlade dame!" Ja uzvikivali: "Ima li nade za vas još. Vidim veliku ugovor u svoje buduće djevojka!"

Mi giggled i zabavljali s grožđem neki više. Sex lezbejke Ona je svrsavati u usta par s njom maca i ja staviti malo u ustima sa mojim prstima, pa čak i uspio ravnotežu jedan na glavu moj penis nakon nekoliko pokušaja.

"Večera mlada dama." Rekao sam u elegantnom glas, "Moje ime je Alan i ja ću biti vaš konobar večeras. Smijem li uzeti vaš desert red?"

Nakon još malo giggling veslanja i grožđa jedući, gola guza mi je pala u međusobnim ruku i zagrli neko vrijeme. Oboje smo gledali kroz prozor u bazen i činilo da dijele istu misao.

"Mogu li Vas zanima u krugu full contactu co-ed nudizam moja zečica?" Pitao sam u razigran glasom.

Opet ona je samo giggled kao što smo napravili naš put vanjska strana leđa vrata prolijevanja ono što je ostalo od naše odjeće.

Osjetio hladne vode kao što smo napravili naš put u plitke kraj bazena. Ona je sama sjela na rub kao što sam blatobran njezina bedra igri.

"Sviđa mi se djevojka koja je lijepa i mokra." I našalio.

Mi smo prigrlili. Bio sam u plitkoj vodi do mog struka i njoj održao kao što sam stajao između nogu. Ljubio sam njene usne kako dudlanje našim jezicima plesali u sklad. Ljubio sam je uho lagano prema dolje onda joj vrat dok sam se zaustavio na nju nipples koji je stajao uspravno pažljiv u mjesečini. Seks žene Ja ih zaokružena sa mojim jezikom s nježnim potezima kao da sam OSLONAC novorođenče. I masira joj bedra dok je počeo dahtati. Sam igrao s njom kao što sam povećao ženstvenosti jezik gibanje na njezine grudi. Kao što je postala sve više uzbuđena joj jauk mi je rekao što mi je potrebno znati. Ja zadirkivali joj vlažne otvor s glavom od mojih uspravan penis onda ran vratila nad njom nasipom je namakanje u svojoj sokovima. Kao što je njezinu želju montirati potisak sam moj nabi ga u nju sa žarom koji je bio zgrade u mene jer sam legao oči na njoj napregnut tijelo. Njezina tvrtka učio writhed tijela u zanosu kao što smo učinili zajedno ljubitelja plesa na rubu bazena Condo. Vodama plesali uz našu svaki potez kao valovi mi generiran blatobran našem hot tijela u mjesečini. Hladne vode prskanje nad nama dodan u vrlo senzualnom iskustvu vođenja ljubavi u bazenu u toplim ljetnim večer. Nakon nekoliko minuta došli smo zajedno, natopljenom kombinacijom cool svježe vode i naš znoj u kombinaciji i sokovi.

Mi smo prihvatili na rubu bazena, prikladan kraj večeri senzualna perverzna ekstaza.

Nakon nekoliko minuta smo izašli iz bazena i otišao natrag u kluba, okupljanje našu odjeću na putu u.

"Mislim da ću te vidjeti ovdje sutra?" JA je pitao.

Ona je samo namršti dok je okupio svoje stvari.

Нема коментара:

Постави коментар