субота, 10. јул 2010.

Jova i ja bio u Houston na tri dana, on na posao i mene na nečista posla, bit sam otišao s namjerom susreta s jednim od dečki da sam znati vratiti u dane kad sam bio model radišsajmovima te je proveo neko vrijeme s njim kad god sam bila u Houston događaj OTC Conference. Jova planom se da je pijan kad je mene ide ili radi nešto svako popodne i navečer.Dakle, kada dođe vrijeme za ići kući rekao sam da je Jova jer smo bili blizu ovom u Fort Worthu, ja bih unajmiti auto i voziti se i gledati u na mom najam nekretnina.

Odrastao sam u Ft. Vrijedan i otišao na fakultet na TCU za jednu godinu. Kad je moja baka na moj otac je umro strane ona mi je dala neke imovine koje sam pretvorila u najam nekretnina i JA je otišao kući kako bi provjerio je s vremena na vrijeme i vidjeti stare prijatelje.

JA je dobio moj unajmiti auto i pao Jova off at Bush International i dobio natrag na I-45 North.Sam bio idući u biti u Fort Worthu nekoliko dana dovoljno dugo da provjerite na posao i vidjeti stare prijatelje. Moj muž je imao mali kurac da se ponovno otišao u roku od dva dana od uzimajući ga doma pa to nije problem za mene da biste dobili daleko za nekoliko dana. Nadao sam se sastati s nekoliko dječaka prijatelji da sam znao kad sam bio u TC U. ja bi vam boravak u Fort Worthu za tri ili četiri noći.

To jutro smo imali doručak s jednim od Jova novcem ljudi i morao sam haljinu i pogledati dio, pa sam nosila suknje, bluze, čarape i štikle. Njegova samo 4 do 4 Â ½ sat vožnje, ovisno o prometu do I-45 do Fairfield gdje ste odsječeni međudržavnom i Go West oko 50 milja da bi dobili na I-35 sjever nego opet u Fort Worthu. To bi trebao napraviti ugodan predah od rutinskih sam mislio, približavajući spoj upravo prije nego što sam bio da se pridruži međudržavnih sam pjegavi dečko sa svojim thumb van. Uz ruksak na leđima sam ispravno pretpostavlja da je bio trzaj izletnik. Pogled u ogledalo mi je pokazao izrazito lijep mladić, čist obrijana ali s jet crne, kovrčave kose, a ne, teče prema dolje preko njegova ramena. Bio je vrlo visok, mršav i vrsti slatko. Malo poduzeće bi moglo biti lijepo sam mislio, impulzivno vuče na strani ceste.

On je vodio do mjesta gdje sam se zaustavio i sam spustio prozor na strani suvozača. "Ja sam na moj način Ft. Worth, trebate voziti u tom smjeru?"

"Da, to je savršen!"

Nakon uzimajući natrag na Interstate sam saznao da je tarifni broj za Denton Texas mjesta samo 15 milja ili tako iz mog odredišta i nakon stowing njegov ruksak na stražnjem sjedalu, i popeli se u kraj mene na strani suvozača. Trzaj pješak, zahvaljujući mi obilato, se predstavio kao Markoo. Student, Markoo je putovao natrag u školu nakon nekoliko dana vratio u njegovom rodnom gradu Proljeće Texas, uglavnom u susret s starijim bratom vratio iz putovanje u Južnu Ameriku.

I nije propustila način on očiju mojih nogu dok penjanje u auto, moj ima suknju voziti se malo dok sam je vozio, a on je nastavio da se baci krišom poglede na njih. Osjećao sam drago da se nosi čarape, a ne dosadna tajice.

Nakon povlačenjem u servisu off I-45 za plin sam popped da dame sobu kako bi se pee i osvježiti se malo, moje srce sada namjeri sablazan mladi student. To svakako bi jedan od načina dobivanja neke čudne penis jer moj mali kurac mužić je zabrljati gore moje planove za mene u Houstonu, a on nije radio svoj dužnosti kod kuće, osim što je četiri tjedna otkad sam zadnji pokupila One Night Stand i jebeno mu mozak. Ali bi izrazito zgodni Marko biti zainteresirani netko toliko starijih? On je rekao da je u svojoj drugoj godini u North Texas, tako da ga je 19, a ovdje sam bio 32. Pa da je samo jedan način da saznate.

