четвртак, 10. јун 2010.

Jebite

Poslije razvoda mojih sljedećih gotovo dvadeset godina braka sam naselili u apartmanu u Central New Jersey. Kombinacija nemaju ženu i slobodu življenja Condo mi je dao priliku novootkriveni. Vrijeme spremaju by not vlasništvo to maintain jedan house kombinaciji with me free time pruža prema being single was really nešto što sam napravio use of. On mi je dao priliku za napraviti stvari koje sam oduvijek htio učiniti, ali nikada nije imao vremena. Putovanja i vrijeme za moje hobije, kao što su moja gitara svira više nisu problem. Također sam učinio nešto što sam htio učiniti za dugo vremena. JA je uzeo sate letenja.

Imao sam ga razgovarali sa starim prijateljem iz srednje škole koji je to učinio godina. On je imao vlastiti avion za neko vrijeme i našao ga vrlo ugodan i nagrađivanje. Mislio sam čak i ako nisam svoj vlastiti avion da će biti zabavno. Znao sam da to ne bi bilo jeftino. Rečeno mi je da će mi postaviti natrag oko 8-10.000 dolara sa svim troškovima goriva lekcije i da se moj Privatne Pilot certifikata, pa sam znao što očekivati. Bio sam jednom, nije imala alimentaciju i moj posao išao dobro, tako to nije veliki problem. Ako sam ikada učinio odlučite da biste dobili moj zrakoplov bio mali aerodrom oko 25 minuta sjeverno. Taj isti aerodroma ponudio leti sati. Dakle, ja uzeo voziti jednog dana dobiti sve najnovije informacije. Sam stigao na aerodrom Linden i zaputio se u glavnoj zgradi. Rečeno mi je da je potrebno dnevnik, medicinski pregled i to je bio preporučio da stavim svoj vlastiti slušalicu. To je bez problema. JA baciti moj dolje plaćanje na moje kreditne kartice te je rekao da jave u dva tjedna. Moj lekcija će biti u subotu popodne na četiri. Otišao sam vrlo uzbuđen, jer je nešto što sam stvarno učinio za sebe. U posljednjih dvadesetak godina rijetko sam uzeo vremena za napraviti stvari samo za mene i sada je moja šansa. Otišao sam kući pomalo ushićen.

U uslijedila dva tjedna sam uzeo fizički, koje sam imao problema prolaze i dobio ono malo što mi je trebalo spremno. Kada je stigao dan za moj prvi sat sam stigao rano. Bio sam psyched.Otišao sam u glavnu zgradu zračne luke i na Linden prijavljen mog dolaska. Rečeno mi je čekati vani i moj instruktor bi trebao biti sa mnom u desetak minuta. JA je otišao leđa van i čekao. Bio sam nervozan i anticipacija. Sam bio izvjedljiv što mi instruktor bi bilo kao. Vjerojatno su neke stare vojne tipa s posadom izrezati i bitke ožiljke na njegovom licu. Ne bi se puno za pogledati, ali on je vjerojatno imao puno cool priče o zračnim udarima u Vijetnamu ili nešto. Barem to je ono što sam zamislio.

Petnaest minuta prošlo a još uvijek nema Crveni barun. Dok je naslonjen na zid vidim vruće plavuša gleda naslova moj način. Mislim ona je vjerojatno tarifni moj način da mi kaže moj instruktor ne može učiniti i da se vrati sljedeći tjedan. Dok je glava my way nisam can pomoći, ali primijetiti her nevjerojatno noge i pune sisetine. Kao što je ona meni dođe mi koljena skoro kopča kao ona govori.

"Bok, moje ime je Jill. Ja sam tvoj novi instruktor letenja."

Huh. Osjećao sam se nešto dobije visini i to nije avion. Prokletstvo. Mislim da sam promrmljao nešto glupo o lijep dan za letenje sat, ili ja imam svoj letu, ili možda sam tek počeo slinjenje na mene. Stvarno se ne sjećam.

Ona mi je rekla da joj slijedi, a ona će mi pokazati ravnini. Ja bih joj u susret, ovdje u budućnosti bračne vode Kao što sam slijedila svog sam bio zaljubljen njezin stražnji pogled. Dobili smo na ravninu. To je bio stariji Cessna 172. Četiri sjedala jednom prop aviona.

Ona me je uzeo za obilazak ravnine. Hodali smo okolo kako je naglasio stvari poput kormila.Kada je pognut krila ukazati zaliske osjećao sam se kao što je rekao lijep rep, a ja ne govori o avionom. Još jednom sam bio osjećaj porast nadmorske visine i to je bio ne zaliske. Ova djevojka je vruće.

Mi je dobio u ravnini i Jill je počela objasniti kontrole. Kao što je i nagnutom prema naprijed do točke stvari njezina duga plava kosa je ponekad kistom protiv moje ruke. Ona mi je pokazao kako ispuniti letu smo počeli ravnini. Mi smo prošli kroz provjeru instrumenata. Kao što smo počeli Taksiranje prema pistu s njom u kontrolama, objasnila je kako se povući na jaram se smanjuje pritisak na nos kotača. Sam bio zadivljen što je mogla učiniti da se smanji pritisak zgrade u moje hlače.

