четвртак, 1. јул 2010.

Seksi priče

Mjesecima Igor su mislili na promjene. Ona će ležati na krevetu njezine misli djevojke. Ona nije vjerujem da je lezbijka ona samo misli da je znatiželjan. Slike golih devojaka Uvijek je obećao da će jednog dana ona bi se s djevojkom samo za jednu noć. Dovoljno je da vidite kako je bilo. Do tada ona će bdjeti lezbijke online i moždanog udara joj maca tamo djevojački jauk i krikove nasilne. Kad je bila spremna da će joj trljati klitoris s toliko sile nikada nije mogao zadržati u zastenje. 'Ah jebanje!'Će ona vrišti jer je osjetio njezin vrući praska cum od nje maca dok ona je gledala Hot komadi na internetu zajebavati svaki drugi. Svake noći kad je dobio priliku igrati, a ona će sama učiniti spermu. Ona bi se nad njom maštati prijateljima djevojka i uvijek bi joj fantasys jako grubo. Ona je mogao shvatiti zašto bi voljela biti tako dominantna prema djevojkama. Ali u njoj fantasys ona bi šamar njih i povući svoje kose i uvijek bi svidjelo.
erotski snimci matorka Jednog dana Igor je njezina prijateljica Duda iznad kao i obično gledati dvd-a ili samo visiti i ona je uzimajući tako vruće i mokro na oči njenih na krevet da joj je, ranije tog dana, vrisnula i došao na dok razmišljate o guranja Dudino lice u njoj maca natapanje. Tako je mislila u sebi 'Duda nikad ne bi za tako nešto. Pitam se, ako ja možda mogu joj trik u pleasuring mene '. Tako Igor rekao je čuo za ovu novu igru. Pod nazivom 'Rude usuditi' tako je rekla da Duda 'se usuđuješ slike nage za napraviti stvari na kvarno. Kao i ja bi se usudio da me poljubac sa jezikom i onda ste mogli usuditi mene za napraviti nešto. 'Tako Duda agree'd i Igor bio zadivljen. Ona je imala sve u vidu da je htjela Duda učiniti za nju. Ona je željela joj lice ravno inbetween njezine noge. Ali ona je mislila da se to bolje, tako trom to se izgleda sumnjivo.

