понедељак, 12. април 2010.

Domace jebacine

Sve do srednje, nitko nikada nije pitao mene vanjska strana. Nijedan odjavljena dječaci mene, ili čak i pogledao me. Bio sam pametan matematički genije. To je način na koji stvari je za mene, a ja nisam um jedan bit.


Nisam ružna, br. Sam bio obličje alrght, zapravo. I bio je kratak, oko pet metara četiri inča u visinu. Nisam najtanji djevojka te ikada sastati, ja sam samo prosječan, a definitivno ne masti. Moja kosa je uvijek kovrčava, prirodno, i nikad nije ništa drugačiji onda lijevo dolje sve vrijeme. To je bio samo običan smeđe boje, kao i moja plain smeđe oči. Sam nosio naočale i bez šminke, i samo traperice i tshirt. Ništa posebno, jer je taj što sam bio. Običan i unspecial.
Uvijek sam mislio JA će diplomski unkissed, nevoljen od strane dječaka, i svakako trešnje, bog osuditi djevica, koje se dogodilo samo mormoni i masnoće chicks.
Iako dječaci nikada nisu bili zainteresirani za mene, imao sam puno prijatelja koji tip sam imala najbolji sex i nježno ljubio, a koji su bili tako dobri prema meni. Moj najbolji prijatelj je imenovan Marko. Upoznala sam ga kad sam iskočio nad njim u biologiji razredu prvi dan naše prve godine. On mi je pomogao gore, i osmjesima na mene, govori mi je on volio sam naočale.
I odmah se svidio Marko. On odmah mi se svidio. Mi smo bili veliki prijatelji, vrlo blizu još od.


U vrijeme kad sam imao 18 sam znao istinu. Bio sam ludo živjeti sa dječak Ja nikada ne bih.Marko. Bio je tako lijep. Bio je mršav i visok i mršav, sa plavom kosom, šešir kose, koji je uvijek tako seksi.


"Jessie! Jessssie! Jess-i-ca!"


Okrenula sam se i vidio Marko trčanje dolje dvorani naše srednjoškolce.
"Hej," odgovorio sam, crvenilo koje nisam ga sluša.
"Njegov posljednji petak školske godine! Sljedeći tjedan završava u četvrtak", on me podsjetio sa stvarnim excitment.
"Što ste planirali," Ja giggled. "Vi, čini se tako uzbuđen."
Beograđanke "Dobro moji roditelji su iz grada, naravno, i dobro sam bacanje stranka, bio sam u nadi da bih se tamo sa mnom, on me obavijestio, gleda me u oči, njegove ledenjak plave oči bulji u moje desno. S njim? Zašto se s njim. Ja ću biti tamo, da, ali što je ovo s njim posao?


"Da, naravno!"
"Dobro, dođite u moju kuću u osam u redu?"
"Kay, vidimo se onda!"


Marko namršti ogroman nestašna osmijeh i onda me je poljubila nježno na obrazu, što je rijetko činio. Bio sam malo šokiran, a on chuckled kako je hodio daleko.
cijeli ostatak dana bio sam tako uzbuđen za njegovu stranku. Marko je bio vrlo popularan, tako da se tonu mojih prijatelja ima,sve lepotani, i dobru glazbu i znajući Marko, dobra hrana previše. Ja tempom mojoj sobi na gotovo osam, frustriran s svi moj unparty odjeće koji su živjeli u mom ormaru.


"Shit, ono što mogu nositi?" Pitao sam nervozno. Pogledao sam kroz sve moje everyware ladicama dok nisam pronašao savršenu stvar za nošenje. To bi udarac njegovom umu, ja mislio to ja osobno. JA navučen na vrlo kratkom traper suknju i gologuze, vrh koji je bio crvene boje. Te mogao vidjeti malo moje crne grudnjak remen, ali neka to klizanje. Sam skliznuo na nekim razgovarati i na čelu vanjska vrata. Kad sam okrenuo leđa i stavite na olovku.


"Jessie gdje ideš?" moja mama se zove
"Marko's JA moć biti u kasno", sam obavijestio ju.
"Taj alright, zabavite se, volim te!"
"Volim te previše, rekao sam što sam otišao i prvi odnos dobio u mom autu.
"O Bože. On će misliti da sam takva kurva," Ja whined sebi. "Ja sam tako glupa!"