Ja sam pogledao u ogledalo dame sobi i otkopčati mi bluza i maknuti moj grudnjak. Nego što sam stavio moje bluze leđa, ali nije gumb prva dva gumba. Sam platio za plin i nastavak moje sjedalo u autu sam namjerno dozvoljeno da se vozimo moju suknju i viši, a ovaj put daje nagovještaj o mom podvezica pojas je on. Bilo je uzbudljivo deliciously sam pronašao da se vozite zajedno s dječakom sada u mogućnosti da se oči off moje noge. Od način na koji je preselio svoje ruke da pokrije njegove prepone on čak može imati erekciju! Upravni razgovor o odnosima u sam bio zadovoljan da otkrijete Markoo nije imao djevojku u tijeku daleko zaposlen svojim studijama da ima vremena.

"To je šteta. Na vaše dobi, morate imati jake poziva koje je potrebno ispuniti."

Označi zapravo dobio tepav na moje riječi.

Do sada smo bili samo nekoliko kilometara od državne ceste koja sam se smanjiti na to dobili na I-35, a vidio sam ostala stajališta sam izvukao u. Prebacivanje motora off okrenuo sam se Markoo i rekao,

"Niste uzeti vaše oči off moje sise ili noge za milja. Pogledajte i ako vam se sviđa osjećam ih kao dobro."

Uzimajući ruci sam je stisnutu u moje bedro, zadovoljna kada ju je ostavio tamo od sebe nakon što je svojom rukom maknuti. To je bio javan pristup, ali je određeni član smicalica.

"Bože, ti si lijepa žena." Marko dahnu, opisujući svoje prste ukusna krugove na golom tijelu iznad čarape vrhu na moj unutarnje strane bedara.

Ja potonuo niže u sjedištu u isto vrijeme sam ga gurnula natrag, moje noge splavarenja apart s volje svoje, po Markov masažu prsJovaa. Kako je nagnuo da me poljubi, moje ruke pronašao Markov, prepone i bio sam ugodno iznenađen da se osjećaju posebno velikim trbuhom. Ja bih mislio ga sramežljiva, ali sa svojim jezikom džepova mojih usta sam osjetio Markov prst nestrpljivo worming njihov put u mojoj bič gaćice. Moje noge sagged čak i dalje, osim kad je uzviknuo,

"Vaša glatka, bez stidnih dlaka!"

"Moj muž voli jesti i da me mrzi kose da biste dobili u usta i ja radije ga na taj način, zar ne?"JA je pitao.

"O, da."

Sa svojim prsJovaa polako kreće prema gore i dolje duljina moj rodnice, širi se otvoriti u potrazi za moj klitoris, bili smo oboje nesvjesni donošenja prometa. Markov prsti su mi probijanje sad i on mrmljaju,

"Ti si jako mokro."

"Čija je to krivnja?" Ja dahnu, kao Marko's thumb zaJova trljanje moj klitoris dok mu prste nastavili da klize u i iz moje vagine.

Sinking nisko sjedalo moj suknja koncentrirani oko mog struka, bio sam oplakivanje gotovo kontinuirano sada i znao da prsJovaa nemilice vožnje i iznositi moje vagine povezano sa zadirkivanje thumb moj klitoris su moj neumitno dovodi do orgazma. Kad je udario mene moj presretan plače su ugušena od strane Markov usnama priljubljen mina.

Povratak dolje na zemlji sam gurnula Marko nježno natrag u svoje sjedalo i prošaptala,

"My turn." kao što sam unzipped njegove traperice.

Oslobađajući vrlo uspravan penis sam ga Pomilovala s ljubavlju. Ako ništa drugo to je bio još veći nego što sam mislio bih prvi. Premještanje moje ruke na pehar niže Markov loptice sam spustio usne na njegov penis. Bio je to Marko red da jaukanje sada kao moj jezik trzanje okrugli i okruglim krunu, prste raking mu jaja.

"O Bože." dahnu on kada sam uzeo njegov penis u usta. "Jebi Ja ne mogu vjerovati da je to happing mi?"

