четвртак, 15. јул 2010.

Domino dama

Ja sam cool ljude okolo, bilo koji čovjek, dok oni skliznuti meni i nakon toga, ako su dobili nešto među nogama da će me vidjeti zvijezde, ja sam zakačen. Nakon što prvi put ne mogu ih skrenuti dolje opet. Kad idem van Ja bi bili sigurni da se pokorite mojim udaljenost od nekih dopadljiv škrtac, tako da se ne u nevolje.Većinu vremena nevolje izgleda za mene. Da znam da idu u potrazi za to, ali ni jedna dominantne žene nikada omogućava čovjek zna ona je u potrebi da ga staviti na nju. S druge strane, ona nas je djevojaka koje čine poziva kada je u pitanju dobivanje položio. To je nas koji kažu da i bez obzira što reći ili učiniti, ako to ne želite, vi to ne dobijete. Koliko novaca si rekao? To će vas neki od nekih od nas.

Moja glavna preokupacija kada ne bude dobra supruga i radiš kuću rad je ljude osim mog muža, a kad sam bila dominantna žena, a ne radiš kuću posao moja glavna okupacija je ljudi, Boga ljudi i njihove cocks. Sam vjerovao da su bili muškarci stavljaju na zemlji za isključivo u svrhu uzgoja što je češće moguće. Muškarci imaju ovu stvar da je rođen u njih, oni moraju uzgajati, imati seks, pokorne jebanje što mnoge žene mogu. Što se tiče mene bio u pitanju, to nije loš način za njih da se i oni nisu to dovoljno često.

U stvari, svaki put kad sam gledao čovjeka, moj neposredni misao uvijek, bio je čudo što mu bili poput genitalija. Da li je imaju veliki debeli penis, s velikom testisa, ili duge tanke penis i kompaktan testisa? Pokušao sam predočiti svoju opremu kao što sam im govorio, promatrao njihov nos i gleda na svojim prstima, zadivljen, ako njihove cocks ogleda ovih i drugih otvorenih mogućnosti. Ako sam mogao, bez da je očito, da kradu povremeni pogled na ispred svojih hlača, u nadi da vidjeti izbočine. Moje srce preskočena tuku ako su dovoljno sretan da vidi obris muževnost vreba tamo.

Pravilo broj jedan: nikada ne znate svoj tip lako, da mu da si čist, uredan i ispravan, jer je dobar supruga bi trebao biti. Imao sam priliku da se stavi da se u praksi ne tako davno kada sam otišao u kuću otvoriti za novu teretanu koja je otvorena kroz grad. Stari prijatelj, koji sam znala prije nego što sam bio oženjen me poslao poziv na otvaranje i Tim bio izvan grada, tako hej zašto ne.

Pozivamo rekao 5 do 8 i JA je napravio siguran JA je otišao prema kraju sezone, tako se ne stoji oko na nogama u nadi da se smislila neki škrtac koji ne znaju tko sam. Sam stavio na koljena folijom dužine okrugli crveni i crni plisirana suknja, crna sa navući V rez ispred koje pustiti neki rascjep show. Prema ovom je podudaranja grudnjak i crne čipke bič, nakon pet sam nosio tamne čarape koje su se održale korak s crne čipke podvezica pojas. Stavio sam na dosta šminke nadajući sam izgledao kao vruće pokupiti za večer. Lekcija broj vučne ako tvoj idući u dobiti na neki škrtac. Nosite bič na vanjska strana od podvezica pojas. Ovaj pomoć za nuždu Internet lahak da biste dobili njima van i što možete učiniti sa svojim djelom pete, čarape i pojas i dalje uključen. Seks seanse neki momci liče na majmuna kada dobiju da vide seksi čarape i štikle, da ne spominjem pojas.

JA izraditi moj ulaz u novu teretanu na oko 6:45 i pozdraviti moj stari prijatelj Vojaja, koji odmah želi početi mi prikazuje off na ljude koji su uložili u svoj novi fitness i svojim bankar, koji je znao moj muž. Voja je pripovijedao svima da ga je moj osobni trener put leđa našto, koju je i zadržala me koristi kao primjer onoga što je bio idući u obaviti za druge, kada se pridružio svoju teretanu. Hej sve to dobro zvuči, ali sam dobio vijest za vas, imao sam dobre gene i ja pogledala ovako dugo prije nego što sam ga poznavao, ali tako što.

