субота, 17. април 2010.

Domace matorke

Dok sam usnama obrađivao njen klitoris, divljački mi je natezala kurčinu za koju sam mislio da će puknuti. Počelo mi se crniti pred očima od užitka. Sara je vrištala od zadovoljstva, a zidovi u polupraznoj prostoriji samo su pojačavali krikove njezina užitka
- Stanko jebi ga… ovog ljeta ništa od tvoje Budve. Stigla nam je ponuda od “Aroluxa” koju ne možemo odbiti. Ali, ako nam upali ovaj “deal” idemo na kolektivni godišnji na Kubu, pardon Kubanke, ili Mallorcu, Ibizu… gdje god se već dogovorimo, ja plaćam… - mrmljao je sam sebi u bradu moj debeli šef Mirko, pokušavajući mi usput podići raspoloženje maštanjem o zategnute crnke koje kao jedva čekaju da im u krilo slete nekakvi jebači sa Balkana.
- Čekaj, čekaj ..! - povikao sam za njim ne vjerujući svojim ušima. - Mirko, zar ti to ozbiljno… sada kad sam već sve dogovorio s onim svojim Bosankama od lani. Pa one će biti duboko razočarane, a to ti u prijevodu znači da sam zauvijek “doviđenja”. Znaš kakve su. Nema više ševe u plićaku, pušenja na plaži i ostalih čuda koje možeš raditi u troje. Znaš i sam da one neće ostati suhe samo zato jer mene nema. Kad malo razmislim možda bi i ti mogao sa mnom, a ovi Francuzi će i na jesen biti u igri… - davao sam sve od sebe da ga odvratim od tog posla.
Ali Mirko je samo slegnuo ramenima, pogledao me u oči i tužno, ali smrtno ozbiljno, uzvratio.
- Full te razumem stari, ali ako nam ovo propadne stavljamo ključ u bravu. A onda Stanko moj, svoje Crnogorke i Budvu možeš zauvijek prekrižiti. Definitivno! Razumiješ? - zaključio je tonom na kojeg nisam imao pravo prigovora.
Tog sparnog popodneva osjećao sam se malo je reći grozno. Depresija me prala kao srednjoškolca kojemu su zabranjeni izlasci, a vani ga nestrpljivo čekaju napaljene fufice iz škole sa kojim imam dogovoren siguran ubod. Poslije posla otišao sam pravo u market po pet-šest piva s namjerom da tugu utopim u alkoholu, gledajući prvo kolo Bundeslige. Schalke i Borussia, fuj… ni sto golova tu ne pomaže. Neodlazak na Brač, pa to je ravno katastrofi, mislio sam. U ovo ljetno vrijeme gledati gomilu muškaraca kako trče za loptom umjesto da na plaži uživam u ljepotama koje nam turizam donosi. Vrele domace devojke, malim i velikim sisama, preslatkim guzovima, slanim, mokrim, znojavim i preplanulim strankinjama i njihovim pažljivo obrijanim mufovima, i glatkim, ćelavim tijelima... uh, sama pomisao da to propuštam dovodila me do očaja. Ne ponoviti tako jednostavno, a strasno naslađivanje pod vrelim suncem, u danima kada se seks može dobiti bez puno priče, bez puno novaca i na obostrano zadovoljstvo… Došlo mi je da zaplačem…
Potpuno znojan i utučen ušao sam u klimatizirani market, podigao glavu i ugledao njih dvije. Rasne tridesetgodišnjakinje čija sam imena saznao kasnije i zauvijek ih dobro upamtio. Monika i Sara. Tako se zvao moj budući rajski vrt u kojemu smo postojali samo nas troje, troje seksom zarobljenih ovisnika o vlažnim užicima.
Po njihovom glasnom razgovoru na nekakvom narazumljivom jeziku, svijetlijoj puti i crvenkastoj kosi procijenio sam da vjerojatno dolaze iz Nizozemske ili neke još sjevernije zemlje. Hihotale su se i počele flertovati, razmazivale jedna drugoj kremu za sunčanje po izluđujuće dugim i izazovnim nogama, koje su se na prozračnim natikačama s visokim potpeticama činile još dužima. Utjerivale su to mirisno ulje sve više i više po bedrima, zavlačeći si klizave ruke ispod bezobrazno kratkih minica… Klima uređaji učinili su svoje. Iz znojnih majičica s otvorenim leđima bubrile su slatke, male, našiljene bradavice. I sve to usred trgovine na očigled zgranutih sredovječnih kupaca… Sjećam se, Sara mi je u jednom trenutku, onako u prolazu čak i namignula, ali ja sam samo složio facu kao da odgovaram -“razumijem vas potpuno. Biti mlad, bezbrižan i lud je super, ali ja sam sada potpuno nemoćan i nisam stanju dijeliti vašu ludost i vašu radost…” Onako očajan nisam ih mogao ni gledati jer sam vjerovao da su takve žene namijenjene nekon drugom. One o kojima sam maštao i tako su bile na Braču.
