среда, 21. април 2010.

Jebanje devojke

Jednom sam imao djevojku prijatelj koji je radio kao slobodni pratnjom. Ona je napravio dobar novac ugostiteljstvo za potrebe bogate stare muškarce koji su često tražili mlada tvrtka, a neki povremeni sex. Starci joj servisirati svoje dobro, ali plaća svoju seksualnu ovlasti su ograničene i često frustrirajući. ona nije bila s njima za seks. ona je bila tu za novac i oni bacili bacili malo cool. Nešto gotovo nemoguće za nju da zaradite bilo koji drugi način unatoč visokih akademskih kvalifikacija i stručnog usavršavanja kao voditelj.
Za snabdjevanje svoje seksualne potrebe su nastali i drugi iz različitih sfera života. Neki mladi i drugi stari ali svi dobro upućen u umjetnost izrade ljubavi. Bio sam tada dvadeset pet i radio kao spasilačka služba i dovesti vrlo zdrav život s obilnom energije i oštar smisao za humor. Ona je morala uzeti fancy za mene i tako da smo bili prijatelji i ljubavnici. Imala drugi previše, ali ona nikada nije govorio o njima, niti smo raspravljali o svojim osobnim životima

Prostitutka kad je bila raspoloživa za firmu, sa mnom da će me nazvati i pitati mene ako sam bio slobodan. Uvijek sam bio slobodan za nju jer je zadovoljstvo biti sa. Oba su jednostavna prijatelj i kao vrstan ljubavnik. Ja rijetko odbio njezin poziv. Bio sam sretan da se jedan od njezinih odabranih prijatelja i nikada nije žalila, ako ona nisu zvali na duže vrijeme.


Ja sam nježan i pažljiv ljubavnik i uvijek staviti svoje zadovoljstvo prije moje. Ja nikada nije bio nasilan ni kada su prostitutke u pitanju, iako je ona mogla postati agresivno vođenje ljubavi, kada toplina joj okrenut gore. ona bi onda skrenite nasilno zabadanje po bokovima gore i udarati nogama široka povlačenjem pramenove moje kose i mojih leđa ispočetka sa svojim nokte.

U ranim razdobljima naše prijateljstvo nikada nisam mogao kontrolirati sebe, kada je ušao kao faza i ona će vrisnuti kao životinja i nazovite me vrijeđati i vrijeđati me govoreći sam imao mali i bezvrijedan penis da je ne koristiti na bilo koji neki. Ona bi me odgurnuti i ustati i sama opere. Nezadovoljni i unsatiated ona mogla postati mrzovoljan i neprenosiv. Nakon takvog spusti ona će ići na spavanje i neka mi otići kući bez ikakvih komentara. Njezino stanje nakon seksa unsatiated sjednici depresiju joj i da me sad. Često sam mislio da će prestati pozivu, ali je ona uvijek zove mene da će mi dati još jednu priliku.

Bio sam odlučan u namjeri da bi joj sretan i uvjetovana sebe staviti svoje seksualno zadovoljstvo sekundarne njezinima i nakon malo truda sam lako mogao ostvariti. Bilo je očito znala sam bio težak to smjestiti sebe da joj uzorak ljubavi odluka i ona je zahvalan za to, iako ona nikada nije rekao da u tako puno riječi. Ubrzo sam postao stručnjak u vrstu ljubavi što je željela.

Saznao sam za držanje moja sperma i montaža za produžen razdoblje od vrijeme i ejaculated samo kad mi je htjela. Vrlo često ona nije željela da dođem nakon prvog orgazma. Ona je bila više orgazma i uživali najmanje dvije svaki put. ali neki puta je htjela sve više i ta su vremena kada je idući bio tvrd za mene. Uvijek me cum nakon što je ona sama sita. I na kraju, kada sam učinio dobiti moj orgazma ona će vrištati i zgrabite moj penis i to stisnuti s energijom. To je neka vrsta dodatne orgazma za nju pred zatvaranje sesije


To je ona koji su doveli do predmetom nekih tri. "Želite li to probati mene jebu s drugim muškarcem?" upita ona stvar factly jedan dan. To je bio iznenadna, ali ideja pojavila fantastično."Ako vam se sviđa", rekao sam "OK ću misliti preko njega", rekla je i predmet je bio izostavljen.