Oko 7:20 visok crni čovječe izgrađen kao body builder došao i odmah mi topline pokupila nekoliko otkucaja, oh što mi komadina. Jednostavna djevojka, ljudi ovdje znaju Tim, oni znaju svoje braku biti cool. SHIT svih mjesto za susret neki klinac poput that.and ne mogu ni neka znaju ja sam zainteresiran. Kao što sam otišao oko mjesta sa mojim stakla čuvaju pune Voja upoznavati ljude koje sam znao ili je znao Tim, JA je zadržao uzimajući pogled na veliki koma s vremena na vrijeme i sam mogao vidjeti je bio davanje mene jednom tijekom više od nekoliko puta. Voja će otići vidjeti nekoga kao što sam posjetio s novu grupu, a onda će se vratiti da bi me da me navući u susret netko drugi. Jedno putovanje natrag on mi je dobio preko kraj bara i mene pitati kako bračnog života je.

"Voja Ja sam sretno udata žena! Mislim da znate da je, hej ja sam neke stvari kad sam bio trčanje vanjska strana klubove, ali sve što je u mojoj prošlosti!"

Čovjek, ako on samo znao što sam radio jer sam se oženio, dovraga ja sam loše, ali ja sam dobar u biti loše. "Pa zašto svi na pitanje o mom životu u braku?"

"Moj prijatelj Boba, veliki čovjek koji preko uredan stol sa dvije vruće medovi oko sebe, vidjet? On je teško za vas! Vidite li način na koji je drži krađa peeks na vas?" Voja pustiti niske cerekati.

Domino dama "Vojo navali, te dva mlada stvari pokušavaju da biste dobili njemu u svojim hlačama kako smo stajati ovdje i pričati, on nije zainteresiran za mene!"

"Marca meda pogled na njih, sigurni su prilično i samo ono što neki muškarci željeli, ali znate, kao i ja, da ne može držati svijeću na vas."

"Na taj način tvoj prijatelj, što je njegovo ime, (kao što sam to zaboravio, moj magarac.) Bi li proći na siguran stvar za probati i dobiti u mom braku hlače?"

"Čuo sam mu rekao da će dati sve da biste dobili u vaš hlače sa svojom ženom Pleaser. Lošeg oženio svoju Marca Rekla sam mu da u stare dane te će mu trčanje za svoj novac."

JA je ne sumnjam da bih mogao zavesti Boba ako sam stvarno htjela, ali sam samo smijali Voja prijedlog. Bog kako bih ljubav da ih širi za njega, samo biti cool djevojka, vidjeti gdje se to ide, sad da li je znao on je spreman da biste dobili Internet na.

Domino dame "Ženo molim te, oh da, pa što ga čini tako posebnim?"

"Honey posljednji put sam ga vidio u tušem, ona visila na pola puta do koljena i Boba je 6" 5 ", neke starije žene možda misle da je bio poseban!" Ja gledao Voja kao draga u prednja svjetla.

"Oh! Voja Ja sam udana žena, molim te."

Primijetio sam Boba često gleda moj način. Stajao sam u maloj grupi govori, i smijući se i koketiranje s mnogim ljudima koji nisu mogli uzeti svoje oči s mene.Boba's poglede činilo topla i čežnje. Na oko trećeg zaviriti smo jedni s drugima podigao svoju čašu nešto u tost i toplo nasmijala na mene. I nasmijala se nazad i pogledao oko sebe za vidjeti ako bilo tko je gledajući ga i nazdravili još tajni, užurbanog načina. Našla sam se zacrvenio raste na misao da veliki jebeni klinac visio

Na samo oko 8 sam bio uzimajući gotovs to ostaviti, Voja došao do mene i pitati da li bih ga napraviti veliku uslugu? "Naravno samo to ime!"

"Biste li dati Boba ride home on je idući u ići sa mnom i ja ne mogu pobjeći do kasno, zar ne?" Što sam mogao reći kao Boba je dolazio do nas baš kao što je pitao.

