понедељак, 28. јун 2010.

Muskarci i zene

Scena 1: televizijski studio koji je nekada u budućnosti. Tri parovi se sjedi pred TV-kamere glavnih. Show host je stajao ispred njih s pozornice iza domaćina. Na pozornici su nagrade za natjecatelje. Studio publika promatra ponašanje.

Likovi:
Peter Long: oštro odjevena čovjeka srednjih godina. On je domaćin show.
Debbie: stasit, mlada žena u sequined haljini. Ona ukazuje na nagrade na pozornici.
Spiker: Deep muški glas, erotske pri nikada nije vidio na setu.
Man 1, Ivan Foster: kasnim dvadesetima čovjek sa tamno smeđe valovite kose. On je ležerno odjevena.
Žena 1, Dejan Foster: atraktivna žena u svojim dvadesetima, ona je Ivan žena. Ona ima dugu plavu kosu i odjeven je oštro.
Man 2, Marko Hirsche: čovjek u svojim ranim tridesetim godinama s Thinning kose plava.
Žena 2, Mira Hirsche: Žena u ranim tridesetima, lijepo odjeveni. Ona je Marko žena.
Man 3, Novak Hobbs: čovjek oko trideset, obučen u džemper haljinu i hlače. On ima crvenu kosu.
Žena 3, Irena Hobbs: Žena, oko trideset i sa smeđe kovrčave kose. Ona je Novak žena.

Act 1, Scene 1:
(Kamera se fokusira na Petru, domaćin.)

Peter: Dobra večer dame i gospodo i dobrodošli Seks show Fantazija TV izdanje mladenci igre. Ja Marko vaš domaćin, Peter Long emitiranje iz Studio One in Sex Fantasy Land. Show gdje parovi saznati koliko oni stvarno znaju jedni o drugima. Prije nego što počnemo, naš spiker će vam reći o lijepim nagradama smo za naše sretni parovi ovdje večeras.

(Kamere pans na pozornicu gdje je Debbie stoji uz stol pun biranih seksualnih pomagala i pokazujući.)

Spiker: Za dame, uživo seks imamo lijepu kolekciju miješanih dildoa i vibratora od Acme vibrator. Tu je deset inčni dildo za kada ste imali stvarno grubo dan u uredu, tu je sedam inča za kada ste imali boriti sa svojim mužem, a drugi u lijepim Day-Glo za zelene zanimljive strobe sličnim učinkom. Tu je i asortiman vibratora u različitim veličinama i bojama curica online. Dogoditi se kompletan sa pošteda od sintetičkih mazivih, attache kožna torbica, dvije omot od Duracell Energizers i 12-volt adapterom automobila. Zapamtite, kad muževi udaljeni ženu će igrati. Od vibratora Acme, prvo ime u igračkama za odrasle od 1986.

(Kamere pans za susjednim stolom, gdje Debbie sada pokazuje na pun-određena mjera lutku na napuhavanje)

Spiker: A za gospodo, od američkih gumenjaci smo Deluxe napuhavanje Love Slave. Gumenjak Love Slave obilježja radnog usta i život-poput vibrira maca. Mogućnosti izgrađen in MP3 igrač unaprijed programirane s takvim linijama kao "Uzmi me sada veliki tata", "Trebam te tako jako", "To se osjeća dobro", "O Bože ti si tako veliki" i druge linije 122 muskarci i zene.Dogoditi se kompletan sa torbica, lubrikant, Francuski Maid odjeću, dvije perike i pošteda od otopina za čišćenje. Iz američke gumenjaci, prvo ime na napuhavanje u lutke.

(Kamere tave natrag na Petra, domaćin show.)

Peter: OK, mislim da znate kako ovaj show radi. Pitali smo svaki od dame pitanje bekstejdžu.Sada će vas pitati gologuzi gospoda koji isto pitanje. Ako ste dobili ispravan odgovor, koji odgovara onome što vaša supruga je rekao, od vas će osvojiti nagrade. Jeste li spremni za igru matorke free?

Parovi: Oh da.

Peter: Velika. Prvo pitanje je za Ivana. Pitali smo svoju ženu Dejan ako je ikad imala orgazam. Je li vaša supruga ikada imao orgazam? Ivan.

(Kamera pans u Ivan.)

Ivan (Grinning): Naravno, svake noći.

BZZZZZZ (zujalica zvuči.)

Petar: Žao mi je Ivan to nije ono što vaša muškarci i žene, rekao je. Rekla je ona nikada nije imala orgazam, jebala se barem ne s tobom. Ona kaže da ne bi mogao napraviti gladni tigar dolaze s pola kilograma mesa kotlet.

(Kamera tave u Ivan i Dejan.)

Ivan (Tokarenje svojoj supruzi.): Baby, što ti misliš? Imate jedan svaki put mi vode ljubav.

Dejan: Jesu li stvarno tako glupi? Ne mogu reći Marko to zavaravanje? Marko bio obličje at moj sat sinoć. Znate Markoo 31 sekunde se ne će to učiniti.

Ivan: Ali jauk, krikove?