To me samo ići na to jače i brže kada sam čuo mu reći da. Ja spustio glavu dolje više i uzeo jednu od svojih kugli u moja usta i isisan loptu veličine kokošjeg jajeta i osjetio ga zgusnuti noge kao što sam sisao na njega teško. Ja izdvajali od njegove lopte cista i ran mi jezik do shat njegove piškiti rupa sisao je bez po-cum i onda lizat natrag dolje do baze.

"Majka Jebi Jebi your dobro znate kako sisati penis!"

Sa izvan pogleda na njega, ali još uvijek ližu i puše mladi klinac sam rekao u mom između oralne akciju, "Volim penis sisanče pijetao Volim razdoblja, zajebavati volim se zajebavati penis!"

Dok sam bio usisan suprot gore i dolje u svoje sjedište, u njegov penis i klizi iz usta. Znao sam da se neće dugo trajati, ali je bio jako iznenađen kada je vruće sperme ipak iznenada izbio u moja usta. Pokušajte kao što sam mogao je bilo nemoguće za mene da proguta obilne količine vrhnja i bijele trickled iz kutova usta pokrenuti dolje Markov penisa. On je pao u svom sjedištu u potrazi zadovoljan sam sa sobom dok se sam izgledao kao mačka koji je dobio kremu. Koji doista sam imao!

Sa moje glave još uvijek u krilu sam očistio se svoj štap i lizali moje ispuniti svoje bebe tijesto i oštriti sam dobio na ruke i prste lizali sam to gore također. ja Vučenje zajedno shvatio sam da ostatak stajališta je imao još nekoliko parkiranih automobila jer mi je prestao. Došlo je 18 kotača parkiran izravno na moje pravo, grinning vozač bulji dolje kroz moj prozor suvozača!

Usisavanje Markov penis sam bio zaboravljiv za sve ostalo, čak i buka kamiona vučenje gore.Označi nije vidio, ali uživao je dojam mojih usta na njegov penis previše za mene upozorenja.Markoo mi je rekao da je kasnije vozača kamiona su mu palac gore i nagnutom prema naprijed gledati! Sa moje suknje još gore oko mog struka i moje bluze otvoren za izlašite moj veliki boobs on mora imali dobar pogled.

Neugodno malo da se nesvjesno dao vozač kamiona show počeo sam auto i nastavio putovanje.Htjela sam završiti ono što smo počeli, moje vagine ached za svoje mlade penis, ali prilično hladnom danu sredinom prosinca isključio vozilo više seksa. Moj um prekovremeni rad, nije bilo onako kako sam bio idući u drop off Označi bez njega jebote, ja pogodak na planu. Ja bih ravno u moj hotel. On je mogao ostati vani dok sam provjeriti u, a nakon što je prikazano u moju sobu bih mu tekstualne soba broj kako bi mogao mi se pridružiti. Kasnije bih ga natjerati Denton.Označi pozdravio plan oduševljenjem i izvan velikih, namećući centru hotela Hilton smo razmijenili brojeve mob.

Provjera trebalo više vremena od očekivanih s velikim konvenciju koja je bila u gradu, ali na kraju sam bio prikazan u moju sobu i primijetio sam zvona hop davanje mene oka i kad smo u prostoriji upitao sam je na posao. Budući da sam bio sam odgovorio, i da i neki užitak.

"Miss you izgledao kao radnica, samo et mene znati ako ja mogu vam pomoći s ništa, čak pokrenuti neki posao svojim putem." Prokleta sam izgledati kao prostitutka, a onda sam sjetio sam se zakopčati bluzu moje sve na putu i sa grudima sam sam bio pokazuju puno cijepanja.Dao sam mu osmijeh, zašto ne govno. "Hoće li moja naknada nije jeftin!" On je klimnuo da, uručio mi je ključ i izišao na vrata. Nakon što sam se brzo osvježiti sam tekst soba broj Markou.Djelovanje na impulzivna I onda gol, nema smisla premlaćivanja o grmu, i popeli se na krevet u očekivanju njegova dolaska. U odgovor na svoje kucati moj glas zove da ga unijeti, ali je izvukao do kratko samo unutar prostora za vidjeti moj polaganje gola na krevet, noge razmaknute. Što nevjerojatan prizor da ga pozdravi!

"Zatvorite vrata sweetie. Već smo imali jednu publiku danas." Rekao sam.