"Sigurno će nam zadovoljstvo!" Nakon rekavši noći bili smo u moj auto, a na autocesti se uputio prema svojoj kući.

"Tako mi govori Voja svoje oženjen i vaš suprug je izvan grada, mogu kupiti te piće za plaćanje mog vožnju kući?"

Djevojka mu reći ne, biti teško magarca o tome, vaš brak, čine ga raditi za to. "Oh I bolje ne, znate biti u braku i mi prestati za piće i netko vidi nas i sljedeća stvar sam radiš je objasniti tko što kako i gdje."

"Ja razumijem, kao što su Pretty Woman možete dobiti pričati o Kladim se?"

"Vi ne znate pola od toga!"

Dobili smo na njegovo mjesto i on me pitao ako bih želio da mu se pridruže u njegovu apartmanu za piće. "Hoće li samo jedan, kao da trebam više večeras!"

Poslije smo išli na trećem katu apartman je imao, dvije spavaće sobe, lijepo mjesto, ja sam ispričao u kupaonicu, a on je napravio pića. Dok unutar kupaonice sam imao moj piškiti i sprayed parfem na unutrašnjost bedra Je li moj make up, ruž, a onda došao i uzeo sjedalo na kauč. Kad je moj dao mi piti on je napravio za postavljanje točke blizu mene. Mi chatted dok sipping, ali uglavnom sam samo buljila u njegov nervozno tamne oči.

Nego samo iz plave je došao preko uzeo moj čašu iz mojih ruku ga postaviti na stol za kavu i sa svojim druge strane na mom ramenu mi izdvajali prema njemu i poljubila me puna usta. Ne kiss back, ne još, čin šokirao, biti malo ugasiti. On je prekinuo poljubac, a ja uzeo duboko i izgledao daleko. "Mislim da sam bolje ići, hvala za piće!"

Stigao je do mene s obje ruke me vuče na na vrhu njega i mene poljubio opet, kao što sam ja moaned neka mu jezik skliznuti lakše ovaj put. Njegov puni široki crni usnama pokrivena usta i počela sam disati teško, to nije bio čin na moj dio. od ruku je otišao to moj desne dojke na izvan moje navući. On je preselio u usta moj vrat dok je stisnuo moju sisa i lizali i poljubi mi vrat.

"Molim Boba, ne! Ja ljubio moj muž, ne možete to učiniti za mene!"

Njegove usne otišao leđa to moj otvaranje usta i oboje smo napravljena jezicima ples sa svaki ostali, a od njegove ruke pronašao je put pod mojim vrha do mojih grudi, gdje je ona iščašenje gore, samo se i moje tits ispasti a onda sam osjetio vrhu se čak još više na mojim prsima. Moja glava pala leđa, a ja moaned out.

"Oh No! Molimo ne, te je dobio da se zaustavi, molimo Vas da ne, ne!"

Od njegovih usta je bio na moj bradavici, bradavice mi hard rock. Bio je sisa, lizanje, ljubljenje na to što mi se još više mokra. On je također morao je znao da sam nevjerojatno je okrenut na kod njega. Bio sam oplakivanje a da se ne act.He je da se vidi da mi je lice bilo puno želja, a to me još više uzbuditi. Misli o preljubu fluttered kroz moj mozak, jer oni uvijek učiniti kad sam s dečko za prvi put. Moj izraz mora imati mu rekla da ću uskoro bih biti njegova, bio sam u. Ja davanje staviti gore jedan posljednji stand, kada je došao do mene poljubac na usta ponovno. Okrenuo sam se moje lice daleko i rekao.

"Boba mi je dobio da se zaustavi, ja jednostavno ne mogu, svoje zgodan čovjek i ne vidim zašto žene što želite, ali ne mogu, moj muž će me ubiti ako je znao JA je događaj upravo to!"

On je stavio obje ruke na moje lice je proces puštanja krvi, a onda me je poljubila opet mi daje jezikom kao da ono što sam rekao bilo samo za show, što je bilo.Odgovorio sam željno sa svojim jezikom, a mi počeli dodiruju. Boba skliznuo mojih top off i sam bio gol od suknje gore. Njegove ruke otišao ispod moje suknje kao i mi još uvijek poljubi jedni druge duboko u ustima. Ja lagano rastao moje noge tako da je mogao dobiti na mene. Kada je otkrio da sam nosio moj čipke stvar pod, on moaned.