Dejan: Ja je vrištala za to da te kraj kreten.

(Kamera pans Petru, domaćin.)

Peter: Uh, uh Hum. Sljedeće pitanje je za Marko. Marko, pitali smo svoju ženu, ako ona je bila vjerna. Je li vaša supruga bio vjeran? Marko.

(Kamera tave Markou i Mira.)

Marko (Smiling.): Naravno. Imamo Markoo mjesec dana bila u braku.

BZZZZZZ (zujalica zvuči.)

Petar: Žao mi je Marko, da nije kako vaša žena odgovori.

Marko: Mira, Darling, to ne može biti istina. Tko je taj bezvrijedan kopile anyway? Ja ću ga ubiti.

Mira: John.

Marko: John? Moj brat Ivan? To motherfucker, ja ću ga ubiti!

Mira: Gledajte, ako ste bili kući jednom u neko vrijeme, a ne u baru svake noći!

(Kamera pans natrag na Petra, domaćin.)

Peter: OK ljudi, možete ga bore kada se kući. Sljedeće pitanje je za Novak. Novak, pitali smo Irena ako je mislila da ste imali veliki penis na njoj. Da li vaša supruga misliti te imati veći penis?Novak.

(Kamera tave Novaka i Irena.)

Novak (Smiling): Naravno. Znam Irena misli da Marko visio kao konj.

BZZZZZZ (buzzer zvukova)

Petar: Žao mi je Novak, koji nije ono što je rekao Irena.

Novak: Irena, what's up? Ti me uvijek reći da je tako velik?

Irena: To je Markoo tako da ne počinju plače kao malo dijete.

Novak: Što?

Irena: Gledajte, svi vaši prijatelji imaju veći cocks. Svaki od njih. Jovan, Goran, Hari, Bata, Nele, Adam, Alen, Bobi, oni su sve veći.

Novak: Harvey?

Irena: Oni su svi veći, Novak. Nositi s time.

(Kamera pans natrag na Petra, domaćin.)

Peter: OK, koja završava kolu. Sada možemo ići na drugi krug gdje ćemo postaviti pitanja žene i vidjeti koliko dobro oni znaju svoje muževe. Prvo pitanje je za Dejan. Dejan, pitali smo Ivan ako on misli o vama na njemu za vrijeme vođenja ljubavi. Da li vaš suprug misle o vama za vrijeme vođenja ljubavi? Dejan.

(Kamera tave u Ivan i Dejan.)

Dejan: Zašto, naravno. Moj Ivan uvijek misli o meni.

BZZZZZZ (zujalica zvuči.)

Petar: Žao mi je Dejan, koja nije ono što je rekao Ivan.

Dejan: Što? Vi bolesno kopile, čekati dok mi dobiti dom. Bit ćete razmišljati o desnoj ruci od sada.

Ivan: Baby, to se dogodilo možda jednom ili dvaput.

Dejan: Možda ruku neće vam um bude 30-drugi čovjek.

Ivan: Žao mi je bebe, stvarno.

Dejan: Ti si žalostan redu. Sorriest tip Marko ikad sreo.

(Kamera pans natrag na Petra, domaćin.)

Peter: Premještanje desno, naše sljedeće pitanje za Ritu. Mira, pitali smo Marko ako je mislio da je imao veliku guzu. Da li vaš suprug mislite da imate uporište veliki? Mira?

(Kamera tave Marko i Mira.)

Mira (Smiling.): Naravno da nije. Moj muž voli moje kišnicu.

BZZZZZZ (zujalica zvuči.)

Mira: Što? Vi ćete uvijek reći da Marko fino uporište, te nizašto gubitnika.

Marko: Upravo Marko shvatio da je ono što želi čuti.

Mira: Da, dobro ćete biti sluha vrata slam kao što Marko izaći kasnije.

Marko: Dobro. Nadam se da ćete i moj dobar-za-ništa brat su jako sretni zajedno.

(Kamera pans natrag na Petra, domaćin.)

Peter: OK, desno uz kreće. Ovo pitanje je za sljedeći Irena. Irena, pitali smo Novak je li ikad gleda druge žene. Da li Novak pogledajte druge žene? Irena?

(Kamera tave Novaka i Irena.)

Irena (Smiling.): Naravno da ne, moj Novak ima Marko oči za mene.

BZZZZZZ (zujalica zvuči.)

Irena: Što! Vi bezvrijedno govno, ti!

Novak: Žao mi je šećer, ali tvoj prijatelj Betty se ne čini da mislite da moj penis je toliko malen.

Irena: Pa, nadam se da vas dvojica gubitnici su jako sretni zajedno.

Novak: Ja mislim da ćemo biti.

(Kamera pans natrag na Petra, vojska parovi početi boriti.)

Petar: Pa to je naš show za večeras. Hvala za gledanje TV-Sex Fantasy izdanje mladenci igre.Ja Marko vaš domaćin, Peter Long Do sljedeći put. Stay tuned za Sex Fantasy TV izdanje Razvod suda na ovoj istoj stanici. To je sve za sada. Kasnije.

Нема коментара:

Постави коментар