четвртак, 8. април 2010.

Sex u autu

Bojan zazvonio prednji zvono i čekao nekoliko sekundi dok se vrata otvoriti i zamahnuo sredovječni muškarac ga je pozvao u! "To će petnaest pedeset," Bojan je rekao kako je izvukao veliki feferoni pizza iz "vruće bag"! Čovjek je bio spreman sa dvadeset dinara račun, a kako je mijenjan za cjevovod tople pita tiho je upitao, "Da li imate vremena za moje uobičajene!?!" Bojan pogledao na sat i odgovorila: "Ja sam nekako u žurbi, ali ako smo napraviti ako je nešto što se brzo, mislim da će to biti u redu!" "O, hvala vam," čovjek prilično gushed kako je odgurnuo dodatnih pedeset Bojan u ruku, "JA stvarno poštovati Internet, ja stvarno učiniti!"

Ljubav na prvi pogled kako je pao na koljena pred mlade stud, on fumbled dok je pokušavao otvoriti Bojan pojas i zatvarač, i bio malo iznenađen kad mladić ošamario ruke daleko i rekao: "Mi smo ovdje novi posao, g. Lester, to je najmanje sto dolara ili eura! " "W-zašto to je nečuveno", čovjek sputtered kako je kleknuo na pod tepih ", je uvijek bio pedeset, zašto mijenjati?!" "Gospodin Lester," devetnaest godina stara plavokosa Adonis, rekao je glatko, "Mislim da nakon što sam se moje hlače od vas će biti više nego sretni da mi plate razliku!" "Stvarno", gospodin je pitao Lester dvojbe, "sto dolara je mnogo novca, čak i za mlade klinac visio poput te!" "Neka sam vam pokazati," Bojan tiho upita: "Siguran sam da nećete biti razočarani?!?" "Dobro," je došao odgovor: "ali to bolje je biti dobar!" S pola glup na licu, glatko Bojan undid njegov remen i vrlo polako klizila dolje njegov zatvarač i uz malo guranje, poslao je svoju plave traperice klizna njegovoj gležnjeva! G. Lester je i zvučni izdisaj na očima pred njegovim očima, mladić nije nosio njegov običan par bijelog pamuka gaćice, umjesto toga on je na vrlo ženstveno par svijetlo plave boje ukrašen gaćice da nije ništa sakriti prikaz njegov veliki hard penis! "Y-you're nosi gaćice", kazao je mucao, a tiho radi ruku na prednjoj mladića prepone! "Za dodatne pedeset, možete trljati lice na njih i čine mi sperma u njih, ako želite," Bojan prošaptao, "i kada napustim, možete ih zadržati i sisanje na njima nakon što sam otišao, samo mislim o kako lijepo to će biti kako masturbira s mojim cummy gaćice u ustima!?


Starije dame uhvatile se za njegov novčanik i predao Bojan dodatnih pedeset, dok je njegov odriješene ruke lutali po cijelom mladića je vruće panty pokriveno kurac! "Dobro, gospodin Lester," Bojan naredio: "Imam puno prestaje da, tako da mi pokazati što dobar malen penis dojilja možete biti!" Gospodin Lester klizila rukom unutar svilenkasta materijala i pažljivo izvađen ogroman erekcije koji je ukazao menacingly u usta i reče tiho: "Ti imaš tako lijep hardon, mladi čovjek, JA pravedan nikada umoriti od sisanja na to! " Bojan zatvorio oči kao šef njegov penis skliznuli u toplim vlažnim usta srednje dobi penis dojilja, i on je morao priznati, da je stari momak je znao stvar ili dvije o davanju glavu! "Mmmm," Bojan uzdahnu: "Ti kao što je izbirljiv usta, sisanje moj veliki penis i neka ga stavi u usta i japanske kuglice u dupe, te stara kraljica!" Samo sluha mladića hvaleći njegovu tehniku usmeni odvezli ga sisati čak i jače i brže, što naravno, rezultiralo je Bojan prolijevanje njegove vruće sjeme kao vatrogasno crijevo u g. Lester's potrebitima ustima!
Slike erotika kad mu je bilo učinjeno snimanje, Bojan je skinuo plave gaćice i izbrisala njegov penis čistim s njima, a zatim ih pokazali na zahvalni starac usta i reče: "Sada vas penis sisanče kuja, kako se taj okus, prilično dobro, ha !?! " On se brzo obukao svježi par gaćice i bio je izvan vrata u trenu, ostavljajući g. Lester kleči na podu, udaranje njegova meso s plavom obojenom gaćice sperma u ustima i slika Bojan's debeo kurac svježa u njegovu umu! !