Kao što smo pristupiti pistu je radioed toranj s našim namjerama. Mi smo napravili naš put na pistu. Ona je objasnila kako primijeniti pune snage i povući jaram leđa. Došlo je do trenutne senzacije kao što ide gore brzo u lift kao avion skinula. Bili smo skoro u zraku.

Pogled odozgo bio je spektakularan. Osjećaj leta u malom avionu je neopisiv. Mi smo bili u zraku, ali dovoljno blizu da vidite sve na terenu. Za jedne strane je Ruta 1, na drugu stranu u daljini je Atlantski ocean. To je stvarno prekrasan.

"Ovo je stvarno nevjerojatno se ovdje." Sam naveo.

"Vi naviknuti na to." Ona je odgovorila.

Osjećao sam se kao da sam rekao kao prikaz u ravnini jednako toliko, ali sam opirao.

Mi flew oko za neko vrijeme i uživao sam u svakom trenutku. Kada je postalo vrijeme da glavu natrag na aerodrom, objasnila je proceduru za slijetanje kao i mi prilazi. "Kontakt toranj i dati svoj rep broj, položaj, nadmorska visina." Istaknula je hladno, "i učiniti Vaš prelanding provjerite sa svojim provjere. Smjesa goriva bogat, Temps ulja i tlaka, Master ON, Upregnite je zaključana, Landing svjetla."

Njezine riječi su išli u jednom uhu, a iz druge. Nešto o vrućim potrazi nova devojka plavuša leti avion koji je imao određenu razinu uzbuđenja. Ravnini može se ide prema dolje, ali sam siguran nije.

Kad mi je dobio natrag na terenu smo taxied avionom natrag na vješalice i mi, rekao je naš dobar-byes za taj dan.

Cijeli ostatak tjedna nisam mogao pomoći, ali mislim o Jill. Bio sam tako veseli moj let sat. Kad sljedeći subota približio, ja obučen malo oštriji i pokazao se rano opet, nadajući se da će provesti što više vremena oko Jill moguće.

Kada sam dobio na vješalice Jill je već bio tamo puttering oko avionom. Napravili smo mali govoriti koliko sam mogao. Rekla mi je bio fasciniran sa zrakoplovima, jer je bila djevojka. To je bio njezin strast. matore picke sviđa mi se djevojka sa strašću i sam bio fasciniran s njom. Popeli smo se u ravnini i učvršćuje naš potpregnuti. Mi smo ga pokrenuti i nakon što ćemo provjeriti isprave taxied prema pisti. Mi radioed toranj i dobio naše odobrenje. Mi taxied na pistu, a nakon spajanja napona nastavila niz pistu. Mi smo bili prije zraku još jednom.

Osjećaj leta u malom avionu je veličanstven. Dan je bio lijep, a nebo je svijetlo plava. Oblaci se činilo u doseg na ovaj sjajan kasno poslijepodne. Jill činiti u stvarnom dobrom raspoloženju. Bila je neobično pričljivog. Stvarno sam se osjećao u mom umu da je uzimanje želja za mene.Otkrio sam bila single i živjela sama nedaleko od zračne luke. Izgledala je pravi ugodno oko mene a ja sam bio dobivanje prilično ugodno oko nje. Jebite sam mogao osjetiti određenu seksualnu napetost kao što smo praktički bili rame uz rame u kokpita Cessna. To je, u smislu, naš drugi datum. Osjećao sam se kao moleći je out, ali sam oklijevao. Kad naš sat približio da je kraj, krenuli smo natrag na aerodrom, toranj i signalizirao je napravio naš slijetanje. Mi smo, rekao je naš dobar-byes i slomljen načine.

Još jednom Jill okupirali moje srce cijeli tjedan. Da li sam bio na poslu ili kod kuće, ona je sve što sam mogao misliti o tome. Dođite Subota, morao sam pitati joj se.

Subota stigao i opet sam stigao rano na aerodromu kako bi se povećala moje vrijeme provedeno s Jill. Jill je bio tamo visi po ravnini kao i obično. Izgledala je tako dobro u njoj uske traperice i uske majice. Osjećao sam se u mom umu ona mi je dosadan. Htio sam joj loše.

Mi je dobio u ravnini, a opet su naši pred-letne provjere, počelo se i krenuli na pistu. Još jednom smo toranj i signalizirao je napravio naš način na trake. Još jednom smo bili uskoro zraku.

Opet senzacija su stimulišući. Vrijeme je bilo prekrasno u New Jersey. Moj pratilac je divno.Bila je brbljav i izgledao toliko vruće.

Kao što smo napravili naš put duž obale, to je bio moj red da se kontrola. Budući da sam još uvijek relativno novi u ovom JA stvarno nije bio kontroliranje avionom do sada. "Na tebi je red Alan. Povucite natrag na jaram da se dobije malo uzdignuće". Jill, rekao je.