"Oh vi trebate zaustaviti ja ne mogu uzeti puno više. Vaš stvaranje mene činiti stvari ne želim raditi!"

Njegov prst skliznuo u mojoj maca, i ja pustiti soft cviljenje. Uskoro je njegov vruć usne na moj vrat i ramena. Od mog bič je niz moje noge do koljena. Sam se preselio u stranu da stavi nešto od gore se bore protiv njega. On je od unzipped moju suknju kao i mi opet poljubila i moju disanja dolazi brzo i teško, da nije bilo čina. On sjede gledao dolje na mene i nasmijala kao da je pobijedio. Stavio sam ruke i ruku preko moje sise djeluju kao da sam bila neugodno za njega da ih vidim. Nego on je uhvati rub moje suknje i srušena off moje noge i zrcaljeno prema mom vrhu i grudnjak.

"Tvoj mi svlačenje, ne možete mi treba moja leđa suknje, no ne moje gaćice!"

Gledam vidjeti moj bič na koljena i jednu ruku sam se preselio na naslovnici moje ćelavu pičku. On je stao i povukao mi gaćice prema dolje bič moje noge polako.Gledajući na njega sam whimpered u tihim glasom.

"Nemojte uzeti moje gaćice off, nemojte!" Nego on ih izdvajali od preko moje cipele, odveli ih u lice te ih mirisala.

"Baby imaš maca koja miriše dovoljno dobro za jesti!" Plakala sam s njim.

"Zašto to radite za mene? Ja sam udana žena, molimo vas da se zaustavi dobio!"

Stojeći iznad mene gleda dolje sa cerenje sranje koje jede da se svi veliki penis magarac rupa dobiti kada oni znaju da su pobjede i osvojili. On je počeo da se njegova košulju, velikim grudima barel je došao na svjetlo dana i ruke su kao tijelo graditelji, on je bio čovjek koji je bio pumpanje željeza. On je spustio svoje ruke na njegov bedro i rekao mi da odriješiti njegove hlače i vucite ih prema dolje. Držite cool devojke, nije spremna da se to lako, još. Kad je vidio mene pokriti boobs i ne presele u srušena njegove hlače, otišao je na koljena izdvajali moje noge pored i staviti glavu dolje među moja bedra.

"NE ti ne bi! Ti ne!"

Prvi dodir njegovih usana na moj maca usne je električna i odmah mi klitoris stajao na pozornost, nastojeći svojim jezikom. Bio sam uspaljen i on je znao sad ako on nije prije, postupajući igra je gotova. Htjela sam ovo teško iskušenje na zadnji neko vrijeme, ali ovdje je moj klitoris, s svojeglava. On je počeo lizanje moj hard malo klitoris sa svojim jezikom agilno. On je to učinio brzo, ali uvijek je tako nježno. Kao što je radio na mene, moje misli wandered u zadnje vrijeme Tim, moj muž me jeli se za sat vremena. Boba me doveo na rub nekoliko puta, ali je smanjila off, koji dozvoljava seksualne napetosti za izgradnju. Do tada sam bio moli za njega da mi sperma. Njegove ruke bile su pod mojim magarca, a ja sam bio humping njegovo lice bijesno, ali je zadržao na nježno lizanje moj klitoris, šaljući mi više i više. Svatko u zgradi mora imati čuli mene vičući, kada slavnog orgazma konačno napravio moje tijelo podrhtava.

Boba će ići brzo i ne sporim, nego i lizanje sisa, nego se zaustavi i pušu na njega. Nego će početi sve više mi se jesti van, polako u početku, ali dobivanjem ritam i tempo. Pogledao sam dolje na njega i počeo dahtati. Nisam mogao pomoći. Erekcija u mom klitoris može biti primjetna se Boba, koji je sada otprilike jerking ga svojim usnama i zubima, ali nisam mogao skriti svoj otežano disanje i način na moja bedra su se počele širiti prilagoditi svojim ustima i traže jezik koji je zadržao jabbing u moj rupu.

"O, ti kopile, vaše mi je što, oh ti kopile, svoje strašno!"

Ive 'bio sretan dosta to date puno dečki koji su uživali mi se jelo, ali nikad nisam osjetio ništa slično ritmičke, uporan tonguing da je on meni daje. Počela sam luk mojih leđa. Sam stavio svoje ruke na glavu i Boba izvukao ga je još bliži na moja pička. 'Da, da, da, postoji, ima pravo, o Bože, Bože, o Bože, Bože, da! Ležao sam natrag na kauč sada, moje noge do iznad ramena. Ja tražio Boba's penis rukom i otkrio štap vruće željezo, pa ipak uvukla u hlače.

Touching njegov penis, čak i uz njegove hlače na mene počeo preko ruba, a ja vrištala: "Jebi me! me zajebavati! Svršiću! O Bože! Oh Bože! " JA je otišao van i kad sam je dobio moj dah i otvori mi da je on stajao gol ispred mene gleda na moje veliko sisa odskakivanje gore-dolje kao što sam uzeo zrak u pluća. Pogledao sam na njegov penis, to je bio bog Veliko hvala slatka Isusa, jedan posljednji glumački posao.

"To je, svojim velikim, o svom velikom, oh moj nebesa svoje tooooo velik!"

"Muž nije izgrađen kao to dijete?"

"Oh No! Nema gdje u blizini taj, on, on je samo, bog tvoj veliki, to je tako debela!"

"To Kiss baby, samo poljubac savjet na dodir i sa svojim jezikom!"

Njegov penis je glava pred moje lice, malo zrno od pre cum udruživanje na vrhu. Ja stock moj jezik van i lizali savjet i naborano moje usne i poljubila Pee proreza.

"Vi želite reći tko će vas, molimo vas da sam dobio muž koji je, samo ću ne može pustiti bilo tko znati da sam to!"

"Rekao sam da poljubac!"

I opet progutala i otvorila mi usta uzimajući glavu u usta. Sam se bojao da će začepiti usta ili nesretnik, ali je izgledalo tako prirodno. Sam ga isisan samo na glavu ne bih mogao dobiti ona duboko kao što sam želio kao on održao moje glave. Čuo sam ga oplakivati kao što sam ja njegov penis isisan glavu. Njegove ruke su mi kosu zapetljanu u kao što sam pokušao da biste dobili što više od njega mi u ustima kao što sam mogao. Kunem sam da ću doći opet samo od sisa na njega. On moaned dok je gledao dolje na moj okrenuti pokušava razgovarati sa mnom kao on moaned.

"Tvoj muž je dobio malo beli kurcevi?" Sam ga gledao u oči i još uvijek sa samo glavu njegov penis u usta, sam klimnula glavom da.

"Voliš penis poput ove da se vozimo na taj Pussy?"

Sam klimnuo da ovaj put sa vanjska strana gleda na njega. Ja izdvajali off njegov penis i rekao mu htjela sam to učiniti u spavaćoj sobi, a on mi je podigla u naručje. Na putu iznutra, sam šapnula mu u uho da sam ga htjela jesti moju maca opet. Ja tingled iz mog trbuha do koljena kad je odgovorio da otkad je on mene vidio večeras, on bih se pitao što sam okusio sviđa. On mi je legao na krevet, feminizam moje grudi, a zatim je počeo svoj put prema dolje ljubljenje u moje maca.Dok mu ruke nježno milovala moj hips i šupak, usnice i jezik radio na moja bedra i odustati, polako kreće prema mom unutarnje usne. Konačno, njegov jezik mi je otvoreno, i on je počeo lizati moju pičku. Ja proširila moje noge dalje, nudeći moj cijeli pussy k ustima. Ja nikad ne osjećate tako lijep kao kad čovjek lice je između mojih nogu. Boba proguta sve maca sok sam mu ponuditi. Nisam mogla prestati oplakivanje kao njegov jezik odvažio sve dalje i dalje na mene. Nego što je zaustavljen i stajao na koljena na krevet.

