уторак, 13. јул 2010.

Hot devojke

Jedna od stvari koje sam uvijek zadovoljstvo proizlazi iz cijele moj život je glazba. Oba slušanje glazbe i što je oduvijek su bili izvor velikog zadovoljstva za mene. Ja sam bio svirati gitaru i pisati pjesme jer sam bio mladi tinejdžer. Kao i drugi dečki moje dobi sam obožavao rock zvijezde dana. Gledao sam u strahopoštovanje kao što su šepiriti njihove stvari na pozornici pred tisućama vrištanje mlade djevojke koje naoko bi učinio ništa provesti noć s njima. Kao i drugi dečki mojih godina, otišao sam kući i prakticirati moja gitara satima u nadi neki dan da će mi se moj pucao na slavu. Jao, to nikada nije značilo da se. Brak, djecu i niz drugih dužnosti pronašao svoj put u moj život, a uskoro se samo ljulja sam bio događaj bio ljulja moje dijete na spavanje. Nekako, u pozadini moga uma, ja nikada stvarno nije neka san umrijeti.

Kad sam je dobio moj razvod u dobi od četrdeset pet godina, bio sam ponovno slobodan slijediti moj omiljeni razonode. Moji hobiji da sam bio prisiljen da se zanemare ponovno uzeo centar fazi u mom životu. Sam počeo igrati moju gitaru opet na redovnoj osnovi, a koje proizlaze bio vrlo malo zadovoljstva iz nje. U nekoliko mjeseci sam imala ponovno najviše od svega moj spretnost i imao je obnovio povjerenje u moju igru.

Ubrzo sam smješten oglas u lokalnim notni papir u potrazi za drugim glazbenicima igrati. Većina dečki sam znao iz moje škole dana bili su u braku ili su jednostavno više ne zanima. Početna bend opet činilo krajnih stvar na njihov um.

U nekoliko tjedana kasnije i nekoliko audicija, uspio sam sastaviti grupu dečki koji su se oko moje dobi i činilo se da dijele moj entuzijazam za glazbom. To je bio pravi dobra stvar kao ispravan stav je jednako važna kao i sposobnost igranja u mojoj knjizi. Ovi dečki ne samo igrali dobro, ali iskreno uživali ono što smo radili. JA mogao 'imati je pitao za nešto više.

Nakon nekoliko mjeseci redovite probe u podrumu našeg bubnjara kuće, osjećali smo bili smo spremni pokazati svijetu naše stvari. Mi na audiciju za lokalni bar i dobio redoviti koncert u srijedu navečer. Bilo je sve vrlo zabavna i prilično uzbudljivo nakon dvadeset godina domaće spokoj.

Nakon nekoliko mjeseci igranja pokrivaju standardne pjesme na lokalnom baru, odlučio sam da bismo trebali proširiti naš repertoar. JA je napisao hrpu pjesama prije nekoliko godina, te ih dijeliti s skupini. Oni su zapravo činila prilično impresioniran s mojim pisanjem sposobnosti iako je jednoglasno složili su se da nisu svi od moj materijala pogodan za grupe. Odabrali smo četiri pjesme originalno i počeo vježbati tih, zajedno s našim uobičajenim izbor rock i blues standarda.

Dok razvrstavanje kroz sve moje pjesme sam skladao u prošlosti, ona se dogodila mi se da sam u stvari imaju vrlo različite pjesme na moj kredit. Neki su zapravo prilično dobri ako kažem sebi tako. Samo jedan koji je ikad napravljen na albumu je za borbu protiv droge pjesmu sam napisao prije nekoliko godina, pod nazivom â € ~ Moj Bog i Vrag ". Bilo je snimio moj prijatelj po imenu Joe Malgeri i pojavljuje se na njegov album â € ~ Back In Time ".

Mislio sam o tome i misli da je možda bilo je nešto što mogu učiniti sa svim tim pjesmama. Većina nikada nisu zaštićen autorskim pravima. Počela sam snimati ih sve jedan po jedan na staru četiri track recorder sam imao. Prvo što sam morao učiniti da bi ih autorskim bio napraviti snimke za Library of Congress. Nevjerojatno, ali oni imaju kopiju svake knjige autorskim pravima i pjesma ikada. To me nije trebalo dugo kao što se to radilo samo s akustičnom gitarom i bubanj stroja. To stvarno nije bilo važno da moje pjevanje stvarno sranje, kao traka je samo za autorsko svrhe.