Ja izdvajali natrag na jaram i gledao igla na visinomjer porastu. Tako je ona govorila mi je napravio nešto drugo početi rasti. Ideja bljeskale u moju glavu. Ja sam govorio.

"Bok ovo je Alan, a ja ću biti vaš kapetan večeras. Ćemo biti letenje na visini od 5280 metara. To je točno jedan kilometar visine. Ljubazno odvezati svoj sigurnosni pojasevi i ja ću otkačiti ostalo. Hvala."

Pogledao sam tamo kod Jill i ona mi je dala veliki osmijeh. Ona unfastened joj sigurnosni pojas i ja unfastened mina. Ona je tada dosegla preko i unfastened moje hlače otkrivanju moju veliku erekciju. JA pokušao zadržati avion razini s jedne strane kao Jill siđe na moj zagoreo kurac. Nova ljubav Senzacije bili su izvanredan. Visoko iznad zemlje i imaju moj penis isisan po nevjerojatno lijepa plavuša.Kao što je nastavio raditi sa žarom moj članica, obrijane picke počeo sam da se izgubi u ekstazi. Sam otvorila oči dovoljno dugo da shvate sam leđnu jaram, a avion je sada tarifni niz.

"Mislim da smo ide dolje!" Rekao sam glasno preko buke motora.

"Da, znam." Ona je rekla.

"NE. Avion ide dolje!" Rekao sam.

Ona je prekinuo svoje dužnosti dovoljno dugo da bi potražiti.

"Povucite natrag na jaram." Rekla je smireno, a ne kao ona vodi moje ruke.

Bili smo natrag na erotski snimci matorka kako je ponovo počela gibanja. Njezina glava bobbed gore i dolje u skučenim kokpit kako joj mekana plava kosa pleše na moja bedra. Njena ruka prijedloge i nevjerojatno ustima osjećao tako toplo i intenzivno. Sam mogao osjetiti moje orgazma zgrade i zgrade, ali Jill me gripozan na takav način kao da ga produžiti. Bila je izradu ovog leta doista prve klase. Kao što je moj orgazam izbio sam podsvjesno povukli na jaram uzrokuje nos avion za porast. Osjećaj orgazma u kombinaciji s diže elevacije avionu je bio s onu opis.

Ubrzo sam osjetila karacina i povratio mi vratio kontrolu. Jill je uzeo vremena da se nivo sa mnom. Nakon što avion bio pod kontrolom ona je počela da izmaknu iz njezine odjeće. Došlo je jedva prostora za manevar u neposrednoj blizini kokpitu, ali ona je to kao profesionalac. Pitala sam se, ako je ona učinila ovaj prije nego. Ubrzo sam osjetio porast u visini od moje noge kao avion zadržao na čak tečaja. Jill još jednom namršti ogroman smijeh i popeli se preko na moj lap. Kuckice mi je suočena s njom natrag u kontrole i klizila joj vlažne maca na moj vratilo.Senzacije bile nevjerojatne. JA pokušao obličje vanjska strana na plavu zelenu vodu Atlantika, ali moje oči uskoro zatvoriti i Jill krenuo je svoje tijelo prema gore i dolje do kurcine. Njezine grudi su udarale u moje lice kao Jill zavladala mojim ramenima i nije joj stvar. JA je zadržao jednu ruku na jaram, ali nisam mogao vidjeti kroz prozor. JA pokušao to izmjerili naše uzdignuće koje gleda bočni prozor, ali bilo je teško kao što smo bili naslova preko oceana i sve sam mogao vidjeti bila voda. Jill je nastavio raditi s njom moje muškosti zatezanje pičke, sam mogao osjetiti njen stisak na mene.Gole matorke njen jauk postajao je sve glasniji i intenzivniji. Njezina gibanja su povećanje u brzini. Došli smo zajedno visoko iznad Atlantika gotovo isto vrijeme. Njezina cum preplavljena mojim bedrima kako smo prošli preko valova oceana. To je bio neopisiv. Čista ekstazi.

Još jednom sam ponovno sabranost upravo na vrijeme da shvate u avionu je bila polako ide u oceanu. Ja izdvajali natrag na jaram kao voda prilazi. Pogledom vjetrobrana otišao iz vode u nebo kao male Cessne je pronašao svoj put do oblaka. Kada smo dobili dovoljnu visinu sam ga niveliraju off i mi krenuli natrag u Linden.

Mi radioed toranj i napravio naš pristup. Jill preuzeo kontrole kao što smo krenuli za slijetanje trake. To je bio gladak slijetanje nakon vrlo nezaboravni let.

"Voliš živjeti opasno, zar ne?" Nisam mogao pomoći, ali pitati.

"Mislim da jesam." Ona giggled, "Zar ne?"

Jill stavila svoju odjeću na što smo taxied natrag na vješalicu.

Nepotrebno je reći da sam i dalje moj let sati. To je iznenađujuće koliko zabava letenje može biti, kada ćete naći pravu instruktora.

Нема коментара:

Постави коментар