Produžio sam do odjela s alkoholnim pićima. Dok sam tupo blejao u palete piva i odlučivao da li uz depresiju i Bundesligu bolje ide Bud ili Haineken, neka me nježna ruka obujmi oko struka. Prvo sam pogledom odmjerio ruku koja me nije puštala, a kad sam se uvjerio da se radi o ženi okrenuo sam se i ugledao Sarine svjetlucave okice i nezaboravan, mio osmijeh.
- Hi! Reci... š...što trebaš... mislim... what you need? - zbunjeno sam promucao, dok mi je pogled bio zakovan u njezino prekrasno pjegavo lice naglašenih kostiju i diskretno nabacanog make up-a. Kroz nešto tanje, ali luđački izazovne usne, nazirao se slatki mali jezik kroz kojega je Sara provukla blještavi okrugli dragi kamen. Nikad nisam stajao tako blizu žene s piercingom na jeziku i u trenutku sam postao opijen. Ljubavna priča svoj sam kurac već vidio među njenim bijelim zubima i maštao o tome kako ga polako gricka i oblizuje moja naježena jaja. U trenutku mi se digao kao rijetko do tada i malo je nedostajalo da svršim, ali stvarno svršim.
Dok sam se, onako zbunjen, pokušavao sabrati, ona je započela razgovor:
- Zašto tužan? - progovorila je Sara na iščašenom hrvatskom, što me potpuno izbacilo iz takta. Ne čekajući moj odgovor nastavila je natucati o tome koja je ovdje najbolja piva i kako ne smijem biti nesretan… Pogled mi je odmah zapeo na njezinim bradavicama koje su me dovodile u napast. U trenutku mi je došlo da joj strgam to malo odjeće i jebem je do besvijesti pred svima u trgovini, među paštetama, čokoladama, pivama…
-Voliš pivo, nogomet? - nastavila je s ispitivanjem, a ja sam zbunjeno klimao glavom, ni trenutka ne prestajući misliti samo o tome kako bi joj ga redom stavljao u svako rupicu naizmjence, pa tako valjda desetak puta ili više. Počeo me oblijevati hladan znoj. Tijelom mi se razlio testosteron kojeg sam valjda brižno čuvao za Brač. Već se odavno nisam tako lako uzbudio.
- Šlušala me ti ili… primijetila je da sam odlutao… - Sjećam se kako nas vi naguzila na Svjetsko prvenstvo… mi se napila u Herenven kada to bilo, ali kasnije imala ljubav s jedan Hrvat, pa sada sve dobro, - završila je monolog, smijući se kao luda i neprestano me hvatajući za ruke i ramena.
- Naguzila, kažeš? - pokušao sam skrenuti razgovor na seks, misleći da ću je navući ako joj na simpatičan način objasnim kako “naguzila” znači i nešto puno ljepše od pobjede u nogometu. Ali i tu me pročitala i bez srama nastavila.
- Da. Naguzila nogomet, a onda mene naguzila i moj dečko Branko, možda probati kako guzi ti? - opalila je ko iz topa i bez razmišljanja me uhvatila za malog koji je već gotovo izašao iz hlača. Njezin pogled govorio je da ovoga puta neću ostati suh.