Nakon što sam poslan od trake i kopiju lyrics u Washington DC, počeo sam razmišljati o tome kako sam bio idući u pokušati tržištu moju robu. Sam počeo slati kopije lyrics raznim diskografskim kućama Mislio sam da bi moglo biti zainteresirani na temelju vrste umjetnika u njihovoj listi. Internet je napravio siguran život lakšim u tom pogledu. Nema poštarinu ili gnjavaža za pakiranje kazeta kazete i uzimajući ih u poštanskom uredu da se izvagati i žigom.

U nekoliko tjedana sam zapravo dobio odgovor od jednog od diskografskih kuća. Bio sam ushićen kad sam pročitao vijest. Plesala sam oko Condo na način potpuno neprimjeren za odraslog čovjeka. Ja stvarno ne briga. Ovo je vrlo uzbudljivo za mene, da zapravo dobili priznati nešto sam stvorio. Taj dan nisam briga tko je vidio mene ples oko dnevni boravak radiš funky chicken. Ovaj 46 godina stari nikad nije bila sretnija.

Pjesma izdavačku kuću bio zainteresiran za nešto što je sam napisao neko vrijeme natrag zove â € ~ Your Eyes '. Imao sam ga napisao za akustičnu gitaru. Umjetnik su željeli snimiti to je mlada folk pjevačica Dragana zove Conroy. Ona je 23-year-old koji je regionalni hit na istočnoj obali. Bila je popularna u metro New Yorku području, ali je još to stvarno učiniti velike. Naravno da mi je dao odobrenje. Pjesma ih zanima je ovako:

Your Eyes.

Sve što smo prošli,
Sve vrijeme smo zajednički.
Dobro i loše,
To uvijek činilo vam je stalo.
Sada ste raste daleka,
Početna reći laži.
Ti si početak da ide dalje od mene,
Ja mogu vidjeti u vašim očima.

Koristili smo da ljubimo zajedno,
Ljubav kao što smo bili jedan.
Sada smo apart,
Naša ljubav je došao poništiti.
Mislio sam da ćemo se zajedno,
Napravite savršeni par.
Uvijek misli da bih se tamo,
Uvijek misao youd 'skrbi.
Sada sam lijevo s pitanjima,
Tisuće koliko i whys,
Više niste mina,
Ja mogu vidjeti u vašim očima.

Ja sam samo s lijeve sjećanja,
Dobra vremena koja se nekad.
Tisuće smijeha i osmijeha,
Hoće li uvijek ostati sa mnom.
Ali nikada neće osjećam ruke,
Holding me noću.
Ili iskustvo svoje čari,
Ili svoj ukus oduševiti.
Vi hoda i ostavi mi,
Mi reći da je naša tužna zbogom,
Nikada se vratiti,
Ja mogu vidjeti u vašim očima.

To nije bio sretan pjesma, ali narodna glazba nije uvijek sretan. Bilo bi dira vidjeti ga obavlja prekrasna, mlada plavuša kose folk pjevačica. Sam bio stvarno prilično ushićen nad cijelom idejom.

Oko mjesec dana kasnije bio sam obaviješten da je pjesma snimljena je i poslana je promo primjerak CD-a. Sam bio stvarno utisnuti sa posla je ona učinila. Igrao sam demo CD koji više i više za svakoga tko posluša. Bio sam jako ponosan.

Nekoliko tjedana kasnije sam čuo pjesmu na radiju. Bio sam u moj auto u to vrijeme i morao navući. Bilo je teško učiniti funky chicken tijekom vožnje niz Garden State Parkway u osamdeset kilometara na sat. Bio sam presretan.

Ubrzo nakon toga bio sam obaviješten da Dragana će se s početkom turneje u zemlji promovirati svoj najnoviji CD. Rečeno mi je da je njen prvi koncert će biti u klubu u New Yorku. To čini se primjerenim jer je bila rodom iz ovog područja, a to je gdje joj je centrirana fan bazu. Također sam rekao da je Dragana htjela da se tamo kao njezin počasni gost. Dvije ulaznice i prateće leđa pozornice prolazi stigao u mail ubrzo nakon toga.

To je malo velik za mene da se u stvarno. Oduvijek sam želio ostvariti neke razine uspjeha u glazbi terenu i to je u redu sa mnom. Iako sam bio â € ~ samo "autor jednog od gore i dolazak mladih folk pjevačica, to je bio iznenađujuće postignuće za ovaj sredovječni tip.