Nekoliko tjedana kasnije ona mi je telefonirao. "Ja sam netko uređen za tri neka", rekla je jednostavno. "Hoćete li imati vremena?" pitala je. Pristao sam, a datum je bio postavljen


Kad sam otišla do njene kuće bila je sama, kao i obično, a počeli smo od sa small talk. Uskoro je Kucajte i tanki visok čovjek ušao. Ona nas uvodi u naše prvo imena, bez mnogo fanfare. Sjeli smo i pio pića i jeli Tit bitova i izbjegavati sve osobne podatke dok je klimnuo glavom na mene i rekao: "Lets go." I ustade i onda je pogledao drugog čovjeka i reče: "Vi dolaze nakon što smo spremni", i krenuo prema njoj velika spavaća soba žustro.


Jebanje devojke Moj penis je već bio polu uspravno kad mi je gurnula na krevet i rekao mi je da leže na leđima.Slušao sam i pronašao moj penis koji upućuju ravno gore sa pre-cum oozing dolje vratilo i uticaju među moja bedra. Ona je proširila moje noge širok i kreće se između njih pognut prema naprijed i uzeo moj penis u usta i počela ga sisati teško. Karaj me. U roku od nekoliko minuta okrenuo moj penis hard rock. Ona je tada ustade i straddling mi uskladio joj maca nad mojim uspravan penis i l spušta bokovima i stupila u kontakt. Moj penis je glava ispod njoj maca otvaranja. Bila je oozing mokro i kaplje. Ona je tada gurnuo nježno i moj penis gura glavu otvoriti njoj picketine usne i napravio ulaz. Osjećaj je stimulišući. JA pokušao da otvrdne već moj hard penis i osjetio prizvuk bol na osovinu. Ulaz je nakon toga glatka i moj penis klizila po njoj zbijeno pička mišiće do njezina zdjeličnu kost pogoditi dno, te prešanih protiv moje prepone.

Mlade kurvice njena pička je kao debela nauljen gumenom trakom da je zavladala oko moje vratila u korijenu.Njezina pička mišiće zavladala moje glave i skliske zgrči i zategnuti. Ona osjeća kao da je moj penis masažu sa njoj pizda mišića. Ove trza poslao valove intenzivne senzacije bušenja u meni .. Ona me održava u uskoj zagrlio i šapnuo: "Ne dok ne svršiš vam reći da se", rekla je čvrsto i vikali za drugog čovjeka za ulazak.

Čuo sam čovjek dolazi. Seve me.Ona je širi njene noge široko izlažući svoju stražnjicu potpuno nategnut.Pitala sam se da li je on htio umetnuti njegov penis u magarca ili unutar nje već zbijeno maca.Stvar je uskoro izdvojiti kada sam osjetio njegov penis zbog svoje mokro. On je stavio glavu svojim toplim penis piškiti samo preko cijevi moj penis i protrljala ga na ovaj način to izraditi Internet kaplje mokri. I onda ga je osjećao pritisak i njegov penis počela ulaziti već jako zbijeno pićka se proteže do krajnjih granica. Ona squirmed iznad mene twitched i disalo tvrdi kako je sve više i njegov penis ušao joj pritiskom svoje penis u procesu. Njegov penis kao što sam shvatio je tanka ali duga. Na čelu njegov penis bio je trljanje nad mojim piškiti cijevi i cijeđenje podnijeti pre svršavanja. Bio je vrlo nježan i njene obrijane picke bio je vrlo prijatna ali vrlo uske. Ubrzo njegov penis glavu počeškala vlastiti penis i glavu cocks trljaju najosjetljiviji dio ispod piškiti rupa

Senzacija bila je intenzivna, a ja potresla nasilno pokušava nositi intenzivne senzacije. Moj nasilni pokret uzdrmao druga dva, ali to je napravio njegov ulazak ukupno. Njegov penis je duži od mina i njegova glava bila iznad moje. Sam mogao osjetiti mu otvrdne svaki sada i onda i ja odgovorio automatski kod stvrdnjavanja svoje. Ona je ujedno odgovor od strane ugovornog njoj razvaljena pizda mišićima i nas troje osjećali svaki ostali 'najdublje uživanje situacije. On je gurnuo ruke između naših tijela i otišao za njezine najvece sise i počeo sporo masaža koja šalje drhtanje kroz njeno tijelo. Ona me čvrsto zahvatila i prešanjem joj usne čvrsto iznad moje. Blizina je ukupno. Tri od nas su bili jedno tijelo i um.

Mi smo bili nepomično neko vrijeme. bore kako bi mirno i nije daleko pumpe i to kraj svi od ejakulacije. Potom momak na vrhu joj je počeo polagan unutra i van gibanje. To je bio vrlo trom i vrlo glatko.Erotika slike njegov penis glavu počeškala po glavi penis unutar joj zbijeno pićka. Košaricu opterećenje sokova počela napuštati van i kapati dolje vratilo u moj penis i trickled između mojih bedara i mokar krevet.