- Opa, ti spreman! Ha,ha… - nasmijala se i odmah sve dogovorila, bez da me išta pita…
- Dobro, ti kupila pivo, ja i Mo čekati ispred - još me jednom pogladila po nabrekloj kurčini i odjurila van. Onako zbunjen brže bolje dohvatio sam gajbu malog Karlovačkog, otrčao do kase, ostavio sto kuna i odjurio van s gajbom prislonjenom na svog malog, ne bi li ga sakrio od znatiželjnika. Sara i Monika sjedile su na haubi svoje žute MX Mazde cabrio. Monika mi se i dalje nije obraćala. Pokazala mi je rukom da odložim gajbu na stražnje sjedalo. Bilo mi je pomalo neugodno jer mi se činilo da joj Sarine avanture baš i nisu najdraže. Dok sam šutke promatrao plavuše njezine preplanule grudi, bujne četvorke koje samo što nisu ispale iz preuske majice, pogled mi se spustio u njezino međunožje. Dok je sjedala za volan ostao sam skamenjen; ulazak dugokose sisate ljepotice u “žućka” otkrio mi je naime i njezino izbrijano ružičasto blago, njezinu veličanstvenu ćelavu pičku. U trenu sam sjedio na mjestu suvozača, spreman na avanturu, a istog časa fufica Monika je već pokrenula svoj seksi bolid. Krenuli smo, a ja nisam imao pojma gdje će me ove dvije luđakinje odvesti. Svejedno, u potpunosti sam se prepustio neizvjesnosti, nadajući se vrhunskom užitku dobar sex. Sara je i dalje veselo cvrkutala, provlačeći ruke kroz moju ljetnu jež frizuru, ali pogled mi se nije mogao odvojiti od Monikine pičkice koja je dobrano virila iz zadignute minice. Ludio sam od same pomisli kako joj zaranjam glavu u vreli bermudski trokut, klizim po nauljenim bedrima, bjesomučno ližem klitoris i sišem tople, guste sokove. Zaustavili smo se samo nekoliko ulica dalje. Sara je objasnila da se tu nalazi stan od tog njenog dečka koji je sada u Herenvenu. Kako uspješna međunarodna razmjena, mislio sam dok smo ulazili u zgradu od kojih dvadesetak katova. Izvozimo jednog nebitnog muškarca, a potpuno besplatno uvozimo dva dugonoga komada, pred kojima se, gotovo bih rekao, sve naše brinete mediteranske ljepotice mogu sakriti. To obavezno treba osloboditi od PDV-a, razmišljao sam u sebi dok smo čekali lift. Mo je nervozno šetkala, valjda psujući nešto na materinjem jeziku, dok je Sara polako počela svojim ručicama gladiti moju guzu.
Od četiri lifta mi smo ušli u najmanji. Spustio sam pive na pod, a Sara je već bila pripijena uz mene i s leđa zavlačila ruke u moje hlače. Intimno druzenje jezikom mi prelazila po vratu, mrmljajući nešto meni nerazumljivo, ali intonacija je otkrivala da je više nego zadovoljna onime što je našla u mom “dućanu”. Prepustio sam se i spremno prihvatio igru. Domace matorke gnječio sam joj tvrde guzove kada se lift zaustavio na 18-tom katu. Dok je Monika otključavala vrata Sara i ja već smo odbacivali odjeću i bili gotovo goli. Kao u transu utrčali smo u stan, a Mo se odmah zaključala u kupaonicu.
Odložio sam pive na trosjedu u dnevnoj sobi i u trenu smo se našli na čupavom tepihu. Strgao sam joj vruće crne gaćice i njezine noge bile su u trenu na mojim ramenima, a moj jezik doboko među njenim usminama. Toliko sam je želio da sam se plašio kako bih joj mogao isisati sve što je itko ikada ištrcao u nju. A takvih je moralo biti mnogo. Jer, Sara je znala što radi. Dok sam usnama obrađivao njen klitoris, divljački mi je natezala kurčinu za koju sam mislio da će puknuti. Počelo mi se crniti pred očima od užitka. Sara je vrištala od zadovoljstva, a zidovi u polupraznoj prostoriji samo su pojačavali krikove njezina užitka. To mi je dalo dodatnu želju da je zadovoljim do boli. Devojke chat grubo sam je uhvatio za guzove i divljački okrenuo na koljena. Dok se izvijala od uzbuđenja njezina pička je pulsirala od želje. Ali, onda sam ugledao nježni europski šupčić; Sarino dupence bilo je preveliki izazov za mene. Bez razmišljanja sam natečenu karinu poput krvnika gurnuo u smeđkasti tjesnac. Zaurlala je od bola. Njezini nokti zarili su se moje guzove, koje je odmah počela privlačiti k sebi. Značilo je to da odobrava moje radnje i da želi da ju razjebem do kraja.