U vrijeme koncerta došao oko datuma, pjesma â € ~ Your Eyes 'je postigao komercijalni uspjeh kao narodnoj pjesmi i imao je čak prešao na pop ljestvicama. Prilično feat. stvarno za folk balada. Rekavši da sam bio ponosan nije počelo da opisati svoje osjećaje. Svaki put kad sam čuo da dolaze na radiju Big Grin formirane na moje lice. Ja više ne osjeća potrebu učiniti funky chicken, ali unutar svoje srce i um su ples.

Noći koncerta stigao i JA je otišao sa svojim prijateljem Joe. On je bio isti tip koji je snimio album s drugom od mojih pjesama na njemu. Bio je više znanja o glazbi nego samo o nikome Znala sam. I on je pronašao ga prilično impresivna da pjesmu sam napisao bio uzimajući airplay na radio.

Mjesta bili smo dati bili prilično dobri. Izdavačka kuća imala stavi nas desno sprijeda i osjetio pravi kul da se nosi moj Backstage Pass oko moje vrat. Osjećala sam se kao tinejdžer opet, sjedi tamo čekaju da se awed izvođača na pozornici.

Gledajući oko na publiku, vidio sam da joj je došao navijača u svim bojama, veličina i uzrasta. To nije kao neke koncerte moje mladosti gdje svatko činiti se biti vrištanje tinejdžera. To su bile odgovorne odrasle osobe, najvjerojatnije s djecom kod kuće ili u kući prijatelja. JA stvarno nije bio u puno narodnih koncerata u mom životu, ali sam osjetio sam stvarno idući u uživati u ovoj. To sigurno nije ozlijeđen da sam napisao svoj najnoviji hit singl.

Došlo je predgrupa koji je došao na oko osam i pol. Bila je stvarno istina nepoznata, ali sam uživao njezinu glazbu. Vjerujem ostalim članovima publike osjetio isti kao oni uljudno pljeskala nakon svake pjesme. To je sigurno ne heavy metal publike. Ona je igrao za četrdesetak minuta prije potvrđujući Dragana i uzimajući posljednja luk prije odlaska na pozornicu.

Napokon, oko deset Dragana je fazi. Publika je odjednom postao življi i pažljiv nego što je bila prije. Ovo su zaista bili su joj fanovi i oni došli ovdje iz jednog razloga a to je da je vidi obavljati.

Njezina nazočnost na pozornici je bio stvarno prilično zakivanje. Došla je u seljačkoj haljini, njezina duga plava kosa visi na vrlo zavodljiv modni preko ramena. Kad se okrenula leđa publici, što je učinio nekoliko puta, mogli uhvatiti svjetlucanje ruže tetovažu na lijevom ramenu.

Njen izbor pjesme bio je jednako fascinantno. Ona je započela sa starom klasik Boba Dylana i nastavili s repertoarom koji je uključivao pjesme Kris Kristofferson, Leonard Cohen i Pete Seeger. Pitala sam se kako je djevojka u njezinim godinama može biti upoznat s takvim starim klasicima.

Jednako fascinantno da mene i Joe je svoju gitaru. To je stari Martin HD-28 riblja kost akustične. Oni su poznati kao takva zbog riblja kost uzorak na vezanje koje krasi rubove instrumenta. Gitara je stara i vrlo vrijedne klasik. Bio sam znatiželjan o tome, naravno, povijesti kao ljubitelj klasične gitare sebe.

Kao što je otišao na svoju izvedbu, bilo je jasno je imala ukupno pozornost svih u kući. Bilo bi teško da se oči off od takvih prekrasne mlade žene pjeva srce joj se na pozornici pred toliko ljudi. Imala je sve što je začaran svoj glas prenese joj svaki emocija. Njezin glas je lijepa kao svoju, što zaista govori nešto.

Nakon što joj konačno pjesmu, ona uze luk i napustio pozornicu. Publika je porasla na noge i pljeskom prilično glasno. Došlo je određenu količinu vrućine i poziranje koji je bio malo iznenađenje ovog inače staložen gužva. Nakon nekoliko minuta vratio se Dragana pozornici sa bocama vode u ruci. Ona je nastavio svoju poziciju ispred mikrofona kao svoje gitare Roadie uručio joj gitare i uzeo joj joj bocu vode. Nakon postavljanja šarene pletene gitara remen leđa oko vrata počela je pjevati još jednom. Prve riječi koje je pjevala zbog moje srce da ustati u moj vrat. Emocije su vruće i vrlo snažne.

"Sve što smo prošli,
Sve vrijeme smo zajednički. "

Moje srce je počeo utrku u grudima od uzbuđenja. Njezin glas je bio tako nevjerojatno lijepa i emocije toliko moćan. Publika je održana začaran.