U međuvremenu napetost počeo graditi. Njena pička bez gaćica je postala tvrda,jaka,nategnula je mišiće i slomila moj penis. Osjetio sam njegove ruke postaje napeto kao što je počeo graditi krešendo njegove pokrete. Ja proširena moje noge i bila proširena njeno dalje i mi isprepleten naše noge da bi napetosti na uvalu. Počeo sam kontrolirati svoju sjemena izgraditi, ali druga dva su uzimajući više i više energije. Sam mogao osjetiti svoje tijelo napeto i daha je dobivanje teže.

Imao sam obećao neću doći i sam bio odlučan u namjeri da moja sperma držite i čuvajte svoje obećanje. Njezin trbuščić počeo ukrutiti mišiće i mišiće butine joj stvrdnuto. Bila je izgradnju svoje prve vrhunac i od onoga što sam znao o njoj ona će eksplodirati, a onda ona potrese silovito i drobljenje moj prsni koš sa svojim snažnim rukama oko sebe moaned glasno. Sam držao čvrsto i njezin zadržavao trese previše. Ona je počela gristi moje usne i ja morao b uho boli koja na neki način čuva moja sperma daleko.

Čovjek iznad nas je koji se kreće brže. Erotika filmovi njegov kurac je bio tvrd kao kamen i masiranjem donjoj moj penis vozeći mene ispucan i onda se to dogodilo kao bljesak. došlo je nagle i duboke potisak njegov penis ode u dubokim i čuva moj penis drobljeni za trenutak i uzdahne i cijelu unutrašnjost njoj pizda je bila potopljena s gustom svilenkastom cum crpi iz svoje penis u oštrom spurts.Jerking njegov penis bio je kako se njegovo sjeme pumped out. Ona je tada izgubila je kontrolu i drmati i opet počela loše raspoloženje u iznenadni bijes. Njena pička je rastao vrlo tijesan i savijenim moj penis uzrokuje bol i sam održao na za to trajalo samo nekoliko trenutaka. Ona je ukopana joj nokte na mom lopatica i grčeva joj potresla kao ona doživjela svoje vrhunac. Ja je na svom čeka za nju da se iz čaroliju orgazma. Ona je bila lepršava, a zatim je pao posve iscrpljen nakon iskusenje eksplozivne orgazma. Ja održao joj zbijeno i ona čuva mrmlja: "Ne sperma ne sperma i sam rekao neću.


Čovjek je prestao humping i njegov penis sada je dobivanje mekša. On je ipak ostao nepokretan. Nakon nekog vremena njegov penis poskliznuo se i on ustade. Erotika seks ona je ipak održana na meni moj penis je izgubio neke svoje tvrdoće, ali mi je ostao u uskoj zagrljaju. Njezina utroba je uvijek sloshing s debelim sperma drugog muškarca. i to je bio kaplje u malim dozama. Mi to ignorirao a onda je počela da dođe živ. Njena pička je pokrenuo / trzanje mišića i postao teži moj posjedovati penis počeo je rasti i uskoro je teže mi je jahanje s energijom. Sperma u pička je bio veliki omekšivač za to je zadovoljstvo vrlo ugodna. ona je izgradio dovoljno energije za ona sada drmati ovaj način te da i tada napokon je povukao svoju ruku i natjerao me stisnuti joj tits.Znao sam kako voziti svojim ludim i ja išli o tome sam znala da je bio spreman za konačni eksplozije. Morao sam ju očekuje da će me pitati da ne svršiš, ali ona je htjela da sperma."Cum moj dragi", rekla je, "Cum u meni", nastavi ona. I sada sam znao da ću se mora da se sperma, donio sam moje srce natrag u stvarnost, a zatim pronašao sam imao pucanja cista puna sperme pucanja da se sperma. Domaci seks Ona je ubrzala tempo i onda joj zavladala mojim rukama čvrsto i Podigoh kukova kao odgovor i tada je ona drmati i brzo prije nego stisnuti joj utroba čvrsto i počela doživljavati orgazme. Odlučila sam da je trenutak da se otpusti i ja oslobođen za grčeve koji su preuzeli. Kao i obično sam nevidljiv vanjska strana za trenutak i kad sam došao u sam brzo ejakulacije unutar već popunjen pička rupu sa mojim posjedovati debelim sjemena. To je slavno orgazma. Sjećam se mi nikada nije onakav tri neke opet

Нема коментара:

Постави коментар