Sarino vriskanje privuklo je šutljivu Moniku da provjeri što se događa.Istinite ljubavne price Dok sam silovito probijao njenu prijateljicu Monikino otvaranje vrata napravilo je propuh koji je zalupio vrata dnevnog boravka, a staklo se razletjelo u tisuće komadića. U trenu sam se, u gotovo strahu, okrenuo i ugledao Moniku. Stajala je gola na krhotinama, još uvijek mokra od tuširanja. U ruci je grčevito stiskala sićušne, crvene, svilene gaćice koje još nije stigla navući, i u nevjerici gledala izbezumljenu Saru koja je bez obzira na incident nastavila vrištati i uživati. Bila je potpuno nesvjesna što se oko nje događa. Onako znojav trznuo sam glavom, pozivajući tako Moniku da nam se pridruži. Nije reagirala; samo je nepomično stajala. Jebeš Moniku, pomislio sam i nastavio nabijati kurčinu u Sarin uski šupak, dok se njeno slatko, nježno lice nemilice trljalo o grubi čupavac. Već sam bio spreman do vrha napuniti njezinu guzu svojom kiselkastom, bijelom spermom, kada sam krajičkom oka primijetio Moniku gdje raširenih nogu sjeda na fotelju iza mojih leđa i tiho uzdišući trlja svoju ćelavu picu. Poduža crvenkasta kosa padala je nježno preko njenih bujnih grudi. Izgledala je tako nevino, ali dobro sam znao da se iza maske samozatajnosti krije uspaljena, nezasitna jebačica s pedigreom. Odgurnuo sam ošamućenu Saru s prenapregnutog kurca i na koljenima prišao Monikinoj mačkici. Mirisala je toliko izazovno i djelovala tako moćno dok su joj se grašci znoja slijevali preko ćelavog brežuljka u centar mog zanimanja.
- Come! Lick it...! You nasty… one..! - naredila je povišenim tonom, dok su njene prstenjem nakićene ruke tragale za mojom razornom batinom. Bile su to prve riječi što mi ih je uputila, uopće. Sa zadovoljstvom sam počeo ispunjavati njezine zapovijedi. U tom trenu Sara me opkoračila s leđa i počela se svojim skladnim i čvrstim grudima trljati o Monikine velikanke. Uživale su u strasno ljubljenje, dahčući sve glasnije i glasnije, ponavljajući pritom neke meni nerazumljive riječi. Sarin šupčić i dalje je bio raširen i pozivao je na još. Izronio sam jezikom iz Monikine slatke pičke i privukao je kroz Sarino međunožje na pod. Naslon fotelje bio je natopljen Monikinim znojem uzbuđenja. Zgrabio sam je za stopala, podigao i raširio njezine nauljene noge te uronio svoj debeli penis u njen nabrekli ružičasti bunar. Osjetivši se zapostavljenom Sara je počela gurati svoje tanke prstiće u guzu. Želio sam ih obje zadovoljiti tako da dobro upamte kako to radimo mi s ovog tvrđeg kraja Europe. Čim sam ugledao gajbu znao sam da to moram učiniti. Zubima sam otvorio bocu Bada, eksirao pola, a ostatak izlio u zdjelu s bombonima.
- Ne...moj... no please..! - molećivo je zajecala Sara dok sam joj grlić boce prislanjao na šupak. Nisam se obazirao na njene molbe. Toplina Monikine pičke tjerala me beskompromisno dalje. Nabijao sam joj ga svom snagom, dok su mi jaja udarala u njeno nizozemsko mokro dupe. Glasno obostrano uživanje i boca u ruci spremna da prodre u Sarin anus dovele su me do vrhunca. Dok sam punio Mo svojim sjemenom ruka je sama od sebe tjerala bocu u Sarin šupak. Kako je boca sve više ulazila u Sarinu guzu moj je užitak bio jači, a njezino se tijelo savijalo u bolnom grču. Odjednom mi se počelo magliti pred očima i potpuno iscrpljen pao sam kraj Monike koja je još drhtala od orgazma što sam joj podario. Ležao sam u nekom čudnom, gotovo besvjesnom stanju čitavih nekoliko minuta. Kada sam došao sebi Sara je još uvijek nemilice utjerivala Karlovačko u rašireni šupak, a Mo joj je se znalački se kuchka uživo poigravala s klitorisom. Još u polunesvjesnom stanju moj se mali počeo spremati za novu akciju. Na redu je bio Monikin usamljeni, a tako privlačni anus…
Na moju radost curama se svidjelo naše “druženje” pa smo sličan raspored imali svaki od idućih sedamnaest dana koliko su ostale kod nas. I svaki puta bilo je sve luđe i luđe i luđe… Šef Mirko ni danas ne zna za moje avanture “made in EU”, jer, obećao je Mallorcu, Ibizu, Kubanke, a Francuzi samo što nisu potpisali ugovor. Još kad bi znali kakva smo mi jebačka firma… nacija... eh, eh... Francuzi... da firma...
Pa možda to saznaju posredno, preko Holandije...

2 коментара: