четвртак, 1. јул 2010.

Lični oglasi

Nije bilo odgovora, pa sam polako ide u svakako.Sajt upoznavanje ako ona nije bila tamo sam barem htio joj da zna da sam bio tamo i sam mislio o njoj. Zato sam odlučio bih ići u i ostavite napomenu. Soba je bila tamna, osim za male svjetlo pošta na uglu kreveta. Umjesto izlazak muskarci i zene i proslave svečanosti je odlučila ostati u svojoj sobi i studija za sljedećih tjedana finale. Seks oglasi bila je tako vrijedna. Ipak se sve do danas.

Ona je zaspao. Pogledao sam na nju i moje srce je prestalo kucati mora imati, jer kad se počeo opet sam se osjećao i to boli. Htio sam joj dodir. Htio sam je poljubiti. Ja sam htjela .... Htjela sam ... Počela sam ispočetka i masaža glave. Ona je ponovo postao živi pod mojim dodirom.Znao sam kako se ona osjeća, jer sam znao kako se osjećam kad me dotakne. Pogotovo u tako osjetljivim jedan. 'Hej'. I whispered s osmjehom. Ona je prevrnuo na leđa.

Bila je bilo za spavanje ili se pretvaraju da su za spavanje. Joj majicu je otkopčan na vrhu i ja mogla bljeskove bijele kože. U svjetlu mogao sam vidjeti prsima je prekrivena pjege. Ja gurnula joj majicu na strani jebala se sa mojim mali prst. Njene grudi su male i veseo. Na oči njenih roza grudnjak morao sam to učiniti. Mislim ona to učinio da me nekoliko puta, dok je mislila da sam spavala. Oh, a ponekad i kad je znao da sam bio ne. Dakle, mislim da ne bi mogao povrijediti ništa. Ja pratiti duž krpu. Ona je izazvala u meni da sam ljubomoran, ali ja ne prestaju.

I podiže dnu svoje košulje i istražiti njezin čvrst trbuh sa rukama i prstima. Hannah dalje erotski snimci jebanja, ali sam znala da je bio budan. Sam mogao osjetiti pulsiranje joj želudac. Mogao joj miris uzbuđenja i to me mokra. Ja legla pored nje bez zaustavljanja mog joj dira. Ona prevrnuo na bok. Naša čelima upoznao. Ona je smještena rukama na leđima i na moju stranu. Lični oglasi ona me je milovati da smo voditi ljubav. I u našim umovima smo bili. Bili smo oboje uzdišući i pokušava sakriti zadovoljstvo nam jedni od drugih.

Nasa tijela su se kretali bliži i bliži ne u jednom trenutku došlo je do skliznuti svjetlosti između nas. Naše noge počeo intertwine i protrljati zajedno na utakmicu pokreta naših ruku. Donio sam moje lice prijeti joj lice i počinje licni kontakt da miriše joj baš kao put sam imao relived na stubištu. Ona mora imati na umu da previše uzrok ona dahnu glasno i stisnutu moja ramena i sam mogao osjetiti njezine savršene tvrde bradavice. usne pasu ali nikada dotaknuo. Pravo našto Sam bio o to pokušati poljubiti je opet telefon je zazvonio i oboje smo skočio.

Mi zaustavljen i odmah ustala je odgovoriti na telefon. "Halo?" Ona odgovori. Vidim strašno gledati u njezino lice i početi brinuti. 'Da, ona je. Ona je ovdje. Mi smo bili na studiju za finale.Nema smo bili zapravo samo naslova. Ok ovdje je ajmo da radimo povecanje penisa. '

"Halo?" Moj glas napuknut.

"Hej!" Kliče sretno.

"Bok!" Ja uzviknuti leđa. Moje srce kao kapi vidim Hannah bulji u mene. Erotika oglasi Ona izgleda tako neispunjeno i ljubomorni. Želim joj dodir. Samo sam joj mig i ona blushes.

'Vi sleepin?'

'Ne, samo studiranje.'

'Ok, pa gdje ćemo na večeru? Imam prijatelja koji dolaze. Im 'idući u pokušati igrati utakmicu za kavu s Hannah.' On se nasmijao

Nasmijao sam se i previše rekao. 'Da, to bi bilo super. Mi ćemo ići na uobičajenom mjestu. Vidi Prijavi uskoro. " Mi smo rekli zbogom našoj. Rekao sam joj što rekne Aron o provodadžija i osjećao sam se trunke sebe ljubomorno. Nisam se sviđa. Što ako je on stvarno volio nju?

Ona je upravo nasmijala probably znao sam bio ljubomoran i slegnuo ramenima. Mjeseci su letjeli po a prije nego što je znao da je vrijeme odmora ponovno. Ništa se nije dogodilo između nas, ali nismo pronašli razloge da se dodiruju tajno kad nitko drugi je bio oko. Mi je to učinila gotovo svake noći.