JA je zadržao vožnju iako i dobio u svoju kuću. Sam izašao iz automobila i hodao do koraka, provjeru vremena na mom telefonu, primjećujući da je već osam godina, promatrajući potpuno bez automobila, kolovoz i ulica, osim njegove vlastite.
Sam ušao u njegovu kuću sa vanjska strana kucaju kao i obično.
"Marko?" Zvao sam. Došao je niz stepenice, romantican i izgleda vrlo seksi, nosio tamno zapanjujuća, skinny traperice i tshirt.
"Hej Jessie," je nazvao za mene, vrlo mirno. On je stajao na dnu stepenica, ruke savijene na njegovim prsima, da me gleda svojim prekrasnim plavim očima.
"Što te obličje at?"
"Vi".
"Marko gdje je svatko drukčije?"
"Lagao sam da vas Jessie."
"Što?" Upitao sam, šokirana on bi laž.
"Svoj pravedan idući u biti mene i vas", kazao je zaustavljena. "Izgledaš tako lijepa."
"Što se događa?"
"Trebao sam da vas ovdje za razgovor s tobom," Bio je napola whispered.
"Jesi li dobro? Što se događa?"
"Dođi sa mnom", kazao je uzeo moje ruke i dovela me do njegovu sobu. Mahne svom krevet i sjeo sam. Sjeo je pored mene. Moja je glava vrti. Imao sam spavao u svom krevetu i mnogo puta prije, ja bi trebao biti korišten na sve mirise i očima njegove sobe, ali ovaj put je bilo drugačije,bila je romanticna, to je ono što sam sanjao o kasno u noć, što me toliko uzbuditi, tako mokro. Bio sam tako uključen, samo njegov colonge. On je uzeo oba od moj kazaljka.


"Jessie, postoji nešto Ive 'bio imajući od sebe sve ove godine."
"Što je to?" on nije odgovorio. On je samo pogledao me u oči, tako affectionatly. Oglasi erotski. On oslanjao na bliže i bliže, sve dok nije zatvorio svoje oči i razbi mu usne protiv mina. On mi je održao tako blizu, a ja rastopila sam se u njegovo telo. On je nježno me gurnula prema dolje, dok sam ležao na krevetu. On je bio naslonjen na mene kada je govorio.
"Ja sam bio zaljubljen u vas od prvog dana, šapne.
"Ja sam u ljubavi s tobom", prošaptala sam nazad. Smijao se i poljubila me opet i opet, puzanje sve više i više na vrhu mene. On je lagano skliznuo je jezikom mi u ustima, uzrokujući mene to stenjanje. Malolentne jezik mu nježno dotaknuo moje i istražiti cijeli moj usta, hungerly. Sam mogao osjetiti moje pussy uzimajući tako mokri. I Wanted Marko. Sam ga je potrebno u meni.


Domace jebacine kao što je mene poljubio je pritisnut svojim preponama protiv moje maca, radoznali kroz moje suknje i njegove traperice. Sam mogao osjetiti da je bio hard rock.
JA wasnt će biti sramežljivi više. Sam bio idući u dobiti ono što sam htjela. Ja skliznuo majicu preko glave kao i mi poljubi, a on pogledao me, zabezeknut, ali on je dobio uzbuđen, ljubeći me više passionatly i fercely. Tinejdžerke on je lutao ruke pod moju košulju i on unhooked moj grudnjak, on je gledao moj izraz, i vidim da sam to volio, on je nježno uklanja moje košulje. Sam skliznuo iz moje grudnjak, ostavljajući moj prsa u običnom očima.


"Oh Jess, šapne, široka eyed. On je jedan u ruci te ga je masira, nježno dira moje bradavice.Natjerao me da vrpolje toliko, tako uncontrolably. On je stavio usta jedan bradavica, sisa i jezik svoj, flicking preko moje bradavice. Bio sam tako uzbuditi, i na taj seksualne ekstaze. I moaned tiho i prošapta svoje ime.
Najbolje žene njegove ruke počeo lutati u moje suknje, i on je prestao. Izgledao mi je mrtva u oku kao da se pitati je li to predaleko. I nasmijala. On je nježno unbuttened moju suknju, ruke potres s nervoza. Uspio je ipak, on skliznuo moju suknju od od mene, i skliznuo ruku u moj ružičasta vagina.
"Ooh," Ja moaned, i on je nasmijala. Romantična me je poljubila više i više kao što mi fingered, kreće prste i iz moje kaplje maca. On je polako spustio svoje lice i poljubila moju maca usne. Ja vrisnula iz iznenađenje i zadovoljstvo. On je trzanje svojim jezikom preko mog klitoris, što mi je meškoljiti i mužjak.
"Marko Marko ... ..." I dahnu. "Idem da se sperma!"
"Da beba da, šapne.


Romkinje on je zadržao moj klitoris lizanje i mene jebu sa svojim prstima dok sam mogao tskeit više, i ja eksplodirao. Zatvorila sam oči i bucked naviše arching leđa s najviše pleasureable osjećaj na svijetu-moj prvi pravi orgazam. Moja ljubav med oozed iz moje maca kao ja moaned tako glasno i on lizali sve gore.
Nakon što je bio završen brzo je izdvajali od njegove hlače i njegove bokserice. Njegov kurac wasnt ogroman, ali ja sam još uvijek jako nervozan oko njega što u meni. On je vidio u mojim očima.

"Je li to ono što želite?" šapne tako sexily.
"Da molim te, molim Marko, ja vam želim," Ja dahnu.
On je navučen kondom na što je on mene poljubio.
"Dušo, svoj vaš prvi put, to bi moglo nauditi, šapne. "Ako želiš prestati ću"


"Molim vas samo biti nježan" Ja sam mu šapnula je poljubi
"Dušo, ja će misliti na to što bilo koji drugi način" on me poljubio opet i opet, i tada moj vrat, grickanje na mom vratu, ljubljenje dolje moj želudac, dolje na moj maca, i na moj unutarnji bedrima. To prisiljeni moje noge za otvaranje široke i on indeksirao na vrhu mene.


On je nježno stavio savjet od njegove velike kurcine u moju zbijenu macu. Ja cringed na bol.
"To će samo boljeti za drugi, obećavam, šapne. Najlepše žene on me je poljubila ponovo i ponovo, nježno guranje njegovih bokova bliže mina, prisiljavajući njegov penis dublje u mene.
"Ooh!" I neka se, shutting oči, u mješavini boli i zadovoljstva. Kad mu je bilo sve u meni, on je gledao oči. Bio sam leti visoko! On je osjećao tako dobro u meni, njegov penis tako teško u meni.
On polako izvukao njegov penis, i skliznula u leđa, polako prodire u mene.
Gledao oplakivanje tako glasno. "Se osjećate tako dobra", kazao gapsed.
I neka se niska jaukanje, nakon što je toliko zadovoljstvo sam bio u mogućnosti za razgovor. On je zadržao ljubljenje mene cijelo vrijeme, kako je počeo penatrate brže i brže.
"Ooh bog!" I povikaše, kako je klizila prema i iz mene kao brz kao on mogao. Sam mogao osjetiti napetost zgrade u njega.


Radoznali "To, dušo, svršiću", rekao je u dahu. On je činio. Eksplodirala mu je sperma u kondom, a ja ga mogla osjetiti kako je mlako. I moaned opet, polako silazi iz moje ekstaze. On je ostao u meni, teško diše, znoj kotrljale niz lice. On mi je održao blizu, mene ljubi ljubavlju i nježno.
"Jessica, I Love You", šapne.
"Volim te", odgovorio sam, i on je otišao leđa to mi je ljubljenje.
Bili smo oboje tako umorna, a kada je on izvukao, nije bilo krvi everyware, na njegovoj postelji, na njegov kurac i po mom maca. Ja blushed i sklopim oči, embarressed koje sam napravio nered.


"Dušo, Let's dobiti čisti se, šapne mi, ustajanje iz kreveta. On me vodi za ruku u tuš, i počeo toplom vodom gay klubovi. Mi smo sastaviti u bar dok ga zagrijava, i kada je Internet, oboje smo dobili u, i on me održavaju gotovo cijelo vrijeme. On nikada nije prestao ljubiti mene.
Mi je dobio iz tuš kada sam bio čist, a on mi je pomogao osušiti, daje mi njegove odjeće. On je omotan ručnik oko sebe i mene je vodio u svoju sobu. On je nježno skliznuo je jedan od njegovih vlastitih majice preko glave, a ja baciti Internet na. On je otišao u se znoji, i skinula prljave deke iz kreveta.
On je indeksirao u nju, motioning za mene da se s njim.
On mi je održana u naručje kao što sam legao s njim, njim ljubljenja i reći mu sam ga voljela.


Kad sam otišao natrag u školu u ponedjeljak, bio sam više ne nevoljen, unkissed i djevica. Ja teritorijalno je obilježen i odveden od strane ljubavi mog života. Ja održao glavu visoko. Bio sam više nije gubitnik, bio sam Marko's girl.


Završila sam Srednju prije četiri godine i danas. Jučer, Marko i ja došao kući za ljeto, od škole U Kanadi. On me je zamolio da hoda s njim dolje dvoranama naših srednjoškolaca. Sam učinio.I ovaj put, umjesto da traži da dođe do njegova stranka, on me je zamolio da bude njegova žena.
I ja sam rekao da.
Ja ću uvijek biti Marko's girl.

Нема коментара:

Постави коментар