"Dobro i loše,
To uvijek činilo vam je stalo.
Sada ste raste daleka,
Početna reći laži. "

Moje emocije uzbudjenje uzrokuju moje kože za indeksiranje. Bio sam ponosan na pjesmu, bez sumnje, ali sluh je pjevao kako je takva prekrasna mlada žena s takvim lijepim glasom nevjerojatno je gotovo previše za podnijeti. Osjećao sam se toliko ponosi. Njeni potezi su toliko zavodljiv dok je stajao pred Miško. Mlade, lijepe žene s gitare je tako seksi. To je bio ne samo njezine riječi koje su bile zavodljive i emocija je otkriti na njoj ljepušan lice pred publikom tisuća. Odjednom, ona je pogledala moj način kao i nastavila je pjevati.

"Ti si počinju ići daleko od mene,
Ja mogu vidjeti u tvojim očima. "

Njene oči kao ona uhvaćen minski izrazio te riječi. Njen vokal su pratili lukavi, zavodljivi pogled koji je jasno usmjereno na mene ispod rebara. Ne mogu se sjetiti žena koja je ikad gleda tako seksi, niti sam mogao zamisliti kako se može.

Kao što je ona završila pjesmu publika je porasla na noge još jednom ritmu i počeo glasno. Bilo je jasno da su svi bili impresionirani onim što su tek svjedoci. Kao što je uklonjen Dragana gitaru remen od oko vrata i predao off joj gitara, još jednom je kaste lukavi pogled moj način. Njezina duboke plave oči činilo da zadovolji moje. Opet sam bila začaran.

Nakon nekoliko minuta ritmu, Joe podsjetio me naš backstage propusnice. Moj um je bio u nekom drugom svijetu kao što sam gledao Dragana odnijeti, jebala se savršeno, pogled prvo ispod pupka pa straga ako postoji ikada bio jedan.

Joe i ja grabbed brzo hot dog i pivu prije naslova prema backstage. Mi bljeskale naš backstage propusnice za straže i bili dopušten pristup.

Nakon što smo ušli u sobu, ja brzo ispitanih sceni. Bilo je dosta novinari i ljudi iz industrije. Dragana bez mog ulaza i brzo je došao moj način.

"Što misliš?" Ona je postavljena u radoznao ton.

"Ja ljubio ga. Bila si prekrasna." Odgovorio sam.

"Da, to je bilo super." Joe dodano.

Dragana mi se nasmiješio s ogromnim zubat cerenje. Njezina duboke plave oči susreo mina još jednom. Ja skoro nisam mogao vjerovati kako je izgledao nevjerojatno seksi izbliza. Bilo je teško za mene da vjerujem da bi zapravo mogao izgledati najbolji seks nego i ona na pozornici.

Dragana me vodio okolo pa me upoznao svima koji su bitno. Seksi priče Bio sam ponosan da bude uvedena kao tip koji je napisao njenu pjesmu, ali moj um je bio roaminga drugdje. I zaista je osvojila od ove mlade žene. Njezina svaki potez, svaka riječ je nevjerojatno zavodljiva. Izgledala je tako casual u svojoj seljačkoj haljini i ravnim cipelama, ali ona je zavodljivost koji je neopisiv. Izraz prirodne ljepote možda je skovao da joj opisati.

Nakon upoznavanja završila, Dragana otišao razgovarati s nekim prijateljima. Nastavio sam razgovarati s nekim od ljudi industrija dok je Joe otišao i nije njegova stvar. Ja sam govorio uglavnom trgovine i razgovaraju o tome kako sam mogao dodatno promovirati neke od mojih materijala. To je iznenađujuće kako želi razgovarati s vama neke od tih glazbi rukovoditelji jednom kada imate hit pjesmu na vaš kredit.

Nakon što bih valjda da se oko sat vremena Dragana je došao preko na mene. Ona je dirao moje rame i vodio me na stranu. Imao sam nešto bio apsorbiran u mojoj glazbi razgovorima, ali nije mogao odoljeti tako atraktivna mlada žena.

"Želite li ići negdje mirniji?" Ona je pitao. Nasmiješila se jer je govorio.

Odgovorio sam potvrdno. JA sumnja bilo heteroseksualni muškarac mogao imati ispunjavanja drugačije.

Slijedio sam Dragana iz recepciji. Dobila je svoju gitaru sjedeći na podu u to je teško slučaju. Ona grabbed instrumenta i sam je slijedio vanjska strana leđa vrata.