Tada dana prije odmora sam pronašla spava na mom krevetu. Lagao sam pored nje i kao i obično smo započeli naš ritual. U mom umu sam imao fantazije o slici i radiš s njom ono što sam o to učiniti. Lagao sam na vrhu nju i počela gristi i poljubio joj vrat uši. Dodir svaki dio mog lica njezinima osim naše usne. Ja širi njezine noge i moje, i na moje iznenađenje šire lako kao očekivano. Seksi dame bila je topla i sam mogao osjetiti da nas kombinacija naših moistness.

Ja sam se pritisne protiv nje centar. Sam buljila učiniti da joj ono što je Joe učio mene. Bio sam nervozan to ne bi raditi, jer nisam imao penis i JA nije 'znati, ako bi to utjecati na poticanje klitoris. Sva naša odjeća još bila na, ali ako sam ga pogoditi samo pravo da mogu napraviti joj sperma. Seks kamera igrao sam to sve u mom umu točno kako sam zamisliti da sve ovo vrijeme. Čak i na čin da to ne stavim svoju ruku preko usta tijekom njezina glasno zastenje. U nekoliko pet minuta imala je došao.

Zrak oko nas je bio nespretan. Nismo razgovarati međusobno za sljedećih nekoliko dana. Morao sam ju pronaći jer je ona mene izbjegava. Sjedila je u autu oko napustiti kampus. Otvorila sam vrata suvozačkog sjedala, sjede i zatvorio ga. Prije nego što sam mogla ni govoriti sam plakao.Suze žaljenje što se razlijeva niz moje lice. 'Žao mi je. '

'Ne znam što se dogodilo.'

'Mene bilo.' Oboje smo prihvatili jedni druge laži

"To samo osjetio tako dobro." Ona valjanog svoje oči, a sjećanja zadovoljstvo. Pokušao sam da ne roll minirati previše samo razmišljam o moje ruke oko usta jer je došao na moj krevet. Oboje smo se složili da je to loše i da nikada ne bi ponovilo. To nije dobro, barem ne za par mjeseci.

Ona je bila potrošnje pravo na moju kuću. Ja obično ritualu koji je bio postavljen na čekanje koje je pokrenuo opet. Bili smo kontaktu, a uskoro to nije bilo dovoljno Morao sam joj okus. Pa sam stavio moje usne oko nje bradu kao ona učinila od mina tako davno i kao što sam se vraćao na moje mjesto na krevetu, ona me je poljubila.

Njezin je jezik bio topla i mokra i to mi je zapaljena. Ona je počeo da povući daleko, ali nisam mogao pustiti da to učiniti. Sam htio da je poljubi za tako dugo sam ne ide da se zaustavi dok sam bio ispunjen. Pokazao sam joj sve stvari koje sam bio osjećaj za tako dugo u tom poljubac i znao sam da ona to osjeća. Ona mi je pokazao previše. Naša odjeća i mi počeli voditi ljubav spor slatka strastvena ljubav. Došli smo zajedno u pitanje trenutka. Oba od nas kao mali dječak srednje škole imaju sex prvi puta poprsje brzo. Cijelu noć smo seksa neki spor, neki brz, ali uvijek zemlja drobljenje.

Ova mala tajna afera dogodila dok semestra prije diplomiranja. Ona mi je rekla da to ne mogu više. Nisam mogao dati svoju djecu, nitko ne bi ikad ga prihvatiti, a ona ne prestaju. Dala mi je svaki razlog zašto ne možemo biti zajedno. Mi smo se borili mjesecima. Mi bi poziva jedni druge stvari nisam znala ikad može doći iz mojih usta. Volio sam je nisam mogao prihvatiti.Voljela me je previše. Znao sam da sam znati ona još uvijek radi, ali ona ga sakrila, a ona još uvijek skriva.

Ponekad se bori postati fizički. Nikad nisam učinio ništa krivo. To je doslovno savršen odnos.Jedini problem je kako ne može prihvatiti sramota je da je ona kršćanska seksi žene. Naše prijateljstvo završilo. Mi nikada stvarno oporavila. Ona je udana i sada preselio oko pet sati udaljeni od mene. Ona nikada ne govori mi, i ja sam prilično siguran da ne želi ništa za napraviti sa mnom. Ja sam ok s tim. Ili barem Im 'počevši to biti. Ponekad sam sanjariti o njoj žele imati aferu muža, ali samo u mojim snovima sam je odbiti.

Mislim da je to zato što je volim toliko. Znam da ako išta dogodilo između nas ljubav prijateljstvo opet ona bih me još više mrze. Ne znam kako bi mogla, ali mislim da bi. Trudim se ostati iz svog života, ali još uvijek mislim neizgrađenog. JA priželjkivanje JA mogao pravedan pričati s njom i neka sve van i ne osjećaju kao da će uzeti ono što kažem o njoj nedostaje u pogrešnom smjeru.

Trebalo mi je dugo vremena da se oporavi gotovo tri godine. Ja sam još uvijek nadaju da mogu naći nekoga da me voli i da se osjećam kao da je cijeli. To možda neće biti moguće, ali ako se osjećam tako kako se ona osjeća?

Нема коментара:

Постави коментар