On je zatvorena prije nego se brzo skidanje, njegove oči još uvijek za piće u moje golo tijelo.

"Ti si prekrasna!" uzviknuo je, bacio traperice na podu. Marko, približavajući krevet u njegovoj gaće bio uzbuđen da čuje sam opominju,

"Get one gaće. Želim još jedan pogled na vaš lijep veliki penis."

Bez dodatnih teškoća on ih je skliznuo off i onda kleknuo na krevetu pokraj moje glave.

"Htjeli ste izgleda, je li to dovoljno blizu?" on je cheekily pitao.

Jer negdje postoji je tišina u sobi pokvario samo Marko bori da se i uzdiše kao što sam prvi lizali i isisan dječaka penis prije nego što isto tako da mu jaja. Osjetiti moje usne okrugli mu jaja dok sam sisao im je bio nevjerojatno izazvavši i Marko iščašenje ruke između mojih bedara, svoje prste u pronalaženju vrlo dobro podmazuje rodnicu.

"Liži me tamo." I moaned, ne može koncentrirati na svoje genitalije bilo koji više, zbog ugodne osjećaje koji potječe od moj posjedovati.

Pa on je učinio upravo to, samo previše nestrpljiv. Unatoč zbog ovakve ekspertize Markoo je imao vrlo malo seksualno iskustvo i je sve više zahvalni kad sam eksplodirala u bučnom orgazma pod pritiskom mu jezik radi čudesa na moj klitoris.

Za finale sam htjela da bude u kontroli i rekla Markou da se moje mjesto na krevetu. Onda sam se popeo na vrhu njega, gledajući dolje na njega sam vidio njegove oči uprte u moj veliki boobs i sežu do zgrabiti njegov penis, to drži na mjestu kao što sam ja spuštanje na njegov penis čeka sretan uzdah. Premještanje polako prema gore i dolje sam brzo je Markov penisa u potpunosti u meni i prošaptala,

"Lovely, oh jebote da, samo jebeno lijep!" Ja sam jahao moaned kao njegov penis i održao na moje veliko 40DD.

Počeo sam voziti Markov gore zabadanje penisa, imajući ga sporo i kontrolirano, ne želeći da bude na to uskoro. On je bio nalaz da nije teško dobiti odvodeći je držao moje velike i raskošne grudi u svojim rukama. Bio sam ubrzanju sada bedsprings trešti. Ja jahali svoje zabadanje penisa kao što posjeduju, oplakivanje mi zadovoljstvo sa svakim potiskom.

"O, da, Bože DA, Jebi me baby, Jebi My PUSSY DOBRO, OH Da, da!"

Što JA nije 'znati te je rekao zvono hop kasnije, da je vani u hodniku noći menadžer i on hop glave zvono stajao slušanja, osmjeh na njihovim licima.

"Misao je tako," zvono hop reče voditelj, "Radi brzo, kladiti ona je visok dolar jedan."

Moj ekstatični krici stvarno su zvona sada i zvono hop mi je rekao weirdo noći menadžer gumiran njegove erekcije u vremenu od bombardovanje bedsprings koji bi mogao jasno čuti.

"On je stvarno je to davanje prema njoj." Voditelj promrmlja u sebi, ali ga je čuo zvono hop ne shvaćajući da je meni radiš većinu uzimanja ovog mladog stud.

Moje divlje krikove dosegao vrhunac prije prostoriji iznenada otišao sasvim. Nakon slušanja za minutu ili dvije voditelj shvativši da je gotovo, vratio se dužnosti vrlo frustriran čovjek, za razliku od Markov koji sada basked u sjaju nakon orgazma. Nastavio sam sjediti jašući mu tijelo užaren kao što sam previše, polako se vrati dolje na zemlji. Trčanje kroz moje prste Markov teče brave karačina,nasmiješio sam dolje na njega, osjećajući njegov penis subsiding polako u meni.

Ja valjanog off, a mi ga položi u svake druge ruke. "Hvala Markoo mi je trebalo da se loše, bili ste upravo ono što mi je potrebno."

"Sranje ne znate što ste radili za mene moja cimerica nikada neće vjerovati kada sam mu reći!"

Kasnije smo zajednički tuš prije nego što sam obučen i odvezli Označi za Denton.

Нема коментара:

Постави коментар