"Pizza čovjek", vikao, dok Bojan kucaju na vrata njegova slijedeća stanica! "Slatka mala plavuša odgovori vrata i odvela u dnevni boravak jer je ribarili novac izvan svojoj torbici! Ona mu je uručio je dvadeset i pitao u tiha glasa:" Čuo sam da vam ponuditi, uh, posebne usluge i Sam bio zadivljen, dobro, ako ste možda mogli učiniti nešto za mene!?! "" A što bi da se gospođa, odgovori on, "da ćete morati biti precizniji!" "Pa uh, ja ne znam točno gdje početi ", rekao je haltingly," matorke sisate vidite moj muž je u spavaćoj sobi, a mi se pitate ako je, znate, to vam možda moglo doći i sa mnom .......... ....." On neka pitanja vise u zraku na trenutak, a zatim upitao: "Želiš da ide u spavaću sobu i jebi se ispred svoga muža u klimaksu, je li tako?!!" "Da," , odgovorila je u haski glasa ", a on želi sisati penis, ako to je u redu s vama! '" Kind of muža i žene stvar ", kazao je sa cerekati," koji će se dvije stotine dolara, let's go! "


"Dakle, vas dvojica bi htjeli sisati malo penis, je li tako", upitao Bojan dok je plopped dolje na rubu kreveta!?! "" Uh, ne baš ", plavuša je muž odgovorio:" Ja želim gledati jebi gospođa Lara i onda samo prije nego što puhati, dopustite mi da vas sisanje off! "Mmmm, to zvuči ukusan," Bojan je odgovorio: "pa zašto ne bismo dobili više udoban!?" Sva su tri od njih očiju jedni druge expectantly jer su uklanjaju njihove odjeće, kao i mladi bračni par i još stenjali malo kad su vidjeli da je Bojan je nosio par ženskih gaćica! "Ti kao moja donje rublje," Bojan je pitao tiho dok davanje njih dvoje i eyeful njegova panty omotačem pijetao i magarca!?! " "Oh moj, Goranu, on izgleda sooooooo seksi," gdja Lara vikne ", on je već teško kao rock, a ja sam apsolutno kaplje!" Ona je njezin suprug dugo tvrdo poljubac dok je milovanje brzo širi svoje erekcije prije nego skrene joj pozornost na Panty omotačem isporuku čovjek! Došla je do željno Bojan, sex u kolima ljubeći ga je duboko i zatim šaputanje u uho: "Nadam se da ćete uživati u mene jebote, ja držati moj maca obrija glatka i to je stvarno osjetljivi!" Dok je on obično preferira jebu se i puše muškarci, Bojan morao priznati da je ova mala plavuša djevojka je nevjerojatno uključiti, tako da ju je bacio dolje na krevet, strgao njene gaćice, i brzo montira i njezin ušao! Kao što je njegov prvi udarac umočen duboko u njezinu vaginu, ona moaned glasno i dugo prije nego što nude, "Oh, da, ti penis dojilja, mene zajebavati sa svojim vrućim kurac, nije li to lijepo jebati djevojku jednom u dječaka, a panty! ?! " "Krist je bila topla, i da usta, ona se zakleo kao vozač kamiona, a izgledalo je kao nevina djevojčica, što je kombinacija, pa čak i bolje od toga, ona je zajebano kao što kurva francuski!
Kao što je pounded daleko na nju, i njen mali beznačajan usta spewed na milju na minutu, Bojan gledao preko na Gorana, koji bijesno je fisting njegov veliki penis i reče: "Tvoja žena je kurva voli penis koji fucks kao kurva! ! "