On mi je gurnula natrag na krevet i pokorna je klečala ispred mene. On je stavio ruke na koljena i mi proširila širom otvoren. Gledao sam skoro u seksualne zaprepaštenje hot devojke kao skup crnih prstiju na svakoj koljena polako guraju moje noge dalje apart. Njegov penis je bio ravno ispred njega pokriven u mom Salvia. On je počeo da se niže prema naprijed. Kunem sam bio kao kuja koja se tjera. Htjela sam ovo tako loše. Ja napeti za on zadnji tren. On je nasmijala i pogledala dolje u mene.

"Molim Boba, svoj preveliki, mene ne boli!"

JA je uzeo obje ruke i širiti mojim usnama, a on je trljanje njegov penis gore i dolje moj šlic. Bilo je gotovo kao da je mene masturbira sa svojim velikim penis.Zatim, on je prestao i stavio glavu na moj maleni otvor. Osjećao sam tip dodir moje otvaranje i moj hips prisilno gura mu u susret. Bio je stavljanjem pritisak protiv moje maca, možda je on govno je prevelika, to stati u mene. 'Djevojka nema nikakve šanse da stvar je idući u ići unutra.'

"Nema više! Nema više! To počinje boljeti. Stop gura."

Ali on nije stao! On je nastavio pritisak, sve više i više. "O ne! NE! Ne više! To neće ići! Ti si me ubio! Moraš zaustaviti samo dajte mi minutu, stop!"

Ja proširila moje noge kao širok kao oni će ići, kako bi se olakšala bol. Bio sam poduzetan na ramena i prsa, ali nije ni njemu smetaju. On je samo nastavio nemilosrdan pritisak. "Bože, tvoj će mi podijeliti u! Me Bog pomogne!" Bio sam oplakivanje i plače. Odjednom je bilo pop i pritisak je bio otišao, ali sam se osjećao kao da postoji zapisnik unutar usana mojih maca. Pogledao sam dolje i vidio da je glava bila unutra, uz palac njegove masivne vratila!

"Ne mičite se, nemojte pomicati. To će me ubiti ako to učinite. Osjećam se kao da mi se maca je sjajna stvar apart. Sada, ja znam da mogu ga uzeti, ali to previše boli. Ja nikad ne bi mogao biti jeben sa nešto tako veliko. "

"Pusti me držati ga ovdje dok vas opustiti, a Vaša maca prilagođava se da pravi čovjek u vama."

"Osjećam se kao da imate reamed moja jadna maca gdje ga nikada neće biti čvrsto za moj muž."

"Marca baby, da ćete misliti na mene sljedeći put neka probati i jebi se. Baš kako je on velik?"

"Ne trebamo razgovarati o njemu, razumijem! Pokušajte ponovno gura. Ja sam više opuštena sada."

Bio sam gledajući, kako se gura, a drugi par inči otišao unutra. Sam mogao osjetiti moje zidove vagine istezanja, pokušavaju prilagoditi svoje veličine. On je zaustavljen opet, i to zaista osjećao dobro. Ja se nasmijala na njega.

"Wow, ovo je bio punina da se nikada nisam osjetio prije! To je tako dobro, više molim vas!" On je gurnuo opet. "Da, mislim da je najdublja točka bilo kurac je ikada bio. Nitko je ikada bio dublje od toga. Mislim da bi trebao prestati. Nikad neću imati nikoga, ali moj muž, i njegov ne ide nigdje u blizini duboko! "

Moj je govorio ustima te riječi, ali moje tijelo je htio više. Htio sam da ide kao duboko koliko je mogao. Htjela sam da se sve o njemu! On gura opet, i izgledalo je kao da je još uvijek četiri inča to ići! Bio sam podešavanje sada. Više opušten. Sam djelovao kao da malo boli i on mi je ispunjen u potpunosti.

"Bože moj. Znao sam sada da sam mogao nositi čudovišta penis!"

"Ti se sviđa moja tetrijeb? Zar ne?" Polako sve nestaje, a na kraju i naše stidne humci su jedni protiv drugih. Ja sam uzeo 13 inčni čudovište penis! Sam klimnuo da kao što sam završila moje oči. Osjećao sam ga potisak prema dolje sa svojim kukovima. Moje oči otvorene pucao sam ga gledao dahnu u očima.

"Tvoj će me Vaše kurva, zar ne? Vaša kuja samo se zajebavati, zar ne?"