'Ja se usuđuješ da me poljubi ovdje', rekao je Igor koji upućuju iznad svoje kljuse 'sa jezikom'.Radodajka Duda glavom nagnutom prema dolje i izdvajali Igors vrha prema dolje samo malo i ona poljubi i lizali iznad Igor prsa i immediatly Igor je namakanje u gaćice. 'Na tebi je red ", rekao je Igor.Duda nije znao što da kaže, tako joj je pomogao Igor uz koju hvatajući leđa joj glavu i ljubio joj vrat. Usuđuje otišao na i na i bio je Igor gettin impacient. I ode ona u za veliki jedan. 'Ja se usuđuješ da se u potpunosti gole lepe žene, leže na moj krevet i raširila noge. 'Duda wasnt željela. Ona nije mislim to je bio dio igre. Ona je mislila Igor savijanje pravila. Ali, Igor inzistirao a ona je počela uzimati Dudino vrh off. Duda je preuzeo biti malo sramežljivi i ležao natrag na krevet. Igor htjela sve što je rekla da kad otvorite Duda nije joj noge Igor zgrabio koljena te ih izdvajali apart promatranje između čekaju da vide joj maca i oh ona. Ona je vidjela rastrgati i njezin hole sok i vibrirati. Znala je tada da je htio Duda koliko i ona. Duda whisperd 'im malo sramežljiva, ja dont imati usudio dati, zašto dont Vas usuđuješ za sebe? '. Igor udahnuo duboko, kao da joj maca samo imali osloboditi svih soka iznutra. 'Neka mi lizati svoja prelepa pička' molila. 'Ne', rekao je Duda, 'Taj malo daleko mi je značilo poljubiti svoje bradavice ili poljubiti noge ali ne postoji taj privatni i bruto'. 'Obećajem da će se osjećati dobro i ako želite mene to zaustaviti samo reći i ja ću.iskreno sam se zakleo ćete se svidjeti. bolestan biti tako nježna i mekana s vama, Molimo Vas, Vaše maca izgleda tako mekano i kissable samo neka me lizat '. Igor započeo Movin glavom prema Dudino sramežljivi pizda s očima zaključan na eachother Igor otvori usta široka je zaključana okrugli Dudino pizda. Ona je osjećala immediatly Dudino maca brzo lupati i Dudino glavu bacili unatrag, a ona neka se uzdah. 'Uhhhhhhhh' je prošaptala. Igor počela poljubac i lizati Dudino rupe, Dudino prsima preselio brzo kao što je ona disala brže i brže. Onda Igor gurnula joj usta desno dolje na Dudino prelepe klitorise i isisan teško. Duda pustiti jedan veliki jauk Dudai kako je rekla 'oh bog da se osjeća tako jebeno dobar, dont stop ". Igor's fantasys počeo previše nastupati i ona htjela na jednu igrati tako loše. . . rukama dosegao gore i održao jedan od Dudine sise ona je pogledala ravno u njezine oči dok bezobrazne slike kako sisa klitoris i njenu debelu uhvatio stvarno uske Dudino lice trgnuo u boli, 'taj previše teško, Igor, budite nježni s njima', tako Igor nastavio sisanče i samonježno stisnuo Dudino tits. Duda moaned i disao duboko zadovoljstvo "ohhhhh yeaaaaa, Igor taj način dobar, uh goiggg zadržati! ' Igor potrebno da se ovaj fantasy stvarnosti tako da se ona teško ponovo uhvatio za ruku koji se kreće natrag i naprijed držeći Dudino sjenica, Duda jaukanje 'Ahh zašto ne želite da ih zgrabite tako teško ". "I like it rough stvarno bebu, molimo Vas samo igrati zajedno 'molio Igor. Bez odgovor od Duda nastavila je da zgrabite. Ruke pune grudi u Igor ruku počeo da se crveni Igor pustiti i pljune na prstima onda se vratio u vagina s njom nalijevanje lice. Ona gumiran mokro joj prst na tvrdom Dudino bradavice pa ih tako teško stegnut Duda vrištala! 'UH IGOR, MOJ Bradavice su tako teško, iscijediti ih' Igor kost tako da je okrenut na zakinutim i iscijeđen Dudino bradavice. Duda počeo tresti ona mogla osjetiti orgasum gura ju je bacio vruće tijelo. 'Uh Igor, somethings će se dogoditi, ahhh trebate zaustaviti, oh moj dobrog, JEBANJE! '. Usta puna sperma pucao od Dudino maca i squirted ravno u Igors usta. Igor je bio tako okrenut na ovim joj mogao pomoći, ali prljavi razgovor 'Da fuckin sperma u mojim ustima bebe, to izgurati, dajte mi više tako da im thursty'. Uz ispijanje mokru kosu i mokro usisavanje masti Igor utrljati njezinu licu u Dudino maca i sama prekrivena cum Dudino. Duda mislili da je gotovo. . . Kako je bila krivo.