"Te stvari uvijek dobiti dosadna nakon nekog vremena." Ona je drugačije naznačeno.

Još jednom sam pristao. Kako sam mogao učiniti drugačije?

Mi hailed taksi a ona je cabbie smjerovima.

"Gdje idemo?" JA je pitao.

"Povratak u moj hotel." Je bio njen odgovor: "Vi ne smeta, nadam se?"

Nisam umu i da se savršeno jasno. Pomislio sam Joe mogla pobijati za sebe u ovom trenutku. Nije da sam stvarno stalo. Moj um je utrke u drugim smjerovima.

Stigli smo u hotel minuta kasnije. Ja platio vozarina i hodali smo unutra. Nakon što je dobio do sobe Dragana izgledala opušteno. Ona je udoban izgled, na licu da samo pojačani njezinu žalbu. Moje misli su trkaći izvan kontrole.

"Have a sjedište." Rekla mi je.

Ja sam kao ona. Dragana zatim je dobio nas oboje piće iz mini-bar i predala mi jednu. Potom je sjeo i otvoreno gitaru slučaju. Ona je počela drndanje starom Martin. Njezino okretanje razgovora prema glazbi me osjećam opuštenije razvedene. Koliko god sam htio, nisam bio siguran da je prikladno. No, izgleda hot mlada žena je pozvati mene na nju ipak hotelsku sobu.

"To je prekrasna stara Martin." I primijetio.

"Hvala vam." Ona odgovori: "To je pripadala moj ujak."

Dragana je počeo da objasni kako je njezin ujak bio ogroman utjecaj u životu. On ju je naučio svirati gitaru i učio joj mnoge pjesme koje sada obavlja. U vrijeme kad je bila tinejdžerica je znala kako igrati doslovno stotine narodnih pjesama na gitari.

"Moj ujak je volio narodnu glazbu. I Bube". Nasmiješila se jer je govorio.

"Znam neke pčele pjesme." Rekao sam pomalo ponosno.

Ona je predao mi stari Martin. I uhvati ga pažljivo. Bilo je dosta lijep instrument. Svi laka na vratu bio upozorio glatko od godina igranja. Gitara je bila u stanju spremiti za izuzetan područjima poput vrata koja su upozorili glatko od godine ljubiti korištenja.

"Imate li omiljeni album Bube?" JA je pitao.

"Rubber Soul". Ona je odgovorila.

"Stvarno? Mine previše." Bio sam iznenađen na vrlo dobar način.

Ja održao prekrasna stara Martin i počela drndanje kao prekrasna mlada Dragana promatrali.

"Upravo sam vidio lice
Ne mogu zaboraviti na vrijeme i mjesto
Gdje smo upravo susreo
Ona je samo djevojka za mene
A ja želim cijeli svijet da vidi. "

Sam počela pjevati kao Dragana pogledala na nasmijan ljubav vera. Kad mi je dobio sljedeći dio Dragana pridružili i.

"Mi smo meta € | mmm-mmm-mmm-mmm-m'mmm"

"Padaju, da sam padala
A ona čuva zovete
Mene leđa opet. "

Sam nastavio moje pjevanje album kao Dragana pogledala na izjašnjavali. Bilo je teško vjerovati ona zapravo odobrila mog pjevanja, ali smo bili oboje zabavljate. Mora da je pije.

Kada sam dobio na 'Norwegian Wood "bilo je jasno iz njezina izraza koji Dragana je imao posebnu sklonost za pjesmu.

"Jednom sam imao djevojku, ili bih trebao reći, ona je jednom mi je ...
Ona mi je pokazao joj sobu, zar \ 't ga dobro, Norveški drvo? "

Dragana samo mi se nasmiješio i pogledala moj put s one velike plave oči. Kao što sam pjevao u sljedeći redak, Dragana nenadano pridružila i.

"Sjedio sam na tepih, biding moje vrijeme, pio svoje vino,
Razgovarali smo do dva i onda ona reče: \ "To \ 's vremena za krevet \"

Njezina bujnost me zapanjen. Ona sama iznenada uhvaćeni i posegnuo i dotaknuo moje ruke. To je bio vrlo jasan smo bili oboje razmišljanja istu stvar.

Sam položio staru Martin pažljivo vratiti u to slučaju. Dragana je uzeo moje ruke i počeo da me vodi do spavaće sobe. Moj bujnost me pretekao, a ja iznenada joj zgrabio i njezine istaknute preko mog ramena. Ona neka se glasno smijati.