"Vaša neće trebati njegov penis, Vaše wimp muža penis nakon što je ova beba!"

Ja jaukati u niskim glasom bez daha. "Znam, on ne može učiniti za mene, više daj mi više!"

Njegov penis je počeo slajd u i nestati u meni, sada težinu njegovog tijela me širiti apart. Sam mogao osjetiti svaki centimetar ga gurnite u do vrha njegov veliki tetrijeb odmarao protiv otvaranja mog vrata maternice. Ja nikada nije imao ništa da duboko. Zatvorila sam oči kao što sam prilagoditi ga ima u meni. On je pogodio s jedne strane na stranu i sjedne kao duboko koliko je mogao. Bio sam potpuno zabio je njegov penis. Njegova lopta zaustavi ispucati od moje dupe i ja ih mogao osjetiti mekoga i teškoga protiv mene. Ja trenutno misli o kutija kondoma u mom torbicu i one u mom oblači u kući pored moje vlastite krevetu, oni ne bi me bilo dobro sada.

Ja terenu protiv moje zdjelice i osjetio još jedan orgazam zgrade. Znao sam da je neće trebati dugo prije nego što sam došao opet. Stigao je do dolje i vodio svoje ruke do ruke guraju ruku gore iznad moje glave, prstiju isprepletenih s mi je drži pod njim.

"Pogledaj me", rekao je on.

Pogledao sam gore na njegov veliki smeđe oči, i sam došao. Ukupnost onoga što se događa zbog moje tijelo se mlatiti pod njim. Smijao se i počeo polako gurnite van dok samo jedan dan savjet ostao unutra onda je klizila sve na putu natrag unutra. Ja dahnu opet i opet kao on je počeo jebati mene jače i dublje.

"Ja sam Cumming! Sam c-Cumming! Sa 13 inčni kurac u moju pičku. Nikad nisam htjela do kraja! Želim jebati Vaš veliki tetrijeb zauvijek!"

"Baby samo crni kurac bi mogao dati to zadovoljstvo."

"O, jebi me, fuck! Ja sam tvoj! Što god želite sa mnom, samo dajte mi svoje veliki penis za moj vagina! I'm cumming opet! Ne mogu prestati Cumming! Moraš prestati! Ne više , Nema više! ću umrijeti Moje tijelo ne može uzeti da su mnogi doživljava vrhunac. Tvoj će me uništiti! "

Cijeli krevet zadrhti od sile naših zajebavati. Počeo sam razmišljati o njegovu loptice prisiljavaju gobs debele wiggling sperme duboko u utrobi moje nezaštićeni, u potrazi za jaje na koplje. Moja peta ukopana u svom krevetu, ali ruke mi se čvrsto. Pogledao sam gore i lice mu je bilo centimetara od mojih i znao sam da je mogao osjetiti unutrašnjost moja pička sisa protiv ugovaranje i njegov penis. On čuva klizna in i out daleko jebu, a ja neprestano dolazio.

Zatim je rekao: "Sranje DA!"

Pogledao sam gore na njega dok sam osjetio ga gurati kao tvrdo i duboko kao što je mogao. Njegov penis je rastao teže i veće i znao sam da je on htio doći u meni uskoro. Ta misao mi je postavljena preko ruba ponovno. Tada sam osjećao svoje tijelo napeto, i odjednom se osjećao kao vodu je bio umetnut u moj vagina!Briznuti nakon briznuti sperma potopljena moja utroba. Njegove lopte stroži gore i špricati nakon briznuti njegove fluida počeo ispuniti moja utroba. Zgrabio sam glavu i izdvajali svoja usta od mina kao što mi ispunjena. Sam mogao osjetiti ga počinje istjecati iz cijelog njegov penis i trknuti ispucati od moje dupe na njegovu listova. On se srušio i mene poljubio opet kao držao moje glave.