Sex u autu Bojan izgubio računati na to koliko se orgazama mala kuja je imao, ali bilo je najmanje pet a vjerojatno i puno više, ali svi zajedno kao išla joj maca spasmed potpuno izvan kontrole jer je pokušao očajnički pokušava zgrabiti na veliku invaziju muškog člana koji doslovno je jebeni živi pakao vanjska strana od Internet! To je bio sretan osuditi stvar koja je upravo bio usisan od g. Lester, ili on sam bi odnio matice davno! Nakon što joj jedan posljednji drobljenje vrhunca, Bojan grču njegove bolne kurac od zbijeno maca i malo ponudio blistave članica prema njoj bunovan muž! "Jeste li ikada isisan penis prije," Bojan je pitao dok mu je meso bobbed gore i dolje ispred transfixed mladić!?! "" N-Ne, nikada ", rekao je promrmljao, dok bulji u ogromnim čekić," don II 't znati ako ja mogu učiniti! "Od iza njega, i jebeno sredovecna Lara ponudio," Ti moraš da sisanje, med, on je nevjerojatno penis, ja jamčiti da ćete love it! "
"Slušajte svoje, Dave," Bojan je pozvao: "Želite li saznati kako pravi kurac ima okus, uvijek sam se pitao ako bih ga vole, a sada se bojite kako bi saznali da možete! ! " Zatim odluči uzeti bika od strane rogova kao i dosad, Bojan stao malo bliže i sa jednom rukom izvukao Gorana glavu prema naprijed, i sa drugim vodičem njegov penis u svojim toplim ustima! "Avanturistički kontakt Bojan je zabacio glavu i stenjali," Moj Bože, Dave, te sisanje kao malo kuja, ona se osjeća tako jebeno dobro na moj kurac, to dijete, Suck My probadanja! "" O, Goran, " Lara je vrištala dok je bijesno trljati klitoris svojim vrućim ", slušajte ga, baby, kaže on Vaš mitski penis dojilja, samo mislim o tome, med, vaš pravi penis dojilja sada, uvijek sam se osjećao, a sada znate, morate sisati penis jednako kao i ja, možemo biti pijetao odojak zajedno! "


"Holy shit", Bojan misao, "koja je malo drolja najtoplija jebena usta je ikada čuo, i hvala na sluznici usta, i njezin muž, on je o to istovariti gigantske petrolejski izvor u Goranovu djevici usta!" Ja mogu reći, baby, "Lara moaned", on æe se pucati, njegova matice torbu pravedan je dobio stvarno čvrsto, pripremite se cuz ustima je gonna dobiti ispunjen toplom spermom strijelac! "Damn joj:" Bojan stenjali, " joj noša usta i jezik svoj, ja sam jebeni Cumming, upravo sada u svoj jebeni vruća usta! "I on je također, nakon što je eksplozija vruće olujna cum spewed od proreza na kraju njegova odvažnost, gotovo gušenje Goran s obična volumen hrabrost koje su ispunile njegove grlu! svojim ustima još uvijek puna sperma, Goran utrke na za krevet i skakač na vrhu svoje žene, pokazali njegov penis u njoj i poljubio joj teško, u isto vrijeme Najam sperma u ustima utječu u njezin! Bojan imao jer je izgubio u Goranovu stolicu i gledala kako njih dvojica zajebano kao par životinja, potpuno nesvjesni njegovu prisutnost! Ubrzo je odjeven skliznuo iz sobe i bio je samo da otvorite prednja vrata i ostaviti kad je čuo gđa Lara bi njezin muž, "Dobro vam penis sisanče malo šupak, jebi Lara je mala maca lijepo i teško, kao da joj cum drolja koju je ona! Bojan samo glavom i nasmiješio se dok je na čelu off njegova slijedeća stanica!

Нема коментара:

Постави коментар