четвртак, 21. јануар 2010.

SMS flert

Kao Marija sišli dizalo joj ljubavni stan da je više od izgledala reka Dunav je malo kao soj dan stigne joj! To je bio dug, sa sastanaka sa klijentima početkom u osam ujutro pa sve do pet sati u popodnevnim satima, kao viši partner u jednoj od glavnih Beogradu advokatskim uredima s vremena na vrijeme može biti izazovan, ali najčešće naporan! !Ona je o to staviti ključ u njoj mrtvih vijak zaključavanje vrata na nju, kada je kao da je magija je zamahnuo otvoren, a ona je dočekali blijeda tanka mladi dječak od devetnaest plavuša, koji je stajao ispred nje gol, osim za par roza svilene gaćice! SMS chat "Oh, gospodjice", rekao je gushed, "Ja sam tako drago da si kuci, sam ste propustili toliko danas!" Ona je zgazi unutar vrata i dok mu daje poljubac na obrazu, zapela je odriješene ruke iznutra njegove gaćice i pitao: "Jeste li dobili sve učinio da sam vas pitao da?!?" Kao njegov organ nadut u ruci, uzbuđeno je odgovorio: "Oh da, otišao sam na tržištu i naredio namirnice, ja napravio imenovanje za vas u salon ljepote za subotu, i naravno sam obrijati sve od mojih dlačica, to je dovoljno glatka za tebe, "he asked nadajmo se!?! "Mi ćemo vidjeti, odgovori ona malo gruffly," sada požurite i dobiti mene pije, ja sam mrtav umoran! "

SMS flert Dragan nije gubio vrijeme za odlazak na to bar i popravljajući Marija joj i obično, raniti i vode!Ona je isušen pola piće u jednom dugom progutati prije povratka joj pažnju da mladi dječak strpljivo čeka na njoj strani! Ona je svojim glatkim eyed blijedo oblik i osjetio poznate uzbudljiv unutar njezine gaćice, kako je voljela njegov slatki toplo tijelo! "Pokaži mi svoju penisa, dječak", rekla je naredio, a uzimajući gutljaj na piće za nju! "" Da, gospodarice, odgovori on uzbuđeno, kao kako je brzo pokazali svoje ružičaste gaćice preko bokova i dolje do poda! Njegov mali penis stoje potpuno uspravno i pokazuje ravno na nju, napravio joj maca sama pljusak s bujicom topla pička sok! "Izgledaš tako napeta Mistress", rekao je ponudio ", željeli mi to suck rodnicu za Vas!?!" "Da," odgovori ona, "da je jako dobra ideja, željeli biste ga sisati za mene sada !?! "" Oh, da, "rekao je oduševljeno," Razmišljao sam o tome cijeli dan, i nadao youd 'biti u raspoloženju za to! "" Pa, ti si na sreću, " ona je odgovorila: "sad doći pod mojim haljinu i sisanje me off!" Timmy brzo kodirani na kat, nestao pod Cassandra's haljinu, i odmah je otišao ravno joj kaplje mokri pička! Za šezdeset godina star, Cassandra je masivni seksom da je potrebno najmanje dvije sjednice dan to držati njoj penjanje iz zidova, i to je razlog zašto je toliko važno da je ona uvijek imaju vrlo mladi ljubavnik brinuti za svoje seksualne potrebe , kao stariji čovjek nikada ne bi bio u mogućnosti to držati korak s njom frenetičan tempo!