"Oh, what's up?" Ona giggled kao ona govorila. Mislio sam da ovo pitanje učitava.

"To je tvoje oči." Ja odgovorih: "Oni mene divlje voziti."

Sam je nosio u spavaću sobu i stavite joj prije mene siđe na veliki krevet. Pogledao sam u njenim očima. Oni su doista bili zapanjujući. Njezina mladom licu sa svojim savršen izgled bio je blagdan za moje oči.

Sam smanjila naprijed i prihvatili njezin presladak usne moje. Njena duga plava kosa zadirkivali moje lice i ramena u zavodljiv Manor. Ja savoured okus njezinih usta kao naš jezike počeo plesati ljubitelja plesa.

Počeo sam uzeti moj posjedovati odjeću kao Dragana gledala i smiješila. Bila je rod dosta to pomoć mene sa mojim donje rublje.

Kao što sam stajao pred njom u mom golotinju, počeo sam to maknuti soft haljini koja je pokrivala taj savršeni ljubav u mlada tela. JA je uzeo moj put jer sam ukloniti svaki članak. Kako je svaki inch od mesa postala izložena, nježno milovala sam nedavno izložene područje sa mojim prstiju i jezikom.

Sam pažljivo dosegao leđa i UN-kukast joj grudnjak. JA maknuti trake od ramena sa mojim zubima otkriva savršeno okrugle kugle oduševljenja. Njezina mala, ružičasta bradavice iznosio savršen pažnja samo čekaju moju usne i jezik da dođu zajedno i milovanja svoje osjetljive površine.

I još jednom poljubio na one koji privlači usnama onda je napravio moj put dolje joj grudi kao moje ruke nježno fondled one savršene globusa. Ja pratiti kaput sline dolje joj glatki, ravni trbuh inching sve bliže nagrada koja me očekuje.

Zgrabio sam vrh njezine gaćice čipke ukrašene sa mojim zubima kao što sam ih inched polako, miluje prste joj divne, glatke bedrima i sučeono. Kada se moj trud bili nagrađeni s očima uredno urediše grm, radio sam moje usne i jezik kopije rad unutarnjih bedara, povremeno zaustavljajući se na nju nježno grickati prekrasna koža.

Osjetljiva, plavuše dlake zadirkivali moje lice kao što sam počeo da miluje joj svaki puta sa svojim jezikom i usnama. I razdijeliše mekan, vlažan ulaz u nju čeka ljubav kanala sa mojim prstima kao što sam polako umetnuta nekoliko znamenki i počeo primjenjivati pritisak masiranjem joj G-točka. Dragana počela stenjati od radosti kao što sam radio moj prst savjeta u ritmu sa svojim jezikom pokreta na nju klitoris.

Njezin jauk poče povećanje učestalosti i intenziteta kao što sam joj radio s mojim ljubiti poteze. Njen odgovor je signal da mi je da joj je potrebno više nego moj jezik i prste. JA je uzeo moje prste, koji su sada prilično mokru sa svojom ljubavlju sokovima, i grabbed moje engorged član i polako ga vodio u joj zbijeno, mlada maca. Osjećaj naše spoj zajedno zbog nas oboje ispuštati zvukove zadovoljstva.

Počeo sam gurnut u njoj polako na prvi, onda moj thrusts postalo teže i hitnije. Dragana zamotan nogu oko mene kao da nikada nije željela pustiti. Naša zabadanje okrenuo na divlje odustati kao što smo i pokušali se približiti jedni drugima. Za vrijeme, bilo je kao da smo postali jedno. Joj zbijeno, mladi vaginalni mišići me zahvatila kao da drži na za dragi život je stiješnjen svaku posljednju kap iz moje lupanje člana. Zadovoljstvo pretekao moje tijelo mazica kao moje srce je prevladati obična užitak.

Kad je bila gotova, mi legao na krevet i zbližili još neko vrijeme. Nakon nekog vremena smo dobili stari Martin i sjeo na krevet naizmjence drndanje gitare i pjevanja, a gol. Bio je to ugodan prizor za vidjeti njezin mladi grudi ostatak na vrhu stara gitara jer je slatko mi serenaded svojim prekrasnim glasom.

Kada je ujutro došla, mi poljubi i slomljen načine. Dragana je koncertnu turneju završiti i imala sam drugih obveza. Bilo je međutim, velik vrijeme nikada neću zaboraviti. Niti ću ikad zaboraviti one oči.

Нема коментара:

Постави коментар