'Na rukama i koljena's' od A do Ž Igor. Prije nego što je imao priliku Duda govoriti ili premjestiti Igor je zgrabio njoj i bacili na njoj prednja i njezin izdvajali gore na ruke i koljena je. 'Vi spremni za više bebu? 'Pitao Igor Duda i tiho je rekao "Što dalje cuz im osjećaj malo osjetljiva tamo dolje'. 'Awww dijete osjeća osjetljive? Kako li se osjećala kad sam to učiniti? ',Erotika priče Rekao je Igor kao ona gurnula 2 prsta u Dudino nalijevanje šlic. "Argh!" Vrištali Duda, "Stop ja licemjerje ga uzeti!". Igor rammed joj prste duboko u nju maca i brzo ih izvadio promatranje toka od vlage joj maca. Ona je pognut Dudino magarca i whisperd 'Želite li pokušati nešto znao? nešto što navika vas osjetljivi, ali će vam vrište glasnije nego prije. Obećavam da će ti se dopasti nudisticke atrakcije ". Duda ljubio uzimajući joj maca isisan i jezik jebeno Igor na taj način ona agree'd u nježnim glasom. Igor pljune na prstima i rekao Duda uzeti dubok dah. Duda udahnuo duboko i Igor čekao pravi trenutak. Kad Duda ispuni joj pluća do max Igors čeka gurnuo prst ravno u Dudino guzicu. "OH JEBI ME! "Vrisnula je Duda." Ow moj magarac! njegova upaljeno. ". Igor nad powered joj malo glasa i reče:" I promise it wil bolje bebu samo biti pacient i uzeti moj prst u tu '. Duda je tako nevina je vjerovala njoj. Igor' prst rammed in i out i in i out i kad su bili u koliko su mogli doći Igor bi ih savijati sve dok nisu potpuno uvijen u njoj zbijeno magarca. Duda tako preko whellmed sa zadovoljstvom i boli pao dolje na krevet u znoju. biste Igors amazment vikala, ali u zadovoljstvu. Igor pitao 'Želite li više o tome? ja mogu to učiniti bolje i glasnije vrištati vas. "Duda odgovorio' Pravedan držati jebeni moj magarac. . . "Igor zabili svoje prste u moglo se čuti svoju šaku smacking Dudino dupe guzovi. Dudino jauk dobio glasnije i visok. Brzinu penitration na Dudino guzicu je Igors lice izgleda ljut. Seksi priče Duda pa promijenila ton glasa. 'Jebi mi šupak, jebi ga jebi ga jeeeeebbiiiiii gaaaaa! "Juice poprskan out oko Igors prstima kao Duda vrištala u slast! Igor otvori joj usta širom Dudino magarca rupu i preklopnih sve što joj dupe je imala za ponuditi. Igor se soo nevjerojatno rožnatog gurnula Duda na nju prednjim i indeksirao joj lice. "Suck My klitoris vam prljavi djevojčura. Sisanje je teško!" Erotika price Duda sisao i sisao do lice joj je bila plava Igor zgrabio ju za kosu i gurnuo joj lice u njoj maca, humping lice teško je osjetio njezine orgasum pulsiranje bacio lični oglasi njeno tijelo nije pala strane i omotan oko njezine noge Dudino lica jebeni joj lice teže i teže jer sperma ošamario okolo i odletio u zrak Igor vrištali 'fuck mee yeaa jesti, jesti moja pička, progutati sve to ti mali kuja, fuckin progutati. 'Ona je čula Duda progutati sve što je imala za ponuditi kao ona oslobodila od Igors smrti gripozan noge. Igor stavio joj ruku prema dolje kako bi joj maca i scooped everythin ona mogla i tučeno dolje Dudino lice kad navrši usta joj zena tube pokazali sve 4 prste natopljene u njoj pičkinog soka dolje Dudino grlo i napravio joj gušiti i geg. 'Da Kuja vam se sviđa moja sperma ti ne. Postoji mnogo više gdje da je došao iz bebu. Vaša uvijek dešava da se jede moja sperma, cuz svoje prljave kurva arnt vas? Što si ti? "Rekao je Igor kao ona gurnula joj prsti još jednom na Dudino Duboko grlo" prljave Igor drolja, prljava kurva im odgovori Duda s nalijevanje lice puna pička Igors soka. "Mmmmmmmm", rekao je Igor kao ona lizali Dudino nalijevanje lice. Onda zaključavanje njezine oči u Dudino reći "Sad će lizati iz guzice moje prste kurvica. "

Нема коментара:

Постави коментар