LJubavni SMS Sa svojim noge širiti širok davanje mladić dosta prostora za pristup velikih usana joj maca, ona je isušen ostatkom njezina piti i samo nasloni leđa i uživao cunt lapping da se malo Timmy vršila tako krasno! "Oh, da, panty boy, ona sighed," uzeti dobru brigu o vama "maca, oh, moj, to je to, da li moj klitoris, oh, oh, oh, pravo postoji, ooooooooh yeah!" Za takve mladić Timmy je bio izuzetno vješt u oralni služnosti, a budući da je bio jedan od Cassandra's omiljenih zabava, proveo je mnogo vremena sa svojim ustima žešći protiv njezine dlakave muffy! "Ona nije bio siguran zašto netko joj dobi potreban takav ogroman iznos od zadovoljenje, ali je jednom čitao da su ljudi poput nje, oni koji su vrlo profesionalno orijentirana te žudi za uspjehom, vjerojatno koriste seks kao jedan od svojih rijetkih prirodnih poslovnice za ublažavanje stresa od drobljenje odgovornosti koja je vladala svojim svakodnevnim životima! "Bez obzira na razlog, koliko god je mogla sjetiti seks nije bio jako daleko od nje uma! To je stalna borba između nje mozga i njezin klitoris koji je pod kontrolom nad njezino tijelo! Većinu vremena je mozak ojačali, ali nekoliko i njezin klitoris koji je pod kontrolom nad njezino tijelo! Većinu vremena je mozak prevladala, no nekoliko je brzo približavao kritična masa potrebna da bi joj to vrhunac! "Ja sam vrlo blizu," mali dječak ", rekla panted," ne moj klitoris tvrdi, sada, to je to, to učiniti za svoju dragu "On je samo volio ju donosi na orgazam, samo spoznaja da je on mogao učiniti pa sretan joj je bilo dovoljno da mu nevjerojatno tvrd penis! Sve odjednom sve mišiće u njoj pička ugovoreno u isto vrijemekao krv potrčala halapljivo gutati svoje genitalije u masivnim orgazma koji je mislila da može zaustaviti svoje srce! Nakon nekoliko trenutaka u kojem je povratio joj čula, ona je lagano izvukao iz Timmy joj pod suknju i tiho upitao: "Jeste li uživati sisa moja maca, boy!?!" Sa svoje lice i dalje sjajan iz njezine sokove, on je odgovorio sa osmijeh, "Oh da, Mistress, okus tako slatko meni!" Taking njegov penis hard rock u svoje ruke, nastavila je s još pitanje: "Reci, boy, jeste li masturbira danas!?!" Sa boja diže u svojim obrazima i hi glavu dolje, tiho je odgovorio: "Ne II htjela, draga, ali nisam mogao pomoci sam sebi, zao mi je, to se neće dogoditi opet!" Dragane,Dragane ", kazala je u ukori:" koliko puta sam vam rekao da se nikada ne dirati, osim ako vam dajem dozvolu?!? "" Ne znam ", kazao je nažalost", ali je prilično malo JA pogodak! ! rukom sada brzo jerking njegov mali četiri inča erekcija je kritizirao, "Što ću učiniti pamet vas, boy, vi ignorirate moje zapovijedi i žao mi je da sam vas doveo u moju kuću!" Suze sada ispunjen njegov oči jer je shvatio kako je razočaran je ona bila u njemu, i on je u gotovo zavijati, "P-nemojte me ostaviti, ja ću pokušati napraviti bolje, ja ću iskren, molim vas dajte mi još jednu priliku! !! "Marija mogao osjetiti Draganov orah torba zatezanje, što naravno bila preteča njegova ejakulacija, tako da ona nije obično, ona nagne i uzela mali član u njoj toplo usta i neka mladi dječak napuniti usta sa svojim spermu ! Za takve malo izgrađen mladić je imao neobično veliku količinu ejakulata, i Marija imala vremena gutanja teško sve to, kao što neki ga trickled iz uglovima joj usta! "Sada kada je kako su trebali ste to učiniti", rekla je sa ukor u njezinom glasu, "Gospodarica uvijek dobiva piti joj panty boy's sperme, da je razumio!?!" "Da, draga", kazao je uz osmijeh, osjetivši da je ona bila nad njom ljutnju! "All Right Now", nastavi ona, "pobjeći u kupaonicu i izvući me topla kupka, ja ću biti u kratko, i zapamtite, održali svoje ruke svoje penis! "SMS domace devojke

Нема коментара:

Постави коментар