субота, 23. јануар 2010.

SMS chat novosadjanke

SMS chat novosadjanke Milos je pomogao Mariji ukloniti joj haljinu prije nego penjati pomažući joj u divovski četiri osobe vrtlog spa bazen! "Oh čovjek, da se osjeća tako dobro," rekla uzdahnu dok leži dolje i ostavljajući toplom vodom okrijepiti svoje umorne kosti, dok je Milos expectantly stajao pored kade, moleći da njegova ljubavnica će mu omogućiti da joj se pridruže u bubbling toplom vodom!! Odluka da ga malo pričekati,Marija ležerno pitao dok cupping joj ogroman fat boobs ", pa reci mi panty boy, ono što si razmišljam o tome kada je masturbated danas!?!" Opet s crvenim diže u lice odgovorio je tiho, "Vi, gospođo, bio sam razmišljati o ... ... ..." "Hajde", ona prekine, "reci mi dečko, što je to bio!?!" "Uh, bio sam razmišljati o svom dnu, madam! ! "" Dakle, ti su razmišljanja o mojoj masti magarac, ha ", rekla pridružio?!?" "Da, draga", kazao je u malom glas! "Dakle," rekla posvađati ", mislite da je moj magarac masti vi!?!" "Oh ne", kazao je u molbama glasom, "ne znači da nisu II, JA pravedan je značilo da se ... ..." SMS chat najlepse devojke "Oh zatvori gore ", kazala je hladno," sada mogu vidjeti što mislite o meni, baš kao i stari široko loj koji morate jebati jednom u neko vrijeme u trgovini za lijepo mjesto za boravak! "Suze počeo formira u njegovim očima , a sekunda kasnije je plakala kao dvije godine stare! "What are you crying about," ona popucali!?! "" II love you, draga ", rekao je sobbed," h-Kako možeš misliti one loše stvari o meni, pogledajte moj penis, nije to uvijek teško za ti, II nikada ne bi mogao to držati se za nekoga nisam briga za! "Ona ga je pogledao s mrštiti se na licu da se polako mijenja u osmijeh i tiho odgovorio:" Dobro, malo panty boy, dolaze ovdje i sisanje na Mama's tits za nju! "

Gotovo radosno je skočio u spa, a hitno se traži jedan od Marije big hard nipples! "Hej, mali dječak", rekla je nježno, "take it easy, to je dobar panty boy, Mmmmmm, dobar dječak, mama je sisanje bradavica za nju!" Budući da je bila velika žena, i iz njega je težio najmanjesixty pounds, izgledao je kao Rag Doll jer ga ona cradled joj grudi i othrani ga kao beba! "Ti ne tako dobar posao od sisanja vašeg drage", rekla cooed mu tiho, "sada mama treba nešto drugo od svog malog panty boy?!?" On podiže iz usta i reče joj bradavica, "Anything Mistress, ja sam tu da služi vama! "" To je dobar dječak, odgovori ona, mama noge su šire za nju panty boy's penis malo, molim vas sad jebati, mali dječak!?! "Klizna nad njom mokro tijelo s lakoćom, njegov mali montaža brzo ju je pronašao otvaranje i lako ušao joj velike dlakave muf!
"Oh, malo panty dječak, "rekla je s uzdahom," Vi ste kao što je izbirljiv malen penis, a mama je tako drago da je dječak kao i vi joj jebati kad to treba, a ona ga treba svaki dan! "Resting njegov obraz u dolini između njezinih grudi, njegov mali magarac mi je snažno tuklo u njegov kurac i od velikih usana da čuvao ulaz joj preslatko pussy! "Jeste li blizu snimanje svoje sperme", kazala je šapnula mu u uho?!? "" O-O, da ", on panted," II'm gotovo tamo, žao mi je, ali ne mogu ga držati leđa , Tako sam uzbuđen I can't help myself! "Normalno da bi mogla imati za cumming ga zamjera previše brzo, ali večeras, ona je bila sretna da nek imaju svoj vrhunac u više od kontrole puta! "Oh, oh, I'm cumming, ljubavnice," moaned, dok je on uspravljen u i iz nje na zastrašujući brzinom! "To je dobro panty mali dječak," rekla je dok mu miluje obraz, "Mama's sperma u vagini, ispuniti joj maca sa svoje sperme, mali dječak!" H-ovdje je cums ", rekao je moaned," I'm davanje vam sve moje sperme, to je moj dar moje gospodarice, ohhhhhhhhhh, bog, ja sam ga wowwwwwwwwwwww pucanje! "Iako ona nije bila ni težak to sperma, samo sluh joj malo panty boy uzimajući na taj način uzbuđen je zbog svoje vagina se nevoljno spazam i iščašenje drugi orgazam od nje sada je vrlo malo upozorenje klitoris!

SMS chat beogradjanke "Oh, ljubavnice," uzdahne, dok ptić protiv njezine grudi, "Volim te toliko, nadam se da ste zadovoljni!" Guiding jedan od njenih bradavica natrag u usta ona je tiho odgovorila: "Vi ste mi jako drago
malo panty boy, sad sisati Mama's bradavica i drijemati! "

Нема коментара:

Постави коментар