Mi odmoran za nekoliko minuta. Svaki pokret je napravio izazvao me čupati jer je ispumpan u meni. I neka se malo jadati kako je klizila van i ležao pored mene mi vuče na to ostatak moje glave na prsa. Moja ruka svira sa svojim pijetao natopljenom. Bio je doslovno teče iz mene što barica na krevet. Ja klizila prema dolje i počela lizati ga čisti od naših tekućine. On je okusio mokra i slana silovane kao što sam čistila kombinaciju njegove i moje nezakonitog spojke. Ja lizali, poljubi jezika i isisan na njegov loptice, i dugom osovinom, za više od 20 minuta dok je trčao ruke iznad moje dupe i počeškala bradavice.
Nije trebalo dugo za njega da se teško. Sjedio sam se na koljena i nasmijana kao žena je dobila svoju želju i rekao.

"Možemo li to učiniti opet, molim te?"

"Naravno stvar baby, ovdje mi je zažali. Čučanj dolje na drkaju moj kurac, i stavio tip unutar sebe."

Znao sam kako, ali najbolje je pustiti ga da sam učila. "Sada se niže, dok se oko 4 inča unutar vas."

"Što, 4 inča! Počeo sam se glasno smijati i onda sam pokrivena usta rukom kao što sam pogledao dolje na njega i slegne ramenima moje." Oh sam tako loše, 4 inča, gosh to je sve moj muž ima ! "Mi smo oboje počeli smijati teško i skoro sam pala od njega.

"Marca kućnog ljubimca, bolje dati da se dječak, on nikada neće vas sretni u krevetu, opet!"

"To Hell s njim! Ne znam ako ja mogu uzeti te ponovno."

"Da, možete. Još uvijek imate moja sperma kaplje iz tebe, tako da je moj penis trebao unesete lako. Usporiti, i prepustite se naviknuti na mene opet."

Dobio sam na i pala dolje na njemu i prestao, kada je oko 4 ili 5 inča su u meni.

"Da, ovo o kojem Tim se dobiva i da je čovjek ono što sam bio sve nedostaje!"

"Sada slatko srce, ja odlazim, da se i ti pumpa za santinu dolje. Ako postoji bol, možete kontrolirati prodiranje. Je li to u redu?"

"Oh Boba Ja sam ne koristite za to, nauči me!"

On je počeo pumpanje na mene a ja sam bio kontroliranje dubine. Sam bio uzimajući sve više i više o njemu, do naših stidne kosti su razbijao jedni protiv drugih.Bio sam vrištanje out at njega kao što sam jahao da dugo debela osovina. Njegove ruke su gore na mom boobs i drži ih kao što sam osjetio bradavica ozlijeđen tvrdoće, boga oni su tako čvrsto.

"OH OVO JE DOBRO, DA, tako dobro, JEBI ME BOBA fuck tvoja drolja kurva, YES tako dobro!"

Bio sam s jednom slavno dugo klimaks! I pognut i staviti moj veliki boobs u lice. "Sisanje IH bog osuditi ih OFF sisanje moje grudi, ih proždre!" Nakon samo nekoliko minuta, on je pucao off tako teško, mislio sam da je bio idući u puhati mene od njega. Pao sam iscrpljen i potpuno zadovoljan kako sam pao na svoju stranu. Moramo imati dozed za par minuta, ali sam se probudio kada je počeo pričati.

"Hej devojke Moram te vidjeti prije nego što sam se vratiti u LA!"

"Darner svoje ne žive ovdje, Voja je rekao mene koju ste upravo preselili ovdje!"

"Rekla sam mu da bih živjeti ovdje dok mi novi posao započeo i da se u oko 60 do 90 dana."

"Na taj način JA jedini primiti se imate za sljedeći 60 do 90 dana, da je bolje nego ne imate na sve. Ja mogu doći svako jutro i voditi brigu o Vašem jutro drvo."

"Oh Marca, da bi bilo lijepo, yea, želim to događa svaki dan, dok ne odu. Druga stvar, što o tome wimp suprug vaša mi se ne sviđa ili želite da vam dodir i dok sam ovdje. Slažete li se sa mnom? "

"O Bože Da! Slažem želim te više od jednom dnevno. Želim dan i noć kada je on izvan grada! Ako ti kažeš tako, ja to nikada neću pustiti Tim dodir moje maca, osim da nikad nije imao maca, on je samo mislili da je neki od moj magarac. To malo kurac svoga nikada ne bi mogao da mi sperma opet, bilo kako! Mi oboje pala natrag na cool listova.

Нема коментара:

Постави коментар